תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
במסגרת הקורס באוניברסיטה נתנו לנו את השאלה הזאת: יש לשמור קבוצה דינמית של איברים, כאשר כל איבר מכיל :שם, מספר זהות ופרטים נוספים. יש לתמוך בפעולות הבאות: הכנסה, מחיקה לפי מספר זהות, חיפוש לפי שם. תאר מבנה נתונים יעיל למימוש הפעולות הללו. חשבתי על שימוש ב-MAP, אבל MAP ממיין ומכניס איברים לפי מפתח אחד שבוצע עליו HASHCODE. השאלה שלי היא האם יש מבנה דומה לMAP שיכול למיין לפי 2 מפתחות? תודה מראש, אביעד
-
- 7 תגובות
- 956 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות קוד בC ואני רוצה להפעיל בו קובץ מישהו יודע מה הפונקציה לזה? תודה לכל העונים ;D
-
- 1 תגובה
- 956 צפיות
-
-
איזה תגית HTML אני צריך לרשום כדי להקטין גודל של תמונה
-
- 6 תגובות
- 956 צפיות
-
-
היי חברה, איך אני שולח פרמטרים מסויימים, שלא יראו אותם בדף מהSERVER ל-CLIENT, אני צריך לשלוח JsonString מהשרת ופקרוא אותו עם Jquery - Java script, ServerSide שלי הוא asp.net וב-ClientSide שלי אני משתמש ב-Jquery... ניסיתי עם Resonse.write() אבל זה מראה את ה
-
- 2 תגובות
- 956 צפיות
-
-
אני מחפש שרת FTP תומך ASP חינמי........ מישהו מכיר אתר שנותן / מאפשר זאת?
-
- 6 תגובות
- 956 צפיות
-
-
יש לי master page ובתוכו menu (שהוא בעצם תפריט) עכשיו... אני עושה שהפריטים בתוכו יטענ מתוך דף חיצוני... כלומר הדף הזה בונה menuItemCollection ושם אותו בתוך הSession והתפריט טוען מהסשן הכל... עכשיו השאלה היא: איך אחרי שהוא טוען מהסשן הוא ישאר ככה(זאת אומרת - ישמר) גם לאחר הפסקת האפליקציה דוגמא: נגיד בתפריט בהתחלה יש פריטים "אלון" "בית" "עץ"(שאנחנו לא בזמן ריצה) ועכשיו אני בתוך הויזואל סטודיו (לא במצב ריצה) אני רואה את שלושתם... ואז הרצתי את האפליקציה, אני בתוך הדף הוא טען מהסשן והשתנה לפריטים: "אף" "אוזן" "חתול" איך אני עושה שלאחר הטעינה זה בעצם ישמר בתוך הפריט... שאני יעצור ושוב יהיה לא בזמן ריצה ויראה "אף" "אוזן" "חתול" ולא את מה שהיה בהתחלה... מקווה שהובן, מחכה לעזרה, ת…
-
- 2 תגובות
- 956 צפיות
-
-
טוב אז התוכנית שלי היא מין עבודה שנתנו לנו בבית ספר. לבעיה: עשיתי שכשאני אלחץ על מקש רווח תזוז לי תמונה או משהו. אבל לפני שאני לוחץ על זה אני צריך לבחור משהו ב- option button דבר שכנראה לוקח לי את "הפוקוס" מהפורם ומעביר אותו לפקד. איך אני עושה שלא משנה מתי אני אלחץ על רווח ההקשה תיקלט?..תודה!!
-
- 3 תגובות
- 955 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי 3 סעיפים שאני אפילו לא בכיוון לפתור ואני אשמח לעזרה. אעלה את הסעיפים ומסד הנתונים אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי :). אלו השאלות: אלה הטבלאות: תודה רבה לכולם.
-
- 1 תגובה
- 955 צפיות
-
-
שלום , האם בmediator חובה ששתי המחלקות שהוא מתווך ביניהן יירשו מאותו אב? לפי הדוגמאות שראיתי עד עכשיו, זה היה כך. השפה c++ תודה
-
- 2 תגובות
- 955 צפיות
-
-
שלום! אני סטודנט לתיכנות ובניית אתרים. בכדי לתרגל לקחתי כהשראה אתר מסויים ובניתי אותו בעצמי. מבחינת עיצוב ומבנה אפשר להעריך שהאתר שבניתי נראה דומה מאוד למקור. לא העתקתי שום קוד ולא תמונה את הכל אני בניתי! השאלה שלי היא: אם הייתי רוצה להעלות את האתר לרשת האם אני מפר זכויות רק בגלל שהתוצאה הסופית דומה מאוד למרות שהקוד שונה לחלוטין? ובכלל אם מישהו מכיר מסמך עדכני כלשהו באינטרנט שמדבר על דברים מהסוג הזה אשמח מאוד לקבל קישור. תודה מראש...
-
- 6 תגובות
- 955 צפיות
-
-
אני צריך לכתוב תוכנית שקולטת מספר ומדפיסה הודעה האם החצי הימני של המספר מורכב רק מספרות זוגיות והחצי השמאלי מורכב רק מספרות אי-זוגיות(מניחים שהמספר שקלטנו באורך זוגי). איך אני יכול לעשות את זה? מישהו יכול להסביר לי בבקשה? -זה בשפת סי - זה אמור להיות עם לולאת while
-
- 0 תגובות
- 955 צפיות
-
-
כשאני לא מחובר מישה יודע אם אפשר לסדר שזה יעבוד הנה קישור: http://www.w3schools.com/html/tryit.asp?filename=tryhtml_basic אולי בגלל שזה ASP או משהו כזה, אין ממש מושג תודה רבה מראש
-
- 6 תגובות
- 955 צפיות
-
-
שבת שלום חברים יש לי טופס הרשמה שאני רוצה שלא יתן ללקוח להמשיך עד שימלא את כל הטופס איך עושים זאת?
-
- 1 תגובה
- 955 צפיות
-
-
שלום,כבר המון זמן שאני מנסה להבין איך ניתן לשנות את המילים בתוכנות המסרים כדי לבנות לי אחת משלי... הכוונה שלי לא לקחת ולהפיץ למיליוני אנשים אלה תוכנה קטנה שתשמש רק לכמה מילדי הכתה... ראיתי עכשיו שנענע עשו גם תיכנות לאיסיקיו ושינו אותו,זה מה שאני רוצה לעשות רק איני מבין איך!!! תודה רבה רבה רבה רבה לכולם!!!
-
- 9 תגובות
- 955 צפיות
-
-
איך ניתן לדוגמא לבצע פקודה כמו gotoxy(); clrscr(); וכו... בc++??? אם אפשר לתת דוגמא קטנה , תודה. ???
-
- 5 תגובות
- 954 צפיות
-
-
יש לי שורת קוד עם תנאי כזה : if(Request.Params["Name"] != null) איך נראית השורת קוד שבה מכניסים ערך לName (כדי שהתנאי יתקיים)?
-
- 1 תגובה
- 954 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתחחיל עם תכנות ב ASP.NET ורציתי לדעת שאלה נורא בסיסית - אני מתכנת ב VB.NET. בניתי פרוייקט במחשב שלי באמצעות VS2008 ועכשיו אני מעוניין להעלות את הפרויקט לסביבת עבודה שיש לי (בחברת אחסון כלשהי). בניתי את מסד הנתונים שאני צריך, אבל אני לא יודע מה לעשות עם הקבצים שיש לי קבצי ה aspx, vb ושאר קבצי האתר שבניתי. שאני מעלה את הכל לשרת רגיל, תמיד זה נופל לי ומציג לי שגיאה של ASP.NET. נראה לי בעיה עם הקובץ web.config תמיד אני נופל עם הקובץ הזה ואין לי יותר מידי מושג לגבי התעסקות עם הקובץ הזה. בכל מקרה כפי שהבנתי משיטוטי ברשת ניתן ליצור קבצי dll במקום להעלות את קבצי המקור לשרת (קבצי ה vb). מה אני צריך לעשות כידי ליישם את זה ? ולאן אני מעלה את קבצי ה dll לשרת ? אשמח ל…
-
- 3 תגובות
- 954 צפיות
-
-
יש לי פונקציה שלוקחת מידע מתוך מבנה נתונים ומיצגה אותו ב GUI היא בשום אופן לא אמורה לשנות את הערכים שבתוך מבנה הנתונים! אך כאשר אני מריץ את הפונקציה המידע באחד המשתנים של המבנה משתנה. זה לא! קורה כאשר אני מריץ את הפונקציה STEP BY STEP. זה ממש מוזר. ניסיתי להוסיף DELAY בתוך הפונקציה וזה לא עזר. הקוד SINGLE THREADED ו SAFE.
-
- 4 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני סטודנט להנדסת חשמל, ובמסגרת הפרוייקט שלי אני רוצה לכתוב תוכנה (עצמאית או פלאג אין), שישלח את הdata שמגיע לכרטיס קול (מהווינדוס) גם להתקן USB כלשהו. כמה שאלות: 1) אניר וצה לכתוב את הדרייבר לUSB אבל בפועל אין לי את ההתקן USB שאני רוצה שהדרייבר יתאים לו. האם אפשר לכתוב את הדרייבר גם אם אין לי את החומרה? 2) מישהו יכול לתת כמה קווי מנחה לכתיבת הדרייבר? בעיקרון אני פשוט רוצה להעביר חבילות של DATA שייצאו דרך הפורט של הUSB (כמה זה מסובך?!) 3)ספרות מומלצת? לינקים רלוונטים? 4)מה יהיה יותר פשוט, לכתוב תוכנה שתעשה את ההעתקת המידע שנשלח לכרטיס קול ושולחת אותו גם לUSB או פשוט לכתוב איזה נגן ששולח את הקבצים עצמם? אני רוצה בעיקרון להעביר את כל הסאונד מהווינדוס לUSB ולא רק…
-
- 0 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שלום! אנ רוצה תופס הרשמה לאתר שלי שיהיה, שם 7 פרמטרים (שאני אכניס) ושיהיה לי אפשרות לקבל את המידע שם למייל שלי. תודה!
-
- 3 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שלום רב! יש לי פונקציה void update(char *name,FILE *fp){ . . . } כאשר name מקבל מחרוזת מהפונקציה הראשית המכילה את שם הקובץ הפונקציה פותחת את הקובץ general=fopen(name,"r") אני מעביר את מה שאני צריך להעביר ולסדר מ2 קבצים שברשותי לקובץ חדש temp=fopen("Tempfile.txt","w") אך הבקשה בשאלה הייתה שבסופו של דבר השם Tempfile יחזור להיות לשם שנמצא ב name אך כשאני עושה את הפקודה שלמדנו rename(general,temp); זה לא משנה דבר והקבצים נשארים בשמם... מה עלי לעשות בכדי שהשם ישתנה? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 954 צפיות
-
-
<p>בעקרון אני מנסה לעשות COUNTDOWN שיראה כמה זמן נשאר מהזמן הנוכחי של השרת לזמן מסויים שנמצא בבסיס הנתונים.</p><p>אני יודע ליצור זאת כשהזמן הוא הזמן של הקליינט אבל לא כשמדובר על הזמנים של השרת.</p><p>ניסיתי את הדבר הבא</p><p></p><div></div><pre class="ipsCode"><br><br><input type="text" id="sec"><br> <input type="text" id="min"><br> <input type="text" id="hour"><br> <input type="text" id="days"><br> <script type="text/javascript"><br><br><br><br><br><br> function countdown()<br> {&l…
-
- 0 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש איזה סקריפט שיוכל לעשות לי ריסטארט אוטומטי לסרביס של הפקס כל זמן מסוים.
-
- 2 תגובות
- 953 צפיות
-
-
שלום, בתכנית יש מגוון כלי רכב שיורשים כולם מVEHICLE. אני אמור לייצר רכב מסוג כלשהו ואז להתחיל להכניס בו את כל הנתונים הרלוונטיים שלו (לכל כלי רכב נתונים אחרים). כאשר אני משתמש בFACTORY אז אני מקבל אובייקט של כלי הרכב הרלוונטי לתוך אובייקט מסוג VEHICLE ואז אני אמור לבקש מהמשתמש את הנתונים הרלוונטיים שהוא צריך להכניס לרכב הספציפי. הבעיה היא : איך אני יודע איזה אובייקט יש לי ? נכון שיש פה פולימורפיזם אבל צריך להתאים את השאלות שאני מציג למשתמש בהתאם לכלי הרכב שהוא בחר לייצר. כל מימוש אפשרי יתקבל בברכה, תודה רבה, אורי.
-
- 3 תגובות
- 953 צפיות
-


