עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Woland,

    שלום , כאשר אני מקצה זיכרון עם מאלוק לבאפר כלשהוא שמקבל אותיות char * buffer = (char*) malloc, ובאחת מהאותיות אני מכניס 0 כלומר null הבאפר מסרב לקבל עוד ערכים ופשוט נקטע (אני מסתכל בדיבגר) , לעומת זאת אם אני מקצה מערך בצורה רגילה char buffer[10] אין אם זה שום בעיה , למה זה קורה ?

    • 1 תגובה
    • 959 צפיות
  2. לאחר לא מעט זמן השלמתי את האתר הראשון שיצרתי ב-PHP - זוהי מערכת פשוטה (מאוד) לייצור בלוגים, אתם מוזמנים להתרשם - http://mynewblog.freehostingcloud.com ...ולדווח לי על כל טעות או עצה פרודקטיבית שיש לכם (ניסיון פריצה ומציאת פרצות אבטחה ייתקבלו לשם שינוי בחיוב, כל עוד כמובן הן לא ייחצו את הקו לקראקינג). תודה ;D

    • 3 תגובות
    • 958 צפיות
  3. אני צריך לקלוט ערך משורת הארגומנטים אני אמור לבדוק את args[0] אבל אני לא יודע איך עושים זאת...? ויש גם את הקטע שהופכים ממחרוזת לint (אני צריך את זה להמשך התרגיל)...

    • 5 תגובות
    • 958 צפיות
  4. Started by roma4k,

    ערב טוב, רציתי לדעת, איך אפשר להשתמש באופטור חזקה בשפת C? ניסיתי לחפש באתרים השונים אבל מה שאני עושה לא עובד. בכל אופן, מה שעליי לעשות זה לחשב את הערך של הביטוי {(x - (x^3/3) + (x^5/5)} כאשר הערך שעל המשתמש להצין הוא בין -1 ל1. ממה שהבנתי אפשר לעשות זאת דרך הפונ' POW, אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי כיצד ניתן ליישם אותה. תודה רבה מראש.

    • 4 תגובות
    • 958 צפיות
  5. Started by Lost Oath,

    שלום לכולם, אודה לכם אם תסבירו לי כיצד אני יכול לנגן סרטים באמצעות ה- Interet Explorer. כך שכאשר הגולש יכנס לדף מסוים הסרט יתחיל לעבוד. אני לא רוצה שהסרט יהיה בפורמט של QuickTime או Real, אלה באחד מהפורמטים של Windows Media Player. (מן הסתם ה-IE ישתמש בפלאגין של WMP אבל איך??). שורת קוד או דוגמא יעזרו מאוד... ~Lost Oath http://www.kung-fu.co.il

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  6. Started by rondana,

    שלום, נתקלתי בבעיה מתסכלת בVISUAL BASIC 6. אני כותב תוכנה שמשלבת עבודה עם ACCESS. בבואי להגדיר בGENERAL שני טיפוסי משתנים (Dim ab As Database, dim costimer as recordset) לא מופיעה שום הודעת שגיאה. אך, כשאני מנסה לקמפל מופיעה ההודעה הבאה : "Compile error: User-defined type not defined" יש לציין, כי ההודעה מתיחסת לשני טיפוסי המשתנים שצינתי בGENERAL. למה זה קורה? וכיצד ניתן לתקן? תודה לעוזרים! :

  7. Started by yossikfir,

    שלום הרשת מלאה במאמרים לזיהוי אישון בתמונת פנים , מישהו יודע אם יש קוד פתוח לדבר כזה? תודה מראש יוסי

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  8. Started by ktanta harta,

    מצורף בזאת דוגמא לשימוש בבאאוטלוק דרך vb לכל המעוניינים

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  9. Started by shaked27,

    שלום לכולם אנא עיזרו לי. אני רוצה לכתוב פונקציות חכמות יותר. (הפתרון צריך להיות ב- ANSI C בלבד!) איך אני מגדיר לפונקצייה שהיא אינה חייבת לקבל פרמטר מסויים מרשימת הפרמטרים שהיא מקבלת, ואיך במקרה והיא לא קיבלה אותו, אני מגדיר שם default value? לא מצאתי באינטרנט את המידע.... תודה רבה שרון.

    • 5 תגובות
    • 958 צפיות
  10. Started by Djx,

    סקריפט שיציג כפתורים של תחנות רדיו בארץ. ואיך שלוחצים זה ישמיע אבל לא בתוכנה חיצונית אלה בדף האתר כמו ברדיו פא"צ תודה לעוזרים וחיפשתי בגוגל לפני הת'רד הזה אבל לא מצאתי כלום זה מוצא לי רק שרתי רדיו

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  11. Started by ThaPhoeniX,

    שלום, יש לי מחשב חדש בו לא מותקן VB6 אלא רק VS2005, ויש לי פרוייקט שכבר הומר לVB.NET אך עכשיו במחשב החדש הוא לא עובד כי הוא לא מוצא את הקובץ WINSOCK.OCX, ואני לא יכול לבצע המרה מחדש של הפרוייקט המקורי ל.NET כי הוא אומר לי שאין לו WINSOCK.OCK ושאני צריך להתקין את VB6 בשביל שהקובץ יימצא, מישהו יכול בבקשה לשלוח לי את הקובץ WINSOCK.OCX לפה (מVB6)? תודה. ואם יש למישהו מושג איך אני עושה לOCX רגיסטר אחר כך זה גם יהיה נחמד לדעת... ;D ***עריכה*** טוב מצאתי לבד, הקובץ הוא mswinsck.ocx וכדי לרשום אותו רושמים: regsrv32 mswinsck.ock למיש רוצה לדעת...

  12. Started by Rapi,

    נגיד ואני רוצה ליצור Pattern מסויים לדוגמא ###-###-#### ואז להדפיס את הPattern הזה בעזרת שליחת 3 INT, אפשרי? DecimalFormat fmt = new DecimalFormat(); fmt.applyPattern("###-###-####"); ואז System.out.println(fmt.format(num1, num2, num3)); בצורה הזאת זה לא עובד, באיזה method של fmt אני צריך להשתמש, איך? תודה

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  13. Started by gabi21,

    שלום לכולם יש לי סקריפט ששולח קובץ לכמה מחשבים הייתי רוצה לדעת אם יש אפשרות להציג מידע בזמן אמת על כל מחשב שקיבל את הקובץ מן טבלה כזו שמתמלא אחרי כל פעם שהוא סיים להעביר בהצלחה למחשב מסויים את המידע נ.ב שהמידע שאני מקבל לא יפריע לריצה השוטפת של הסקריפט תודה רבה...

    • 5 תגובות
    • 958 צפיות
  14. יש לי קובץ שרשום בו המילים לשירים (הקריוקי) ואני מחפש דרך לערוך אותו הקובץ הוא בסיומת non (שיניתי אותו ל TXT כדי להעלות אותו) והצלחתי לקרוא אותו ב word אך עם חירטושים (כמו בתמונה שצרפתי) פתחתי את הקובץ בקידוד: (unicode (UTF-8 אז אם יש איזה תוכנה שיודעת לפתוח קידוד זה אשמח לשמוע את שמה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  15. Started by X_Dror,

    מה קורה כולם? לפני איזה חודש התקנתי אצלי C++ (אני לא זוכר של איזה קומפיילר) בקיצור לפני כמה ימים שניסיתי להכנס הוא כתב לי את השגיאה שאפשר לראות בתמונה. בכל מקרה לא משנה על מה אני לוחץ הוא לא נותן לי להכנס וסוגר את היישום, וניסיתי גם את ה- Borland C++ אם משהו יוכל לעזור לי זה אני אודה לו מאוד! תודה! [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  16. Started by נעמה.,

    תרגיל במבנה נתונים שאני לא מצליחה ואשמח לעזרה: לדוגמא הוגדרה מחלקה rational class rational { private: int mone; int mechane; public: rational(int x=1,int y=1); rational(const rational &r); void rational::setMone(int x)//פונקציה לקליטת מונה השבר int rational::getMone(int x)//פונקציה המציגה את מונה השבר void rational::setMechane(int x)//פונקציה לקליטת מכנה השבר int rational::getMechane(int x)//פונקציה המציגה את מכנה השבר void print();//פונקציה להדפסת השבר void operator+(rational); void operator-(rational); void operator*(rational); void operator/(rational); void operator=(); }; על אותו עקרון, צריך להגדיר מלחקה מסוג string שתכיל את השדות הבאים (לא משתמש…

  17. שלום לכולם! אני יודע HTML די טוב, ז"א מסוגל לבנות אתר ב HTML... האם אני יכול להתחיל ללמוד PHP? או שאתם מציעים לי ללמוד שפה אחרת במקום? יש לי עוד כמה שאלות.. 1. האם יש שפה של עיצוב? לא יודע מה הכוונה אבל האם יש שפה כזאת? 2. למה לי ללמוד XHTML? 3. מה הקטע של ה <p> ? זה פרגרפ, אבל יש קוד מסויים שעושה שורה שלמה צבועה בצבע מסויים ואפשר להכניס לתוכנה טקסט, מה הקטע של זה? 4. מי שרוצה ללמוד PHP חייב לדעת HTML? 5. w3school או איך שלא קוראים להם... מה הם ? איזה אקדמיה ראשית של העולם לשפות תיכנות או משהו ? ואיפה הכי נכון לבדוק את הקוד של האתר שלי ב HTML ? , לפי מה שידוע לי ב- W3SCHOOL הכי טוב אבל למה? תודה לכל העונים...

    • 4 תגובות
    • 957 צפיות
  18. שלום אני רוצה להדפיס את שורות הטקסט מתוך קובץ הטקסט, הקוד הבא מדפיס לי את כל השורות לא כולל האחרונה... איפה השגיאה שלי? FILE* fin; char line[MAX]; fin = fopen(argv[1],"rt"); for (fscanf (fin, "%s", &line); !feof (fin); fscanf (fin, "%s", &line)) puts(line);

    • 5 תגובות
    • 957 צפיות
  19. Started by smalery,

    חג שמח אני מתכנת ב-C# אבל בטוח שהנושא רלוונטי לרוב השפות (לפחות java ו-c++), רציתי לדעת איך אני מטפל "נכון" בחריגים. אני עובד על פרוייקט שמורכב ממחלקה ראשית ומחלקה שכותבת ל-DB (לוג על הפעולות במערכת). אם למשל נזרקת שגיאה בפתיחת החיבור ל-DB, איפה אני תופס את השגיאה ומציג אותה למשתמש? מבחינת תכנון נכון, האם אני צריך לתפוס את השגיאה במחלקה הראשית? האם כל הפונ' שקוראת לפונ' שעלולה לזרוק שגיאה צריך להיות מורכבת מבלוק try ו-catch? איך צריך לטפל בחריגים במידה ויש לי פרוייקט גדול שמורכב ממחלקה ראשית והרבה מודולים שונים שעלולים לגרום לשגיאות? תודה

    • 2 תגובות
    • 957 צפיות
  20. Started by SweeT_EviL,

    היי, מוחזרת לי השגיאה הבאה Error 1 error C2065: 'maxGrade' : undeclared identifier כאשר הקוד הוא: .h class Student{ private: static int maxGrade; public: Student() {} static int getMaxGrade(); }; .cpp #include "Student.h" static int getMaxGrade() { return maxGrade; } ניסיתי להוסיף Student לפני הmaxGrade או לפני השם של הפונקציה אבל זה מחזיר לי שגיאה.. מה הבעיה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 957 צפיות
  21. Started by Snufkin,

    היי כולם, יש לי שאלה, נקווה שתוכלו לעזור לי.... באתר באוניברסיטה שלי יש מערך שעות אונליין, הבעיה היא שכל פעם שאני רוצה להגיע למערך שעות שלי אני צריך לעבור הרבה בחירות ואפשרויות שדי מעיקות על הבחירה. הבחירה נעשית בלינק הבא: http://rooster.vu.nl/ עכשיו, המערך שעות מופיע הבא: http://rooster.vu.nl/showtimetable.aspx אני מנסה להבין אילו ערכים נשלחים כדי שאני אוכל ליצור לינק ישיר.... כל עזרה או הכוונה תתקבל בברכה כי אני כבר אמרתי נואש...

    • 9 תגובות
    • 957 צפיות
  22. Started by ~שירה,

    איך אני מתרגמת את הפקודה ב++C לשפת MIPS? הפקודה: k[i]=j; מה שומרים ברגיסטר S ומה ברגיסטר T?

    • 1 תגובה
    • 956 צפיות
  23. Started by Pure-Gold,

    כיצד אני מונע ממשתמשים אשר רושמים את המסלול המלא של מסד הנתונים בשרת להוריד אותו ? דוגמא: אם אני רושם את זה בדפדפן מופיע לי האופציה לשמור את מסד הנתונים במחשב. http://MySite/DB/DB.mdb

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  24. Started by SweeT_EviL,

    פחות או יותר הכל מתואר בתמונה. גם אם אני מזיז את הקובץ IO לתוך הSRC איפה שכל הJAVA ועושה לו IMPORT בMAIN זה לא עוזר..[br]פורסם בתאריך: 24.09.2007 בשעה 18:19:46 כן אני יודע, דאבל אבל יש עדכון ואף אחד לא יסתכל על התרד הזה יותר.אז ככה ברגע שאני מוריד את השורה package preyPackage; בכל אחד מהקבצים שנמצאים שם תחת אותו חבילה הIO עובד. ברור לי שזהו לא הפתרון המתאים. השאלה מהו כן הפתרון המתאים? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 956 צפיות
  25. Started by hazic,

    האם אפשרי? מישהו יודע איך? באיזו שפה? יש לי כף יד של CASIO-PEIA למי שמכיר קצת ישן בן 3 שנים בערך ואני רוצה לכתוב לו תוכנה פשוטה יחסית שמקבלת נתון מהפורט שלו ומציגה בצג משהו בהתאם לנתון. יש לו מערכת הפעלה של מיקרוסופט אני לא יודע איך נקראת. אני יודע שפת C++ וASM אם זה יכול לעזור.

דיונים חדשים בפורומים