עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by skywalker13,

    שלום עשיתי תופס וקישרתי אותו לבסיס נתונים אם asp ואז אחרי שאני מכניס נתונים לתופס ועושה submit. הוא רושם שגיאה ושהבסיס נתונים או האובייקט ניתנים לקריאה בלבד. אז הלכתי לקבצים בדקתי ואין קבצים שנמצאים במצב קריאה בלבד ואז שמתי לב שכל תיקיית ה-locahost שלי היא כולה במצב קריאה בלבד. אז נכנסתי לאפשרויות של התיקייה וניסיתי להוריד את ה-read only. הורדתי סמן לחצתי אישור בדקתי עוד פעם את האפשרויות של התיקייה ועדיין מסומן מצב קריאה בלבד. תודה מראש לכל מי שיצליח לעזור!

    • 5 תגובות
    • 964 צפיות
  2. Started by y_a_n_i_k,

    זקוק לעזרה בתרגיל, אני מצליח להבין את הלוגיקה ובניתי את הקוד אבל נירא לי התנאי(if(arr1==0&&prev==1 לא עובד והוא פשוט לא נכנס אליו, אשמח לכל עזרה, זה דיי דחוף למחר #include <stdio.h> #include <conio.h> #include <stdlib.h> #define N 20 void main (void) { int arr1[N]={0},arr2[N]={0},count=0,prev; float result; clrscr(); randomize(); for(int i=0;i<N;i++) { arr1[i]=random(2); printf("%d",arr1[i]); if(i!=0) prev=arr1[i]; if(prev==1) count++; if(arr1[i]==0&&prev==1) { arr2[count]++; count=0; } } for(i=1;i<N;i++) if(arr2[i]) printf("\nesh %d sdarot shel %d ahadot\n",arr2[i],i); } הפקודה …

    • 4 תגובות
    • 964 צפיות
  3. Started by IlanF,

    איך אני יכול להכנס לKEY מסויים ברגיסטרי? כל מה שאני מצליח זה ליצור ולמחוק KEY בתוך הKEY-ים הראשיים (כמו הLOCAL MACHINE, CURREN USER) איך אני לדוגמה יוצר KEY בתוך local machine\software?

    • 3 תגובות
    • 964 צפיות
  4. Started by Zeev86,

    היי. האם יש דרך לעבור על התוכנית שורה שורה גם בפונקציות, ולא רק בMain/Driver? המטרה שלי היא לראות מה קורה מאחורי הקלעים עם המשתנים ואיך התוכנית רצה שורה שורה בכל התוכנית ולא רק בdriver עצמו.

    • 6 תגובות
    • 964 צפיות
  5. Started by ^DaGoN^,

    אני רוצה לעשות תפריט נפתח (שאתה עובר עליו יפתח לך תפריט) שהעיצוב שלו יהיה ממש דומה לזה שיש באתר www.logmein.com שעוברים שם על Company, Products וכל אלה נפתח תפריט ממש אהבתי את העיצוב שלו, מצאתי פעם תפריטים נפתחים אבל לא באותו סגנון בדיוק ולא אהבתי אותם, אם מישהו יכול להביא לי משהו דומה לזה אני ממש אשמח. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 964 צפיות
  6. Started by c5123,

    זה אמור לקבל מחרוזת ולבדוק אם יש www. וגם שיש לפחות עוד נקודה אחת הבדיקה של www. עבד בסדר אבל שאני מוסיף את השניה זה מפסיק לעבוד לא עושה כלום <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1"> <title>Insert title here</title> </head> <body> <script language="javascript"> var site=prompt("enter a website"," "); if(site.indexOf("[url]www."[/url])<0) { document.write("1 incorrect website address"); } else { if(site.lastindexOf(".")<4) { document.write("2 incorrect website address"); } else document.write("correct website address"); }     </script> </body> </htm…

    • 3 תגובות
    • 964 צפיות
  7. שלום! שמי עמית ואני צריך עזרה בבניית תוכנה בשפת C-SHARP, אני צריך ליצר תוכנה עם גרפיקה פשוטה וצריך סיוע ממתכנת עם ניסיון , הסיוע בתשלום כמובן , אין בעיה גם לחברה צעירים אך דרוש מישהו עם הכרות טובה בשפה . אני לחוץ מאוד ולכן אשמח לפניות מידיות 0548111143 amitoha23@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 964 צפיות
  8. Started by IlanF,

    אני מנסה לבנות 'תבנית' שתקשר אותי לעמוד בוויקיפדיה. הקישור יראה בסגנון הבא: {{חיצוני|וויקיפדיה|שם-ערך}} חיצוני הוא שם התבנית. אני צריך שהתבנית תבדוק שרשום בערך הראשון 'וויקיפדיה' ואם כן, תעביר אותי לדף המתאים לערך השני. (אני ישתמש באותה התבנית לכמה אתרים שונים, כך שהערך הראשון יכול להשתנות) אמור להראות משהו כזה: http://www.wikipedia.org/wiki/שם-ערך הבעיה שלי היא איך אני גורם לקישור הזה לעבוד? איך אני מקשר ככה לוויקיפדיה? ד"א אני יודע שקישורים לוויקיפדיה אמורים להראות ככה: [[w:שם-ערך]] או [[wikipedia:שם-ערך]] אבל משום מה זה לא עובד בוויקי הזה שלי...

    • 3 תגובות
    • 964 צפיות
  9. יש לי תוכנית ב-winform ואני מעוניין לשלוח לטיימר מספר שמייצג כמה זמן אני רוצה שהוא יספור ויציג את הספירה שלו, האם ישנה דרך לשלוח לו פרמטר ?

  10. Started by dragonXxX,

    שלום, למדתי html ו javascript יש לי שאלה, איך אני מוריד\משנה, איך שלא עושים את זה, שיהיו לי כפתורים אחרים וטבלאות אחרות??? אפילו כמו פה באתר נגיד כמו הטבלה של הקישורים שלמעלה, "אשי, מדורים,ביקורות,כתבות......" איך עושים עיצוב יפה ולא קישור עלוב עם קן מתחת או כפתורים אפורים אחד מתחת לשני? תודה

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  11. Started by orninyo,

    . [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 963 צפיות
  12. Started by vampirus,

    שלום למשתתפי הפורום. אני רוצה לבנות אפליקציה שתוכל לקחת את התמונה שהWEBCAM שלי כרגע רואה (דרך הDRIVER המקורי שהגיע עם המצלמה) ולשמור כמטריצת BMP. השאלה היא איך אני ניגש בכלל לDRIVER ואיך אני שואב ממנו את הנתונים. בתודה מראש. ;D

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  13. Started by nagar28,

    איפה ניתן למצוא ולהוריד את הפונקציה של windows.h של C++???? ???

    • 3 תגובות
    • 963 צפיות
  14. Started by xgamer,

    שלום לכם אני בראשית דרכי בתכנות עם השפה ASP וניתקלתי בבעיה Error Type: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query. /forum/join.asp, line 17 קראתי בספר של הוד עמי שברשותי ונאמר שם שזוהי בעייה של הרשאות באקסס וצריך להגדיר לו שאפשר יהיה לכתוב ולקרוא (רציתי לכתוב) לא היה שם הסבר חוץ מזה בנוסף הם אמרו שזה קיים במע' הפעלה NT שעובדים ב NTFS בבקשה בבקשה תעזרו לי אני צריך את זה ... זה הדבר היחידי שעוצר אותי בעבודה אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  15. Started by t_eliran,

    אני צריך עזרה בכתיבת תוכנית שקולטת מס' שלם, וצריכה לחשב אם הוא פלינדרום לדוגמא: 212, 3663 , 1441 , 52325 ועוד. תודה מראש לכל העוזרים

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  16. Started by noam142,

    לא ממש קשור לתכנות , אבל אתם בטוח יודעים ... קיבלתי תרגיל בו נדרש לממש מערכת, המקבלת כקלט מספר בינארי N בן 5 ספרות, ומוציאה במוצאה 1 אם N מתחלק ללא שארית ב-3; 0 אחרת. יש לממש את המערכת אך ורק באמצעות מסכם אחד לשני מספרים בעלי 4 סיביות כל אחד, ובורר 8 ל 1 אחד ללא שערים. השאלה שלי היא איך בודקים אם מספר בינארי מתחלק ב 3 ? אני יודע שחליוק ב 2 מתבצע ע"י הזזת כל הסיסיות במספר ימינה , האם יש "טריק" כזה גם בחילוק ב 3 ?

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  17. אני מעוניין לכתוב תוכנה שתוסיף כתוביות קלות (לא מוצמדות) לסרט בפורמט MP4, שיוכל להתנגן באייפוד ואני אוכל לכבות ולהדליק את הכתוביות במכשיר. בשביל לעשות את זה אחריי שהצמדתי את הכתוביות לסרט ע"י כלי כלשהו, אני צריך לערוך את הקובץ MP4 ולשנות לו סטרינג ספציפי לסטרינג אחר כדי שהאייפוד ידע שזה סרט עם כתוביות. השאלה היא האם יש איזה משהוו שעוטף לי את זה, שאני אוכל לתת לו כפרמטר איזה סטרינג למצוא ובמה להחליף אותו. יש משהו כזה?

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  18. Started by ~שירה,

    יש לי כמה קבצי rdlc שאני מייצאת לPDF. השאלה שלי היא אם אני יכולה 'לשרשר' אותם לקובץ PDF אחד?

    • 1 תגובה
    • 962 צפיות
  19. שלום לכם, האם יש אפשרות לבדוק האם כרגע אני צופה באתר מסויים? לדוגמה, לבדוק אם גלשתי ל-hwzone ולהפעיל שעון בשביל לראות כמה זמן ביליתי באתר. בנוסף לכך האם יש אפשרות לגלות האם אני אקטיבי או שבטעות השארתי את המחשב דולק פתוח כאשר אני נמצא באתר. מקווה שהבהרתי את עצמי. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 962 צפיות
  20. Started by SaarD,

    שלום, אני מעוניין לשלוח פרמטרים ב Javascript לדף aspx שלי אך שהפרמטרים לא יופיעו ב-URL. יש מצב לעשות את זה?

    • 7 תגובות
    • 962 צפיות
  21. Started by talgold,

    הכנסתי נתונים דרך VB ל דף אקסל אני מעוניין עכשין ליצור גרף שבנוי מהנתונים שהכנסתי והוא יוצג ע"י BUTTON CLICK ???

    • 4 תגובות
    • 962 צפיות
  22. יש לי ofiice 2000 ויצרתי את פרוייקט ב- office 2003 ושם במאפיינים של הדו"ח יש אפשרות של popup וזה קריטי לתפקוד של המסד נתונים , וב office 2000 אין אפשרות כזו, ולכן אני צריך את הקוד של popup בשביל דו"ח. בתודה מראש. מיקי.

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  23. Started by GuyK1994,

    שלום אני מנסה לבנות Database לאתר שלי. הכנסתי את כל מה שצריך אבל כשאני מריץ את האתר באקפלורר ומנסה להירשם הוא רושם לי שיש לו בעיה כי הקובץ כבר נמצא בשימוש. (סימנתי בכוכביות בקוד את השורה שהוא מדבר עליה). (זה הקוד של הדף צד שרת כמובן). using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Web; using System.Web.UI; using System.Web.UI.WebControls; using System.Data; using System.Data.OleDb; public partial class Join : System.Web.UI.Page { public string date, news; public string user_name, user_password, user_email, user_gender; public string regStatus = "0"; protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { date = (DateTime.Now.ToShortDat…

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  24. Started by snaidis,

    מישהו יכול להסביר לי בקצרה מהו עץ בינארי, ומהו מטרתו? *אני לא צריך מדריך אלא הגדרה בכלליות.

  25. Started by ניר.,

    יש לי קובץ אייקון שברצוני להוסיף לטופס שלי ב - VB אבל גודל הקובץ הוא יותר מ - 766 בתים וכאשר בדקתי ראיתי שרק איקונים עד גודל מקסימלי של 766 בתים נתווספים ומוצגים.... כאשר אני מנסה להוסיף קובץ אייקון יותר גדול מזה הוא מעלה לי את הודעת השגיאה הבאה : invalid picture מישהו יודע כיצד אני מסדר או פותר את הבעיה הזאת ? אם לא ניתן , האם יש תוכנה/דרך שניתן בעזרתו להקטיןאת גודל האיקון ל - 766 בתים ?

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות

דיונים חדשים בפורומים