עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by izikd,

    ברצוני לעשות ping מהאתר שלי, שבנוי על PHP. ידוע לי כי ישנם פקודות כמו system(), exec(), אשר מריצות ישומים/פקודות על השרת. ואכן 2 פונקציות האלה עושות את העבודה וניתן לעשות עימן ping, אך הבעיה היא שלכל IP שאני לא יבחר הוא עושה time out. ניסיתי לעשות גם traceroute, אותו סיפור - הכל עובד, אבל יש timeout (יש לציין שזהו timeout של הפקודה בשרת, ולא קשור לPHP). למישהו יש רעיונות כיצד כן לעשות ping מהשרת? ישנם עוד פונקציות שהפעולה שלהם היא ממש לעשות ping?

    • 2 תגובות
    • 987 צפיות
  2. Started by orninyo,

    שלום אם יש לי מערך ממוין של מצביעים למבנה סטודנטים ואני רוצה לחפש בו בעזרת חיפוש בינארי לפי שמות התלמידים ככה קראתי לפונקציה: bsearch(s2[i].name,s,num,sizeof(student),comp_students) מה תקבל הפונקציה comp_students?

    • 5 תגובות
    • 987 צפיות
  3. Started by neogod,

    התחלתי ללמוד קצת C++ לבד עם מדריך שמצאתי באינטרנט אז אני מצטער על השאלות הטיפשיות מראש מה עושה הפקודה : t\ ???

    • 9 תגובות
    • 987 צפיות
  4. Started by נעמה.,

    אפשר הסבר איך משתמשים בו? ובעיה: יש לי חלון - עם כפתורים, ולכל כפתור נפתח מסך- בפונקציה של הכפתור כתבתי: recognition r = new recognition(); r.Show(); this.Close(); אבל- גם החלון החדש נסגר. מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 987 צפיות
  5. Started by avivlyaviv,

    סליחה על הכותרת הלא ברורה אני ינסה להסביר כאן מה שאני שואל זה איך עשוים לחצן שכשאר עומדים עליו נפתחות עוד אפשריות......? כמו הלחצן באמת (HWZONE) למעלה "ראשי" שכשא אני שם את הסמן עליו נפתחות לי 3 אפשריות ("חדשות, אכיון....") איך אני יוצר לחצן כזה? שאלה נוספת אני רוצה לעצב דף אינטרנט פשוט יחסית ואני רוצה לחלק אותו כמו באמת(HWZONE) ------------------------------------------- | ג | | -------------------------| | | | | ב | |ב | א | | …

  6. Started by ^Z^,

    שלום יש לי כבל פרללי שאליו מחוברות 4 לדים. אני מנסה לתכנת אותן בVB כך שהלדים יהבהבו. יש לי ידע בסיסי בVB, אבל אפילו אחרי חיפוש בגוגל לא הצלחתי למצוא דרך קלה ויעילה לשליטה על הפורט. עזרה תתקבל בברכה. תודה, Zzzz

    • 2 תגובות
    • 986 צפיות
  7. Started by kisin,

    שלום, ברשותי אתר שבניתי ואחרי מספר חודשים שצברתי לי כמות נכבדת של גולשים קבועים אני רוצה להוסיף לו פורום. אני יודע שיש מערכות פורומים מוכנות להורדה כמו: PhpBB, SMF ובטח יש עוד.... אבל הבעיה שלי היא שהאתר שלי כבר בנוי ואני רוצה פורום שיהיה לי "קל" לערוך אותו במידה כזאת כדי שיתאים לטבלאות מסד נתונים שלי. האם יש פורום להורדה שאתם ממליצים לי עליו שיהיה לי אפשרי "לשחק" עם הקוד כדי שיתאים לאתר שלי? ובכלל אני אשמח אם תכתבו לי פה עוד פורומים להורדה חוץ מהשתיים שרשמתי פה כדי שאני אוכל להתמצא יותר בתחום הזה של הפורומים. תודה מראש לכל מי שיעזור לי...

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  8. Started by saoron,

    לא יודע עד כמה זה אתגר אבל... לבנות תוכנה שפותרת אי שוויון ריבועי הקלט זה סטרינג אחד והפלט תשובה סופית אפשר גרף משהו ינסה מנסה?או שישר להביא את הפתרו ן שלי.?

    • 1 תגובה
    • 986 צפיות
  9. מישהו יודע האם וכיצד ניתן להוסיף מוזיקת רקע שתנוגן כאשר FORM שאני בוחר /מעלה רץ (=פועל)?

    • 2 תגובות
    • 986 צפיות
  10. יש לי כותרת פונקציה עם מידע על מה שהיא צריכה לעשות והשאלה: א. הצע יצוג ל*כותרת פונקציה*. הסבר את היצוג שבחרת. אין לי מושג איך לגשת ולענות על זה ... בבקשה תעזרו לי, המתכונת ממש בקרוב עריכה: אם נצרך מידע נוסף תגידו ואני אוסיף

    • 5 תגובות
    • 986 צפיות
  11. Started by pssheba,

    בשורת הכותרת של טבלה שאני רוצה לבנות אני מציב בתא כותרת אחד תמונה ובתא הסמוך פרטים. למשל: <table> <thread> <tr> <th> <img src="myimage.jpg"> </th> <th> telephone 055-999999 </th> <th> <img src="myimage.jpg"> </th> </thread> </table> מה שקורה שעמודת הטלפון נחתכת לי ל 2 ומציגה: 055- ושורה מתחת: 99999 ו 2 העמודות יוצאות צפופות יותר ממה שאני רוצה. ניסיתי <th width =100> <th colspan = 2> אך לשווא. בקיצור: איך אני יכול לקבוע רוחב עמודה בטבלה מבלי שזה יהיה פונקציה של תוכן התא ?

    • 3 תגובות
    • 986 צפיות
  12. Started by AliceInChains,

    תוכן נמחק

  13. Started by Show_Time,

    שלום חברים, התחלתי ללמוד בזמן האחרון קצת Python, יש לי רקע ממש בסיסי בתוכנה ובפיתוח web ,אני איש IT ביום יום.. החלטתי פשוט להתחיל לעבור קצת לעולם התוכנה יותר כי העבודה שלי משלבת יותר אינטגרציה של מערכות וידע בתכנות זה פשוט כל כך נחוץ , אני חושב שבעתיד אעדיף לעסוק בפיתוח בכל אופן.... בנוסף לכל זה אני גם מפתח באופן עצמאי פרוייקט שאני עובד עליו ולכן אני לומד כל הזמן ( https://www.riders.io/ ) , אשמח אם תגידו לי איפה יש פורומים "חיים" של python בהם אפשר לשאול הרבה ולקבל תשובות דיי מהר(כמובן באנגלית גם... ) בגדול השאלה שלי דיי פשוטה, אפשר לראות אותה פה : http://discuss.codecademy.com/t/import-data-to-a-function/11154 אם יש לי לצורך העניין API שמבוסס על תשאולי http פשוטים,אני …

    • 1 תגובה
    • 985 צפיות
  14. Started by byn007,

    אני צריך קוד ל BOBLE SORT (קוד למיון משתנים בסדר יורד מהגבוה לנמוך) על מערך משתנים אחד. תדה חג שמח ושנה טובה

    • 0 תגובות
    • 985 צפיות
  15. Started by חן וייסמן,

    טוב אז הבעייה היא קטנה לדעתי: יש לי קובץ class מוכן כבר עם כל הפונקציות בתוכו. עכשיו אני רוצה בקובץ אחר class אחר להשתמש בקודם, כשאני מגדיר את המשתנים שהם מהסוג של הקלאס הקודם הכל עובד. אבל שאני רוצה להשתמש בפונקציות הוא רושם שהוא לא מזהה את הסימבול של השם של הפונקצייה. מישהו יכול לעזור בבקשה... 2 הקבצים באותה תקייה.

  16. Started by BlackBird71,

    אני רוצה לבנות פורום בעברית כולל נרשמים שיהיה לי שליטה על הכל כמו במערכת פורומים רגילה משתמשים, קידום משתמשים, רשימת תפוצה, וכו אני מחפש תבנית מוכנה שתגרום לי כמה שפחות לעשות כי אני ושפות לא מסתדרים טוב אולי HTML אבל מעדיף שלא להכנס לזה בכלל אני מעלה אותו על הוסט גייטור עכשיו שאלה אם אני לוקח אם הדיל עם האנלימט דומיינס זה אומר שאני יכול לפתוח כמה אתרים בעלי כתובות שונות שאני רק רוצה? ותודה מראש

    • 0 תגובות
    • 985 צפיות
  17. Started by liat9189,

    היי אני עושה תואר בהנדסת אלקטרוניקה והתחלנו לגעת בקטנה בלולאות for וקיבלנו את השאלה הבאה.. כתבו תוכנית שקולטת 20 ומדפיסה רק את המספרים החד ספרתיים שבניהם. שהדגש הוא לפתור את זה רק באמצעות if, for ללא array או כל דבר אחר איך אני שומרת את המספרים אחרי התנאי מבלי ש"ייעלמו" לי מחוץ ללולאה?

    • 6 תגובות
    • 985 צפיות
  18. Started by Yehudaa,

    לא ידעתי איפה לשים את התראד הזה תרגישו חופשי להעביר אם יש צורך . יש המון פורומים ברשת עם המערכת הזאת . לרוב הם מעייפים אותי וגורמים לי פשוט לוותר עליהם אלא אם הם נדירים במידע שלהם . שלא תבינו לא נכון יש פורומים שעיצבו את המערכת הזאת מצוין , אבל רובם ממש לא נוחים לי . מה דעתכם על המערכת הזאת ? דוגמא לפורומים http://www.xda-developers.com/ http://www.avsforum.com/avs-vb/index.php http://www.audiokarma.org/ http://www.head-fi.org/

    • 3 תגובות
    • 985 צפיות
  19. Started by GWeizman,

    הכותרת דיי מסבירה הכל, מחפש דרך לעשות גרפיקה פשוטה (קווים, עיגולים, דברים כאלה) בConsole App של C#. אני דיי בטוח שזה אפשרי, השאלה היא איך. (כי אם זה לא אפשרי, אני אאלץ ללמוד את הwin app, ואין לי כוח לזה). תודה, גיא. עריכה: מיותר לציין שגוגל לא נותן תשובה, וגם לא MSDN

    • 4 תגובות
    • 984 צפיות
  20. Started by mgm,

    שלום, איך אני מקבל את השעה והתאריך אוטומטית ממערכת ההפעלה בשפת ++c ? איזה פקודה צריכים? ובאיזו ספריה זה נמצא? תודה.

    • 1 תגובה
    • 984 צפיות
  21. Started by ofersto,

    איך אפשר לבנות game trainer עם c#? תודה

    • 4 תגובות
    • 984 צפיות
  22. Started by demultiplexer,

    יש לי בעיה בJAVASCRIPT פירסמתי את השאלה בפורום תפוז. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=89 שאלה עם אותה כותרת כמו זו

  23. מוזר מאוד ??? התוכנית מקבלת שתי פולינומים ומחזירה את הסכום שלהם. כשאני מריץ אותה בלי דיבאג, אני מקבל צליל אזהרה. כשאני מריץ אותה עם דיבאג, היא עובדת טוב, מדפיסה את כל מה שצריך אפילו סימנתי את הbreakpoint האחרון ממש בסוף של הmain, כדי לראות את מצב המשתנים לפני שהתוכנית מסתיימת והכל תקין. נסיתי בproject חדש, אותו דבר. הקוד: http://dl.dropbox.com/u/24303191/func5.txt ריצה בלי דיבאג(מקבל צליל אזהרה והתוכנית לא מסתיימת כמו שצריך): http://dl.dropbox.com/u/24303191/nodebug.gif ריצה עם דיבאג: http://dl.dropbox.com/u/24303191/debug.gif

    • 3 תגובות
    • 984 צפיות
  24. Eclipse Visual Editor זה תוספת ל Eclipse שמאפשרת לגרור אובייקטים גרפים (כמו ב VB) כלומר אפשר לגרור כפתור ופאנל והופה יש כפתור כמובן שזה לא פותר מלדעת לכתוב קוד מדריך להתקנת (Visual Editor) VE בגרסה אחרונה של Eclipse (v3.4) מורידים מכאן -> http://www.ehecht.com/eclipse_ve/ve_eclipse_34_200807092330_win.zip את VE גרסה 1.3. סוג הקובץ הוא ZIP.* לכן צריכה להיות מותקנת במחשבך תוכנה העובדת עם קבצים מהסוג הזה. בתוך הקובץ שהורדתה נמצאת תיקייה, ve_eclipse_34_200807092330_win, תיקייה זו צריך להעתיק לתיקייה בשם dropins שנמצאת בתיקייה בה מותקן Eclipse. כעט פותחים את Eclipse הולכים ל Help > Software Updates ומתקינים את הדברים הבאים: אתה בטח שואל את עצמך איפה נימצ…

    • 2 תגובות
    • 984 צפיות
  25. Started by 8us.co.il,

    תיקנתי את בעית הניקוד ע"י הטג <SPAN DIR=RTL> בכל הדפדפנים מראה מצויין אבל רק ב EXPLORER עדיין נשארה הבעיה של ניקוד הפוך בעברית דוגמה http://mycomp.co.il/site/footer/Program3.html תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 984 צפיות

דיונים חדשים בפורומים