תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אוקי אז יש את הסקריפט הזה http://userscripts.org/scripts/show/10850 למשחק KoL למי שמכיר... עכשיו, הסקריפט הזה עובד מ2007 בערך אבל מאז עדכון מסויים במשחק עצמו הוא הפסיק לעבוד לדעתי אפשר להתאים את הסקריפט כדי שיעבוד באתר החדש (הקוד מקור זמין) אבל הבעיה שלי אין שום ידע בנושא וחשבתי שאולי למישהו פה יש (איסתרא?) האתר שהסקריפט עובד בו הוא http://kingdomofloathing.com/ ואם מישהו באמת רוצה לנסות לעזור ולא רוצה לפתוח חשבון אין לי בעיה לתת את החשבון שלי זמנית לבדיקה (בפרטי) תודה
-
- 2 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה ליצור ב- wordpress בנוסף לעמוד הראשי שבו מתפרסמים הפוסטים, עמוד שבו גם תהיה לי אפשרות זהה כמו בעמוד הראשי (הכוונה לא להחליף את העמוד הראשי לעמוד סטטי ולהשתמש בעמוד אחר לפוסטים, אלא ליצור עמוד שבמקביל לעמוד הראשי גם יהיה אפשר ליצור בו פוסטים). בנוסף אני מחפש דרך ליצור גלריה של תמונות, שאינן שמורות על השרת, אלא אני מביא לינק אליהן מ- skydrive. אני יודע שזה אפשרי להעלות את התמונות אחת אחת ככה ולפרסם בפוסט, אבל לא מצאתי דרך להעלות אותן בתור גלריה כמו שאפשר לעשות עם תמונות ששמורות על השרת ומופיעות ב- media library (התמונות מהלינק לא מופיעות ב- media library). תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 992 צפיות
-
-
-
היי! אני צריך שהתוכנה תבחר באקראי מספר בין 0 ל-20..אבל אני לא זוכר את התחביר של הRANDOM עזרה בבקשה!! ניק
-
- 1 תגובה
- 992 צפיות
-
-
יש לי את קטע התוכנית הזו: #include <graphics.h> #include <stdlib.h> #include <stdio.h> #include <conio.h> #include <dos.h> #include <math.h> int main(void) { /* request auto detection */ int gdriver = DETECT, gmode, errorcode; /* initialize graphics and local variables */ initgraph(&gdriver, &gmode, ""); /* read result of initialization */ errorcode = graphresult(); /* an error occurred */ if (errorcode != grOk) { printf("Graphics error: %s\n", grapherrormsg(errorcode)); printf("Press any key to halt:"); getch(); exit(1); } float x1,x2,y1,y2,m,n; float x,y,t; float dx,dy; x1=100; …
-
- 5 תגובות
- 992 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה אובייקט MFC שאני יכול לשים, שייצור לי גרף ש"רץ" עם כל נק' שאני שולח אליו? אני מנסה ליצור ויזואליזציה לווליום של קובץ קול.
-
- 2 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום, יש לי נתונים במערך דו מימדי. איך אני מציג אותם בDATAGRIDVIEW בטופס? אשמח לקבל קטע קוד קצר וקולע. תודה
-
- 1 תגובה
- 992 צפיות
-
-
שואל בשביל אחותי. היא רוצה ללמוד שפת C ו-VISUAL BASIC דרך ספרי לימוד טובים, יש משהו מומלץ? בשפה העברית. תודה Smiley.
-
- 7 תגובות
- 992 צפיות
-
-
איך אני יכול להפעיל שני משפטי SQL באותו הדף ב- ASP?
-
- 5 תגובות
- 992 צפיות
-
-
הייי אני יודע C ... כלומר גם לומד C ... ואני רוצה לנסות לעבוד בקומפלייר שונה מTC או TCLITE ... למשל ניסיתי BORLAND אבל לא כל כך אהבתי את זה ... אני רוצה לנסות את VISUAL STUDIO 6.0 אבל אני לא יודע איך אני מעריץ שם את התוכנית שכתבתי ... תוכלו לעזור לי ? תודה רבה לעוזרים ...
-
- 7 תגובות
- 992 צפיות
-
-
לאור העזרה הגדולה שקיבלתי בהודעה הקודמת שלי (סרקסטיות): http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=98628.0 החלטתי לבנות לבד משהו שיעשה לי את העבודה, רק שנתקלתי בבעיה... לא מצאתי איך לבדוק כמה קבצים יש בתיקייה... חיפשתי בAPI של windows, לא מצאתי. חיפשתי פקודה בmIRC שתעזור לי, לא מצאתי... למישהו יש רעיון? אני יודע C++ (וC) Pascal Visual Basic ידה ידה הבעיה שיש לי רק קומפיילר של Pascal בבית, שאריות מימי בית-ספר... זה Borland Pascal 7 חוץ מזה לרוב אני כותב בmIRC דברים, בין השפות תיכנות היותר טובות שיש (דומה לPerl).
-
- 1 תגובה
- 992 צפיות
-
-
מחפש תוכנה או כל דבר להרצת php במחשב. אני רוצה לכתוב את כל הפקודות של הphp במחשב ושהוא יציג אותם במחשב לא באיזה אתר או משהו. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול כיצד אני מבצע דבר כזה, אני מעוניין שיהיה לי נניח מנגנון הזנת תארכים, כזה שיש בכל אתר של חברת תעופה סטנדרטית,כך שתבחרו תאריך, בתוך DIV כאשר יש לו ID מסויים, וכאשר אני לוחץ על כפתור "ADD" נניח אז נוסף לי אפשרות נוספת לבחור עוד תאריך וכן עוד ועוד... יש לי את הקוד הבא שזאת הפונקציה שמשכפלת: function clone(){ p=document.getElementById('mydiv') p.setAttribute("id",'mydiv') pclone = p.cloneNode(true) document.getElementById("test").appendChild(pclone) }; וכאן נמצא ה BODY: <div id='mydiv'> <input type="button" value="Rem Date" onclick="rem();"/> <input id="popup_container" type="text" disabled="disabled" /> <img src="cal.…
-
- 0 תגובות
- 992 צפיות
-
-
היי! אני רוצה לבנות סקריפט פשוט(DOS) שיבדוק איזו שפה הוינדוס במחשב ובהתאם לכך יריץ התקנת SP3 שמתאימה.. בנתיים יש לי רק את הפקודה שמריצה.. FOR /F "tokens=*" %%i in ('dir /b %~dp0\WindowsXP-KB936929-SP3-x86-???.exe') do start %~dp0\%%i יש אפשרות לעשות את זה בסקריפט דוס? תודה לעוזרים!! ניק
-
- 5 תגובות
- 992 צפיות
-
-
http://bitorama.com האתר הוא בעברית, בסגנון digg ו-reddit, ומיועד לעסוק ספציפית בנושאים הנ"ל. למנהלי הפורום: בשבוע שעבר כתבתי הודעה דומה והושעתי מהמערכת. ניסיתי ליצור איתכם קשר אך לא חזרתם אלי. אולי זה היה בגלל שפרסמתי אותה במספר פורומים? אשמח לקבל הבהרה.
-
- 0 תגובות
- 991 צפיות
-
-
#include <stdio.h> void main() { float x,y,z,a,b; printf("Enter nic per hour:\n"); scanf("%f",&a); printf("Enter time for regular hour:\n"); scanf("&f",&x); print("Enter time for night watch:\n"); scanf("%f",&y); printf("Enter time for saturday watch:\n"); scanf("%f",&z); b=a*x+a*1.5*y+a*2*z; printf("you'r pay is %f",b); }
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
היי, רצית את חוות דעתו של מי שמכיר על מספר סביבות פיתוח Borland® Developer Studio היא הראשונה כרגע אני עובד על VS2005 של מיקרוסופט. אז יש לי כמה שאלות ספיציפיות. האם ה C++ של בורלנד הוא אמיתי או .NET? האם ניתן להעביר תוכניות בצורה חלקה מ VS2005 לבורלנד ולהיפך? האם למישהו יש חוות דעת על ההפרש במחיר בין VS2005 (בערך 800$) ל בורלנד (בערך 3500$)? מה גורם לכזה הפרש? יש באמת הצדקה? האם פשוט ללמוד דלפי? (אין לי ניסיון בפסקל, רק ב C C++ C# JAVAו VB) הסביבה השניה היא JBuilder 2007 Turbo מה הרמה שלה יחסית לאקליפס (ראיתי שהיא בנויה עליה אבל מה ההבדלים) האם קל ללמוד אותה או שעדיף להשאר באקליפס? ואם כבר אז עוד שאלה, למה מחלקים אותה בחינם? מה האינטרס שלהם?
-
- 1 תגובה
- 991 צפיות
-
-
#include<stdio.h> void main() int i,memuza,count,num1,num2,num3; for(i=1;i<=20;i++) } printf("enter 3 scores\n"); scanf("%d%d%d",&num1,&num2,&num3"); memuza=(num1+num2+num3)/3.0; if(memuza>85) memuza=memuza+5; if(memuza>=100) memuza=100; count++; }
-
- 8 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני צריך COMBOBOX אבל אני לא רוצה שהמשתמש יוכל לכתוב מה שבא לו אלה רק שיוכל לבחור את מה שכבר הנכסתי לשם בלי שהוא יוכל לכתוב מה שהוא רוצה... יש דרך לעשות את זה? אולי איזשהי פונקציה של הCOMBOBOX או להוסיף איזה components...
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
היי בניתי אתר בתוכנה webmatrix ויצרתי בו דף ליצירת קשר שאמור לשלוח אלי מייל כאשר לוחצים שלח. השליחה מתבצעת דרך שרת SMTP של GMAIL ובניתי את זה ב- CSHTML. הבעיה שאני לא מוצא אף שרת איחסון חינמי שתומך בזה. אם מישהו מכיר שרת כזה אני אשמח. אם לא.. האם יש דרך אחרת פשוטה שאתם מכירים לבצע את זה? ניסיתי כל מיני מדריכים באינטרנט כדי לעשות את זה בשיטה של PHP אבל לא עבד לי וגם בקושי מצאתי מדריך לשליחה עם SMTP. תודה לעוזרים...
-
- 0 תגובות
- 991 צפיות
-
-
מדוע רוב מתכנתי האתרים משתמשים ב- PHP (לדוגמה HWzone) ולא ב- ASP? האם יש סיבות רבות או נוחות שימוש?
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לגרום לDIV להפוך להיות מוצג בזמן לחיצה על CHECKBOX. להלן הקוד: function moodleLunchApiIntergrate(String a, String b) { document.getElementById(a).style.visibility = document.getElementById(b).checked ? 'visible' : 'hidden'; } </script> <input type="checkbox" id ="1" onclick="moodleLunchApiIntergrate('2','1')"/> <div id="2" style="visibility:hidden"> <iframe src = "[url]http://www.walla.co.il">[/url] </iframe> <> הDIV לא מוצג. יש למישהו רעיון? תודה!
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני מעוניין ללמוד תכנות מחשבים אבל לא ברור לי מה רמת המתמטיקהת הנדרשת או רמת הקושי הכללית.אשמח לדעת ממי שניסה
-
- 4 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום אני מועניין לכתוב משחקון דיי פשוט שירוץ על גבי דף אינטרנט יש לי ידע בגאווה אז חשבתי לעשות את זה בצורה של גאוה אפלט ... הרעיון הוא שיש תמונה כלשהי שבתחלה מכוסה ולא ניתן לראות את רובה ולאט לאט נחשפים חלקים ממנה והמשתמש צריך לזהות את התמונה. עכשיו חשבתי פשוט לשים איזה JPANEL ברגע עם התמונה ועליו לכסות בהרבה JPANEL שהיו נגיד בצבע שחור או משהו וכל כמה זמן אני ישנה את הנראות של אחד הפנלים הקטנים ואחשוף חלק מהתמונה. הבעיה שאני לא מבין באיזה LAYOUT להשתמש כדי למקם אותם אחד מעל השני??? עזרה או רעיונות אחרים יתקבלו בברכה.
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
היי לכולם, אני מציע את עצמי כמתכנת בוטים לדיסקורד,מהבוט הפשוט ביותר לבוט המסובך ביותר. יש לי ידע בNode Js ,Java Script וגם בבניית אתרים. דוגמאות לבוטים: Music Commands Xp System Logs System Tickets System Moderation Commands בוט שמקושר לאתר או לוקח דברים מאתר ועוד... כל מה שתרצו אפשרי! מוזמנים לפנות אליי בפרטי לפרטים נוספים אור
-
- 0 תגובות
- 990 צפיות
-


