תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני צריך בקשה הסבר, אני לא הבנתי איך זה הולך... עיצבתי אתר הכל כולל הכל, מחולק ככה: bg, bg2, logo, bar1, bar2 וכו' ככה הכל מסודר. עכשיו הכנתי אותו בקובץ HTML 5 + CSS הכל פיקס (לצורך סתם בדיקה עשיתי את זה) אבל הבעיה שאני צריך איכשהו להטמיע את העיצוב במערכת אתר שאני משתמש - MemHT. לפי מה שהבנתי צריך להכין Template מותאם למערכת הזאת ואז פשוט להיכנס לאתר ולשנות את הסקין באפשרויות למטה, אבל איך עושים את זה? עולה לי בראש דרך לעשות את זה אבל זאת עבודת נמלים ואני בטוח שיש דרך יותר מקצועית ופשוטה לעשות את זה... תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מפעיל מכונה וירטואלית עם XPMODE שמאפשר להפעיל אפליקציה מתוך המכונה הוירטואלית אל המכונה הפיזית . כאשר מפעילים את הפליקציה הכל זה עובד מעולה . וכאשר סוגרים אותה. לאחר 5 דקות המכונה הוירטואלית ברקע נסגרת חיפשתי ומצאתי את זה http://blogs.technet.com/b/windows_vpc/archive/2009/11/09/auto-start-and-close-options-for-windows-virtual-pc.aspx ואני מאוד מעוניין לדעת כיצד להפעיל את הסקריפט הזה Script #4: Set VM to Never Hibernate העתקתי את הקוד 1: Option Explicit ' Force explicit variable declaration. 2: 3: Dim defaultVMTag, defaultVM, objArgs, objVPC, vmName 4: Set objArgs = WScript.Arguments 5: Set objVPC = CreateObject("VirtualPC.Application") 6: 7: defaul…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום הורדתי כמה פונטים יפים שאני ששמתי באתר שלי. אבל הבעיה היא שכשאני כותב את דף ה-css אז אני רושם את שם הפונט במקום שצריך והכל עובד. אבל כשאני פותח את האתר במחשב אחר (האתר עוד לא הועלה לאינטרנט) אז לא רואים את הכתב מן הסתם כי זה לא נמצא בספרייה с::\windows\fonts השאלה שלי אם יש דרך לעשות ככה שהפונט יהייה בתיקייה אחרת של פונטים לדוגמה ולהגדיר ב-сss שהפונט לא נמצא בתיקייה с:\\windows\fonts אלה בתיקיה החדשה שיצרתי. תודה מראש לכל העוזרים! אני ממש צריך את העזרה שלכם... ???
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך קוד בשביל קישור שכשילחצו עליו הוא יפתח חלון הורדה לקובץ מסוים שאני אבחר. ניסיתי סתם לקשר לקובץ אבל בIE הוא פותח אותו ( לדוגמא אם קישרתי לקובץ של סרט אז IE יפתח אותו בWINDOWS MEDIA PLAYER) מישהו יכול לעזור? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
זה תרגיל שנתנו לי בספר שאני לומד איתו java script. זה תרגיל שבמקרה של שגיאות בטופס הוא עושה alert ואומר לי מה הבעיה. הנה התחביר: <html dir="rtl"> <head> <link rel="stylesheet" href="izuv.css" type="text/css" /> <title>club</title> <script> var formErrors; function checkEmpty() { var name ; name = window.document.seinfeldForm.name.value ; if (name.length > 0) { return true ; } else { formErrors += 'שם ריק' + '\n' ; return false ; } } function checkEmail() { var eMail ; eMail = window.document.seinfeldForm.eMail.value ; if (eMail.length > 0) { if((eMail.indexOf('@')>0) &&a…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מצאתי לאחרונה את המחברות שהיו לי בזמנו בכיתה י' לפני כמה שנים טובות כשהייתי במגמת הנדסת תוכנה ובין היתר מצאתי ספר שקנתי בזמנו ללימוד עצמי של C++ שנקרא: ערכת לימוד C++ / מאת ג'סי ליבברטי - הוצאת פוקוס מחשבים. ספר ממש ישן מגיע אפילו עם דיסקט אבל הוא די טוב ממה שעלעלתי בו זה מין בניית פרוייקט בC++ בשביל ללמוד את העקרונות. ועכשיו למספר תהיות שיש לי מכיוון שהחלטתי שהגיע הזמן לחזור לנושא של תכנות וחבל להזניח את זה, ראשית כל בעבר התעסקתי עם בניית אתרים אבל זה לא מדבר אליי בהתחשב בעובדה שהאתרים היחידים שאני מפעיל זה מערכות שרכשתי, לסיכום העניין החלטתי לזרום עם תכנות בשפת C++. 1. בזמנו בימי מגמת הנדסת תוכנה בבית הספר התיכון לימדו אותנו את העקרונות של בסיסי הספירה השונים, ממש ברח ל…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך ממכם עזרה בתרגיל הבא- אני לומד בשפת פסקל עם מישהו יודע איך פותרים את התרגיל זה יעזור לי אז הנה: יש לפתח אלגוריתם אשר הקלט שלו הוא מספר אגורות שיש לשלם, והפלט שלו הוא כמויות המטבעות של 10 אגורות, 5 אגורות, ואגורה הדרושות כך שמספר המטבעות בתשלום יהיה קטן ככל האפשר. למשל עבור הקלט 99 יהיה הפלט 3 0 9. תודה לעונים הפתרון צריך להיות בפסקל.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת מה הדרך הטובה ביותר לגשת לטבלאות בסיס נתונים ב- SILVERLIGHT? ואיך עושים את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חבר'ה אני צריך עזרה קטנה עם הפקודה הבאה Process.Start("[url]http://ynet.co.il[/url] לצערי חרשתי ולא מצאתי פיתרון אני מעוניין שהכתובת תיפתח בFRAME מסויים קבוע ברגיע שלוחצים על הכפתור , כרגע היא ניפתחת לי בחלון חדש כל פעם , המטרה היא שהחלון יפתח בIE או בכרום (תלוי מה ברירת מחדל) בFRAME מסויים אשמח לעזרה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מצאתי מן בלוג ישן כזה לתכנת בג'אווה, אבל העניין הוא שלא ברור לי בדיוק מה להוריד מהאתר, כל התוספות האלה jellyfish ושרתים פשוט יותר מידי להתחלה בשבילי כדי להבין. אז אם מישהו פה יכול להביא לכאן לינקים להורדה ישירה או טורנט ולהסביר לי בכמה מילים על כל תוכנה ואם יש איזה מדריך או יותר כמו חוברת הדרכה בPDF שהוא מכיר אני ממש ממש אודה לו/לה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה קודם כל יש לי טופס <html> <head> </head> <body bgcolor="00003d" background="pics/back.jpg" bgproperties="fixed"> <form name="name" action="update.asp" method="post"> <center><font color="white"> <h2>Update your profile</h2><br /> <table> <tr><td><font color="white">Age:</td> <td><input type="text" name="Age" /></td> </tr> <tr><td><font color="white">E-mail:</td> <td><input type="text" name="Mess"/></td> </tr> <tr><td><font color="white">Personal Image:</td> <td><input t…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי , מחיפושים ברשת מצאתי מימוש של isconnected בשביל sockets !(client.Client.Poll(1, SelectMode.SelectRead) && client.Client.Available == 0);[pre] לא כזה ברור לי איך זה עובד, האם זמן של 1 מילי שנייה מספיק כדי לקבל תגובה, וגם poll מחזיר true גם אם יש מידע אפשרי לקריאה כלומר isconnected יחזיר false. תודה [/pre]
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לומד C# ואני בפרק של Reflection... יש לי שאלה בסוף הפרק ואני לא מצליח לעשות אותה (השאלה עצמה היא פשוטה פשוט אני כנראה לא הבנתי את הנושא כל כך טוב)... הנה השאלה: כתוב תוכנית הכותבת למסך את המשפט Hello World מבלי להשתמש ישירות בטיפוס System.Console אלא על ידי Reflection בלבד. מישהו יודע?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעקרון אני בעל ידע בתכנות ופיתוח, אבל לא עוסק בזה באופן שוטף. בגלל זה בפיתוח אתרים עבדתי עד עכשיו עם Microsoft Expression Web 4, מאוד נוח לי הממשק למטומטמים שלהם, עם אפשרויות התצוגה והבדיקה של האתרים שהם מציעים. מכיוון שנראה שמיקרוסופט לא ממש מתכוונת להמשיך ולהשקיע בחבילה הזאת, אז הייתי רוצה לדעת אם יש המלצות לעורך כמו של מיקרוסופט כמובן אם יש חינמי אבל גם בתשלום אין בעיה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, מכיוון שאני לא חזק מידי פעם MYSQL אני צריך עזרה עםquery מסוים. מה שיש לי זה טבלה שאחד השדות בה ניקרא groupId. אם יש קבוצה בערך יהיה הID של הקבוצה (בטבלה אחרת כמובן) אם אין בקבוצה הערך יהיה 0. מה שאני רוצה לעשות זה Select לכל הטבלה, אבל שיתן לי קצת תוצאות שהGroupId שלהן הוא או 0 או distinct שם הטבלה הוא share_log תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש מה ההבדל בwpf בין אובייקט מסוג window לאובייקט מסוג application הבנתי שקיימים 3 סוגי חלונות window page application page הבנתי שזה יותר לאפליקציה שצריכה כפתורי ניווט כמו של web browser אבל מה ההבדל בין window לapplication מתי אני צריך להחליט על שימוש בwindow ומתי שימוש ב application תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן חברים אני מסתבך עם משהו שלכאורה אמור להיות פשוט, אבל הוא לא. אני מנסה לעצב אתר בלפטופ שלי (מסך רחב, רזולוציה 1280X800) באמצעות תוכנת DW. אני משתמש ב-LAYERS וממקם אותם. כאשר אני צופה בדפדפן במסך אחר ברזולוציה אחרת (למשל 1024X768) הכל מתעוות לי וזז מהמקום. ניסיתי לבדוק את אופצייה ה-RELATIVE ו-FIXED ב-CSS אך זה לא עזר. לצורך העניין, אני מעוניין שיהיה LAYER באמצע ושהוא יוצג באמצע המסך בכל הרזולוציות. האם ניתן לבצע דבר כזה ? שמוליק
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני עובד בעבודה על VS6 ב-MFC, עד לא מזמן השתמשתי ב-BOUNDSCHECKER המעולה, אבל הוא מסרב לעבוד עם כמה מהקבצים שלי ופשוט נתקע ( יאי ). בקיצור, מישהו מכיר תוכנה חמודה ( חינמית או לא ) למציאת LEAKS? אני אשמח אם זה יהיה גם ל-GDI וכו'. תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש איזה אתר ישראלי של עיצובים ולקחתי עיצוב (זה בחינם) והורדתי אחד מהעיצובים ויש שם הרבה קבצים הנה: ואני מתכנן להתחיל לבנות אתר ויש לי שרת ודומיין ואיך אני מתקין את העיצוב על השרת?? יש לי ידע בתכנות ואני יודע html ו-avascript אבל שחכתי איך עושים את זה אז אני מחכה לתשובה תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, השאלה היא: הוספת/מחיקת טיסן חדש לקובץ מאגר הטיסנים המטופלים במוסך כולל כל פרטיו. לכל טיסן יש לקלוט את הנתונים הבאים: 1. דגם הטיסן – מחרוזת בגודל 20 תווים. 2. משקל הטיסן – מספר ממשי. 3. מספר ימי טיפול בחודש – מספר שלם. 4. מספר שעות המנוע שיש לטיסן – מספר שלם. (זה מבנים). אפשר להניח שישנו קובץ שבוא כבר מוכלים הנתונים וכל הטיסנים גם מוכלים במבנה לאחר הקצאה דינמית. מאחר והוספה זה שטויות, השאלה האמיתית שלי היא מחיקה: 1) איך מוחקים נתון מקובץ?, האם יש דרך אחרת מאשר לעביר לקובץ TEMP (נגיד). 2) במידה ואני מוחק מקובץ אזי גם המבנה צריך להצטמצם, איך עושים את זה?, האם פשוט לעשות מערך שישמור את כל האינדקסים שאותם כביכול מחקתי? ונגיד ואחר כך אני מבקש את הטיסן בעל המשקל המירבי אז ה…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
כבר כמה ימים אני מחפש איך להעלים את הטול באר ולא מצאתי, ניסיתי מלא קודים כמו self.menubar.visible=false; self.toolbar.visible=false; self.locationbar.visible=false; self.personalbar.visible=false; self.scrollbars.visible=false; self.statusbar.visible=false; ועוד פירות וירקות אבל כלום לא עבד, מישהו יודע איך לגרום לבארים להעלם? או איך אני יכול לסגור חלון בעזרת close() [ג'אווה סקריפט] בלי שתקפוץ לי הודעה שאומרת שהדפדפן מנסה לסגור תחלון? ד"א אם אפשר לעשות את אותן פעולות בשפה אחרת [php או משהו] אז זה גם יהיה טוב אבל עדיף ג'אווה תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
1.כתוב שאילתה לחישוב השכר הממוצע של המורים לפי עירי מגורים כלול בפלט של השאילתה רק את הממוצעים של הערים תל אביב יפו וברמת גן. 2.כתוב שאילתה לחישוב הציון הממוצע בכל מקצוע בהתעלם מציונים הנמוכים מ55 הצג את שם המקצוע ואת הממוצע בתנאי ששם המקצוע אינו אנגלית ואינו ספרות מיין את התוצאה לפי סדר עולה של שמות המקצועות תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
^^ ומה ההבדל בינו לבין document.obj-name? תודה לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
using System; using System.Collections.Generic; using System.Text; namespace _ { class Program { static void Main(string[] args) { int[,] mat=new int[15,20]; for (int i = 0; i < mat.GetLength(0); i++) for (int j = 0; j < mat.GetLength(0); j++) mat[i, j] = int.Parse(Console.ReadLine()); for (int i = 0; i < mat.GetLength(0); i++) for (int j = 0; j < mat.GetLength(0); j++) mat[i, j] = i; Printmat(mat,r,c); } static int Printmat(int[,] m,int r,int c) for (int i = 0; i < mat.GetLength(0); i++) { for (int j = 0; j < ma…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


