תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
קניתי מחשב חדש ולא מצליח לעצב את האתר שלי, כן מצליח להכנס אבל מאז שקניתי מחשב חדש אני לא מצליח לעצב את האתר שלי. מה יכולה להיות הסיבה האתר לא נותן לי לערוך אותו, זה האתר: http://www.2all.co.il
-
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מעוניין במספר שאלות על המערכת ממישהו בעל ניסיון מתקדם איתה (חיבורים ל-QA COMPLETE, BUG REPOSITORIES ועוד...)
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נתנו לנו שאלה כעבודת הגשה במדעי המחשב (שפת פסקל) ואני צריך עזרה, אשמח אם תוכלו לעזור לי: קלוט מספר חיובי שלם כלשהו, בדוק והדפס הודעה מתאימה אם המספר ראשוני או לא. אין לי מושג איך לבדוק בעזרת פסקל אם המספר ראשוני... תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני עושה פרויקט בעיצוב תוכנה, ואני צריך להשתמש בפקודת sum בsql הבעיה היא שכשאני מנסה למשוך את הנתונים קופצת לי שגיאה במהלך הריצה. הקוד: dataConnection.Open(); datacommand.CommandText = "SELECT SUM(Minutesfromfirststation) FROM tblStations WHERE Line = \'" + FinalLines[k] + "\'" + " AND Numofstation > " + Finalindexes[k] + " AND Numofstation < " + Finalindexes2[k]; dataReader = datacommand.ExecuteReader(); timeLetf = dataReader.GetInt32(0) + " דקות"; השגיאה שאני מקבל היא: No data exists for the row/column. שאני משתמש בselect וכאלה עוד לא נתקלתי בשגיאות כאלה וכשעשיתי מעקב ראיתי שהשגיאה קופצת בשורה: timeLetf = dataReader.GetInt32(0) +…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
נניח ויש לי זמן = 52200 אני צריך לפצל את הזמן לשניות דקות ושעות אני מצליח להגיע לשעות אבל מסתבך עם הדקות והשניות ... hours = time/3600 יתן לי 14.5 אבל 0.5 ירד בגלל שזה מספר שלם.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה דעתכם בעניין הספר הבא: http://www.hadassah.ac.il/cs/staff/danizobin/modprog1/tirgulim_and_handouts/book1-ch1-ch10.pdf ומה דעתכם בעניין הספר הזה: http://www.learncpp.com/ חוץ מזה שהוא באנגלית מה יותר אמין 0: וטוב יותר כמובן שיהיה לי קל לקלוט את החומר בעיברית אבל הוא יכול להיות לא מדויק.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי , אשמח שתשלחו חומרים על אלגוריתם שיבוץ גנטי בעיקר ב #C וגם קודים בנויים שאפשר להשתמש בהם זה דיי דחוףף תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הבנתי שזה חוסך זיכרון לדוגמא יש לי 20 textbox ולכולם יש גודל זהה אז במקום שיהיה לי 20 אובייקטים בזיכרון יש לי אובייקט אחד שחוסך לי את כל תאי הזיכרון האלה מממ אבל איך יכול להיות הרי קראתי שאני מגדיר אותו כמשתנה סטטי ניקח למשל את המאפיין margin הוא מוגדר בצורה הבאה: public static readonly DependencyProperty MarginProperty; ונגיד יש לי 20 אובייקטים בזיכרון ולכולם יש את המאפיין margin איך יכול להיות שמאפיין אחד בשביל 20 אובייקטים? ועוד הוא מוגדר כסטטי זה אומר שלכולם יהיה את אותו הערך.. בעייתי לא?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריכה מידע על מעבד, זיכרון וכו אני צריכה את הקוד המלא... כולל מחלקות והכל.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום: הנה דף נחיתה שבניתי: http://landlavi.bkalut.co.il/ בכרום זה נראה בסדר בפיירפוקס - השדות שצריך למלא זזים לי מהמקום המדויק על התמונה איפה טעיתי? איך מסדרים מיקום נכון? תודה :-)
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מישהו יכול לעזור לי להתגבר על כאב ראש גדול מאד ולהסביר לי מה מותר ומה אסור בתור ארגומנט ל template. פוינטרים, קבועים,רפרנסים, מצביעים לפונקציה וכל מה שאתם מצליחים לחשוב עליו.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך windows form פשוט שמכיל 3 טקסטבוקסים שה USER ממלא אותם. ומה שהוא ממלא נשמר בקובץ TXT ובפעם הבאה שהוא יככנס לקובץ הזה (EXE) הקובץ TXT ייטען והמילוי הבא שלו ימשיך להישמר בקובץ ה TXT ללא דריסה של הנתונים הקודמים. ואיזה כפתור ששולף נתון כלשהוא (לא משנה מה) מהטבלה הזאת שבקובץ ה טקסט תודה רבה רבה רבה .... אתם תעזרו לי מאוד אם מישהו יעשה לי טמפלט כזה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
האם מישהו עדיין לא מכיר? גוגל עושים תחרות מתכנתים Code Jam מעניין לשמוע מי משתתף ומה דעתכם
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אז ככה אני רוצה לבנות מנוע משלי עם שימוש ב DIRECTX יש לי נסיון קודם בבניית מנוע וספריה גרפית כחלק מפרוייקט 5יל בגרפיקה ממוחשבת. ביבליתי את השבוע האחרון בלמידת C# ו אני שולט בה בצורה סבירה למדי אף שעוד לא ממש עברתי לדברים שאיאפשר לעשות עם C++. קיצור אני מחפש מדריך חינמי סביר, ל תכנות MANAGED כל מדריך שנתקלתי בו עד עכשיו מסביר כמה גברים שצריך לכתוב אך בדוגמה הסופית תמיד יש פי 3*4 קוד ממה שהוסבר :\ עזרה תתקבל בברכה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני כותב text editor שמיועד לעריכה של קבצים גדולים שיכולים להגיע ליותר מ2500 שורות. אני משתמש כמובן בstringbuilder ואז מציג את התוכן שלו לתוך textbox. עכשיו אני רוצה לצבוע מילות מפתח שמורות בטקסט בצבע. הדרך שמצאתי היא להשתמש בselection כלומר לעשות select לטקסט נבחר ואז לשנות את הפרופרטי selectioncolor. אלא מה הפרופרטי הזה קיים רק בrichtextbox ולא בtextbox. ניסיתי והכל עובד כמו שצריך חוץ מהעובדה שהביצועים של richtextbox פשוט איומים. אז.. אני לא יודע מה לעשות? מצאתי באינטרנט כמה המלצות על הקוד הזה http://www.codedblog.com/2007/09/17/owner-drawing-a-windowsforms-textbox/ אבל זה נראה מסובח וממש לא טבעי(עבורי), האם אני באמת צריך להגיע זה?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את הקוד הבא: <script language="javascript"> function test() { alart("test123"); } </script> <?php include 'sqlfunc.php'; include 'UserClass.php'; $platform=get_platform(); session_start(); $user=$_SESSION['user']; echo"<div id=newbug><table border=0 cellspacing=20 valign=center><caption align=center> New Bug Form</caption> <form action=welcome.php method=post> <tr><td>Bug Id:<input type=text size=6 name=lname disabled=disabled value=";print_r(get_last_bug_number());echo"></td> <td>Project name:<SELECT NAME=project onchange=javascript:test();> <OPTION SELECTED>…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, התחלתי ללמוד אסמבלי באונ' ונתקלתי בבעיה בשיעורי הבית (עם פסח והשביתה אני כבר לא זוכר מתי בפעם האחרונה היה לי שיעור). כל עזרה תתקבל בברכה. הבעיה היא פשוטה מאד, אך אני בכל זאת מתקשה בה- אני צריך לקלוט 8 ספרות (מס' של 32 ביט), ולשמור אותו כפי שהוא בזיכרון או באוגר כלשהו (מותר השימוש באוגרים של 386). שוב תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, רציתי לבנות אתר ולהתייעץ על כמה נושאים. קומפיילר: אני מתכנן להשתמש ב ECLIPSE פעם ראשונה. עד עכשיו תיכנתתי ב VISUAL STUDIO EXPRESS ב C# ועכשיו כמעט פג התוקף של החינמיות שלו. עכשיו אני גם מתכוון להתחיל לתכנת ב (BRUCE ECKEL here I come) ג'אווה. זו נראית לכם בחירה טובה(של הקומפיילר)? או שיש משהו (חינמי) יותר טוב? אני אצטרך גם מסד נתונים, יש איזה שהם חסרונות ל MYSQL שאני אמור לדעת עליהם? זה האתר הראשון שאני מעלה ככה שאם יש לכם המלצות למשהו שאני אצטרך לברר קודם אז אני אשמח. בגדול כל הסיפור הוא לבנות אתר ללימודים מתקדמים. ככה שכל סטודנט יוכל תמיד לחזור לרמה שלו (והמערכת תדע על מה הוא צריך לחזור, מה ללמוד ועוד הרבה רעיונות שכרגע הם רק תיאוריות ממש יפות שרצות לי בראש, נראה אי…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
. אם אני שם שתי תמונות אחת מעל השניה יש ביניהם רווח של איזה מילמטר, איך מורידים את זה כדי שהם יהיו צמודות לגמרי? 2. מה הפונקציה שהופכת אתר לאתר הבית? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה שהיא תחליף אוטומטית סיסמא כל 24 שעות בשעה 12 בלילה את הסיסמא היא תבנה לפי נוסחא מסוימת שמבוססת על התאריך היומי, למשל, התאריך של היום פלוס 25 פחות 3 נגיד ככה: התאריך של היום הוא : 10.2.09 100209 כפול 25 = 2505225 - 3 = 2505222 זאת הסיסמא היומית משהו בסגנון הזה, אולי אפילו יותר פשוט ובנוסף גם לבנות קובץ שאותו אני ישים במחשב שאני יודע את הסיסמא שלו ואותו קובץ יחשב לי את כל הנוסחא ויוכל להגיד לי מה הסיסמא של המחשב הנעול. התיעצתי עם כמה אנשים מפורום WINDOWS http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=392744.0
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי את הקוד הבא for (int k = 0; k < 10; k++) { if (array_1[k] == 1) { timer2.Tick += new System.EventHandler(this.timer2_Tick); button1.BackColor = Color.Blue; } if (array_1[k] == 2) { timer2.Tick += new System.EventHandler(this.timer2_Tick); button2.BackColor = Color.Green; } if (array_1[k] == 3) { timer2.Tick += new System.EventHandler(this.timer2_Tick); button3.BackColor = Color.Yellow; } if (array_1[k] == 4) { timer2.Tick += new System.EventHandler(this.timer2_Tick); button4.Bac…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום אני חדש בפורום זה יש לי ידע בשפת C HTML ASEMBELER כיום אני לומד את התוכנה RAID למעבד 8051 -52 ו ורציתי ללמוד PHP ברמה גבוהה אני יודע קצת PHP אבל לא מספיק כדי לבנות סקריפטים וכו' כל אתר שמצאתי לא סיפק לי את הידע הדרוש וחיפף וספרים לא מצאתי ללמידה אויל תוכלו להמליץ על מקומות שילמדו אותי בצורה טובה את זה או ספרים לא משנה השפה תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לי בעיה עם עידכון נתונים ב- C#. בניתי תוכנית שמציגה טבלה אחת ממסד נתונים ב- Access שבניתי. בשביל לבצע עידכון, הוספה ומחיקה הוספתי את השורות האלו: OleDbCommandBuilder booksCommands = new OleDbCommandBuilder(General.daBooks); General.daBooks.InsertCommand = booksCommands.GetInsertCommand(); General.daBooks.UpdateCommand = booksCommands.GetUpdateCommand(); General.daBooks.DeleteCommand = booksCommands.GetDeleteCommand(); כל פעם שאני מבצע עידכון, הוספה או מחיקה מטבלה אני מוסיף את השורה של ה- Update כדי לעדכן את השינויים במסד נתונים: currentRow["name"] = textBox2.Text; General.daBooks.Update(General.ds.Tables["Books"]); הערה: אני לא משתמש במשפטי SQL אלא משנה את השורות עצ…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שזה ממש long shot, לשאול שאלה כזו בפורום הזה אבל אני אנסה את מזלי בכל זאת. האם מישהו פה אי פעם ניסה/התעסק/עבד/שיחק עם הרעיון של תקשורת בין קוד שנכתב ב- JAVA לקוד שנכתב ב- ++C אם ע"י pipes, sockets, JNI או יונות דואר... אם קיים פה מישהו כזה, אני אשמח לתגובה או אפילו מסר אישי
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאלתי שאלה בנושא לפני כמה זמן, יש לי שאלה נוספת: באתר הזה - http://www.onemilliondollarpage.com/index.php אני מבין שזה Image Map כל העניין הזה, אבל אם באמת מישהו קונה פיקסלים במקום מסויים בטבלה, איך המנהל של האתר מוסיף את התמונה עצמה לתמונה הכוללת..? אני מתאר לעצמי שהוא לא כל רגע עורך את התמונה בעצמו ומוסיף את התמונות שאני קונים במקומות המתאימים כל הזמן, אז איך עושים את זה? תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-


