תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
הנה לכם אתגרון קטן: נתונים שני מספרים A,B אתם צריכים למצוא את הגדול מביניהם מבלי שימוש בפונקציות שלכם כלומר כאלה שאתם כתבתם ובלי IF גלויים רק פעולות חשבון פשוטות כמו חיבור, חיסור, כפל, חילוק , חזקה, ערך מוחלט, סוגריים וכו.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השתמשתי בכונטרול asp:SqlDataSource, ויש לו תכונה: selectcommand אם אני נותן לתכונה זו משפט SELECT בתוך הצד HTML, אז זה מסתדר לי, שה GridView1.SelectedValue עובד. והוא נותן לי את הערך הנבחר בגריד. אבל כשנתתי לתכונה selectcommand ערך בקוד #C : SqlDataSource6.SelectCommand = "select ... אז ה GridView1.SelectedValue לא עובד, הוא לא מצליח לתת לי את הערך הנבחר. ואני מקבל שגיאה: Object reference not set to an instance of an object איך אני פותר את הבעיה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. נתקלתי בבעיית קומפילציה שאינני מצליח להתגבר עליה: לפניכם שלושה קטעי קוד: #include <iostream.h> template <class X, class Y> class Client { private: X x; Y y; public : Client(X a=X(), Y b=Y()); Client & operator = (const X &); Client & operator = (const Y &); Client & operator = (const Client &); bool operator == (const X &) const; bool operator == (const Y &) const; bool operator == (const Client &) const; }; template <class X, class Y> Client<X, Y>::Client(X a, Y b) { x=a; y=b; } template <class X, class Y> Client<X, Y> & Client<X, Y>::oper…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברה אז ככה יש לי שאלה משיעורי בית שלא מסתדרת לי ואשמח לעזרה: מצבו של אוגר בן 12 תאים הוא 110001011011. מצא את תוכנו אם הוא מייצג שלוש ספרות עשרוניות בקוד BCD מה שלא מסתדר לי כאן זה שאם נפרק את המספר ל3 חלקים (כדי לייצג 3 ספרות) ונסתכל למשל על החלק השמאלי 1100 אז נקבל את המספר 12 שהוא לא ספרה בבסיס העשרוני. תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב !! אני בונה מסד נתונים ללקוח והוספתי לו תפריט תחזוקה של המסד... שאלתי היא : כיצד אני יוצר כפתור של : 1. דחיסה ותיקון מסד הנתונים ? 2. גיבוי מסד הנתונים ? 3. חיבור למסד נתונים ? 4. שיחזור מסד הנתונים ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום התחלתי לאחרונה ללמוד תכנות שרתים כרגע אני עובד עם EQLIPSE J2E ו JBOSS בניתי את הדף JSP ומופיע לי באקלפס הכתובת של הדף http://localhost:8080/XXXX/XXX.jsp לדוגמה. הבנתי שאני יכול להתחבר ממחשב אחר לפי הכתובת אי פי כל עוד ה JBOSS רץ, ולראות את האתר. אבל אני לא מצליח. אך עושים את זה?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אפשר לעזור בתדרוך איך הופכים מערך דו מימדי. הכוונה היא למערך שקלטנו מהמשתמש עם מספר שורות ועמודות שהוא בחר (עד 50) וכרגע יש מטריצה מסויימת. צריך להפוך אותה. איך ניתן לעשות זאת? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, בהמשך לשאלות הקודמות שלי: הקוד נראה כך: MailMessage m = new MailMessage(); m.From = this.TextBox1.Text; m.To = "zahiz07@gmail.com"; m.Subject = "Mail From Fashion"; m.Body = this.TextBox2.Text; m.Priority = MailPriority.Normal; if (this.TextBox1.Text != "") { SmtpMail.SmtpServer = "smtp.gmail.com"; SmtpMail.Send(m); this.Panel1.Visible = true; this.Panel2.Visible = false; } else { this.Panel1.Visible = false; this.Panel2.Visible = true; } ההערה שאני מקבל היא זו: At least one of the From or Sender fields is required, and neither was found. אבל יש שולח.. ניסיתי גם לשנות ל "LocaHost" …
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://Rar.Co.iL/files/Rar-1125756222.jpg אחרי שאתם מורידים תשנו את הסיומת ל EXE. תגידו לי מה דעתכם, התחלתי ללמוד פסקל אתמול בערב. אם אסור לשים כאן דברים שהכנתי אז תגידו לי..
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לילה טוב! לעבודה חדשה- ארי צריך ללמוד איך משתמשים בצורה מקצועית בAccess. חיפשתי קצת באינטרנט, ומצאתי מדריכים מ2003 בממוצע... אשמח מאוד מאוד לעזרה בחומרי לימוד. ממש תודה, המשך לילה טוב!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי בשרת תיקיה לקריאה בלבד, WWW ובה מאוכסנים כל הקבצים של האתר. בנוסף, יש לי תיקיה חיצונית שנקראת myDB. איך אני פונה ל-DB שב-myDB חוץ מבאמצעות DSN. אני מעוניין לבצע פניה לתיקיה דרך בלוג מבוסס PHP. אני יודע שב-ASP יש דברים כמו Server.MapPath אבל איך אני עושה את זה בפועל? אני פשוט רושם את זה במקום ה-path? הנה קטע קוד מהבלוג הפונה אל קובץ שממוקם ב-myDB ואליו אמורים להכתב נתונים בצורה דינאמית: $file = fopen ('conf.inc.php', 'w'); $content = "<?\n\n"; $content .= "/* This file is part of the Blog. כיצד אני יכול לפנות בקטע קוד זה לקובץ conf.inc.php שמצוי בתיקיה myDB הממוקמת באותה רמה של תיקיית ה-WWW שלי? מאור
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך לכתוב שיטה שמקבלת מערך ומחזירה אמת אם יש איבר שנמצא במערך רק פעם אחר ושקר אחרת, הבעיה שאני צריך לעשות את זה עם סיבוכיות זמן ריצה (O(N יש למישהו רעיון?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד C הבנתי שהקומפיילר הכי טוב למתחילים הוא של BORLAND אבל איפה אני משיג אותו? לא איכפת לי אפילו לקנות אותו בארץ.. כל הפריצות שמורידים מהאיטרנט מסובכות רצח.. קצת עזרה.. תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כתבתי קוד ואני מנסה לעשות לו BUILD ואז להריץ אותו אבל אני מקבל הודעה שהקובץ לא קיים כשאני מנסה לשמור הוא מראה לי את ההודעה הזאת
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כתבו תוכנית אשר מקבלת שני מספרים חיוביים שלמים הגדולים מ-1. נסמנם a,b. התוכנית תדפיס את ערך הפונקציה : loga (b). כלומר log b, כאשר ה-log הוא בבסיס a. ניתן להניח קלט תקין וחוקי. כמו ניתן להניח כי a,b הנתונים בקלט, הם כאלה כך ש : loga (b) הינו מספר שלם. איך עושים את זה מבלי להשתמש ב math.h
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי שבתוכו יש קלס (של אקספטיון במקרה) איך אני יכול לרשת את הקלס של האקספטיון?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי תוכנה כלשהי (נקראת HOCR, והיא לוקחת תמונה עם כיתוב כלשהו או דף סרוק, ומחזירה דף טקסט וכך אפשר לשנות אותו), בכל אופן, אני צריכה לרשום קוד שידע "להשתלט" על התוכנה. כלומר, להצליח דרך הקוד לפתוח את התוכנה, לעלות אליה מסמך, ולהריץ אותה על המסמך הזה. (אני יודעת בגדול שפת JAVA, אבל גם C זה בסדר) אז - בתקוה שהשאלה שלי מופנית למקום הנכון - יש כאן מישהו שיודע איזה שורות פקודה צריך כדי להריץ אפליקציה כזו? אפשר עזרה, הכוונה בבקשה? מקווה לטוב ותודה מראש לכל המגיבים.... עינת
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה שקשה לפתרון. אני עובד בסביבת visual studio 2005, פרויקט console , בשפת C. אני מנסה לקרוא קובץ בינארי בצורה הבאה: (Cnt = (fread(tmp_ptr,1,sizeof(STRCT),file_ptr כאשר STRCT הוא מבנה בגודדל 836. בתוך המבנה STRCT יש לי עוד מבנה בשם STR1 ערך ה-Cnt שמתקבל הוא באמת בגודל 836. אני מריץ את הקוד הזה בשתי אפליקציות שונות, אותו קטע קוד ממש, ואותו קובץ בינארי! באפליקציה אחת, כאשר אני בודק את ה-data ב- tmp_ptr אני רואה שכל המבנה מכיל ערכים והמבנה הפנימי STR1 - אותחל באפסים - שזה טוב, בעוד שבאפליקציה אחרת, ה- tmp_ptr דומה ב-data עד לנקודה של המבנה STR1, שם הdata שונה וחלקה לא מאותחלת אפילו. חקרתי ובדקתי, כל הגדלים של כל המבנים זהים בגודלם, מספר הבתים שנקראים בכל א…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מכין עכשיו גיליון אקסל שבו אני צריך לבדוק אם הערך של תא כלשהו שנמצא בעמודה X, שווה לערך כלשהו כלשהו בעמודה Y (=המערך). מישהו יודע באיזו פונקציה אני צריך להשתמש כדי לעשות דבר כזה? תודה מראש, בן.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רוצה לממש את הלולאה הבאה: for (int i=0; i<5; i++( k[i= i+5;] אני יודעת לבדוק את התנאי i<5 ולבצע את הקפיצה. איך מבצעים את ההצבה? <i נמצא ברגיסטר $0, k נמצא ברגיסטר $1>
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני לומד כרגע c++ ועובד עם Visual Studio 2005. השאלה שלי היא מה הדרך המומלצת והנפוצה לבניית ממשק משתמש ב windows? אני יודע שיש את MFC שממה שקראתי קצת מורכבת ומבולגנת (תקנו אותי אם אני טועה), קראתי על WTL של ms , עבודה ישירה עם win api ו toolkit-ים למיניהם כדוגמת wxWindows ו gtk. אני מגיע מרקע של c# ו windows forms, שם ב VS יש designer נוח. גם עבור MFC למשל יש משהו דומה? כי אני לא רוצה לבלות שעות בכתיבה ידנית של כל דבר. בc# יש דרך אחת והיא ה windows forms ולכן אני מרגיש קצת מבולבל ואבוד כאן. מהי הדרך הנפוצה שבה משתמשות תוכנות בחלונות? אני מעדיף להשקיע זמן בלמידה של משהו שישמש אותי בעתיד ובעבודה עם עוד אנשים. תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב! יש ברשותי אתר אינטרנט עם ממשק ניהול. במסגרת שיטוטי בהגדרות הממשק יש מקום שמאפשר לי לראות לאיזה לינקים "שבורים"/שגיאות 404 אנשים ניסו לגשת. כלומר אם מישהו יכתוב www.mysite.com/x ואין כזה דף X אז הוא יכתוב לי בממשק ניהול שמישהו חיפש את הדף הזה (ולא הגיע לשום מקום) וכמה פעמים זה קרה. עכשיו ראיתי שהיו הרבה נסיונות לגשת לעמוד שנקרא muieblackcat ומחיפוש בגוגל הבנתי שזה לא דבר טוב? האם עליי לעשות משהו? המידע/שליטה במערכת בסכנה? תודה רבה מצ"ב ציטוט מהודעת פורום שמצאתי דרך גוגל בנושא muieblackcat :
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מטרת דיון זה היא לרכז את כל חומרי הלימוד שצריך כדי לפתח משחקים ואפליקציות שלמים שאפשר למכור, ולא סתם תוכנות או חצאי תוכנות של מתחילים ומתלמדים. כלומר כל חומרי הלימוד החל משלב המתחיל החסר כל ידע ורקע בתכנות, ועד לשלב הסופי בו הלומד נהיה מקצועי ויכול להתפרנס מזה, ויכול לפתח תוכנות רציניות שהוא יכול למכור. אם בסך-הכל הייתי יודע רק את שפת התכנות כמו משתנים, לולאות, מחלקות וכד' -- אז זה הרי לא מספיק וככה לא אוכל לבנות שום אפליקציות ומשחקים. איפה מישהו יתחיל ככה לבנות אפליקציות ומשחקים?! גם קצת לא יתחיל. צריך לדעת יותר מרק את שפת התכנות, כלומר שצריך גם לדעת ספריות (API בג'אווה) ואולי גם עוד דברים. אם כן, מהם כל אותם דבר…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש מישהו שיכול לעזור לי בחינם או בתשלום סמלי לסדר טופס לאתר אינטרנט שבניתי לקרוב משפחה בתור טובה. הטופס - הן בגרסה האנגלית שלו והן בגרסה העברית שלו - נשלח היטב וכמו שצריך, לתיבת המייל אולם ישנה בעיה מזורה שאחר שליחת הטופס המחשב עובר לחלון אחר ריק. ניתן לראות זאת בדיוק ב ״צור קשר״ - באתר: www.isserles.co.il תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
^^^^^^ השאלה למעלה. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


