תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
הי, אני עוזר לחבר לבנות אתר לייעוץ משכנתאות. האתר הינו אתר פשוט בעברית עם בערך 4 דפים. רציתי לקבל המלצה באיזו מערכת ניהול תוכן כדאי להשתמש, כאשר השיקולים הם: 1. תומך עברית (תפריטי הניהול בעברית) 2. חבר שלי הוא ללא כל רקע במחשבים, כך שצריך שיהיה כמה שיותר קל ללמידה. 3. חינמי 4. ניתן לקיסטום (אני בונה את האתר מ -PSD שנבנה ע"י מעצב גראפי ולא מ - Template) תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלנו תרגיל שאלו הסעיפים שלו: א. כתוב פונקציה למיון מערך בסדר יורד. השתמש בהעברת פונקצית החלטה לפי שם. ב. חשב והדפס מספר פעמים שקראו לפונקציית החלטה במהלך התוכנית הדרישות הן לעשות פונקציות החלטה ולהשתמש בשלב מסוים גם בuasort. בנוסף לזה, אני גם מנסה להבין איך אני יכול בעצם לקחת את כל הסיטואציות (לצורך העניין, אם יש לי מערך חד מימדי או רב מימדי וכו') לגבי כל השאר, אני די תקוע הקוד שלי עד עכשיו נראה ככה: <?php declare(strict_types=1); function swap(&$a, &$b) { $temp=$a; $a=$b; $b=$temp; } function mySort($a) { $size=count($a)-1; //array lenght for($i=0;$i<$size;$i++) for($j=0;$j<$size;$j++) if($a[$j]<$…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, כיצד אני יכול לשמור נתיב לאלמנט מסויים בתוך מסמך XML כך שאוכל לגשת ישירות לאלמנט הנ"ל לפי הצורך. אי אפשר להשתמש באינדקסים או שיטות כמו "first child" מכיון שמיקומו של האלמנט יכול להשתנות. מדובר בקובץ גדול ואני לא רוצה לסרוק את כולו כל פעם מחדש כדי לחפש את האלמנט הנ"ל. הנתיב לאלמנט המבוקש הוא ייחודי ואין חשש שיהיו 2 או יותר נתיבים זהים. שאלה נוספת: אחרי שסרקתי XML ומצאתי אלמנט מסויים(למשל בעזרת GetElementsByTagNameׂ) האם קיימת פונקציה שתחזיר לי את הנתיב לאלמנט הנ"ל?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה בקישורים. אני עשיתי הרבה דפי אינטרנט בHEB MASTER (תוכנת עזר לHTML), ואני מנסה לקשר בדפים ברגילים בעזרת מסמך חדש ואני לא מצליח לקשר למרות שאם אני לא עושה בHEB MASTER אני מצליח לעשות קישורים. מישהו יכול לעזור לי אם אפשר לקשר לדפים בHEB MASTER . תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם בזמנו פתחתי שרשור על איך להמיר קובץ לSWF מתוכנת Flash Slideshow Maker וניתקעתי בו. זה השרשור http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=489993.0 התשובות שקיבלתי בשרשור לא עזרו לי כל כך. לכן עם יש מישהו שמבין בהכנת פלאשים ובפיתוח אתרים יכול לעזור לי באופן אישי בתשלום אני יודה לו טלפון 0547127770 astangelov@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי את התנאי if (i == ans[0]||i == ans[1]||i == ans[2]||i == ans[3]) i אמור להיות מספר שנבחר ברנדומליות בין הטווח 0-3. ואני רוצה שהוא ידפיס כל פעם מחרוזת בסדר שונה. ולכן כל פעם שימצא מספר שדומה לאחד מהם הוא עוד פעם יקח מספר רנדומלי עד שיצא מספר לא משומש. אבל שאני מפעיל את התוכנית אני מקבל שגיאה: ISO C++ forbids comparison between pointer and integer ans זה מערך של מחרוזות. ואני משתמש במהדר DEV. תודה על העזרה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך עזרה בכתיבת קוד בג'אווה של התפלגות אחידה אשמח לקישורים בנושא או דוגמאות , אני מבקש עזרה לאחר חיפוש די ממושך של דוגמאות בגוגל תודה, לירון
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא יודע אם אפשר לפרסם פה אבל פירסמתי.. אני רוצה תגובות.. זה המשחק הראשון שלי! אז כאן ההורדה: http://planet.nana.co.il/lucky7/lucky7.exe איך? (הכנתי תמשחק ב-VB)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני בעל רקע במס' שפות תכנות ורמה יותר גבוהה בויזואל בייסיק. אני חוזר אחרי תקופה די ארוכה שלא תכנתי ורציתי לשאול באיזו שפה ממליצים לי הבקיאים בההבדלים ע"מ לחזור כשכרגע מעניין אותי איזה פרויקט שאני עושה עם עצמי שדורש קריאה של קבצי טקסט רבים וניתוח, חילוץ נתונים מכל קובץ בסדר גודל של כעשרות עד מאות קבצים בפעם והפעולה צריכה להתרחש תוך שניות ולא דקות... אני מניח שהכיוון הוא לשפות הבסיסיות - C וכו' אך אם בשל הנוחות אפשר להשתמש בשפות ה"ידידותיות" יותר אני מעדיף כך. אשמח לשמוע את דעתכם.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש אתר תדמית כמו הנ"ל: http://www.epstein.co.il/ http://spivak.co.il/ יש לי כבר לוגו וכל מיני פריטים בפורמט ai לפרטים ykletsman@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי שאלה מדף שקבלתי היום בבצפר ולא ממש למדנו את החומר הזה (משתנים גדולים וקטנים הכוונה אני חשוב הפקודה IF וTHEN). "כתוב תוכנית הקולטת 2 מספרים לתאים NUM1 ו- NUM2. התוכנית בודקת מי מהמשתנים גדול יותר ומדפיסה את התוצאה בליווי כותרת מתאימה" תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לומד באוניברסיטה קורס C. לפני זה כבר ידעתי C# ושם לא היו כל מיני בעיות עם הקלט. ב- C יש בכל מיני קומפיילרים שונים כל מיני אזהרות על פונקציות קלט. לדוגמה, בקומפיילר של מיקרוסופט (Visual C++) יש אזהרה על הפונקציה scanf. בקומפיילר GCC יש אזהרה על הפונקציה gets. אני מבין שב- C++ משתמשים ב- cin, אבל אני כרגע בקורס לא יכול להשתמש בפונקציה הזאת. אז רק רציתי לדעת באיזו פונקציית קלט הכי כדאי לי להשתמש כדי לקלוט מספרים (scanf?) ובאיזה כדאי לי למחרוזות(gets?)? ראוי לציין שכרגע אני משתמש בפונקציות שרשמתי בסוגריים.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים יש לי פרויקט לימודי לעשות ואני פשוט משתגע אני רוצה לעשות משחק רשת קטנטן בסביבת תכנות של C# הרעיון הוא שתהיה טבלת נתונים מרוחקת (שרת\SQLSERVER וכו) שממנה תוכל התוכנה שאכתוב לבצע זיהוי משתמשים (שם משתמש\סיסמא) וברגע שנכנסים כל משתמש יוכל לשחק והנתונים שלו יהיו בטבלאות - כל עמדה כזאת תתחבר למסד המרוחק ותשלוף נתונים כלפי אותו שחקן ניסיתי לברר על כל דרך אפשרית תנו לי כיוון או משהו שאוכל להשתמש בו .. ממש זקוק לעזרה של החברה כאן. בברכה ויום טוב fatalica
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אני רושם תוכנה ב Visual Basic שיודעת לתקשר עם USB ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לפרוס את התמונה שתיהיה על כל העמוד כרקע איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, איזה מצפין PHP הכי טוב כמו PHPGuarder וכדומה. קוראים לזה באנגלית PHP Encoder יש עוד כמו Ioncube וכדומה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי , יש לי תיקייה שיש בה עשרים תמונות , אני רוצה להעלות את כל העשרים תמונות בבת אחת , להפוך כל תמונה למטריצה ובכל מטריצה כזו למצוא את הערך המקסימלי ולהכניס אותו לאיזה מילון או מערך .. אשמח לעזרה כי אני לא מצליחה למצוא דרך להעלות ולסרוק את כל התמונות האלו , תודה .
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני עובד עם תהליכונים בjava, ולמרות שהקוד בנוי כך שכל תהליך משחרר את המעבד בעזרת yield אם הוא לא צריך אותו כרגע, המעבד עדיין עובד על מאה אחוז, ואני צריך להגביל את מספר המעבדים שעליהם סביבת העבודה רצה כדי לא לתקוע את כל המערכת. המבנה המופשט של כל תהליכון הוא פחות-או-יותר ככה: תהליכון X אם הגיע אירוע i .... אחרת אם הגיע אירוע j ..... אחרת yield כאשר הבדיקה אם הגיע אירוע נעשית בזמן 0, וישנם בערך 17 תהליכונים דומים שרצים במקביל. רעיון, מישהו?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צריך לפתוח אלגוריתם שהקלט שלו הוא רשימה של עשרה ציונים והפלט שלו הוא רשימה הכוללת לכל ציון את מרחקו מהציון הממוצע using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { int[] marks = new int[10]; int i; double avg,sumofmarks,efresh; sumofmarks = 0; for (i = 0; i < marks.Length; i++) { Console.WriteLine("enter mark {0}", i); marks[i] = int.Parse(Console.ReadLine()); } avg = sumofmarks / marks[i]; for (i = 0; i < marks.Length; i++) { efresh = avg - marks[i]; …
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, למישהו יש רעיון איך אפשר לבצע ב - SILVERLIGHT DRAG AND DROP בין עמודות טבלה. אני מעוניין להעביר בין עמודות הטבלה ריבוע(כמו פתקית) עם טקסט. רעיונות יתקבלו בברכה,
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לבנות אתר עם התמונות שאני מצלם, המליצו לי על המערכת הזו: http://gallery.menalto.com/modules.php?op=modload&name=News&file=index אני לא מצליח להתקין את הגלריה, מישהו יוכל לעזור לי? תכנסו תראו מה הבעיה, אני ממש לא מבין בזה... http://members.lycos.co.uk/yirmi/ תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לבנות סקריפט להיפוך טקסט עברי. כרגע השיטה שבה הוא עובד היא כדלקמן: הוא מקבל מחרוזת כלשהי כקלט. ישנה לולאה שעוברת לאורכה וברגע שהיא מאתרת אות בעברית, היא בודקת מראש(באמצעות לולאה מקוננת) את אורכה (סופרת את מספר התווים הרצופים בעברית). לאחר מכן מתבצעת החלפת האותיות במילה שנמצאה, והלולאה ממשיכה הלאה. בקיצור, הסקריפט מחליף את האותיות בכל מילה בעברית בנפרד במחרוזת. אך מתעוררים כאן 2 בעיות: 1. אם נכניס קלט שכזה: "ג'מיל אוהב בנות" אז המילה ג'מיל לא תתהפך כראוי, כי הסקריפט יתייחס לקלט המדובר כשתי מילים נפרדות(במקום לקבל "לימ'ג" נקבל "ג'לימ") 2. ההיפוך מתבצע על המילים עצמן ולא על כל השורה. לכן הפלט לא יחליף את סדר המילים. כלומר, "מה נשמע" יניב "המ עמשנ" ולא "עמשנ המ". אשמ…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Write a program that allows a user to enter his or her two favorite foods. The program should then print out the name of a new food by joining the original food names together. האם אני אמור ליצור שני משתנים שונים לשני סוגי האוכל האהוב? ולא בדיוק הבנתי איך אני אמור לחבר אותם. מה אמור לצאת בסוף בדיוק? הסתבכתי עם זה בראש. עדיף לא לתת לי פיתרון מלא אלא רק להסביר ותודה מראש (שהסתבך) :)
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש פה מישהו כזה שמבין ממש טוב ויכול לייעץ לי על דרך פיתרון לשאלה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


