עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by NewOrder,

    The chess game is shown at the end (Toggle Plain Text) I tested it and here is the game with the code files.. (Toggle Plain Text) http://hotfile.com/dl/127427905/339645c/Chess.rar.html I wanted you to play the game and say what you think. All what you need to do is to go to the folder with the file that installs the game on your pc.. (installation takes 10 seconds) and play the game. Note: To be able play the game, you need to know the chess rules quite well

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. אהלן כחלק מהפרוייקט שיש לי, מכינים משחק קטן עם אובייקטים שרצים וזזים על TIMER באופן רנדומלי על המסך ( הם ה BAD PLAYER - מתנגשים ב"קיר" של האפליקציה והולכים לכיוון ההפוך), יש שחקן טוב שהוא ה GOOD PLAYER ואני אמור לחמוק מהם בעקרון, אם נוגעים בי - אני נפסל. חלק מהפרויקט הוא לגרום לאותם אובייקטים שנוגעים אחד בשני - להעלם מהמסך ואם נוגעים בי - לפסול את המשחק. אני לא מוצא ממש דרך לעשות זאת, אפשר עזרה בנושא? המשחקון רץ על WPF בכל מיני קלאסים שונים, לא מוצא את הדרך להכניס קוד נורמלי אל תוך הקלאס המיועד good/bad player. אשמח לעזרה, תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. שלום , תודה רבה על העזרה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. וmysql , צריך שהמערכת תכלול גם מערכת בדיקה מה שלא מצאתי בגוגל בכלל

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by נערי,

    אני מקוה שאיני עובר על חוקי הפורום. יש לי אתר ובו קבצי מוזיקה רבים. בעמוד אחד יכולים להיות 30-40 קבצי שמע MP3. ישנו כפתור להורדה מרובה של הקבצים. הם יורדים כקובץ זיפ [כיווץ 0]. הבעיה היא שלפעמים הקובץ יוצא פגום, בגלל מגבלת שרת, כשהפעולה מתארכת והקובץ מגיע לכדי 1 ג"ב ויותר. מישהו אמר לי שאם הפעולה של הכיווץ תיעשה תחילה בשרת ורק אח"כ תוריד את הקובץ, זה יעבוד היטב. א. האם זה נכון? ב. אם כן - אני זקוק למתכנת כדי לבצע פעולה זו, עם עוד כמה פרמטרים לפקודה הזו. תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by DeaglinG,

    אהלן, אני מחפש תוכנה טובה (קומפיילר?) לכתיבה בשפת C שהתחלתי ללמוד באוניברסיטה השנה. תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by artv8,

    שלום לכם נתקלתי בקובץ עם סיומת eac_pak. קובץ זה כחלק מקבצים נוספים נועד לעשות Autorun. איך ניתן לפתוח קובץ זה (באיזו שפה) ולערוך אותו ?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by MrAlex,

    יש לי שאלה כללית,ב-headers אני רק מצהיר או שאני גם מכליל את התוכן של פונקציות (לדוגמא).אם אני רק מצהיר(בקובץ xxx.h) אז את התוכן של הפונקציות אני עושה בקובץ xxx.cpp נוסף ובו נמצא התוכן של הפונקצייה(בנוסף לקובץ הכולל את פונקציית הmain) תודה רבה על המענה אשמח להסבר או להפניה למאמר\מדריך\קטע המסביר על זה שוב תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. יש לי את הקובץ HEBREW.COM והעתקתי אותו ל-BIN שנמצא בתיקייה הראשית הפעלתי אותו.... וכלום אני לוחץ ctrl ומינוס ואין עברית! ועזבו אותי מאסקי אני מבקש, אין לי עצבים לזה וזה לא פיתרון. וגם לעבור לגירסה אחרת אני לא רוצה. מה עושים? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום לכולם. אני לקראת בניית אתר האינטרנט הראשון שלי. האתר מיועד לשמש כחלון ראווה לעסק המשפחתי. האתר אמור להיות סטטי אך הייתי רוצה לשמור לעצמי את האופציה לשינויים קטנים בעתיד עם זה ברמת התוכן, עיצוב, קוד, ובשל כך אני מנסה לעשות זאת בעצמי ולהימנע מעבודה עם מתכנת שיחייב אותי שכול שינוי יצטרך לעבור דרכו. האתר לא צריך לכלול בתוכו מערכות כגון: פורומים, בלוג וכו'. האתר צריך לייצג את המוניטין של החברה בצורה עניינית ומסודרת וחשוב מאוד שהעיצוב יהיה נקי ומסודר. הידע שלי ב-HTML\CSS הוא בסיסי ביותר ובשל כך חשבתי לבנות את האתר בעזרת WordPress\Joomla, יתרונות? חסרונות?. חשבתי גם על DreamWeaver כאופציה לכלי עזר בחוסר הידע שלי בכתיבת HTML באופן ידני, אשמח לשמוע את דעתכם בעניין. חשו…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום מחפש מתכנת בשפת PHP ללא תשלום כרגע אתר חדש שנפתח ודי תקוע, המתכנת הקיים כבר בנה את רוב הקודים אבל מאז אין תזוזה מאחר שאין למתכנת זמן לעבוד על האתר עקב לימודים אשמח לקבל כול עזרה שתוכלו להציע

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Bebush,

    שלום, אני מחפש מישהו שיודע EXCEL ברמה טובה שיעזור לי לבנות "נוסחה"\קוד לחישוב שעות עבודה. אני צריך שזה יהיה מותאם לפי כמה דברים, א. שיהיה מסודר לפי חודשים-שבועות-תאריכים. לדוגמה, חודש יולי, 04/07/2010 - 10/07/2010 ראשון | שני | שלישי | רביעי | חמישי | שישי | שבת ב. שיהיה מסודר לפי אחוזים לדומגה מ שעת 0 - 8 שעות = 100% מ 8 - 10 שעות = 125% = 26.25 ש"ח לשעה מ 10 - 16 שעות = 150% = 31.50 ש"ח לשעה * ולהוסיף שבשישי מ18:30 עד שבת 18:30 = 150% = 31.50 ש"ח לשעה * ואחרי 6 שעות להוריד חצי שעה. לדוגמה אם עכשיו עבדתי 8 שעות אז שיעשה הורדה אוטומטית של חצי שעה. = 7 וחצי שעות. * ולחשב גם כל דקה = 0.35 ש"ח. אם מישהו יכול באמת לעזור זה יחסוך לי המון זמן אני ממש אודה לו. אם צריך עוד אינפור…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by sean2018,

    אהלן אני עושה קורס במערכות לוגיות ספרתיות (עובדים עם LOGISIM) ורציתי לדעת אם מישהו מכיר ויכול להפנות אותי לתוכנה שמתכננת עבורך מעגל ספרתי? תוכנה שאני מזין לה קלטים, פלטים, פונקציונליות והגבלות למיניהן והיא תתן לי אופציות לתכנון של המעגל הרצוי? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by eshtul,

    שלום, אני יחסית חדש בVBA ואשמח לעזרה. אני סטודנט ועושה כרגע עבודה ללימודים, יש לי בערך 300 תיקיות שבכל אחת מהם 10 קבצים (הקבצים הם דגימות של מערכת כלשהי), שם התיקיה הוא התאריך בה נלקחה הדגימה. אני מעונין להפעיל מאקרו דרך קובץ ריק, שהמקרו יכנס לכל התיקיות, יפתח קובץ ספציפי ויבצע עליו פעולה כלשהו. לבסוף שיעתיק לי את התוצאה ואת שם התיקיה. את הפעולה אקליט בעצמי. הבעיות שיש לי הם איך להיכנס לתת תיקיות (במידה וכל הקבצים היו תחת אותה תיקיה לא היתה לי בעיה) איך לרשום את שם התיקיה (בקובץ המצורף רשמתי את שם הקובץ, אבל אני צריך את שם התיקיה) אשמח לעזרה, בליווי הסברים מכיון שאני יחסית חדש בתחום וזה יעזור לי להיכנס לענינים. תודה ויום טוב אלי Sub Macro1() ' Dim strFilename As Strin…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. האלגוריתם מקבל מערך דו ממדי בגודל 6 על 6 ובודק אם יש בו רביעייה k (זו רביעיה של מספרים שצמודים במערך בצורה של ריבוע לדוגמה יש מערך בגודל 6 על 6 אז האלגוריתם מחפש אם בתוך המערך יש תת מערך בגודל 2 על 2 שבו כל באיברים שווים). הנה האלגוריתם: #include<stdio.h> #include<conio.h> #include<stdlib.h> typedef int arr[6][6]; int chack(arr a) { int i,z,num; for(i = 0; i < 6; i++) { for(z = 0; z < 6; z++) { if((a[z] == a[z+1])&&(a[z+1] == a[i+1][z])&&(a[i+1][z] == a[i+1][z+1])) { num = 1; } else { num = 0; } } } return num; } void main() { clrscr(); int i,z,numb; arr mar; printf("enter 36 numbers\n"); for(i = 0; i < 6; …

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. חבובצ'יק חביב כלשהו לפני כחודשיים יצר לי קובץ php שאני משאיר אותו לבד בתיקיה עם תמונות ושאני מקשר [ img ] לקובץ ה PHP הוא מציג כל פעם תמונה אחרת ברנדומליות.. עובד מצויין הבעיה היא שיש לי קצת בעיה עם ה PHP בשרת ואני לא יודע עוד כמה זמן יחזור לתפקד, יש קוד ASP שיעשה את העבודה? תודה (:

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Styx,

    שאלה קטנה לי אליכם האם חוקי לרשום while(file_name) או שחובה להשתמש ב while(feof(file_name) ? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Yossi1981,

    איך אני יכול לגרום לאתר שלי להראות את הIP של הלקוח ( הגולש) כלומר אם נגיד ומישהו גולד באתר שלי , והאתר יגיד לו מה הIP שלו.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by bbnbbn,

    שלום רב, ברצוני לבנות תוכנה שיודעת לדבר עם מחשב מסוים שהתוכנה שלו מבוססת SQL, ואם קפצה הודעת שגיאה אז תופיע בתוכנה שתיבנה ההודעה שקפצה במחשב היעד. אשמח לעזרה, תודה!!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by MidNighT RaceR,

    טוב ככה יש לי בעיה קטנה אבל גדולה בעיקרון.....יש לי שאלה בפסקל... יש פונקצייה שנקראת פונקצית FOR או I... היא הולכת ככה FOR I:=1 TO 10 DO (בחרתי סתם מספרים...לא להתייחס אליהם) השאלה שלי הולכת ככה יש פונקציה שעובדת ביוק הפוך כלומר פונציה יורדת אני יודע שזה משהו עם DOWN TO אבל יש לי בעיה קטנה... (ה-TO מתחלף עם DOWN TO כמו במבנה הקודם...) השאלה שלי הולכת ככה: איך כותבים את ה-DOWN TO אם רווח או בלי רווח? במה משתמשים בזה כלומר למה זה טוב כי בדרך כלל משתמשים ב-FOR שעולה לא יורד אם מישהו יכול להסביר לי למה תודה רבה!! ככה אני מבקש לא לענת סתם כי אני לא רוצה להתבלבל אז ככה אם אתם יודעים אז סבבה אם לא אז תכתבו לא בטוח או שלא תענו.... תודה מראש לכולם!!!!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. היי חברים, מכירים את מסך הבחירה של איזה גרסאת פייתון להוריד ? לוחצים על גרסאות 2.7 למיניהן כבר כמה שנים רצופות ? מוזמנים לקרוא את הכתבה (ההומוריסטית) שכתבתי בנושא ובה פתרון שאני מציע http://dannysolutions.tech/i-know-why-youre-not-using-python-3/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Chaos,

    שלום לכולם. האם יש צורך לממש אופרטור השמה (=), ו Copy Constructor גם במחלקות שבהם מערך הוא איבר מוכל, ולמה? תודה מראש, קובי.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by ran1809,

    טוב אז ככה אנ עומד לפני מבחן בשפת C ויש לי כמה שאלות: אחת השאלות שלנו היא בעצם מה ידפיס הביטוי הבא(לדומא) printf("%d", 'a');j (לא להתייחס ל j אחרי הסוגריים היא רק על מנת שהדפדפן ייתן לי לסגור את הסוגריים) במקרה של הפרינט הזה הוא ידפיס לי את הערך97 עד כאן הכל בסדר, אני עובד על המבחנים ורואה איזה מוטיב חוזר שאני לא מבין אותו של x% אני ייתן כמה דוגמאות מהמבחנים ואם תוכלו להסביר לי מה ואיך בדיוק ייקרה. כי הכנסתי את זה והרצתי וייצא לי ערך אבל לא הבנתי איך הם הגיעו אליו, אז אם אפשר בבקשה תשובה והסבר למה הפקודה עושה. כמה דוגמאות שאני לא מבין, (שוב לא להתייחס ל j זה רק לצורך סגירת הסוגריים): 1. printf("%x",'A'-33);j 2. printf("0x%x",'a'-'A');j 3. printf("this is the %x question.…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by tavor21,

    שמהו יכול לעזור לי עם זה ???. כתוב פונקציה המקבלת מערך מסוג והמקסימאלי שבמערך ואת מיקומם הסידורי. יש להקצות מערך בגודל 5 ולקלוט את ערכיו מהמשתמש. על התוכנית להציג את הערכים המוחזרים מהפונקציה. דוגמה: Please enter five numbers: <752> <-2> <59157> <87> <-6237> The minimal value is -6237 at index 4. The maximal value is 59157 at index 2.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום לכולם, סוף סוף החלטתי ללמוד PHP, תמיד עניין אותי איך ליצור פאנל ניהול, ולהוסיף כתבות ודברים דומים וכו... החלטתי לעשות מין דף שבו המשתמש יוכל להוסיף "כתבה", עכשיו למדתי שאפשר להישתמש ב-Post בשביל לשלוח נתונים מ-Form, ואפשר להיעזר בתגית <textarea> בשביל ליצור תיבת טקסט עם כמה שורות, הבעייה היא שהמידע ממה שהבנתי נשלח דרך השורת כתובות, מה שיכול ליצור בעיה, וכאן נוצרת השאלה איך אני יכול ליצור טופס שבו המשתמש יוכל לשלוח למסד נתונים מסויים לטבלה בשם guestbook לעמודה content טקסט עם מרווחים של שורות? שמעתי על הפונקציה: mysql_query("INSERT INTO guestbook(content) VALUES($_POST[information]); אבל אני לא יודע אם אפשר להישתמש בה לכמה שורות. והסוג של העמודה content מוגדרת כ…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים