עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by attiass,

    שלום לכולם, אני עובד ב-visual studio 2005 ויש לי בעיה די מעצבנת, הכי פשוט לתאר אותה עם דוגמא: הצהרתי על משתנה : signed short int a; עכשיו אני עושה השמה לערך: a = 0xae כעת אם אני מסתכל בערך של a אני רואה שהערך שלו: a=0xffffae , וזה לא הערך שאני רוצה. ברור לי ש- a בבינארתי מתחיל ב-1 ולכן הוא חושב שהמספר שלילי, יש דרך לעקוף את זה? מי שמציע פיתרון אז דבר אחד : אני לא יכול לשנות את הטיפוס ל unsigned , זה קוד חיצוני שאני קורא ממנו. תודה מראש, שי

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by ohad5g,

    היי שלום השאלה מה לא עובר קומפילציה כאשר [CODEint a, *b, c[4]; 1. *(c+3) = 8; 2. a = *(c + *b); 3. *(c++) = 12; 4. c = b; 5. b = c; 6. a = (*c)++; 7. *(b+1) = (*c)++; 8. a = *b - *c; 9. *c = *(b++); 10. *(b++)= *(&a); ]

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. צריך ליצור שיטה שבודקת כמה מופעים יש למספר כלשהו במערך למשל {1,1,1,3,3,3,4,5,5,5,7,7,7,7,} וצריך לדעת כמה פעמים מופיע המספר 5 צריך לעשות את זה ביעילות מירבית! אני עשיתי חיפוש בינארי ואז בדקתי כמה פעמים הוא מופיע מעל וכמה מתחת הבעיה שבמקרה הגרוע שכל המספרים במערך שווים זה יוצא On אז כנראה יורידו לי נקודות....(במקרה הטוב O1 במקרה הממוצע Ologn איך אתם הייתם פותרים?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. יש לי ת'תרגיל הזה קיצר עשיתי #include <stdio.h> #include <conio.h> #include <math.h> int main(){ int num1, num2, num3, sec=0; char letter; float p,S,delta, x1, x2; printf("Please enter the letter: "); scanf("%c",&letter); printf("Please enter the numbers: "); scanf("%d%d%d",&num1,&num2,&num3); if(letter=='C'){ if(num1>23 || num1<0 || num2>59 || num2<0 || num3>59 || num3<0) printf("The time is illegal"); else{ sec=num1*3600+num2*60+num3; if(num1>=0 && num1<13) printf("By %02d:%02d:%02d AM, %d seconds have passed",num1,num2,num3,sec); else printf("By %02d:%02d:%02d PM, %d seconds h…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by gshhar,

    אני מתחיל ללמוד ואני עושה תוכנה שעושה ממוצע של שלושה מספרים כאשר התוכנה קולטת שלושה מספרים שלמים ומדפיסה את הממוצע שלהם. הכל יוצא לי טוב חוץ מזה שאם הממוצע שלי הוא לא מספר שלם התוכנה לא מדפיסה לי את השארית למשל 1 + 4 + 6 זה 11 אז הממוצע שיוצא לי הוא 3.00 ולא עם מה שאמור לבוא אחרי הנקודה למרות שהשתמשתי ב-%1f. #include <stdio.h> int main(void) { int a, b, c, sum; double average = average; printf("please enter three numbers : \n"); scanf("%d%d%d" ,&a, &b, &c); sum = a + b + c; average = sum /3; printf("the everage number is : %2.2lf\n", average); fflush(stdin); getchar(); return 0; }

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by QQQ,

    אני בכיתה י' אז זה בטח יהיה לכם קל... התרגיל בכל אופן: תוכנית הקולטת 10 מס' למערך ומוצאת את המס' הגדול ביותר ומדפיסה אותו ואת מיקומו. אם המספר מופיע יותר מפעם אחת יודפס מיקומו האחרון. אני יודע שזה מתחיל ככה: import java.util.Scanner; public class ArrayHW1 { public static void main(String[]args) { Scanner input=new Scanner(System.in); int[] A=new int[10]; int I; for(I=0; I<10; I++) { System.out.println("נא הכנס את איבר מס' "+(I+1)); A[I]=input.nextInt(); אבל לא הצלחתי לעשות את הקטע עם להוציא את המספר הכי גבוה, כלומר איך בכלל לעשות את זה. תודה..

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by the crazy boy,

    יש לי את השאלה הבאה: בהתחלה כתבתי 3 IF-ELSE אחד בתוך השני ובכל IF בדקתי אם משתנה מסויים הוא הגדול if ((a>b)&&(a>c)) אבל זה לא נכון :\ למשהו יש כיוון? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by dorlevi2,

    קיבלתי את הקוד הזה: עם כמה שאלות הצלחתי את כולם חוץ מזאת שלא ידעתי מה לענות מה מטרת הקטע? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by c5123,

    <marquee scrollamount=2 bgcolor=black width=30% behavior=scroll> <img src=pic/art/1.png HEIGHT=120 WIDTH=120 ></img> <img src=pic/art/2.png HEIGHT=120 WIDTH=120></img> <img src=pic/art/3.png HEIGHT=120 WIDTH=120></img> <img src=pic/art/4.png HEIGHT=120 WIDTH=120></img> <img src=pic/art/5.png HEIGHT=120 WIDTH=120></img> <img src=pic/art/6.png HEIGHT=120 WIDTH=120></img> <img src=pic/art/7.png HEIGHT=120 WIDTH=120></img> <img src=pic/art/8.png HEIGHT=120 WIDTH=120></img> <img src=pic/art/9.png HEIGHT=120 WIDTH=120></img> <img src=pic/art/10.png HEIGHT=120 WID…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום לכולם. בשעה טובה קיבלתי את המחשב החדש שלי והתקנתי עליו מערכת הפעלה 64ביט. יחד עם זאת התקנתי JDK 64ביט ואקליפס 64ביט. עכשיו איך אני שולט על הארכטיקטורה של התוכניות שלי? איך אני אומר ל JAVA לקמפל ב 32 ביט? איך אומר לו לקמפל ב 64ביט? תודה רבה מראש!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by robicon,

    אם למשל יש לי מערך מאוביקט למשל של זמן hh:mm:ss המערך מכיל כ100 תאים לאכסון, 100 זמנים שונים איך אני יכול לדעת כמה זמנים שונים יש במערך אם למשל המשתמש הכניס רק 50 זמנים ולא 100 no_of_time=מספר הזמנים במערך אני יודע שאני צריך לעשות את זה על ידי לולאה אבל לא יודע איך......

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. היי אני עכשיו עובד על פרויקט ואני צריך לכלול בו master page. הגדרתי ב- master page אזור של content ואני רוצה שבלחיצה על image button ב- master page יתחלף ה- content ל- content שנמצא בקובץ aspx אחר. איך עושים את זה? חיפשתי מדריכים באינטרנט ופשוט לא מצאתי משהו שעזר. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by kobipk,

    שלום לכולם בניתי טופס יצירת קשר שעובד והכל תקין נשלח והכל טוב ויפב אבל.! רציתי לדעת איזה קוד אני אמור להכניס לPHP כדאי שאיימיל ישלח ויהיה כתוב מי שלח את הטופס כי כאשר אני מקבל את הטופש באיימיל כתוב לי (מאת=nobady) אני רוצה שהוא יראה לי תאיימיל של אותו שולח תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Hacker1221,

    הודעה ישנה. אפשר למחוק

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by cmicky86,

    בוקר טוב. בחודשים האחרונים אני יושב על אתרי אינטרנט ולומד להקים אתרים מ-0 ברמת הקוד. כרגע אני נמצא בשלב שאני לומד תגיות HTML, ועברתי בין הייתר על אתר : CodeAcademy ושם הוסבר באחד השלבים שמשתמשים בתג - <div> על מנת להפריד בין חלקים בדף האינטרנט שאנחנו בונים, ואז הם נתנו תרגיל - העניין הוא שעדיין לא הבנתי למה צריך להפריד חלקים בדף ? תמיד ידעתי שיש HEADER - יש BODY ויש FOOTER אז למה צריך את ה-DIV ? האם צריך אותו ל-CSS ? או לדברים אחרים ? ראו למשל את הקוד דוגמא שהם הביאו לי פה : <body> <h1>The Brown Bear</h1> <div> <h2>About Brown Bears</h2> <h…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום לכולם, אני כותב תכנית בשפת C שמקבלת שני פרמטרים שכל אחד מהם מסוג size_t. כשאני מזין פרמטרים שליליים אז בדיקה רגילה לא עוזרת כי הפרמטרים הם unsigned לכן ההתחייסות אליהם כאל iteger-ים מאוד גדולים.. יש למישהו פתרון עבורי איך לבדוק אם הם שליליים? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by benx,

    שנה שעברה לקראת סוף השנה המורה אמר שנבנה איזה תכנית נחמדה מה שבא לנו אז החלטתי לבנות איקס איגול, המשחק בנוי בצורה שכל אחת מ-9 המשבצות ממוספרת מ-1 עד-9 והמשתמש בוחר מספר ושם מופיע איקס, לאחר מכן התור עובר לשחקן עיגול, הוא בוחר מספר וכן הלאה עד שיש שורה או אלכסון והמשחק נגמר(כמו ה-NUMPAD במקלדת) למעשה זהו מערך חד מימדי בגודל 9, ונתונים הצירופים שצריך כדי לנצח (למשל 1,4,7 או 1,2,3) הכל עובד מצויין, אבל יש בעיה בבדיקת קלט, לפני שאני מכניס איקס או עיגול למשבצת, אני רוצה לוודא שהיא ריקה ואין שם איקס או עיגול, וכאן הבעיה. m הוא המערך שאותו אני רוצה לבדוק. N defined as 9 הנה שורות הקוד הרלוונטיות : void input_check(int m[N], int num); void main() { printf("Player X \n"); …

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by demultiplexer,

    מישהוא מכיר ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. כשמתייחסים לכל מיני עצמים (שיורשים מאבא אחד) עם מצביע מטיפוס האבא , זה נקרא UPCASTING ? עדיין יש אפשרות לגשת לפונקציה שקיימת אצל בן מסוים שאין אותה לאבא ? או רק לפונ' הוירטואליות של האבא ואז זה יפעיל לי בעזרת VTBL את של הבן ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by הוד,

    אני מתכנתת מתחילה ממש.. איך משנים תמונה ב-pictureBox שב-FORM ע"פ רשימת תמונות שנימצאת בתקיית הresource של ה-solution?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום אני מחפש אתר או תוכנה שיכולים לצבוע לי את התגים המיוחדים בצבעים שונים וגם להדפיס כך... כי TopStyle למשל יכולה להציג את הצבעים אבל כשמדפיסים הם יוצאים בשחור. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by TheCrow34,

    יש לי פונקציה שצריכה לקבל מצביע למערך דו מימדי הבעיה היא שאני לא מבין איך לשלוח מצביע כזה void PaintPoint (char **arr, int nCol, int nRow, char cChar) { *(*(arr + nRow) + nCol) = cChar; } void main(void) { char arr[8][8] = {0}; PaintPoint(&arr, 4, 4, 'X'); } ניסיתי כל מני אפשרויות (וגם את גוגל), ואני פשוט לא מצליח להעביר מצביע למערך

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. בדיוטי פרי בשדה תעופה בבן גוריון יש אינטרנט אלחוטי עם מסנן אתרים בשם FortiGuard שחוסם אתרים שהוא לא מכיר וחוסם כנראה גם עוד אתרים כשאתם בונים אתר אינטרנט והאתר מוכן עם כתובת דומיין, לאיזה מסננים אתם מוסיפים אותו כדי שלא יהיה מצב שהוא חסום במקומות כמו שדות תעופה או wifi במשרדים מסויימים אני אתן רשימה של אתרים שאני מכיר שאפשר לשלוח להם בקשה לעשות בדיקה ולהוסיף אתר חדש לקטגוריות שלהם כדי שהאתר לא יהיה חסום אוטומטית https://www.fortiguard.com/webfilter של Fortinet https://www.brightcloud.com/tools/change-request.php http://sitereview.bluecoat.com/ סימנטק Symantec https://www.trustedsource.org/ של Mcafee

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by ofer_mat,

    מה הפקודה שצריך לרשום כדי ש: כשלוחצים על לינק ונפתח דף חדש אני רוצה שהכותרת של אותו דף תהיה אחרת ולא בררת מחדש של מקום הדף בדיסק שלי כלומר כשנכנסים לדף הראשי של HWZONE אז רואים בשורה למעלה HWZONE - MICROSOFT EXPLORER וכן'... תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. שלום לכולם! הגעתי ליב' והגיע הזמן לפרוייקט הגמר שלנו, אחד מהדברים שאני צריך לפרוייקט זה העברת ווידאו חי ממצלמה המחוברת למחשב אחד למחשב אחר בעזרת נתב אלחוטי, בעזרת VB .Net , הבעיה היא שאין לי ניסיון רב עם העברת ווידאו חי, והשאלה שלי היא איך? אפשרות אחת שהמורה שלנו הציע זה לשמור תמונה תמונה בספרייה משותפת שהמחשב השני יקרא ממנה את הקובץ שבניסיון זה פשוט עבד לאט. אני בטוח שיש אפשרות לבצע את זה הרבה יותר טוב, יש לי ניסיון עם תקשורת בעזרת VB .Net בעזרת ה-Sockets אך השאלה שלי, איך מבצעים את זה ומאיפה מתחילים? במה אני אמור להיעזר? שמעתי על DirectShow .Net אך אשמח שתכוונו אותי יותר מדוייק, ומה הן האפשרויות שיש בידי בכדי לבצע את מה שאני רוצה במהירות ובקצב פריימים ניסבל, אני חושב שא…

דיונים חדשים בפורומים