תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום אני כותב עכשיו תוכנה ועליי לשמור את הנתונים שהמשתמש מכניס לתוכנה חשבתי לעשות זאת באמצעות קובץ ini מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן. אני נתקלתי בבעיה. בניתי תוכנה קטנה (Visual Basic) שמזהה לחיצה בשלט XBOX ושולחת מקש במקלדת לפי תו שרשום בbtnY.text: If currentStateButtons.Buttons.Y = ButtonState.Pressed Then My.Computer.Keyboard.SendKeys(btnY.Text, False) End If הבעיה היא, שעד שאני משחרר את לחיצת הכפתור בשלט, עוברת כחצי שניה ואני מסיים עם משהו כזה (נניח הגדרתי מחרוזת text בשדה btnY): texttexttexttexttext במקום שילחץ לי על המקלדת פעם אחת text איך אני פותר את הבעיה? אני משתמש בVisual Studio 2010.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי תרגיל לפתור, ואינני מצליח. הבנתי שצריך להשתמש במינוף סיביות, אבל אני עדיין לא מצליח... זהו התרגיל- 3. כתבו תוכנית בשפת סף כך שלכל תא (8 סיביות) בטווח הזיכרון (2BF41h 2BFA1h): a. אם ערך התא גדול מ-50: התוכנית תשנה את ערך התא כך שכל סיבית זוגית תהפוך ל-1 וכל שאר הסיביות יישארו כמו שהיו. b. אם ערך התא קטן או שווה ל-50: התוכנית תשנה את ערך התא כך שארבעת הסיביות הראשונות יהפכו לארבעת הסיביות האחרונות. ערך ארבעת הסיביות הראשונות יהיה 0. אני מאד אשמח אם משהו יוכל לעזור לי עם התרגיל, או לפחות לתת לי כיוון.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יצרתי wpf user control זה הקוד: <UserControl x:Class="MonopolyMVVM.View.PlayerDetails" xmlns="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml/presentation" xmlns:x="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml" xmlns:mc="http://schemas.openxmlformats.org/markup-compatibility/2006" xmlns:d="http://schemas.microsoft.com/expression/blend/2008" mc:Ignorable="d" d:DesignHeight="35" d:DesignWidth="300" Loaded="UserControl_Loaded"> <Grid> <Grid.ColumnDefinitions> <ColumnDefinition Width="102*"/> <ColumnDefinition Width="143*"/> …
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, אני מנסה לעשות מטריצה שכל ערך יכיל רשומה. הגדרתי את המטריצה כך: typedef struct { char type[255]; char teacher[255]; int room; } lesson; typedef lesson lessons[days][hours]; לאחר מכן ניסיתי לכתוב אל כל תא בעזרת: for(i=0; i<days; i++) for(j=0; j<hours; j++) scanf("%s %s %d", &lessons[i][j].type, &lessons[i][j].teacher, &lessons[i][j].room); אך הקומפיילר מודיע על שגיאה. מה הבעיה? תודה רבה לעוזרים, ערן.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
#include<stdio.h> #include<math.h> long sifra(long num , int digit) { int i=0; long sum=0,temp; while ( num != 0 ) { temp= num%10; num=num/10; if ( temp != digit) { sum=sum + temp*powl(10,i); i++; } } return sum; } void main() { long num; int digit; printf("Please enter a number and a digit\n"); scanf("%d%d",&num,&digit); printf("The number without the digit is: %g",sifra(num,digit); }
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני מתלבט בין שלושת אלה... תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ניתן לעקוף אתרים שמוגנים עם תוכנה למניעת כניסה עם VPN למשל? מצורפת תמונה של האתר שחוסם את הכניסה עם התוסף HOLA או כל VPN אחר
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לדעת לגבי אילו סוגי class אמורים להיות תחת התיקיות הבאות בארכיטקטורה של client server ב java 1, תחת client תיקיה בשם gwt 2, תחת server תיקיה בשם domain אשמח לדעת מבחינת ארכיטקטורה מה אמור להיות בתיקיות הנ"ל ואם זה מבנה קבוע כלשהו אשמח לקבל לינק להסבר על המבנה הנ"ל תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרה בעיצוב לאתר שלי אם מישהו יכול לעזור לי...... אבל בעיקרון יש משהו שרציתי לדעת איך אפשר לעשות לינק בלי שיהיה לו קו מתחת
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
רכשתי דומיין על מנת שייפנה לאתר ב google sites. אני משתמש ב CNAME כדי שיפנה את www.domainname לאתר שלי ב google sites, אני רוצה שגם מי שיכנס לכתובת ללא www או כל קידומת אחרת יופנה לאתר שלי שם. עד כמה שאני יודע, הדרך לעשות זאת היא למצוא אתר Hosting כלשהו וליצור שם עמוד HTML שיפנה לכתובת. האם יש אולי דרך יותר אלגנטית לעשות זאת?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני חייב עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!! יש לי פורום ונכון יש לי כמנהל ראשי את הלוח בקרה?.......... אז נכנסתי וזה ויש שם כזה דבר שאתה מכין עיצוב לבד אז הכנתי סתם בחרתי צבעים וזה ומשום מה לא יודע למה כשיצאתי אז הפורום כאילו אין מילים הינה סתקלו http://www.rom.up.co.il אני משתגע וחייב עזרה דחוף כי הבעיה היר שבגלל שלא רואים כלום אני לא יכול להיכנס ללוח בקרה ולשנות לעיצוב הרגיל
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
למה שכשאני משווה מחרוזת ריקה ל "" אז זה אף פעם לא יוצא נכון? ז"א if(s== "") אף פעם לא מתקיים ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי תוכנת WPF שמריצה קבצים ואני משתמש ב-BackgroundWorker, לאחר שכל הקבצים מסתיימים אני רוצה להציג בלייבל מסויים שזה סיים ולכן ממש בסוף הלולאה של ההרצה אחרי שהכל מסתיים עידכנתי את הלייבל אבל אני מקבל את השגיאה הבאה: The calling thread cannot access this object because a different thread owns it ניסיתי גם ליצור THREAD נפרד שקורה לפונקציה פשוטה שהיא מעדכנת את הלייבל אבל אני מקבל את אותה השגיאה, איך אפשר להתגבר על זה ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני לא מבין כלום בתיכנות וגם לא מתיימר להיות אחד כזה.. אני מעוניין לערוך לאנ'צר שמתחבר לשרתי משחק.. את הלנ'צר בנה איזה הולנדי ואין לי מושג באיזה שפה הוא בנוי. מה שאני רוצה להוסיף זה מוניטור שיראה כמה שחקנים יש בשרת ואיזה מפה זה ההודרה של הלא'נצר הכל מתוכנן למשחק far cry http://www.upfile4u.net/Files/7e5s8i.rar זה הטראקר שאני רוצה להכניס http://farcry.splatterladder.com/?mod=serverinfo&idx=4189 תודה לעוזרים..
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש הרבה במסמכי טקסט TXT. בכדי ליצור חדש, אני עושה באקספלורר: קליק ימני > חדש > מסמך טקסט. האם ישנה פקודת שורה, שניתן לעשות זאת? אני רוצה ליצור מקש חם Hotkey (קיצור דרך) לפעולה הזו. [אני משתמש בתוכנה HotkeyP, המאפשרת להריץ פקודות שורה, על ידי מקשים חמים] תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום. אני מעוניין ללכוד סרטון וידאו עם תוספת שאני ציירתי עליו. הקוד שלי הוא כך: aviobj = avifile('rec1.avi'); % create an avi file to record the movie F = getframe; aviobj = addframe(aviobj,F); aviobj = close(aviobj);% close the recorded movie אני מצייר אליפסה על כל פריים בסרטון, אך האליפסה הזאת לא מופיעה בסרטון שאני יוצר. כנראה שהפונקציה getframe אינה מתאימה. יש למישהו רעיון? תודה.[br]פורסם בתאריך: 8.08.2010 בשעה 12:31:02 פתרתי את הבעייה.תודה בכל אופן.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני פשוט לא יודע איך לכתוב את זה. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אחרי קנייה של ספר בתנכנות, לשם הדוגמא - C#, וקריאתו ויישומו, אם אני מעוניין ללמוד מעבר לכך, איך אני עושה זאת? (בהנחה שאני לא הולך לבזמן הקרוב לאוניברסיטה) תודה לכולם.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה נושא מפוצץ אאא... בזמן האחרון התפנה לי המון זמן פנוי ,אז החלטתי שאני רוצה ללמוד שפת תיכנות כלשהי. ובגלל שסתם ללמוד שפה זה משעמם, צריך מטרה כדי שזה יהיה מעניין, אז המטרה שלי היא יכולת לבנות משחק ברמה של Monkey Island או כל משחק אחר של LucasArts . ממה שאני מבין מבחינת תיכנות זה לא שעפתני יותר מידי, כי אין שם 3D וגם לא ממש פיזיקה רק כמה שכבות של 2D אבל כמו שאמרתי אין לי ממש מוסג בזה ,אתם המומחים אתם תגידו מה השפה שאיתה הכי נוח לעשות את הסוג הזה של משחקים התחלתי ללמוד קצת מהספר הזה C++ אבל רק התחלתי את הספר ואין לי ממש רקע בתכנות , קצת assembly ו- pascal בתיכון אבל זהו. אז מה אתם ממליצים לי כדי להתחיל ליצור את why its keep happening to me שזה יהיה הכותר הראשון שלי :nutt…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הממשק משתמש שלי: הוא מציג מידע שמתעדכן באופן רציף וכאשר אני מזיז ג'ויסטיק או איזו אנימציה שהיא המידע קופא, (ממשיך להתעדכן ברקע) אבל לא על הקנבס , השאלה היא האם אפשר לעשות את ה LISENERים בטרדים? ואם כן לעשות אותם סינכרונים או אסינכרונים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש קומפלייר ל CPP .אני מצאתי מהדר של בורלנד גירסה 5.5 אך לא הצלחתי להתקינה על המחשב שלי .אולי מכיוון שהיא מ 2000 ואינה מתאימה לויסטה. לכן אני מבקש קישור להורדת קומפלייר ל-CPP (לא ויזואל) שלפי נסיונכם יעבוד בסביבת ויסטה. תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


