עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. אני רוצה לבנות סקריפט שבודק כמה קישורים יש וכמה אותיות באנגלית יש וכמה מספרים יש בהודעה שמתמש כתב הגדרתי משתנים שמכילים אותיות מספרים וקישור. לפי מה שהבנתי "preg_match_all" יכול לבדוק את זה עם הטקסטבוקס מכילה את כל המשתנים האלה, עכשיו איך אני יכול לספור את הכמות פעמים שזה מופיע? function checkrespone($fronRespon) { if(preg_match_all($http) } כותב בPHP אני מניח שאפשר איך שהוא להשתמש בcount אני גם רוצה להשתמש אחרי זה בספירה שהבcount עשה מקווה שהייתי מובן

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Autumn Sunflower,

    היי בגלל הקורונה יש לי הרבה זמן ללמוד משהו אבל לא יודעת מה עדיף. יש לי ניסיון של כמה שנים עם asp.net בעיקר BACKEND אבל לא MVC וכל הטכנולוגיה החדשה. כרגע בעבודה אני עובדת בעיקר עם SQL SERVER ו SSIS. השאלה היא מה כדאי לי לחזק- את הצד של ה BI או את ה .net שאת זה אני גם מאוד אוהבת אבל כל הזמן יש בו שינויים וחייבים כל הזמן ללמוד ולתעדכן? בנוסף איפה יש תרגילים ב SQL SERVER אבל מתקדמים ולא סתם select או avg וכו. משהו למתקדמים? אשמח לעזרה. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by ~שירה,

    יש לי קובץ Crystal Reports שמציג נתונים בטבלה מתוך DB, ואני רוצה להוסיף עמודה. איך עושים את זה?? (יצרתי משתנה formula- איך אני 'מחברת' את הנתונים שהוא צריך להציג?)

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by TheForumLord,

    אז ככה, המטלה היא כזאת-עלי לכתוב שיטה רקורסיבית maxSection שחתימתה היא: public static int maxSection (String s1, String s2)zzzzz המקבלת שתי מחרוזות s1,s2 מטיפוס String ומחזירה את אורך התת מחרוזת (הרציפה) הגדולה ביותר ב2s שכל תוויה נמצאים בs1. למשל: אם s1 היא "xyz" וs2 היא "abxyryxzycx" השיטה תחזיר 4 שכן התת מחרוזת "yxzy" היא באורך 4. אני לא צריך לדאוג ליעילות השיטה , אך עליה להיוטת רקורסיבית ללא שימוש בלולאות בכלל!!!! וכך גם כל שיטות העזר שאני כותב- אסור לי לכתוב לולאות בכלל בשיטה... מותר לי להשתמש רק בשיטות הבאות המוגדרות במחלקה String : public char charAt(int i)zz המחזירה את התו במקום הi במחרוזת public int indexOf (int ch)zz המחזירה את האינדקס במחרוזת (עליה היא …

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. היי פורום יקר, זה לא בשבילי זה בשביל אח קטן של חבר. הם קיבלו 4 תרגילים. אני שם את הקישורים לשאלות ביאהו, כי לכאן זה עשה לי בעיות. מי שיכול לעזור ומבין יבורך. העלתי כתמונה תודה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by ktanta harta,

    אני יודע שב VISUAL C++ הייתה איזה פקודה בשם SETCOURSORPOSION או בסגנון עכשיו אני צריך את הפקודה המקבילה בC# שאותה עכשיו אני לומד

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. שלום לכולם, יש לי בעיה מאוד מוזרה עם שרת שאני מחזיק בחו"ל (חברת Reyox). על בסיס כמעט יומי, השרת שלהם משתתק בכל מה שנוגע לקריאות ASP, כלומר, שכל קריאה לקובץ ASP שלי שיושב שם, נתקעת, ושום דבר לא מעובד, אבל עם זאת, כל סוג קובץ אחר שם כמו JPG, HTML וכו' עובדים כרגיל. אין לי שום הסבר מה גורם לזה. חשדתי בהתחלה בקוד שגוי מצידי, אבל כנראה שזאת לא הבעיה. בנוסף, השרת הרחוק הוא שרת Win2003, מה שאומר שנפילות כאלה אמורות לקרוא רק במסגרת האתר שלי, אז מה יכול לגרום לזה? במערכת ה-HELM לניהול האתר, אין שום דבר שיכול לעזור לי, ומתחזקי השרת בחו"ל לא ממש משתפים פעולה. האם מישהו נתקל בתקלה שכזאת, או יודע מה צריך לעשות כדי לפתור אותה? בתודה מראש!

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by Yarden Yamin,

    שלום לכולם, קיבלתי מבחן במייל מחברת הייטק שאני צריכה לכתוב קוד בשפת C או C++ ולהשתמש ב-UART וב-GUI כלשהו. אני צריך לשלוח באמצעות GUI בסיסי מידע ולקבל מידע מה-UART. פחות או יותר המשימה: ניהול UART: - פתיחת פרוצדורה: איתחול ה-UART ולהכין אותו למידע. - פרוצדורת שליחה: לשלוח מידע ל-UART. - פרוצדורת קבלה: לקבל מידע מה-UART. ניהול GUI: - TX: כפתור שליחת מחרוזת שיאפשר למשתמש לעשות זאת דרך המקלדת. - SEND: כפתור שישלח את המחרוזת. - RX: יציג את המידע שהתקבל. אני סטודנטית להנדסת חשמל ואלק' שנה שלישית. עשיתי קורסים בשפת C, C מתקדם ו-C++, אבל לא הגעתי לרמה הזאת. האם יש אפשרות ש…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by ronik56,

    רציתי לבחור שפה עילית ראשונה להתחלת לימוד הנושא, ואשמח אם תמליצו לי בנוסף לשפה ספר נוח ללמוד איתה. אני רציתי שהשפה תהיה כמה שיותר נוחה וקלה, והכי הכי חשוב שממנה אני אוכל להמשיך לעוד שפות- לדוג' אני מעוניין ללמוד את השפה X, והיא מזכירה את השפות y + z, שהן שפות מאד שימושיות ומומלצות. באותה מידה רציתי ללמוד את השפה H, והיא לא מזכירה אף שפה, ולכן אני אלך ל-X, וככה אני אוכל להתקדם מהר יותר אחרי שאלמד אותה. אני לא חושב שפייטון ופרל יתאימו, כי אני לא הולך לכיוון של האקינג, רק לתכנת תוכנות רגילות, לדוג' אוטו קליקר, משחקונים, ובעתיד דברים יותר מסובכים. לפעמים הדברים יופעלו דרך הטרמינל (יש לי אובונטו), ולפעמים דרך WIN7 תודה לעוזרים!

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Menuval,

    שלום, אם יש טופס שראשיתו היא: ואני מעוניין לראות את ה URL שאליו נשלחים כל הפרמטרים, כיצד אני יכול לצפות ב send2.php ? לא מצליח, תמיד מחזיר אותי לעמוד הראשי של הטופס. אשמח לעזרה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by jackofalltrades,

    -- (Q3) Find Insurance Company with the maximal number of members (patients). SELECT Temp.Company, Temp.ID, Temp.Amount FROM (SELECT I.name AS Company, I.cid AS ID, COUNT(P.pid) AS Amount FROM Insurance_Company I, Patients P WHERE P.cid = I.cid GROUP BY ID ) AS Temp WHERE Temp.Amount = (SELECT MAX (Temp.Amount) FROM Temp) אני לומד מהמצגות של רמקרישנן וכך מתארים את האגרגציה המקוננת, אבל כשאני רוצה להריץ את זה במיי-אסקיואל הוא אומר: ( Error Code: 1146. Table 'medical_service.temp' doesn't exist אבל זה כן עובד כשאני מחליף את המילה Temp ב-From השני לכל הבלוק From הגדול. יש דרך לעשות את זה כמו שאני תכננתי?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by master whilee,

    אני בונה כל מיני מעגלים באלקטרוניקה, שמתחברים למחשב דרך הLPT. אני בונה תוכנות ששולטות עליהם בשפת C, עם הקומפיילר של Borland לDOS שנקרא Turbo C++. אם בונים תוכנות ששולחות מידע לפורט, על ידי הפקודה outportb בWIN98, אין כל בעיה, אבל בXP, לא ניתן לגשת לפורטים באופן עצמאי. השאלה שלי היא האם יש דרך בה ניתן בכל זאת לגשת לפורט של הLPT כתובת 0x378, דרך הXP. תודה רבה מראש. בטעות שמתי את הת'רד בפורום הלא נכון. התכוונתי לשים אותו בפורום אלקטרוניקה ומודינג... אבקש להעביר אותו לשם

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  13. בביצפר יש 2003 ואצלי יש 2005 מדובר על פרוייקט win32 ב c++ . פתחתי פרוייקט באותו שם? העתקתי את מה שנמצא בקובץ ה c++ לקובץ החדש בפרוייקט החדש.. מה עוד יכול להיות הבעיה? אני אובד עצות..

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by ido-nava,

    שלום, אני מחפש מערכת הזדהות לעמוד מסוים באתר שלי שבה הלקוח יצתרך להכניס שם משתמש וסיסמא שאני יגדיר ורק ככה יהיה אפשר להכנס ... יש לי אתר מוכן ורק זה מה שנשאר לי... אם יש פה אנשים שיגידו לי תכין לבד וכו' אז עדיף שלא תגיבו ... חיפשתי בכל האינטרנט איך לעשות את זה ועם כל מה שמצאתי לא הצלחתי כלום. אשמח אם יש כאן מישהו שיוכל לעזור לי בזה או לתת לי לפחות כיוון איך לעשות לבד. תודה רבה.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by forMR,

    אני מבין בHTML, אבל ראיתי לאחרונה כל מיני מקומות בהם משתמשים בNOWRAP, בצורות שונות ואף פעם לא יצא לי לפגוש את הפקודה... ולפי דוגמה שמצאתי בגוגל, לא הבנתי כל כך מה זה עושה. אודה מאוד אם תוכלו, במילים שלכם, להסביר לי מה זה עושה ובאיזה מצבים טוב להשתמש בזה. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by d9j72jd29,

    ראיתי את הקורס הבא ב c# http://scc.sela.co.il/Syl/Syllabus/Info?courseCode=DNWSH&branchName=165 אני מתכנת c# מספר שנים נשמע מעניין? יעיל? מישהו במקרה עשה את הקורס הזה?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by li1,

    האם זה נחשב לחיפוש בינארי BinaryS(A,x) i<--length[A] j<--|i/2| do if A[j]>x then j--<|j/2| else if A[j]<x then j-->|j+j/2| else return j until j<1 or j>i return 0 ה-| | הכוונה לערך השלם הקטן

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by ageva10,

    שלום! יש לי בעיה מוזרה שהפקד WebBrowser מחוייב להיות בפוקוס כדי שאני אוכל לעבוד איתו . עשיתי תוכנה שבה שמתי את הפקד וקישרתי אותו לאתר מסויים שמה יש התחברות אני רוצה שברגע שהתוכנה תרוץ יכנסו ערכים לשם משתמש והסיסמה וילחץ הכפתור login הפעולה מתבצעת ברגע שאני מפעיל את התוכנה אבל אם אני מפעיל את התוכנה וישר ממזר זה לא מבצע את הפעולה למה ? הוא צריך להיות בפוקוס כלומר אני חייב לראות את זה .. הפעולות: WB.Document.GetElementById("txtUser").innerText = "user"; WB.Document.GetElementById("txtPass").innerText = "12345"; WB.Document.GetElementById("submit").InvokeMember("click"); אשמח לעזרה ? שפה: #C

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by giloman,

    באתר שלי אחרי שאני שולח את הטופס לASP יש לי שגיאה שאומרת שהDB מיועד לקריאה בלבד וגם כשאני נכנס ל Access אז הוא נותן לי הודעה שיכול להיות שהקבצים יפגעו במחשב שלי ושואל האם אני מבטוח שאני רוצה לפתוח הנה צירפתי פה את הטופס + הבדיקה בjavascript ,את הDB ואת הASP [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by ross1,

    אני לא ממש בטוח אם זה קשור לפורום הזה או לגרפיקה אבל זה חלק מתוכנה שאני כותב אז אני אנסה פה. אני צריך להדפיס ברקוד על מדבקה כאשר הברקוד זה מספרים בלבד, הבר קוד הודפס עד היום בפונט code 128 כאשר הוא נמתח לרוחב. code 128 הוא פונט מסובך יחסית לשימוש (ישנו checksum) יש פונט בשם code 39 שגם נתמך אבל הרבה יותר פשוט לשימוש. )שמים כוכבית בהתחלה ובסוף) הבעיה שלי עם שני הפונטים היא שהגובה מוגבל מאוד (גודל פונט 10) מה שגורם שבהדפסה הברקוד לא ממש קריא, הרוחב שאני מדפיס הוא בערך עשירית מהרוחב שהודפס עד היום כאשר הגובה זהה. יש אפשרות ב-.net 4.5 לשנות רוחב של פונט? יש תוסף חיצוני? או הלואי יש פשוט פונט כזה ופיספסתי אותו איכשהוא בחיפושים בגוגל?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by arielman22,

    אם נתונים לי שתי מערכים כיצד אני יכול למצוא את הקבוצת חיתוך (איברים דומים שמופיעם בשניהם) בלי שימוש בלולאות for ו while (מה שמשאיר רקורסיה). אני יודע איך למיין את שניהם וגם למזג אותם למערך אחד ממוין. תודה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by bdoron,

    ראיתי שתחת aspx יש aspx.cs חדש , אני יודע איך ליצור אותו, לוחצים על הcheck box שאתה יוצר את הform אבל אני רוצה להוסיף עוד קובץ האם זה אפשרי ליצור aspx.cs בלבד? בלי הaspx file מה שאני רוצה לעשות זה partial class ל aspx.cs file ובויזואל סטודיו שאני מחפש להוסיף קובץ יש שם cs אבל לא ראיתי להוסיף aspx.cs

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by BassMan,

    שלום אנשים.... אני לא יודע מה רמת הידע שלכם ב דלפי אבל שווה לנסות... אני כותב עכשיו תוכה לפרוייקט מסויים ... הבעיה היא שאני צריך לכתוב חלק ששולח ומקבל נתונים דרך הUSB ...... אם מישהו יודע איפה אני אמצא Component או Driver מתאים זה יהיה מצויין תודה מראש מאור

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום. כתבתי applet פשוט בג'אווה (משתמש באקליפס) סתם כדי ללמוד כיצד להפעיל אותו בדפדפן, כשאני מריץ אותו באקליפס הוא עובד. אך כשניסיתי להפעיל אותו בfirefox (קוד html פשוט) אני מקבל את השגיאה הבאה: ClassNotFoundException עם תמרור אזהרה (סימן קריאה במשושה אדום) וכשאני נכנס לפרטי השגיאה מקבל: Java Plug-in 10.51.2.13 Using JRE version 1.7.0_51-b13 Java HotSpot Client VM User home directory = C:\Users\Ehud Vardimon ---------------------------------------------------- c: clear console window f: finalize objects on finalization queue g: garbage collect h: display this help message l: dump classloader list m: print memory usage o: trigger logging q: hide console r: …

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. ערב טוב שלום , אשמח להכוונה בתרגיל הזה בבקשה. כתוב תוכנית המקבלת מספר זוגי ושלם N ומדפיסה תבנית שחמט בגודל NXN כך שמשבצת לבנה תיוצג בתור ספרה 1- ומשבצת שחורה תיוצג בתור 1 . ניסיתי לכתוב משהו וזה לא מצליח לי .. N=int(input("please enter a number : ")) for i in range(N): print() for j in range(N): if(j%2==0): print("1","-1,",end="") else: print("-1","1,",end="")

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים