תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. אני מתכנת חדש ב JAVA ולא ממש יודע היכן אני יכול להוריד ספריות של ECLIPSE ( וכמה שיותר ) על מנת שתהיה לי היכולת להשתמש בחלקות מוכנות מראש. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ברשימת אתחול, אני מתכוון לנקודותיים שאחריהן באות הצבות משתנים לפני גוף הפונקציה. למשל A(int a,int b) : x(a),y(b) {} מותר לעשות רשימה כזאת גם לסתם פונקציה (השייכת למחלקה) שאינה קונסטרקטור?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מסד נתונים בקובץ Access שאני רוצה להגן עליו, כך שאם יקלידו את הכתובת שלו בשורת הכתובת אנשים לא יוכלו להוריד אותו. איך אני עושה את זה?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כלי שבניתי ובו Combo Box שבו אני מציג string כלשהו, איך אני יכול להכניס בתחילת השורה לפני ה-string אייקון ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איזה פונקצית API משנה את הסדר של רכיב מסוים כמו המאפיין RIGHTTOLEFT?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
מי פה מכיר את תוכנת Micorosoft Visual C# 2008? כתבתי שם תוכנית בסי שארפ שנראית לי די נכונה, בכל מקרה אני לא מצאתי טעות אבל הוא לא מאשר לי את השורה הזאת total = int.Parse(Console.ReadLine()); למישהו יש מושג במה מדובר?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בשרת IIS שהתקנתי, התקנתי אותו ושמתי קובץ asp שעובד.. בתקיה "C:\Inetpub\wwwroot" וניסיתי להפעיל את הקובץ דרך הדפדפן "http://127.0.0.1/my.asp" ו http://localhost/my.asp והקובץ לא עובד ובדקתי והשרת רץ. לדעתי זה בגלל שהמחשב שלי מתחבר אל הראוטר שבמחשב אחר בבית שלי, כי במחשב השני זה כן עובד, יש לכם מושג איך לתקן את הבעיה ולגרום לשרת לפעול?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
של MYSQL שמחוברות אחד לשני ? יש המון המון מדריכים בYOUTUBE , כולם מסבירים +- אותו הדבר ,איך מתחברים לDATABASE ולוקחים מידע מטבלה בודדת השאלה איך אפשר לעשות את זה עם כמה טבלאות שקשורות אחר לשני
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרת ענק ב ASP (וג'אווהסקריפט, אבל פחות דחוף) יש לי מחר מתכונת ואני צריך להגיש אתר לבגרות רק שהאתר שלי לא פועל כמו שצריך, ואני צריך שמישהו יעזור לי להבין מה לא בסדר שם!! אני אודה מאוד למי שיהיה מוכן לעזור לי (עדיף דרך אייסיקיו/מסנג'ר) תודה מראש!!
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז המקרה הספציפי- ניסיתי לנתח את הנתונים שלי בפייסבוק- לשלוח בקשת HTTP שתיקח את הדף שלי כאילו אני מחובר, ותעבוד על הHTML שמתקבל כתגובה. לא הצלחתי לשלוח בקשה שמדמה מצב שאני מחובר, ומצאתי פתרון פה- http://stackoverflow.com/questions/8425593/c-sharp-httpwebrequest-post-login-to-facebook (לא בתשובה הראשונה, תתפלאו) מה שהוא עשה בקצרה זה לקבל Cookie של פייסבוק ואז לשלוח אותה בבקשת ההתחברות. אז ניסיתי לאחר ההתחברות לשמור את הCookie ולהשתמש בה כדי לדמות גלישה במצב מחובר, אבל לא הצלחתי. היא כאילו עובדת רק בבקשת החיבור עצמה. חשוב לציין שבגלישה בדפדפן יש יותר מעוגייה אחת ששייכת לפייסבוק, לעומת עוגייה אחת בלבד שמתקבלת בקוד. …
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, נכון לרגע זה יש לי ידע ממש ממש בסיסי בתחום בניית האתרים (html ו- java).... אני רוצה לבנות אתר קטן בסגנון yad2/alljobs ודומיו - הכוונה אתר בו נרשמים, מפרסמים הודעות וכו - לא פורום.. הייתי שמח להמלצה במה להשתמש - איזו שפה הכי קל ללמוד דרך האינטרנט ואיזה database הכי קל להשתמש וכו... אני מודע לזה שלוקח הרבה זמן ללמוד הכל אז בהנחה שיש זמן לראות קורסים באינטרנט במה כדאי להתחיל?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי. אני לומד ג'אווה שנה שנייה בתיכון ואנחנו עוד כמה ימים מגיעים לאובייקטים. בינתיים החומר קל, ורציתי להתקדם. אני רוצה באיזשהו שלב לבנות משחק דפדפן מבוסס טקסט, אולי עם כמה תמונות בסיסיות אבל כמו שאתם רואים - השאיפות ממש לא בשמיים. בשביל לעשות דבר כזה, אני אצטרך ללמוד הרבה דברים חדשים (אני עוד מחפש מישהו שיעבוד לצידי ויתמקד במה שלא ג'אווה). אחד מהדברים הוא כתיבה וקריאה של קובצי טקסט. אין לי שמץ איך עושים את זה. מצאתי פעם באיזה מדריך את הקוד לבאפר אבל זה לא עבד. אז כמה שאלות: איך אני כותב וקורא קבצי טקסט? מה עוד אני צריך לדעת, ת'כלס, לפני שאני מתחיל לעבוד על הפרוייקט? איזה שפות נוספות וכלים צריכים כדי להוציא את הפרוייקט לאור, ואיפה אני יכול למצוא אנשים שאולי ירצו לעזור לי ע…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מבקש מדריך מסויים שמפורט מאוד, כי אני מאוד מתקשה להתקין מודים לפורום ש לי תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתר בנוי בטכנולוגית xhtml טוב לקידום או לא ? מה עדיף xhtml או html 5
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד בבית ספר את הבסיסים הבאים: בינארי, הקסדצימלי, אוקטלי, BCD זה ניראה לי מה שלמדנו... האם יש דף מסודר עם כול ההעברות של הבסיסים הללו? זה ממש יעזור לי... תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני משנה את קובץ ה - CSS של ה MP ואני רואה את השינוי באתר אך כאשר אני מריץ השינוי לא מתרחש. יש למישהו רעיון? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
האם יש אפשרות לשלוח SMS מהתוכנה שפיתחתי? אם ICQ יודע לעשות אז זה אז כנראה שזה אפשרי. תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני צריך לנסח משפט תנאי שיבדוק אם הקלט חוקי (הקטל הוא String) קלט חוקי הוא קלט: 1)לא ריק 2)לא null 3)אסור שיכיל רק מספרים (יכול להכיל אותיות ומספרים ביחד) 4)חייב להכיל אותיות (בכל שפה שקימת) זה מה שכתבתי אבל זה לא עובד boolean text = false; for(int i=0;i<add.length();i++) { if(!((add.charAt(i)>=0) && !(add.charAt(i)<=9))) { text=true; } if((add.equals("")) || (add.equals(null))) { text=false; } } if(text=false) { System.out println("NO!!!"); …
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.wewish.org אשמח לקבל עזרה קצת והסבר מפורט כי ניסתי לשנות בקובץ Css ולקבוע Div חדש ולהגדיר את אותו ה Div ב Html - אך ללא הצלחה העמוד פשוט לא זז לאמצע...
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכנת בASP.NET אני רוצה לעשות שלא יוכלו לסגור את הדפדפן מכפתור הX איך אני יכול לעשות את זה? חיפשתי בכל האינטרנט על סקריפט כזה בJAVA לא מצאתי כלום.. וגם בASP לא מצאתי שום דבר.. אני יודע שחייב להיות משהו בJAVA.. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השתמשתי בקוד הזה: SetParent lonHandle, Form1.hwnd
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני מנסה להכניס זמן ותאריך הרשמה לתוך מסד הנתונים שלי, אך מקבל שגיאת SYNTAX בשאילתאת INSERT INTO. מה אני מפספס? מצורף הקוד דרך הפורום וגם קישור להורדת דף הASP כTXT למי שיותר נוח לו כך. תודה על העזרה. <% Dim Conn, rs1, MySQL Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") Conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("wdb.mdb") dim firstname dim lastname dim country dim email dim day dim month dim year dim city dim username dim admin dim dateinput dim timeinput dim password1 firstname=request.form("firstname") lastname=request.form("lastname") country=request.form("country") email=request.form("email") passw…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לדעת אם יש איזושהי אפשרות של לדעת מתי הייתה הורדה אחרונה של תמונה.. בשפת php משהו בסגנון getimagesize תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה אני עושה לא נכון? איך לתקן? ld-uClibc.so.0 נמצא בנתיב שסופק כפרמטר. SHELL = /bin/sh CC = /opt/cross/ddwrt/toolchain-mips_gcc-4.3.3+cs_uClibc-0.9.30.1/usr/bin/mips-linux-gcc TARGET= test LDFLAGS = -B /opt/cross/ddwrt/toolchain-mips_gcc-4.3.3+cs_uClibc-0.9.30.1/usr/lib all:test test: $(CC) -o $(TARGET) test.c $(LDFLAGS) clean: rm *~ test $ make /opt/cross/ddwrt/toolchain-mips_gcc-4.3.3+cs_uClibc-0.9.30.1/usr/bin/mips-linux-gcc -o test test.c -B /opt/cross/ddwrt/toolchain-mips_gcc-4.3.3+cs_uClibc-0.9.30.1/usr/lib/opt/cross/ddwrt/toolchain-mips_gcc-4.3.3+cs_uClibc-0.9.30.1/usr/bin/../lib/gcc/mips-openwrt-linux-uclibc/4.3.3/../../../../mips-openwrt-linux…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-


