עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by shlomkrv,

    שלום לכולם אני רוצה לקלוט מספרים אשר יוקלדו ע"י המשתמש ויופרדו ע"י רווחים לדוגמה: 3 7 5 1 הבעיה הים שאינני יודע כמה מספרים יקליד המשתמש (אם יהיה scanf מיותר התוכנית תחכה למספרים נוספים ואם לא אז לא כל המספרים יקלטו) אני מניח שמדובר בלולאה כלשהי אך מה התנאי עצירה ? בכל אופן אין לי בעיה שהמספרים יקלטו בזה אחר זה למערך ואשתמש בהם משם. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by guyl3,

    שלום , אני מנהל בלוג מסויים והתקנתי עליו reCAPTCHA אך עדיין מקבל תגובות SPAM מה יכולה להיות הסיבה האם ישנו איזה כלי שיכול לאתר איפה התקלה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by MasterDK,

    שלום אני מחפש ספרים הן באנגלית והן בעיברית עם תרגילים לשפת C ומסדי נתונים (שפת SQL, DIAGRAMS וכדומה). תודה רבה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by night-fire,

    שלום, שנה הבאה אני הולך לתיכון למגמת מחשבים ותיכנות ולפי העלון ששלחו לי בדואר ילמדו אותנו C# ו-V.B הייתי רוצה מדריכים בעברית לשפות האלו בבקשה ..:] תודה רבה מראש :]

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by trojan,

    טוב אז אני רק התחלתי C ויש לי קצת בסיס מפסקל אבל עדיין יש דברים שלא מובנים לי א) מה ההבדל בין void main() ל int main (void) ? הסוגריים הם אחרי הכתב כמובן פשוט כאן זה יוצא ככה ב) איך אני עושה חיבור משתנים ב printf ? יעני יש לי משתנה A ומשתנה B ואני רוצה לחבר אותם (בתור פעולת חשבון כמו 2+3) ובלי לבצע השמה במשתנה אחר C לדוגמא... (אם זה אפשרי) אההה... וד"א אני משתמש בקומפיילר של בורלנד

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by bdoron,

    התחלתי ליצור משחק ואני עובד עם הספר learn xna 4.0 ושם הוסבר לי איך ליצור sprites, איך להזיז אותם .. ועכשיו למדתי שם ליצור מחלקת אב שהיא מייצגת sprite וממנה אני מוריש ל2 מחלקות נוספות, מחלקה אחת תייצר לי אובייקט שהמשתמש יוכל להזיז על ידי מקשים ומחלקה נוספת לצורך שהמחשב ישלוט בה עכשיו לאחר מכן נאמר לי שיש לי מחלקה בשם gamecomponent שהמטרה שלה זה להיות משולבת בgameloop אני יודע מה זה הgameloop אבל אני לא מבין למה אני צריך את הgamecomponent למה אני לא יכול ליצור את כל האובייקטים שלי כבר בgameloop במחלקה game1 למה אני צריך להשתמש בgamecomponent?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by RonCohen,

    ב++C מאז שעברתי לויזואל סטודיו 2012 הוא מבקש ממני להשתמש במקום scanf להשתמש בscanf_s אז רציתי לשאול מה ההבדל בקיצור מה השימוש של _s

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by Vissor,

    אהלן. מחפש המלצה לאתרים או ספרים אונליין ללימוד סביבת .NET תודה מראש.

  9. Started by נעמה.,

    אני צריכה ליצור תכנית שעורכת תור במשרד הפנים במשך ארבע שעות. כל דקה נכנסים n אנשים לתור ->מספר האנשים הנכנסים אינו מוגבל. ישנן 5 עמדות. כל אדם שנכנס מקליד את שמו, ומספר הפכולה שברצונו לבצע שהיא מספר הדקות שהוא צריך לשהות בעמדה. בכל דקה, צריך להופיע פלט- מי נמצא באיזו עמדה. הבעיה שלי: הפלטו שמופיע, מחשיב רק את האנשים החדשים שהכנסתי לתור ואל את האנשים שנמצאים כרגע בעמדות אשמח לעזרה. הערה: ישנו קובץ מחלקה של תור בו מוגדרות שהפעולות שינתן לבצע עליו והן: 1. בדיקה האם התור ריק. 2. הכנסת אדם לסוף התור. 3.הוצאת האדם הראשון מהתור. 4. הצצה לפרטיו של האדם הראשון שבתור. זהו התכנית שרשמתי: #include <iostream> #include <conio.h> #include "queue.h" #include "queueList.h…

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by 12131,

    "בשלב הראשון התכנית תקרא את קובץ המילון ותכניס את המילים לטבלת גיבוב..." איפה אני משיג קובץ מילון, איך אני קורא קובץ מילון ומכניס את המילים בו (בהנחה שכבר מימשתי את טבלת הגיבוב)? זה הפרוייקט האחרון בקורס וחבל שבגלל שטות כזאת אני לא אקבל ציון =[ עזרה מישהו? תודה [=

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by E-R-P,

    הבעיה היא כך: נתונות n נקודות (x,y). צריך למצוא תת קבצוה מקסימלאית של נקודות שהמרחק בין הנקודות הוא לכל היותר d בשרשרת. הכוונה בשרשרת: שהמרחק בין x1 ל x2 הוא לכל היותר d. המרחק בין x2 ל x3 הוא לכל היותר d המרחק בין x3 ל x4 הוא לכל היותר d. וכולה. אך לא חייב שהמרחק בין כל שתי נקודות הוא לכל היותר d. יכול להיות שבמקרה הנ"ל המרחק בין x1 ל x3 הוא יותר מ d. דבר נוסף הסימון x1,x2 וכולה, יכול להיות על כל נקודה. זה לא אומר ש x1 הוגדר מראש להיות x1. סימנתי זאת רק לגבי הנוחות. ואין חשיבות לסדר של x1,x2 וכולה. אני צריך אלגוריתם כמה שיותר יעיל מבחינת זמן ריצה וזיכרון. אך אם יש פיתרון שיעיל יותר מבחינת זמן ריצה ולוקח יותר זיכרון זה גם בסדר העיקר שיהיה יעיל משמ…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. שלום לכולם לאחרונה שמעתי על המושג הזה WebService ועניין אותי אם אני יכול לנצל אותו לגבי מה שאני רוצה לבצע: אני רוצה לשלוח הודעה לתוכנה שבניתי בכול פעם שמשתמש נכנס לאתר שלי ובהתאם לכך להדליק נורת לד שמחוברת ליציאת המדפסת שלי. בעיקרון את התיקשורת עם היציאת מדפסת והדלקת הלד כבר בניתי ואכן אני מצליח לשלוט על הלד בעזרת המחשב (השתמשתי בסיפרייה בשם inpoutx64 אשר נותנת לי ליצור תקשורת עם היציאת מדפסת בWindows 7) הבעיה היא עכשיו היא איך אני שולח מדף אינטרנט מידע לתוכנה שבניתי בכול פעם שניכנס משתמש לאתר. חיפשתי מידע באינטרנט ומצאתי דבר שניקרא WebService לאחר חקירה קטנה מצאתי גם את הכלי של מיקרוסופט שנקרא: Microsoft Visual Web Developer לבסוף כתבתי את התוכנה הבאה: Imports System.We…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. (שפת תכנות Visual Basic בסביבת עבודה Visual Studio 2010). אהלן. אני משתמש בפקד Awesomium שעוזר לי ליצור דפדפן. נעזרתי בקוד דוגמא שבא עם הSDK. הקוד לדוגמא מכיל חלון עם הפקד, שמציג לי form יחיד של הדפדפן awesomium. אני גולש באתרים, ואז בהפעלה נוספת של הקוד כל המידע נשמר לי. החלטתי להעזר בקוד ולפתח אותו לכיוון של דפדפן שתומך בטאבים. הוספתי tabcontrol, וכל tab חדש משכפל לי את הform של דפדפן (בשם webform) הכל עובד טוב עד שאני בא לסיים את התוכנית. אם אני סוגר את כל הforms ואז רושם end, התוכנה נסגרת, אבל המידע של הדפדפן, cookies, לא נשמרים. כשאני מוסיף שורה לפני - webform.dispose, (שם החלון שמכיל את קוד הדפדפן), ואז מריץ את התוכנה, עושה שינויים, ומנסה לסגור את התוכנה - התוכנה פ…

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Smah,

    שלום, אני עובד על פרויקט בשפת הפרולוג. הפרויקט נכתב באמצעות תוכנת SWI-prolog. מי שמכיר שפה זו יודע וודאי את הפקודות retract ו- assert. הבעייה שאין אני יכול לבצע אותם בSWI , כלומר להוסיף נתון חדש או למחוק אותו, ההודעה שהוא נותן היא: No permission to modify static_procedure. ??? לפי המורה שלי שלא מצא פתרון לכך הבעייה שהוא מקפמפל את הנתונים לתוך הזיכרון הסטטי ולא הדינמי (שלא שאני מבין מה זה אומר). צריך עזרה דחופה על מנת להריץ את הפרוויקט בפקודות אלו!! אם למישהו יש רעיון או נסיון בתוכנה ובשפה בכלל אנא עזרו לי דחוף! תודה מראש לכל העוזרים. דרך אגב אתר הבית של swi: http://www.swi-prolog.org/ (מצטער מראש שאני לא יודע לצרף לינקים).

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. Started by shimronfio,

    שלום, יש לי עבודה לבצע בעזרת תוכנת CVI, למי מכם שמכיר, אני מנסה לטעון קובץ wav לתוך מערך על מנת לבצע עליו עיבוד ולצערי אני לא מצליח. אשמח להצעות בנושא, בנוסף אם יש לכם פתרונות שדורשים תוספים אנא הוסיפו אותם.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by robicon,

    יש לי string שמכיל בתוכו מספרים. למשל "1041" ואני צריך להדפיס אותו שיראה כך: "001041" זאת אומרת שכל מספר שיש לי ב string ייוצג על ידי 6 תווים בהדפסה. כרגע זה מדפיס לי למשל "0" ואני צריך שידפיס "000000" נסיתי עם strtol אבל זה לא מצליח לי. יש למישהו רעיון? תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by reiich,

    הי! איך מציגים מידע מבסיס נתונים (מידע שמגיע מהשכבות) בפרוייקט silverlight? איך מחברים את ה control שנקרא dataGrid לנתונים?? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  18. שבת שלום החלטתי שהתעסקות עם תחום החומרה- שמתעדכן כל שני וחמישי, ואוברקלוק והבנה בסיסית(או קצת יותר) של איך מחשב עובד, מה בדיוק קורה שם וכו'- אני כבר שולט היטב(+ או -) בכל מקרה- אני רוצה להתחיל להתעסק קצת עם תכנות... אני יודע בערך מה מהות הצופן הבינארי, ויש לי ידע ברמה של 5 י"חל כיתה י' (וטיפה יותר... ואני אוהב לשבור את הראש עם בעיות קשות) אשמח םא תתנו לי קצת רקע על הנושא מה הם בעצם קודים שונים של תכנות? איך "פורצים" למחשב(ולא עם תוכנות)? מהן פרצות אבטחה? וכל דבר שיוכל לעזור... מודה לכם מאוד, נדב

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by asichen,

    היי מישהו יכול אולי לסדר לי את הטבלאות הבאות כך שהטבלה האמצעית שכתוב עליה עמוד ראשי והטבלה הימנית שכתוב עליה YNET מבזקי יהיו למעלה בשורה של הטבלה השמאלית הראשונה...? הנה הקוד: <!-- left table --> <table border="0" align="right"> <table width="25%" align="left" cellpadding="0" cellspacing="0" bgcolor="#F7F8F8" summary=""> <td align="center" height="270" background="images/pas03-2.gif"><div style="border: 3px solid; color:#E6E8E8; padding: px; width: 100%; height: 100%;"><font class="lien"><center> פרסומות</center></font></style></table> </td> </tr> </table><br><br><…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by shoshana,

    האם משהוא יודע כיצד ניתן להפוך מחרוזת בC# לUpperCase ולהיפך, וכן איך ניתן לבדוק על מחרוזת אם היא בפורמט UpperCase או להיפך די דחוף!! תודה מראש ??? ???

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. יש לי תוכנה הכי פשוטה שיש, התחלה של משהו. בעבר עבדתי עם זה הרבה ולא היו לי בעיות. כרגע כבר בשלב הראשוני אני לא מצליח לייצר תקשורת בין שני מחשבים. זה הקוד שב'שרת': TcpClient tcpClient = null; try { tcpClient = server.AcceptTcpClient(); NetworkStream stream = tcpClient.GetStream(); int i; while ((i = stream.Read(bytes, 0, bytes.Length)) != 0) { if (BytesReceivedEvent != null) { BytesReceivedEvent(bytes); } } } finally { tcpClient.Close(); } וזה הלקוח: TcpClient tcpClient = new TcpClient(); tcpClient.Connect(ipEndPoint); Stream stream = tcpClient.GetStream(); stream.Write(bytes, 0, bytes.Length); tcpClient.Close() אני עו…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. שלום. אני חדש בתחום. משהו באזור תלמיד שנה א'. וגם זה בקושי. יש לי אתר קטן שהרקע שלו מתחלף אחת לשנייה בערך. מדובר ב 4 תמונות, שחוזרות על עצמן. המעבר בין התמונות הוא רגיל - החדשה מגיעה מימין ו"מכסה" (די מהר) את הקיימת. אני מחפש אפקט מעבר מרשים יותר. אחד ספציפי שממש הרשים אותי היה מעין התפוררות (לחלקיקים) של התמונה הקיימת, והתמונה החדשה גם היא נבנית מחלקיקים להחליף אותה. האם מישהו מכיר? יודע? זה יכול להיות גם אפקט אחר, אני פשוט מחפש מקורות. Jquery ממש תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by Djx,

    שמעו אני לא דביל ואני יודע הרבה דברים אבל אני לא יודע בדיוק מה זה RSS אני יודע מה הוא עושה אבל אני רוצה לדעת איך הוא פועל בדיוק לדוגמה איך אני יכול להכניס תכנים באתר שלי כדי שגולשי האתר יוכלו לקבל פונקציית RSS לפורומים למשל או ללוח מכירות או כל דבר תודה לחברים שעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. Started by NEO1987,

    שלום אנשים אני צריך בVB אני צריך לבנות תוכנה שהיא רשת ושאני מכניס בה נתונים ואני יכול לשמור אותם לקובץ או משהו אם משהו יכול לשלוח לי דוגמה של שורה אחת אני אשמח דוגה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. שלום אני סטודנט באלקטרוניקה ואני כותב תוכנית בשפת #c אבל יש לי בעיה בfrom שלי יש label וrichtextbox שאני מפעיל את התוכנית אם אני לוחץ על אחת הספרות בין אחד לשש צריך בlabel להופיע המספר שלחצתי ובrichtextbox צריך להופיע תוכן מקובץ מסויים הבעיה היא שהסמן שלי ממוקד בתוך הrichtextbox ושאני לוחץ על אחד המספרים הוא לא פותח את תוכן הקובץ בrichtextbox ולא מופיע הספרה בlabelאני ישמח עזרה אם מישהו יכול לעזור לי ואפילו אשלח לו את התוכנית שיראה אולי הוא אדע מה לעשות ואפילו נדבר בפלאפון כדי שיעזור ליתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים