תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש כבר הרבה זמן סקריפט בPOWERSHELL שיריץ שאילתת SQL על שרת MSSQL2005 וישמור את התוצאות לקובץ EXCEL, מצאתי מדריכים לעשות ההפך, ומצאתי מדרכים להריץ שאילת ולקבל תוצאות, אבל לא הסבר איך להוציא לאקסל. אם משהו מכיר אתר עם מדריך, או שיש לו במקרה סקריפט מוכן, אני ממש אודה לו. תודה מראש!
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, נתקלתי בשאלה ברשת של מימוש interface ו-class של הזמנת חדרים במלון. הבנתי שכדאי לי לממש באמצעות hashMap. הנה לינק לדוגמה: https://codereview.stackexchange.com...erface-in-java אשמח אם מישהו יוכל לצרף לפה פתרון משלו.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
*הבנתי שזו בכלל לא הייתה בעיה, בסוף הצלחתי להבין מה לרשום. תודה בכל מקרה.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יודע מה צריך לכתוב כדי לשנות את הRecordSource של הAdodc בקוד עצמו? זה אמור להתחיל ככה (או לפחות נראה לי): adodc_patients_therapies.RecordSource אבל אין לי שמץ איך אחרי זה מוסיפים את התוכן של הRecordSource עצמו...
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
גוגל לאחרונה חסמה את האפשרות של ה-אוטופליי בנגן כרום. השאלה שלי [כבעל אתר] האם ניתן באופן תיכנותי להתגבר על החסימה, או ליצור קוד מסוים שיפעיל את הנגן לאחר שתי שניות וכדומה? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב, אני עושה השנה בגרות ב"מבוא לתכנות באינטרנט" ואני כבר סיימתי את כל הספרים (הכיתה שלי לא), בכל מקרה, יש לי כבר תוכנית לאתר, אבל יש לי כמה שאלות: 1) אני צריך סוג של מסד נתונים שיתמוך לי בטקסטים ארוכים (TXT לא טוב כי אי אפשר למחוק ולעדכן, ACCESS לא טוב כי הוא לא תומך בטקסטים כאלו ארוכים), אם יש לכם רעיונות למשהו שלא מופיע בחומר הלימוד אני אודה לכם. עריכה: שכחתי משהו, אם אתם ממליצים לי על מסד נתונים, אתם יכולים בבקשה לצרף גם הוראות בסיסיות על השתלטו בASP, (התחביר של oConn.Open) 2) יש שרת אחר שתומך בASP מלבד IIS או PWS? אני משתמש בPWS בביצפר והוא לא תומך לי בכל הדברים שאני עושה בבית עם IIS (יש מספר דברים שאין בPWS), ואני לא רוצה לפתוח את פורט 80 בבית בגלל שIIS הוא לא שי…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כיום אני מועסק בחברת הייטק בתור בודק ואני רוצה להתחיל ללמוד תיכנות. חשבתי על המסלול של MCPD שזה בעצם C# שאורכו שנה - שנה ורבע. אצלנו בעבודה יש הרבה חבר'ה שהיו בצבא ב-8200 ואני מתאר לעצמי שהם התחילו ללמוד בצבא בקורס של ממר"ם. השאלה שלי היא מבחינת היקף החומר מה ההבדלים בין הקורס שאני רוצה לקחת לבין קורסים של ממרם שאין לי מושג כמה זמן הם.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בתור תרגול עצמי החלטתי לכתוב תכנית שתפתור סודוקו. חשבתי על אלגוריתם שצריך לדעתי לפתור כל סודוקו בעל פתרון יחיד שלא צריך לנחש בו, וישמתי אותו, אך אבוי, הוא לא עובד כצפוי. הרעיון הוא להתחיל מזה שבכל משבצת ריקה יכולים להיות הערכים 1..9. א"כ עוברים על הלוח, וכל פעם שמגיעים למשבצת מסויימת שידועה לבטח - לעבור על כל השורה, הטור, והריבוע שמכיל אותה, ולמחוק את האפשרות בכל המשבצות האחרות לקבלת אותו ערך כמו שלה. אם במהלך מחיקות הערכים מתקבלת משבצת בטוחה - להפעיל רקורסיבית את פונקצית המחיקה. הכל טוב ויפה, אבל משום מה, מה שכתבתי לא עובד בפועל . אשמח אם מישהו יעבור על התוכנית ויעזור לי למצוא את הבעיה. הצלחתי לצמצם את מקור הבעיה לפונקצית העזר remove_options, כך שאין צורך להתעמק בפ…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל ללמוד שפת תכנות. אבל אני לא בטוח מה אני כן ומה אני לא רוצה ללמוד! מה שכן,אני רוצה להתחיל ללמוד: תכנות תוכנות, ותכנות משחקים. אבל אני לא יודע איזו שפה שייכת. וגם,איך ללמוד,מה ללמוד. אם זה מספר,איך קוראים לו? כמה עולה? תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כתבתי קוד שאמורה ךהוציא מילה ממשפט עך פניו זה נראה טוב אבל שאני מריצה מופחע ההודעה הבאה Unhandled exception at 0x55AF2C23 (ucrtbased.dll) in linux_c_1.exe: 0xC0000005: Access violation writing location 0x009D7BF4. חדשה בתחום אשמח לעזרה #include<stdio.h> #include <string.h> #include <stdlib.h> char** stringTowords(char *setOfWords) { if (setOfWords == NULL) return NULL; int counterWords = 0,w=0; //printf("%s\n", setOfWords); char* copy =(char*)malloc(sizeof(char)*strlen(setOfWords+1)) ;//הקצאת זיכרון לצורך העתקת המחרוזת המקורית strcpy(copy,setOfWords); //printf("…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי טבלה שבה אני מציג נתונים מה Mysql הבעיה שיש הרבה טקסט כלומר בסביבות 500 תווים והטבלה נמתחת אל מחוץ לגבולות הדפדפן ולא נשארת ברוחב המקורי שלה כפי שהגדרתי לה width=80% איך ניתן להשאיר אותה ברוחבה מבלי שכמות הטקסט תשפיע עליה אלא פשוט תוריד את הטקסט ברגע שתגיע לסוף כל שורה ? http://img228.imageshack.us/img228/3876/12344s.jpg
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם יש טעם ללמוד html או שעדיף ללמוד xhtml למרות שהיא מעצבנת? האם בגלל המעבר לxhtml יש מצב שבעתיד (גם הרחוק) הדפדפנים לא יתמכו באתרים שנבנו בhtml ? ושאלה אחרונה ASP או PHP ? רוב האנשים ששאלתי אומרים שעדיף ללמוד PHP בגלל שהיא יותר נגישה וידידותית ושוות ערך ובגלל שהפסיקו לפתח את ASP. אך שמעתי גם קולות שאומרים שASP יותר חזק. אז לפני שאני מתחיל ללמוד... מה עדיף?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם ניתן להוריד סביבת פיתוח של visual studio.NET 2008 חינמית (נסיונית)? <וסליחה אם השאלה אסורה>
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני למדתי בבית ספר C# שאמר לי המורה שזה הבסיס של השפות . ואחרי זה זה יהיה יותר קל אם תלמד עוד שפות . היה לנו שתי בחירות PASCAL או C# אני לקחתי C# בגלל שאממרו שזה הבסיס לתיכנות . ולאחר זה למדתי בבית הספר גם Visual Basic . והאם ה Cֳ# הוא הבסיס לתיכנות ? עכשיו אני גם למדתי בבית HTML ותקנו אותי אם אני טועה . ה HTML הוא הבסיס לבניית אתרים .?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בוקר טוב ברצוני לדעת עם איזה משתנה להגדיר את המטריצה הנל : האם מסוג INT או FLOAT והאם צריך להכניס את הנתונים בטבלה אחד אחד ?או יש דרך אחרת? אשמח לדעת איך עליי להתחיל לכתוב את הקוד תודה רבה ושבת שלום [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני עכשיו לומד פסקל במגמת מדעי המחשב בבית הספר שלי, לא את השפה אלא בעזרת השפה אני לומד לפתור אלגוריתמים כאלה או אחרים מה שמעניין אותי לדעת אם יש פה מישהו שיודע אם זה פרקטי בכלל...כלומר לא עדיף ללמוד שפות C++ וכאלה ? או שאת זה אפשר להשאיר לאוניברסיטה כל מידע שיש לכם בנושא , אם אפשר...תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום , אני מחפש כלי קטן שכל מה שיעשה ייקח מילים/אותיות ופשוט יהפוך לי אותם מANSI --> UTF8 יש למישהו מושג היכן ניתן למצא ? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הייתי מתכנת עד עכשיו ב C ומשום מה שאני כותב תכנית פשוטה בC++ זה נותן לי שגיאה. איך עושים CREATE PROJECT וכו' עד הקטע שאתה כותב את הקוד ? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש דרך להגדיר במחשב שבכל שעה מסויימת הוא יגש לתיקית שירים וינגן שיר מסויים לאורך x זמן ,אתם מכירים דרך לעשות את ה בלי תוכנה יעודית ?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
בראיון שהיה לי לא מזמן הייתה את השאלה הבאה, חשבתי על פתרון שהמראיינים לא אהבו (וגם לא התקבלתי) למישהו יש פיתרון יפה לשאלה? לפחות ברמת הdesign
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! מישהו מכיר תכנה/אתר (חינמי או משהו לא יקר) שמאפשרים לצלם אירוע, ולהראות אותו אונליין באתר, מבלי להירשם לאתר או להשתמש באפליקציה שלהם. אלא קישור פשוט. תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי קוד JS שמאמת מילוי נתונים בטופס. אם מנסים לשלוח את הטופס זה מקפיץ חלון שגיאה "אנא הכנס מייל" / "אנא הכנס שם" וכו' החלון שקופץ מציג את הטקסט הכל טוב ויפה אבל בצד שמאל של הקובייה. איך הופכים אותו לRTL?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
ערב טוב , אני לומד באוניברסיטה הפתוחה שפת java , אבל משתמש באקליפס . אני צריך להגיש היום עבודה שסיימתי אותה , והיה צריך להוסיף רק API , במהלך הוספתי את התיעוד שמתי לב שחלק מהשיטות פשוט נעלמו .. (עם זאת חשוב לציין שהתוכנית עדיין עובדת , כאילו שהשיטות לא נמחקו מהמחלקה , אבל אם אני מחפש אותן אני לא מוצא ) + יש גם "דילוגים" במספור השורות ניסיתי להחזיר אותן ע"י undo אבל זה לא עזר .. עריכה : הצלחתי להחזיר אותן , אבל מעניין אותי מה גרם לכך , אם יש הארות בנושא ..
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום ! אני רוצה בבקשה עזרה בהכנת קובץ BAT שיכיל שורת קוד שבעזרתו אני יוכל להקים יוזרים בACTICE DIRECTORY תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-


