עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by HaEsrimVeArba,

    טוב את כל זה עברתי ונראה לי שאני מבין, אני צריך רעיון למיני פרוייקט כדי לבחון את הידע שלי בנושאים אלו. רעיונות?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by johnynardi,

    שלום לכולם , ושבוע טוב... רשמתי תוכנית שקולטת מספר ואז מדפיסה * במיקום שלו במטריצה רציתי לשאול האם יש דרך לקלוט מספר עוד מספר ולהדפיס אותו , מבלי להדפיס מחדש את כל הלוח? scanf("%d",&num); for (i=0 ; i<=100 ; i++) { if (i%10 == 0) { for(j=1 ; j<=10 ; j++) { if (bord[i][j] == num) { printf(" * " , bord[i][j]); count++; } else { printf(" " , bord[i][j]); } } printf("\n"); } }

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. כשאני מקבלת למשל ב2 תיבות טקסט 2 מספרים...והם כרגע בתור מחרוזות ...ואני רוצה להשוות ביניהם ולהחזיר בהודעה אם המספר הראשון (השמאלי) גדול אז לכתוב גדול ואם שווה אז שווה או קטן... אני יודעת שזה לא משהו קשה אבל קצת הסתבכתי עם הקטע של להפוך את המחרוזת לתו ולקוד אסקי כדי להשוות בין המספרים... יש מצב מישהו עוזר לי בזה? בעיקרון אני רוצה לעשות משהו שיגביל את המשתמש להכניס רק מספרים בין 0 ל9 כולל ושיוכל ללחוץ על כפתור הBACKSPACE ... וכאשר הוא ילחץ על אותיות או כפתורים אחרים זה פשוט לא יעשה כלום ולא יראה שהוא לוחץ על משהו בכלל... יש מצב לעזרה בזה? יש לי ידע תכנותי בג'אווה פשוט רק התחלנו ללמוד ויזואל בייסיק וקצת הסתבכתי עם האסקי תודה לעוזרים מראש

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by ליאור שמש,

    שלום ראיתי שיש הצעות עבודה בכתיבתhtml ואני רוצה להתחיל לעבוד בזה התחלתי ללמוד html סיימתי את המדריך באתר וובמסטאר (http://www.webmaster.org.il/article.asp?id=411) האם אני ברמה כזו שאוכל להתקבל לעבודה?ועם לא אז לאיזה רמה צריך להגיע ?ואיך להגיע לרמה הזו? תודה...

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום חברים. אתר מסוים, אשר מקבל תרומות בשתי דרכים: האחת - פייפאל. השנייה - כרטיס אשראי. הרצון שלי הוא לקטרג את התורמים על פי סך התרומה. למשל - כל אלה שתרמו מעל 5 שקלים, על אלה שתרמו בין שני שקלים ל 5 שקלים, וכל אלה שתרמו עד 5 שקלים. האם יש דרך לעשות זאת? ממש תודה, הדבר מאוד חשוב לי.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Cyb3r,

    תשמעו, אני לא יודע אם זה קשור בדיוק לפה, אבל זה הפורום שנראה לי הכי פחות לא קשור לנושא הזה. כשכותבים, אפשר לכתוב סימנים מיוחדים בעזרת ALT+NUMPAD NUMBERS כמו "בריבוע" (אי אפשר פה, אפשר בטח בתיבות טקסט אחרות וגם ב NOTEPAD) שהוא ALT+0369803698 מה שאני רוצה לשאול פה זה, למה הסימנים (יש צירופים אחרים) האלה קיימים, מה העיקרון שלהם ועל מה הם מבוססים.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. המטרה של הקוד היא לצייר בעקרון "עץ" עם התפצלויות רנדומליות יש נקודה התחלתית שגדלה כל פעם וכל פעם שהיא גדלה היא מקבל +1 אנרגיה כל פעם התוכנית בודקת אם יש יותר מ10 אנרגיה אם כן אז יש סיכוי של 10% שהצמח יתפצל ברגע שהצמח מתפצל נוצרים 2 חדשים שהולכים ל2 צדדים ולכל אחד מהם יש 0 אנרגיה הבעיה- אני מריץ את הקוד עם הגבלה של 200 עדכונים אם אני שם עצירה בנקודה מסויימת (למשל זו שאחראית על הפיצול) אז בסוף אני נשאר עם משהו כמו 120 פיצולים שזה הגיוני אבל אם אני מריץ את זה רגיל לפעמים אני מגיע למצבים של 10K+ פיצולים זה העדכון if (Numberofupdates < 200) { // TODO: Add your update logic here for (int i = SplitsList.Count-1; i >=0; i--) { …

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by ביצה,

    אהלן! עברתי ממגמת אלקטרוניקה למחשבים ככה שכל מה שלמדתי ב-C ואסמבלי- לפח :-[ קיצור, אני מנסה לעשות תרגיל במחשבים בשפת ג'אוה ושאני מקמפל אני מקבל הודעת שגיאה שלא יודע מה צריך לעשות איתה. מה צריך לכתוב כדי שיהיה אפשר לקלוט למשתנה N? מצורפות 2 תמונות שאמורות להמחיש מה הבעיה. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. השפה : c# אני מנסה למלא 16 מערכים של Double. גודל המערך לא ידוע. השיטה הראשונה - הקצתי מערך בגודל 60000, ומלאתי אותו (המילוי נעשה אחד אחד - מכל ה-16 ואז "עוברים" לשורה הבאה) זה טס. הבעיה -נשארתי עם הרבה "תאים רקים". אני יכול עכשיו ליצור מערך חדש בגודל הנכון ולהעתיק. השיטה השניה - לעבוד עם LIST16 ים. זה עושה את הכל "במכה אחת" אבל.... לוקח פי 100 זמן (פעולת ה-ADD) יקרה. מישהו מכיר שיטה מהירה לבצע את זה במעבר אחד ?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by orninyo,

    יש איזה פונקצית ספריה שעושה את אותו הדבר כמו isdigit רק על מספר שהוא יותר מחד סיפרתי? לדוגמא אם אני מצפה לקלט של תעודת זהות, היא מחזירה false אם הקלט לא כולל מספרים בלבד.

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Lethal_Acid,

    שלום, נתקלתי בבעיה עם שינוי רקע לאתר. הרעיון הוא לשנות את הרקע של האתר כאשר המרכז - תוכן האתר יהייה לבן, בדיוק כמו שיש פה ב- hwzone (התוכן על רקע לבן כל השאר אפור). ניסיתי להוסיף בCSS תחת BODY את השורה הבאה: background-color:#CCC !important; הבעיה שהוא משנה לי גם את הרקע של המרכז. איך מסדרים את זה? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  12. Started by gabi21,

    יש פקודה בשפה הזו שמעתיקה תיקיות והיא Set FSO =CreateObject("scripting.FileSystemObject") FSO.CopyFolder "\\Pta-srv\sjvwebsite\*", "c:\Backup\" ,True (זה הפוך פה) הבעיה שלי היא שאני מעביר תיקיה אני עושה את זה ברשת (שזה לא בעיה) הדבר שמפריע לי זה שבמחשב שאני שולח אליו את התיקיה הכל עובר בסדר אבל הסקריפט שלי עושה את כל זה באופן אוטומטי לכל המחשבים ולא תמיד יש למחשבים את את אותה תיקיה שבחרתי שאליה יועבר התיקיה המקורית והוא נותן לי שגיאה שהוא לא מכיר את ה PATH מישהו יכול לעזור לי מה עלי לעשות בכדי שהוא פשוט יצור את התיקיה במידע ואין שם את התיקיות?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Stoichkov,

    שלום לכולם קיבלתי שאלה שיש בה פונקציה ואני אמור לעקוב אחריה ולהבין מה היא עושה.. הפונקציה מחשבת כמה מספרים שונים יש במערך רגיל לדוגמא: {2,4,6,8,7,3,4,8,2} יחזיר: 6. הסיבוכיות של הפונקציה שהיתה כתובה היא o(n²) הם רוצים לכתוב אותה פונקציה רק כמה שיותר יעילה(לא רשום באיזו סיבוכיות) עכשיו השאלה שלי האם ניתן לפתור את השאלה בסביוכיות o(n)? האם יש למישהו רעיון? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Jaman,

    הגדרתי: typedef struct{ int x; int y; }coord; והפונקציה: void DrawLine(SDL_Surface* screen, coord p1, coord p2) ולצורך העניין אני מקבל נקודות שבהם נלחץ העכבר (אני מקבל x ו y בנפרד, לא בצורה שהגדרתי למעלה). עכשיו השאלה שלי היא האם יש דרך לשלוח לפונקציה את הקוארדינטות בלי ליצור משתנה זמני ולשים בו את הנתונים ולשלוח אותו? לדוגמה האם אני יכול לעשות: DrawLine(screen, [x1, y1], [x2, y2]) או משהו בסגנון?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. יש לי מחר מבחן על זה , ולא שאני לא מבין או משהו , שפוט רוצה הסבר נוסף , אז אם מישהו יוכל להביא פה כמה אתרים טובים בנוגע לפונקציית המספרים האקראיים RANDOM , שיביא. תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by SweeT_EviL,

    משום מה רק האוברלואד הזה לא עובד לי, למה? friend ostream& MYCLASS::operator<<(ostream& out, const MYCLASS& a) const; ועשיתי INCLUDE לIOSTREAM תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. בעיקרון אני צריך רעיון(עם אפשר מקורי) לכתיבת משחק בJAVA (אפשר גם תוכנה). כל הרעיון והדגש בזה הוא שהאלגוריתמיקה תיהיה חזקה ובעלת תחכום מסויים. כמובן שיש את כל הנדושים כמו: פקמן, שחמט, דיגר, דמקה סינית, רמי, דומינו וכו' עכשיו אם אני יעשה אותם אני ידרש לרמת גימור ומקצועיות גבוהה ביותר כדי להתקרב ל100, שלא נדבר על להבטיח אותו. הגרפיקה לא רלוונטית למשחק הזה(שלא נדבר על 3D שממש לא נראה לי יהיה זמן אליו). מה אתה אומרים, יש לכם משהו?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by ROEY--1,

    שלום לכולם.. מדובר במשחק בול פגיעה... יש לי תוכנית מסוימת בנויה עם PROTTYPES ו MAIN ..כאשר אני אמור לכתוב את תוכן 8 הפונקציות הנתונות ללא שום מגע בתוכנית ה MAIN הנתונה... ישבתי ימים רבים על התרגיל אח יש מספר בעיות... הראשונה היא בפונקצייה הראשונה כאשר יש בעיות בין הקריאה ככל הנראה של המחרוזת מהמשתמש... צירפתי את שני הקבצים.. תודה למי שעוזר...... [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. יש לי משחק עם 2 שחקנים בצבע אדום וכחול... אני צריכה לקלוט אותם נתונים משניהם... האם יש דרך לעשות זאת ללא שכפול קוד? בנוסף בכותרת צריך להיות רשום צבע השחקן... int numOfSoliders, numOfDragons; System.out.println("*********** GAME OF Thorne BOARD X * X **************"); System.out.println("Enter the size of board: "); int size = s.nextInt(); gameOfThrone board = new gameOfThrone(size); // System.out.println( + "PLAYER CHARACTER CREATION ********"); // There are 2 players (RED and BLUE) for (int k= 0; k <players ; k++) { System.out.println("Enter the number of soliders:"); numOfSoliders = s.nextInt(); for (int i = 0; i < numOfS…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. היה פעם את ה MIRCX שהיה נותן לבחור את הצבע של הדף, את השרת, והחדר.. אבל משום מה הוא היה עושה בעיות להרבה אנשים מישהו מכיר צאט כזה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. תיכנתי בעבר בVS2005 ועכשיו אני רוצה לחזור לתכנת אבל אני עם WIN VISTA עכשיו ממה שהבנתי ויסטה לא ממש תומכת בVISUAL STUDIO .NET 2005 אז חשבתי לנסות את ה2008 רק ראיתי שיש מיליון גירסאות אז לא ידעתי איזה אני צריך. וגם יש עדיין אפשרות להשתמש ב2005? זה עשה לי מיליון בעיות לא הצלחתי לעלות דפים שגם הIIS בויסטה ממש מסובך

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. היי חבר'ס , לאחרונה הוספתי באתר שלי דף מסויים שמציין שהגולש הגיע למקום שלא קיים , רוצים לראות ? כנסו לאתר שלי : www.room4u.co.cc ותקליקו על הפרסומת למטה ( הקישור שם שבור ) זה יפנה אתכם ישירות לדף העניין הוא , שלקחתי את הפלטפורמה מהאתר : http://www.thebest404pageever.com/ עכשיו , אם תשימו לב , כל פעם שתלחצו REFRESH אתם תראו סרטון אחר , העניין הוא שגם אני רוצה לעשות את זה בדף השגיאה שלי , אך אינני מוצא את הקוד בשום מקום , הייתי רוצה לבצע זאת עם הקוד PHP ניסיתי עם הקוד הבא : <?php $swf_html[] = '[url]http://cdn.anyhub.net/thebest404pageever/swf/grim_grinning_ghosts.swf';[/url] $swf_html[] = '[url]http://cdn.anyhub.net/thebest404pageever/swf/dance_party.swf';[…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. יש לי תוכנית ובה LISTBOX, הוספתי לו גם contextMenuStrip עם תפריט, כשאני לוחץ קליק ימני יש לי אופציה של DELETE שקולטת את ה-string של הקובץ ומסירה אותו מה-LISTBOX ועוד אופציה שזה אני רוצה לקלוט אחרי הלחיצה את ה-INDEX של הקובץ שלחצתי עליו ב-LISTBOX כל מה שלא השתמשתי בו (selected item, selected index וכו') תמיד החזיר לי מינוס 1 ולא את ה-index, אשמח לעזרה איך לעשות את זה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by ~שירה,

    יש לי עץ בינארי <לכל קודקוד יש שני בנים, תמיד האב גדול משני בניו> אני צריכה לכל בן ימני ליצור קוד עם המסלול איך הגעתי אליו מהשורש <אם הלכתי ימינה נוסיף 1 ואם שמאלה נוסיף 2> לכן לכל קודקוד יש שדה מסוג CHAR* <הגדרתי לו גודל מקסימום 8> שאליו נשרשר את המסלול אבל זה לא עובד! זו הפונקציה שכתבתי: void H::kidud(tav* temp) { if (temp) { if(temp->incidence!=root->incidence) { if(temp->right!=NULL) { strcat(temp->right->kod,temp->kod); } if(temp->left!=NULL) { strcat(temp->left->kod,temp->kod); } } if(temp->value!=0) { cout<<endl<<temp->value<<": "<<temp-&…

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by ulmi,

    היי לפני כמה ימים התחלתי ללמוד לבד PYTHON השפה הזו לא עובדת עם קומפיילר אלא עם מתרגם אינטראקטיבי השאלה שלי היא למה משמשות שפות מסוג זה? והאם אפשר ליצור איתה קובץ תוכנה כמו בשפה אחרת (JAVA וכדו)? כי כרגע כל פקודה שאני נותן היא מבצעת מייד כך שאני מרגיש שאני גם המתכנת וגם מי שמשתמש בתוכנה במקביל. אודה לתשובתיכם

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים