תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום... אני עושה פרוייקטון קטן ואני אשמח אם תעזרו לי בכמה בעיות שנתקלתי... - אני רוצה שבטופס מסוים המבוסס על טבלה, בסוף מילוי כל הנתונים בו יוצג לי שדה מתוך שאילתה. השאילתה מציגה קוד מסוים וחישוב (expression). עכשיו אני צריך שבטופס, אחד השדות שאני ממלא יהיו כתנאי לשאילתה (הקוד הזה), ויוצג לי השדה המחושב... אמרו לי שאני צריך להשתמש בפונקצייה Dlookup אבל זה לא עובד. :-[ - עוד בעיה היא ליצור דו"ח המבוסס על תיבה משולבת (combo box). כשאני אבחר שדה מסוים, ואז אלחץ על לחצן, יופיע דו"ח לפי הפרמטר שביקשתי. - ליצור דו"ח מקבוצת שדות שמילאתי זה עתה בטופס (וזה נשמר בטבלה).. סורי על הנוביות... תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
צהריים טובים, אני נתקלתי במשהו קטן בנושא מצביעים שאני לא כל כך מבין, אשמח אם מישהו יוכל להכווין אותי מעט. אם נתון לי המבנה הבא : struct complicated { char** p; char arr[7]; }; מה למעשה מציין המצביע P, מה נותנות שתי הכוכביות? בהמשך לזה אחרי שהוגדר טיפוס חדש כמבנה ישנה גם השורה הבא שאני לא מבין מה היא עושה בעצם: (&com)->arr[i]=*com.p[e[i]]; com הוא משתנה שהוגדר כמבנה הנתון. תודה רבה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש מערכת כזאת שבנאדם ימלא פרטים והפרטים שהוא מילא יישלחו אליי לדואר אלקטרוני. אני מחפש במחיר של עד 20$ . תודה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם יש קוד שנועל את MSCONFIG ? ז"א שאם ינסו להכנס לשם זה פשוט לא יפתח ? ואותה שאלה לגבי תפריט CTRL ALT DELETE תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי יש לי בעיה כאשר אני רוצה לשמור סטרינג (ב C# ) אשר מכיל מידע בעברית ע"י שימוש ב Nhibernet אני מקבל ערך מזובל בבסיס הנתונים (MYSQL) הגדרתי את השדה כ UTF8 (בבסיס הנתונים) אך זה לא ניראה משפיע יש לכם הצעות ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש ספרים למתקדמים בעבודה עם שפת C . הנושאים שמעניינים אותי במיוחד הם יצירת חלונות כמו של מערכת ההפעלה (API) ושימוש ב DIRECTX בשפת C (לא ב C++) אשמח גם להוראות איך משתמשים ב OPENGL . תודה רבה .
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הבעיה נפתרה לאחר שעתיים של נסיונות. תודה. ההודעה נמחקה.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מהם שרת לינוקס אז יוצא לי טוב האפשרות לבניית אתר חינם. https://sites.livecms.co.il/wizard/ אין לי ידע גדול בבניית אתרים , ואני מעוניין באתר פשוט לעסק [ משרד עורכי דין ] ככה שהדוגמאות המוכנות טובות לי. השאלה אם אפשר לערוך אותן כמה שאני רוצה או שזה מוגבל ? והאם זה עדיף על וורדפרס ?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב! יש לי כמה שאלות לגבי מחלקה RANDOM: 1. אני יצרתי מחלקה בשם DIE שהיא מדמה קובייה והיא נותנת מספר אקראי בין 1-6. ואני רוצה שיהיה אפשר להשים caption בסוגריים שלה, לדוגמא: Die cube = new Die(Moshe) איך עושים את זה? 2. אני צריל להגריל 2 מספרים בין X ל-Y כאשר אני לא יודע ש-X הוא הערך הרטן מבין השניים. צריך לתת דרך איך לפתור את זה. אז יש דרך אחת שעליתי לבד ושהיא השוואה ביניהם מי קטן יותר ואני צריך עוד דרך אחת. שאלה אחרונה: 3. אני דיי מתקשה עם התרגיל הזה מה שיוצא לי זה ששתמיד השניים הם שווים שני חברים משחקים בהטלת שתי קוביות. כתוב תוכנית הקולטת את שמות שני השחקנים ובונה שתי קוביות המייצגות את שני השחקנים, כאשר כותרות הקוביות הן שמות השחקנים שנקלטו. כל שחקן מ…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. קיבלתי תרגיל לבנות מחלקת מלבן, שממומש באמצעות 2 נקודות (נקודה היא גם מחלקה שבניתי...). בנוסף , למלבן יש מאפיין (נורש ממחלקה אחרת אבל לא חשוב...) - צבע ! הצלחתי לעשות הכל מלבד עניין הצבע. אני מדפיס מלבן יפה על המסך (תצוגת טקסט) עם מרחקים מתחילת המסך לפי 2 הקורדינטות של 2 הנקודות. אך אני לא יודע איך להדפיס את המלבן בצבע =/ הייתי רוצה לדעת האם יש דרך לשנות את הצבע הלבן הרגיל שבו מודפסים האותיות בחלון הדוס שמבצע את התוכניות שאני כותב בסי פלוס פלוס. תודה רבה מראש ולכולם, ירון.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שאני פותח מודעות דרושים בתחום התוכנה אני רואה הרבה דרישות כמו דרישה לידע משמעותי בLINUX או נסיון בפיתוח בסביבת LINUX אני כרגע לומד תואר במדעי המחשב ורציתי לדעת מה הכוונה שהם רושמים את זה כדי ללמוד את זה, האם זה סתם לדעת איך לכתוב קוד במערכת של LINUX או משהו יותר מזה. אני מתעניין בעיקר בתכנות בJAVA והתחלתי ללמוד ANDROID לא מזמן.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם.. רציתי לדעת כיצד אני מגן על הפורום שבניתי מידי פריצות, או ניסיון להפלה תודה מראש. מקווה לעזרה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, מצאתי ברשת את הקוד הבא שמאפשר לי לחשב ביטויים מתמטיים פשוטים: static double Evaluate(string expression) { var loDataTable = new DataTable(); var loDataColumn = new DataColumn("Eval", typeof (double), expression); loDataTable.Columns.Add(loDataColumn); loDataTable.Rows.Add(0);return (double) (loDataTable.Rows[0]["Eval"]);} איך ניתן להרחיב את הקוד כך שאני אוכל להשתמש גם במשתנים בביטוי, כלומר במקום "2+3" לשלוח לפונקציה "X +3" כש-X מוגדר לפני כן בתור 2.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מריץ רקורסיה שמחזירה לי בסופו של דבר מערך של מספרים בפעם הראשונה שאני קורא לפונקציה, היא מחזירה לי ערכים טובים אבל בפעם השניה זה מחזיר לי ערכים מחורבשים ולא בסדר הנכון. אני חושב שצריך לנקות את ה Buffer, אבל אני לא ממש זוכר איך עושים את זה (לא דרך ה flushall) ואם מישהו נתקל ויודע את הפתרון, מוזמן לעזור.. תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, בעוד שבוע בדיוק יש לי ראיון עבודה שיכלול גם מבחן מעשי בשפת ג'אווה.המשרה היא של מפתח כלי בדיקה(מתחיל). אני ללא ניסיון תעסוקי בפיתוח בג'אווה, סיימתי תואר במדעי המחשב אך רוב הקורסים התכנותיים שעברתי הם בשפת C/C++/C#. במהלך השנה האחרונה התעסקתי בלימוד אנדרואיד ויצא לי להשתפשף בג'אווה. מבחינת חומר תאורתי אין לי בעיה במציאת חומר. אני רוצה במהלך השבוע לתרגל כמה שיותר כתיבה בג'אווה. הבעיה שלי שאני עובד במשרה מלאה וכתוצאה מכך יש לי רק את שעות הבוקר המוקדמות וכמה שעות בערב לתרגול, לכן אני חייב להתמקד בנושאים פרקטיים. אני אשמח אם תוכלו לכוון אותי בכתיבת פרוייקט(או כמה תכניות) שיכלול עבודה עם קבצים, עבודה עם מבני נתונים, XML, אולי פרוטוקלי תקשורת, ת'רדים ועוד נושאים שיכול…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
יצרתי אפליקציה חדשה בסביבת android studio ב-Java המשמרות שלי אשמח לקבל ביקורות על האפליקציה
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי מצביע למערך של מבנה מסויים שיצרתי. איך אני מעביר את הייחוס של המצביע למערך למחלקה אחרת. הרי המחלקה האחרת לא מכירה את המבנה הנ"ל. עזרה בבקשה.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן. אני מאחסן כמה נתונים בשרת בקובץ XML. העניין הוא, שעם דפדפן אני טוען את הקובץ תוך שניה, ועם התכנה זה לוקח כ15 שניות. הקובץ שוקל ממש קצת וזה כולה 6 שורות (כולל התאגים) להלן הקוד: Dim m_xmlrprofileData As XmlTextReader m_xmlrprofileData = New XmlTextReader("http://www.####.co.il/settings.xml") m_xmlrprofileData.WhitespaceHandling = WhitespaceHandling.None m_xmlrprofileData.Read() m_xmlrprofileData.Read() While Not m_xmlrprofileData.EOF m_xmlrprofileData.Read() If Not m_xmlrprofileData.IsStartElement() Then Exit While End If m_xmlrprofileData.Read() …
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ברצוני לבנות דף לשליחת מייל, חשבתי על משהו שדומה לדף באתר זה(שיהיה ניתן לשנות את הגופן/גודל/צבע ולראות את השינוי במקביל) ניסיון שלא ממש צלח: קוד הדף של שליחת מייל (הקוד של תוכן המייל) <article> <section id="editable" contenteditable="true" onkeyup="changeCurrentPos()"></section> </article> הקוד JS var contentElements = new Array(); var elementIndex=0; function Element(element){ this.element = element; this.attributes = new Array(); this.numAttributes=0; this.values = new Array(); this.numValues=0; this.content=""; this.start = 0; this.end=0; } Element.prototype.contentEnd =function(end){ this.end = end; } Element.protot…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי עבודת הגשה בג'ווה סקריפט בשילוב עם מסמך html וחסר לי חומר. אם מישהו יכול לעזור לי אפילו בקצת אני אודה לו.. הדרישות של העבודה הן- 1. טיפול באירועים: יש להשתמש ב- 6 אירועים שונים 2. טיפול באובייקטים: יש להשתמש ב- 6 אובייקטים שונים לבחירתך 3. יש להשתמש בתיבות ההודעה השונות:. Alert, Confirm, Prompt 4. יש להשתמש בבדיקות תקינות שונות.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש למישהו מושג אם קיים דיבאגר קצת יותר נוח מה Turbo-Debugger של Borland? משום מה אצלי הוא מסרב להפתח על כל המסך
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כחלק מההתכוננות שלי למבחנים של גאמ"א נתקלתי בשאלה הזאת שהביאו בפורום: לא הבנתי את הפתרון שהמשתמש שם הציע, אז החלטתי לעשות אחד משלי. הוא עובד כמו שצריך על כל המספרים חוץ מהשביעיות. אני חושב שזה בגלל שהחישוב במספרים מאוד גדולים. אשמח אם תעזרו לי לתקן את הקוד תודה. הקוד שכתבתי: static String getStr(int n, int d) { String result = "0."; List<int> staticDigits = new List<int>(); List<int> dynamicDigits = new List<int>(); int t = n * 10; ; while (staticDigits.IndexOf((t / d)%10) == -1) { staticDigits.Add((t / d)%10); t *= 10; } do { staticDigits.Remove((t / d) % 10); …
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש דרך לקבל קוד שגיאה משגיאות קיימות ב.NET בדומה לHRESULT בC++? אני יודע איך לזרוק אחת עם HRESULT אבל בכל הדיפולטיות אני לא מוצא שום פרופרטי או מתודה שמוציאה את זה, אני לא רוצה לפרסר עכשיו 20 אופציות טקסט או להוציא סיפורי סבתא החוצה.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך מפעילים קבצים בC , קבצי EXE או טקסט בעזרת איזשהי פונקציה או משהו . תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-


