עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. שלום לכולם.. הבעיה היא כזו- אפיינתי STRUCT כלשהוא וכעת יש לי אחד כזה ב main. אני מעוניין להעביר פויינטר אליו לשיטות שונות, ונתקל בשגיאה מהקומפיילר. על רגל אחת - typedef struct samplePoint { ... int a; ... } point; void someFunction( point * p, ...) { p.a = ...; } אני מתכנת ב CodeBlocks + GCC. בנסיון לקמפל אני מקבל שגיאות כמו: |19|error: request for member '_dimension' in something not a structure or union| כאשר אתם יכולים לנחש שזהו אחד מהשדות של הנקודה. חותמת אותה פונקציה היא בדומה לזו שציינתי בדוגמה. אשמח להבין מה עשיתי פסול וכיצד בכל זאת ניתן לעשות זאת. תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Boaz Tal,

    [FONT=arial]SELECT distinct isnull(sum(o.[OT]),0) as total, a.[AFName] FROM [Ag] as a left join [AHistory] as h on a.[AID]=h.[AID] left join [Or] as o on h.[OrID]=o.[OrID] and [StatusID]=1 and [Date] between dateadd(day,-1,cast(@year+'-'+@month+'-'+@day+' 7:0:0.000' as date)) and cast(@year+'-'+@month+'-'+@day+ ' 7:0:0.000' as date) where a.[ALocation]=@cntry group by a.[AFName] order by a.[AFName] [/FONT] [LEFT][FONT=arial] [/FONT] [/LEFT] יש לי שאילתא שרשמתי שמציגה בעצם סיכום יומי של אנשי מכירות, יום מכירות נחשב עד 7 בבוקר מ7 בבוקר יום לפני ככה שזה מסכם לי לכל סוכן את המכירות שעשה בין השעות הנל, עכשיו אני רוצה לעשות את זה מתאריך עד תא…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. אני מנסה לכתוב תוכנה של מכונת הימורים (שלושה מספרים רנדומליים, אם שווים זוכים בכסף) ונתקלתי ב-2 בעיות: 1. שלושת המספרים יוצאים אותו דבר לדוגמא 9,9,9 5,5,5. 2. אם אני מוסיף return(sum) בסוף הוא כותב לי שגיאה. הנה הקטע: public static void gamble(int sum) { Random a = new Random(); Random b = new Random(); Random c = new Random(); int d = a.Next(10); int e = b.Next(10); int f = c.Next(10); Console.WriteLine("{0} {1} {2}", d, e, f); if (d == e && d == f) { Console.WriteLine("Congratulations! You won 20 NIS!"); sum = sum + 20; } else { Console.WriteLine("Too bad, you di…

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by nahoom,

    לדעתי היא השפה הכי מחו*בנת שיש וגם יש כמה מתכנתים בין הטובים בישראל שאמרו לי גם PASCAL חר* של שפה לא שווה להתחיל ללמוד שאלתי אותם רק כשהתחלתי תיכנות עכשיו אני בינוני על גבול הטוב מאד ואז "מומחה" :xyxthumbs:

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. השאלה שלי היא איך אני יוצר בASP עמודים שהכניסה אליהם מותנת בסיסמא? כלומר שללא סיסמא אי יהיה אפשר להכנס. (מכין פרויקט במחשבים עם השפות HTML JAVASCRIPT ASP)

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Yulia Kobzar,

    def f7(): sum=0 for i in range(2,6): j=i if not i%2: j=2*i elif not i%3: j=3*i elif not i%5: j=4*i else: j=5*i sum=sum+j שלום, האם מישהו יכול להסביר לי למה הקוד הנ"ל לא רץ לי? אני מבינה שאין פקודת הדפסה אבל זה לא אמור להיות העניין

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by Raul,

    אני יודע שבC זה scanf. מה הסינטקס של זה גם....

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  8. Started by skywalker13,

    שלום. מצאתי פונט שאתר שממש מתאים לאתר שאני בונה. http://www.orphaned-land.com/top.php?language=en&menu=main&theme=seven# הפונט הוא בתוך הלשונית: the band. אז ניסיתי לראות את הפונט ב-source של ה-frame אבל זה בקובץ css נפרד שאי אפשר לראות אותו. האם יש דרך לזהות את הפונט כי בדקתי את הפונטים של ה-windows ולא מצאתי. או שמישהו יכול לזהות את הפונט לפי העין. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by shay01,

    חברים מישהו שיכול לעזור בפתרון השאלה המצורפת ? קצת הסתבכתי עם עצמי . תודה !

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  10. היי, אני צריכה לכתוב Socket בג'אווה. הבנתי מזה ואיך זה הולך בכללי.. אני אני כותבת את ה- Client בג'אווה, והServer הוא בC++. אם אלו 2 שפות שונות. אני צריכה להוסיף משהו בכתיבה? ויש לכם איזה המצלות/תדרוך? כי קצת איבדתי את עצמי עם זה.. :s05: תודה רבה!!

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. היי, אני מנסה לשלוח ליחצות מקלדת ע"י SendInput. הכל עובד כשאני נמצא בWIN, אך שאני נכנס למשחק כלשהו, הפונ נחסמת ע"י תראד אחר. איך אני יכול לעקוף את החסימה הזו, ואיך אני יכול לחסום תוכניות אחרות? http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winui/winui/windowsuserinterface/userinput/keyboardinput/keyboardinputreference/keyboardinputfunctions/sendinput.asp תודה. עריכה: עכשיו גיליתי את BlockInput: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winui/winui/windowsuserinterface/userinput/keyboardinput/keyboardinputreference/keyboardinputfunctions/blockinput.asp יש אפשרות לשחק עם זה קצת? האם BlockInput חוסם גם גויסטיקים(עבור INPUT_HARDWARE)?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. אני רוצה להכניס כמה קבצי CSV שיש לי לתוך קובץ אחד, ושכל CSV יהיה בתוך Sheet נפרד. (את הנתונים שלי אני יכול לארגן בכל מיני צורות), ככה שעם מישהו מכיר דרך כל שהיא שיגיד אני כבר אבצע את ההמרות. תודה!

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by IDan2013,

    שלום! אני תלמיד כיתה י' שהולך להבחן במיונים במסגרת בית ספר ללימודי סייבר. בבחינה הראשונה יהיה את השפות שציינתי בכותרת ואצטרך לדעת אותם פיקס כי תנאי הקבלה מאוד מאוד גבוהים. יש לי ידע בסיסי בHTML ברמה של מה שמלמדים בבית ספר כך שהיא די גרועה. בJava script אין לי שים ידע מקדים. *יש לי סך הכל חודש לדעת פיקס את שתי השפות הללו ולכן אני צריך את המלצתכם לספר (פיסי ולא אתר אינטרנט או משהו) שיהיה מספיק ברור ויעביר את החומר הכי טוב שאפשר מאפס עד לרמה בינונית+ ואם הרמה תהיה גבוהה מה טוב. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. אני רוצה לקחת דוגמא ופשוטה ולפתח אותה. אשמח אם מישהו יתן הצעות מניסינו. לגבי עיצוב התוכנית בצורה נכונה. יש מסך ראשי - MainForm שמחזיק רשימה של נקודות. בנוסף יש בו כפתורים של הופוסף נקודה, ערוך נקודה וכו.. כשלוחצים על כפתור "הוסף נקודה" נפתח מסך חדש PointForm -שמציג שלוש שדות: שם הנקודה, X ו Y. וכפתור אישור וביטול. עכשיו ב MVP... יהיה MainForm (מסך ראשי ) והוא יממש את IMainView. PointForm שיממש את IPointView. בומסף שתי Presenter ים. MainPresenter ו PointPresenter. עכשיו לתהיות: 1. כל Form במקרה שלי השניים שמוצגים לעיל יאתחלו את את ה Presenterים ויחזיקו מצביע. למשל בבנאי של MainForm יתבצע m_mainPresenter = new MainPresenter(this) האם הייתן עושים זאת בצורה שונה? 2. כלו…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by ניר.,

    מישהו מכיר מדריך לתיכנות של לשרתים של SERVISION ב-VB ? עדיף ומומלץ בעברית..

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by elik56,

    אהלן. לאחר כמה שורות קוד והרצה של התוכנה, לפתע פשוט לא ניתן להריץ יותר והחץ הירוק חסום. אשמח לעזרה, תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  17. Started by dropc,

    אני מצאתי בחיפוש כל מיני המלצות. אשמח לריכוז בבקשה המלצות מבעלי הניסיון ומשהו עדכני יותר. לימוד JAVA מההתחלה ופיתוח לאנדרויד. לימוד PYTHON מההתחלה. לימוד C מההתחלה ולמתקדמים. ראיתי שיש מגוון רחב של אתרים, אני אשמח להמלצה מבעל ניסיון אתר שמקיף את כל החומר ועולה בשלבים לאט לאט של הפיתוח, הסינטקס, אלוגריתם. אתר בעברית ואתר באנגלית לכל אחת מהשפות יעזור מאוד. בתודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by CodeNinja,

    1. כתוב פונקציה רקורסיבית שתקבל מערך ואת גודלו ותחזיר את המספר הגדול ביותר במערך.... אין לי מושג איך להתחיל עם זה אפילו. 2. כתוב פונקציה רקורסיבית שתקבל מחרוזת ותו ותחזיר את מספר הפעמים שהתו מופיע במחרוזת. ניסיתי לעשות משהו כזה וזה לא הולך, איפה טעיתי?: \ #include <stdio.h> int count_char(char str[],char ch) //פונקציה ריקורסיבית המקבלת מחרוזת ותו ומחזירה { //כמה פעמים התו מופיע בה if(str[0] == ch) //תנאי עצירה return 1 + count_char(str+1,ch); //החזרת נתוני הריקורסיה return 0; //החזרת אפס ליציאה מהריקורסיה } void main() { char str[]= "halloa"; //הגדרת מחרוזת לצורך בדיקה printf("%d times the char was founded. \n",count_char(str,'l')); //הדפסת התוצאה }

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. אז ככה אני בונה אתר וכאשר אני משלב בטקסט עיברי טקסט אנגלי אז כל השורה זז ובאלגן ואי אפשר להבין מה כתוב . איך אני עושה שזה לא יזוז , הטקסט נכתב בדפי HTML בלי שום תוכנה .

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. שלום לכולם, אני רוצה לרוץ על הנתונים שנמצאים במערך. כתובת המערך נמצא במערך של פוינטרים. זה ניראה ככה: ... const unsigned char upper_A[25]={0x0C, 0x00, 0x08, 0x00, 0x0E, 0x00, 0x09, 0xC0, 0x09, 0x30, 0x01, 0x18, 0x01, 0x7E, 0x01, 0xF8, 0x09, 0xE0, 0x0F, 0x80, 0x0F, 0x00, 0x0C, 0x00, 0x08}; // Code for char A const unsigned char upper_B[21]={0x0A, 0x02, 0x08, 0x02, 0x08, 0xFE, 0x0F, 0xFE, 0x0F, 0x42, 0x08, 0x42, 0x08, 0x42, 0x08, 0xE6, 0x0C, 0xBE, 0x0F, 0x1C, 0x07}; // Code for char B const unsigned char upper_C[23]={0x0B, 0x00, 0x00, 0xF0, 0x01, 0xF8, 0x03, 0x0C, 0x06, 0x06, 0x0C, 0x02, 0x08, 0x02, 0x08, 0x02, 0x08, 0x04, 0x08, 0x0C, 0x04, 0x1E, 0x06}; // Code for ch…

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. הדרישות: בנייה באמצעות שימוש ב- MFC שילוב מבנה נתונים ואלגוריתמיקה חכמה שילוב בינה מלאכותית (MiniMax); משחק כנגד המחשב לא משהו יומרני, כגון שחמט, הצפנה וכ'ו משהו פשוט מעולם משחקי הלוח/קלפים (למרות שלא חובה, בחירה אישית) מוכר כגון (רעיונות של חברי הכיתה): רברסי דמקה פתרון סודוקו או משהו כזה סוקובן בקיצור משהו נחמד שלא יסבך אותי יותר מדי. תודה רבה לעוזרים!!

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by No_Man,

    הכנתי מצגת קטנה . . . 154 שקופיות . . . על המשחק "מי רוצה להיות מיליונר" . . . עבדתי על זה איזה 4 ימים כי לא היה לי אינטרנט אז חיפשתי מה לעשות |: השלה שלי היא כזאת . . . איך אני יכול לעשות מין ריבוע כזה שיהיה ניתן להזין אליו שם שישמר ובסוף המשחק, רק בסוף יהיה רשום נגיד: "כל הכבוד Name זכית במיליון דולר" או משהו כזה ו-Name זה בעצם מה שהם יזינו בהתחלה . . . נראה לי שאפשר לעשות את זה בויזואל ביסיק אבל אין לי את תהוכנה ואני גם לא יודע בדיוק איך . . . למישהו יש דרך קלה יותר ? או לחלופין, מישהו יכול להכין לי אחד כזה ב-VB (ולהגיד לי גם איך אני משלב את זה במצגת. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by dorkelner,

    יש לי אתר שאני עובד עליו באמצעות Microsoft Web Developer 2010 Express. שילבתי באתר שלי XML בימים האחרונים באמצעות הוספת מדור של רשימת אתרים מומלצים. שילבתי אותו בדף הבית באמצעות Iframe כך שהוא נראה ככה: http://vvcap.net/db/e1VC-bjFizat77BRxCVn.htp ברצוני להוסיף למנהל האתר(אני) אפשרות למחוק כל פוסט שהוא מבלי לגשת לקוד עצמו ולערוך אותו. באופן הבא פחות או יותר: http://vvcap.net/db/op4JMoJ-IdF6eICdL1LC.htp הבעיה היא שאני לא יודע איך לבצע את המחיקה של חלק מקובץ הXML בפועל. אודה לעוזרים, אוכל לצלם חלקים מהקוד עצמו אם זה יעזור. יש גם טופס שבו הגולשים באתר יכולים להוסיף המלצה על אתר משלהם: http://vvcap.net/db/-ZuY7TaJFCcXZGsG26pb.htp הוספת ההמלצה עובדת והכל. תודה לעוזרים, דור

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. שלום, יש לי לכתוב צייר ב CSharp כפרוייקט, כרגע ב main form אני פשוט מצייר קו פשוט 1) מדוע הקו לא מרענן את החלקים הקודמים כלומר בזמן הגרירה שלא יצייר צבע אלא לבן? 2) איך אני משלב את זה לתוך Class עם הורשה כך שתהיה פונקציית ציור ב Base Class ויירשו ממנה? אשמח לדוגמא לבחירת ציור קו או עיגול. תודה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by Retaliator,

    שלום, יש לי תוכנית שאני צריך ליצור ב win32 api אני רוצה להוסיף תמונה מקובץ במסך הראשי + איזה אלמנט של גרפיקה לדוגמא שעון כלשהוא מישהו יכול לסייע? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים