תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לבנות ציט בOPEN GL שבעצם הגרפיקה של המשחק לא תיצור צורות מלאות אלא רק את הקווים של הצורות וכך אני אוכל לראות מעבר לקירות.. דוגמא: עם מישהו מכיר דבר כזה או יודע איך לבנות.. אני אשמח לכל עזרה..תודה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם מישהו יכול לעשות תוכנה קטנה שבה אני אכתוב את מספר השניות וכעבור הזמן הזה המחשב יצפצף.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עברתי קצת על רובי, ולא ממש הבנתי למה נחוץ כל העניין... דבר ראשון, עוד לא ממש הבנתי איך משתמשים בה בכלל מחוץ ל ide כתוכנית לכל דבר דבר שני, חוץ מהפשטה של תכנות בחלק מהמישורים, במה היא יותר טובה מג'אווה למשל?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עזרה קטנה אחים שלי : במשתנים X ו-Y שמורים 2 ערכים מטיפוס תווי. השלם את המשפט if הבא באמצעות ביטוי בוליאני מתאים. if_______then writeln ('התו שב-X הוא שני תווים קדימה בקובוצת התווים מן התו שב-Y'); צריכים להשלים את החסר איפה שה __________ זה שאלה מהספר שלי אשמח אם משהו ידע VIRUS
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אני צריך אתה שילמד אותי SQL בעיקר את הבסיס חיפוש והצגת נתונים מתוך רשומות ושאילתות
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
help אני צריך שהתוכנה תעבור על תאריך שינוי אחרון בקבצים/תיקיות שנמצאים בתיקיה ותשלך דוח אם התאריך קטן מ - או/ו גדול.. דוגמה יש לי תיקיה בשם c:\test c:\test\1 תאריך 22/3/12 c:\test\2 תאריך 22/1/12 c:\test\3 תאריך 5/1/11 עז הסקריפט ישלוף דוח על כול התיקיות בהם התאריך קטן בחודש מהיום תוצאה c:\test\2 ו c\test\3 תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולכם, DevArea, אתר המתכנתים הישראלי-נפתח. האתר מתעסק במדריכים, מאמרים ועזרה בקשר לטכנולוגיית .NET של חברת מיקרוסופט. האתר מכיל מדריכים, מאמרים ופורומים, בנושאים רבים, הקשורים לטכנולוגיית ה .NET של מיקרוסופט, שנחשבת כיום לטכנולוגיית הפיתוח המובילה בעולם. המדריכים באתר, מיועדים למתכנתים בעת הליך העבודה שרוצים ללמוד דברים חדשים, ולמתכנתים בשלב הלמידה שמעוניינים להיעזר באתר כדיי ללמוד דברים נוספים בתחום. ישנם מדריכים מסוגים שונים ומגוונים, בהם מדריכים תיאורטיים, מדריכים המשלבים קוד, מדריכי HowTo ו Step by Step. כמובן, האתר מיועד גם להתייעצות בפורומים על בעיות ושאלות. האתר לא מיועד ללמד תכנות מ-0, אם כי, בהחלט יש מדריכים לאלה שהתחילו ללמוד לאחרונה ומעוניינים להשתמש באתר…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, אני גאה להציג את אפליקציית SmartWord - אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון ללימוד אוצר מילים ב14 שפות שונות לבחירתכם. כמו כן יש קטגוריית מילים באנגלית לפסיכומטרי לכל מי שמעוניין לגשת לאמי"ר או לפסיכו אי פעם. להורדה (Android וiOS): https://www.spartapps.com זה בחינם! ללא הגבלת כמות המילים ללימוד ביום.זה קל!בחר את השפה שאתה מעוניין ללמוד מתוך 14 שפות זמינות והתחל מיד. זה חכם! האפליקציה משתמשת בשיטה יעילה ומוכחת לשינון מילים באופן מהיר ופשוט. תכנית הלימוד מותאמת לרמה שלך ומשתנה בהתאם ליכולת הלימוד שלך. זה מותאם אישית! תרגם כל מילה שתרצה מכל מקום במכשיר, והוסף אותה ללמידה. תוכל ליצור קטגוריות מילים משלך ולשתף אותן עם אנשים אחרים.תו…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם מזה זמן מה, אני מנסה לכתוב תכנית פשוטה, המקבלת פריט בודד ל"מיניבר", כאשר הפריט כולל שם, וכמות(השדות מוגדרים בתוך מבנה). העניין הוא, שהמהדר(dev c++), מקמפל את הקוד בהצלחה ואף מריץ אותו, אך ברגע שאני מזין את הערכים הרצויים-התוכנית קורסת(הודעת שגיאה של מערכת ההפעלה הגורסת כי על התכנית להיסגר). כמובן-שללתי את האפשרות כי מדובר בבעיה במחשב הספציפי עליו אני עובד, הבעיה חוזרת על עצמה גם במחשב אחר. אשמח אם תעזרו לי להבין את שורש הבעיה #include <stdio.h> #include <string.h> #include <stdlib.h> struct minibar { char name[10]; int num; }; typedef struct minibar minibar; void scanf_item(minibar *p) { minibar *t = (minibar *)malloc(sizeof(minibar…
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברים אני מתכנת בJAVA במהלך הלימודים+ בזמני הפנוי . אני רוצה לנסות פרויקט בC# וצריך מדריך/ ספר מקצועי שבעיקר יראה מה שונה בין C# לJAVA . כמו כן הפרויקט יכיל עצמים גרפים זזים (דו מימד) ולא התעסקתי כמעט בכלל עם GUI גם בJAVA לכן אשמח למדריך / ספר מומלץ בונשא עבור C#. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מחלקה A שאחד השדות שלה הוא רשימה המכילה אובייקטים ממחלקה B: public List<B> doclist; איך משתמשים בפונקציה Find כדי לחפש אם קיים אובייקט ברשימה? איך אני מכוונת דווקא לחיפוש בשדה מסוים (name) במחלקה B?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. אני משתמש באתר שלי בתבנית שאיננה תומכת בניידים (לצערי). אני לא מעוניין לבנות אתר מהתחתית (ז"א, מחדש). האם יש דרך קלה (אני הדיוט בתחום)? לחילופין, האם יש דרך לייצר אתר יעודי חילופי שמתמשי המובייל יגיעו אליו במקום לאתר הרגיל? המון תודה
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
קובץ ראשון cards.java קלפים public class cards { public String sign; public int value; cards(String sign_,int value_) { this.sign= sign_; this.value=value_; } cards() { this("AS",1); } } קובץ שני pack.java חפיסת קלפים import java.util.*; import javax.swing.JOptionPane; public class pack { int i,j; String st; private Vector items; public pack() { Vector items = new Vector(52); for (j=0;j<52;j++) { i=(j%14)+1; switch (i) { case 1:st="AS"; break; case 11: st="PRINCE"; break; case 12: st="QUEEN"; break; case 13: st="KING"; break; default: st=String.valueOf(i); break; } …
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני לומד עכשיו JAVA מספר (מתכנת C במקור), ורשום בו שאחרי שמגדירים STRING אז אי אפשר לשנות את תוכנו. בניסיונות שעשיתי (בeclipse אם זה משנה), הצלחתי ללא בעיה. מישהו יודע אולי למה הם התכוונו?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מאיפה משיגים את זה ? מה שיש באתר של מייקרוסופט זו הפצה מוגבלת או חלקית ? אני צריך להתכונן על ויזואל בייסיק לראיון של בדיקות תוכנה. מספיק שאני אחזור דרך האקסל ? או דרך ה QTP מי שמכיר את זה? עכשיו אני לא נגעתי בויזאל בייסיק שנים..מאז התיכון. עד לאיזה רמה לדעתכם אני צריך להתכונן בראיון של בדיקות תוכנה ? מספיק שאני אדע להריץ לולאה שמדפיסה את כל המספרים האי זוגיים מ1 ועד 20 ? כמה אני יכול להספיק להתכונן ב4 ימים ? בתיכון ידעתי לכתוב משחק כזה שמזיז כדור וכדומה וכבר שכחתי. אותה שאלה בקשר ל sql ...הם רוצים לדעת שאני יודע קוד בסיסי ושאילתות אז עד איזו רמה מתכוננים ? למישהו יש עצות טיפים ? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
למישהו יש רעיון איך אני כותב תוכנית כזו? הדרכים שחשבתי לא יעילות ואני מגיע איתם למבוי סתום. התוכנית המקורית אמורה לקבל משפט ממחרוזת ולהציג בטבלה שמחולקת ל26 עמודות (כמספר האלפאבית) ושורות כמספר המילים את המקומות בהם מופיעה האות בכל מילה. לדוגמא: עבור המשפט "I did " אני אמור לקבל את הטבלה הבאה a b c d e f g h i g k l m.... 1 2 13 כלומר האות I מופיעה במילה הראשונה במקום הראשון ובמילה השניה במקום השני ואילו האות D מופיעה במילה השניה (שורה שניה) במקום הראשון והשלישי לכן חשבתי לפרק את המשפט למילים ולטפל בכל מילה בניפרד, כל הצעה לכיוון כתיבת תוכנית תתקבל בברכה (האותיות לא אמורות להיות מודפסות אלא רק טבלת מספרים)
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
והשאלה שלי איפה אתם ממליצים ללמוד ולמה ? מכללות במרכז.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנסה כבר שעה לעשות משהו פשוט עם NETBEANS ואני לא מצליח לעבוד עם האובייקטים. הבעייה היא שאני לא מבין את המבנה של סביבת התיכנות הזאת. אני יודע לעבוד עם JAVA ( ב ECLIPSE). אני מנסה לבנות שעון טקסט פשוט. אני משתמש ב THREAD כדי ליצור השהייה של שנייה, וחישובים פשוטים על משתנה INT פשוט כדי ליצור שעון. הבעייה שלי היא בגישה אל אובייקט הטקסט עצמו ואיפה אני בכלל אמור לשים את הקוד עצמו. הקוד שכתבתי: package javaapplication1; import java.lang.String; import java.util.logging.Level; import java.util.logging.Logger; /** * * @author אודי */ public class NewJFrame extends javax.swing.JFrame { /** Creates new form NewJFrame */ public NewJFrame() { initComponents(); } …
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
ברצוני לדעת האם פקודת JNZ לאיזשהו מקום (לא עניין רלוונטי), שבאה לאחר הפקודה: DEC CX אומר שרק כאשר ערך CX יהא 0 הקפיצה לא תבוצע או שהיא תופסת לגבי אוגר אחר או מס' אוגרים ? תודה !
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. אני מפתח בPHP אתר. יש לי טבלה פשוטה הנבנית מנתונים הנשלפים מהDB. אני רוצה להוסיף לטבלה אפשרות מיון לפי טבלאות ולמטה חצים קדימה אחורה בדפים. אני יודע איך לשלוף ולהציג מידע במקטעים נגיד 20 ערכים בדף אבל אשמח לקבל הכוונה / מדריך כיצד לבנות טבלה (צד לקוח) מתמיינת כמו מה שיש ביד2. http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2.php?Order=salescat&Desc=&Order=salescat&Desc=DESC תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הייתי שמח להסבר קצר מה זה sprite מה השימושים שלו ב XNA ? מתי בעצם אני אבחר להשתמש בsprite
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום . יש לי בעיה , יש משפט IF כלשהוא ואני רוצה שהוא יתעלם מהמינוס . המשפט אומר : if (((bishopRow - rookRow) == (bishopCol - rookCol))) עכשיו לפעמים זה יוצא -2 ו2 אך אני רוצה שהוא בכל זאת יקבל את התנאי. ואני גם יודע שיש את הפעולה Math.abc שמבטלת את המינוס , השאלה היא אם אני יכול להכניס אותה במשפט IF ? אם כן איך?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-


