עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. אני בבעיה סיימתי לבנות אתר והכל בפרונט פייג' אבל נותרו לי שתי דברים שתי סלייסים שאחד אני רוצה לעשות אותו אימייל (שליחת אמייל למנהל האתר) והשני אני רוצה לעשות אותו כהוספה למועדפים. איך אפשר לעשות את כל זה באימייג' רדי?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. כשאני עובד עם collection כמו List, מה שקורה שכל הגולשים משתמשים באותו collection . ואני מעוניין שה collection יהיה לכל גולש, לשם חישוב מסוים ששייך רק לגולש ספיציפי. וכל גולש, יכול לחשב עם ה collection ששייך לו. אז ניסיתי להשתמש ב session, להכניס את ה collection לתוך משתנה session. אבל כשבדקתי אם זה עובד, לא נראה שזה עובד פר גולש, כפי שציפיתי. נראה לי שעדיין כל הגולשים משתמשים באותו collection. בכל אופן צירפתי קובץ, שבו חלק מהקוד שלי. שימו לב למשל לדגש בצהוב, האם זו דרך נכונה?? אם לא, אז מהי הדרך לעשות את זה, שה collection יהיה פר גולש?? תודה לעונים נכונה... שריה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by wow,

    אני עובד בחברת הייטק בתור בודק והתחלתי ללמוד לאחרונה C#. אני מעוניין להתחיל ולכתוב כל מיני סקריפטים שקשורים לעבודה שלי ב-C# והשאלה שלי היא איך אני יכול להריץ את אותם סקריפטים ? (העבודה שלי כולה בסביבת WINDWS) תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by shaithebest,

    שלום לכולם בניתי אתר ראשון שלי איפה הכי טוב לאכסן את האתר?עד 150 דולר לשנה(חינם יהיה יותר טוב) האם זה ישפיע על מהירות האתר במחשב הלקוח?

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by DrowNz,

    אהלן חברה. אני רוצה להכנס לקטע של תיכנות צד רשת, פעם הייתי מסוגל "לתכנת" בשפת ה HTML ברמה בסיסית, אבל לאחר כשנתיים שלא נגעתי בזה, אני לא זוכר כלום. אני מחפש מדריך טוב ומקיף, רצוי בעברית אך לא חובה, לשפת HTML ו CSS , משהו שיאפשר לי לבנות אתר ברמה סטנדרטית . אני מאוד יעריך את העוזרים DrowNz.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. היי. יש לי בעיה מציקה ומוזרה כשאני מנסה לשמור נתונים לטבלה ב LINQ . הנתונים כנראה נשמרים כביכול באיזה שהוא באפר, אבל לא באמת נכתבים לטבלה. אם אני מנסה (באותה ריצה) להכניס שם משתמש שכבר קיים, אני מקבל שגיאה שהוא קיים. אבל אחרי יציאה וחזרה לתוכנית אפשר להכניס את אותו השם שוב... השדה username הוא ה Primary key של הטבלה. כשאני מסתכל על הטבלה אני לא רואה בשום שלב שהוא את הנתונים שהכנסתי. מצורף הקוד של הכנסת הנתונים. למישהו יש עצה? תודה רבה! user temp = new user(); temp.Username = tbUsername.Text; temp.Password = tbPassword.Text; temp.IsOnline = false; if (add == true) db.users.InsertOnSubmit(temp); else db.users.DeleteOnSu…

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. שלום לכולם, יש לי ביום ה' מבחן בשפת C ומותר לי להכין דף נוסחאון, רציתי לבקש מכם אם תוכלו לתת לי רעיונות לפעולות שימושיות עם תווים של טבלת ASCI, שיכולות אולי לחסוך לי זמן יקר מאוד למשל, 'b'-'a' יתן לי 1 וכך כל אות קטנה שאחסיר בה את a אקבל מספר עשרוני (שנכנס למשל למשתנה מסוג Int) . דוגמא נוספת:( 't'-('a' - 'A' יתן לי T גדולה (שכמובן שתוצאת הפעולה האריתמטית נכנס למשתנה מסוג char ). וכך הלאה... תודה לכל מי שיתן לי רעיון שימושי, רק חשוב לי להבהיר שהתוצאה של הפעולות האריתמטיות והתוצאות שאני מבקש אמורות להיות קשורות עם אותיות גדולות וקטנות באנגלית וגם למספרים, אבל בהחלט לא לסימנים חסרי שימוש כמו $ או @ וכדומה... תודה לכל מי שיעזור, חיים

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by amitrotem,

    יש לי אתר אינטרנט שמותאם למובייל, יש באתר לינק לעמוד הפייסבוק שלנו, כשלוחצים עליו מגיעים לעמוד הפייסבוק בדפדפן האינטרנט, אף אחד לא מתחבר לפייסבוק מהדפדפן בנייד. האם קיימת אופצייה כאשר ילחצו על הלינק יפתח העמוד שלנו באפליקציית FACEBOOK, כמו לדוגמא לינק ל WAZE שפותח את האפליקצייה. חיפשתי קצת בגוגל ומצאתי דרך שלא כ"כ עובדת, אשמח לשמוע מה אתם עושים. תודה ושבוע טוב עמית

  9. Started by HaEsrimVeArba,

    יש לי 2 תוכנות כאשר אחת אמורה ליצר מידע וכתובה ב C#, השניה אמורה לקלוט את המידע לעבד אותו ולהחזיר לתכנה הראשונה תשובה וכתובה ב C++. איך אני יכול לשלוח את המידע בין 2 התוכנות? (בעדיד התוכנות יפעלו על מחשבים שונים ויעבדו בעזרת כרטיס תקשורת יעודי, כרגע שניהן על אותו מחשב.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. מישהו מכיר איזה extension לchrome שייתן לי להחדיר קוד מסוים לכל דף שאני נכנס אליו בלי יותר מדי התעסקות? עריכה: מצאתי ואני לא יודע איך\אם אפשר למחוק דיון אז אם מישהו סקרן זה הקישקוש שמצאתי שעובד https://chrome.google.com/webstore/detail/customcss-injector/eknfhefneldkoocaeokkapahblmodika/related?hl=en&fbclid=IwAR0i-06ZPoXU-9b8-pWPAkBo62Ad3xUwEpLETM8lPFFd_dPhNLVQH514zCs

  11. Started by zag_zag,

    יש לי מבנה נתונים כלשהו, נקרא לו ST. הצהרתי על מצביע למבנה כזה, כלומר כתבתי את זה: ST *head כאשר head הוא שם המצביע. אני רוצה לשנות את ערך המצביע בפונקציה, איך אני עושה דבר כזה? בינתיים כתבתי את זה: void func(ST *ptr) { ST *ptr2; change ptr2 value ptr = ptr2; } וקראתי לפונקציה עם זה: func(&*head) האם זה אמור לעבוד?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by yk1,

    אוקיי, אז אני יודעת java, c ועוד, עד לרמה מתקדמת. אבל תמיד אני מגיעה לסוף מדריך, לצורך העניין, ונתקעת - מה הלאה? איך משתמשים בכל זה בתכל'ס? מה עושים עם כל הclass בjava, למשל? איך הופכים את זה לתוכנה ממש, חוץ מקובץ jar או הפעלה בcmd (משחקים, תוכנות שונות...)? תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by MasterDK,

    יש לי מטלה לבנות תוכנה שתבקש שם משתמש וסיסמא שאני יקבע ואם הם נכונים אז היא תעשה משו לא משנה כרגע. עכשיו זה לא בעיה הבעיה נוצרת בזה שאת הסיסמא אני צריך שהיא תדפיס כ * (כוכבית) כלומר ככה זה נראה אצלי בתוכנה: enter user name dima enter pass 123 וככה זה אמור להיראות: enter username dima enter pass *** הבנתם? אם לא תגידו אני יסביר שוב. זה הקוד שלי: #include <stdio.h> #include <conio.h> #include <string.h> void main() { char user[]="dima"; char user1[5]; char pass[]="123"; char pass1[50]; clrscr(); printf("Enter user name (maximum 5 sumbols):"); scanf("%s", user1); if ( strlen(user1) > 5 ) { printf("The user you entred is more than 5 symb…

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by erap129,

    הורדתי את VISUAL C++ EXPRESS מהאתר של מייקרוסופט...אני נוב בתכנות ואני יודע רק קודים פשוטים אבל שאני רוצה להפעיל בתוכנה הזאת ספריות כמו stdio.h,iostream זה פשוט לא עובד ונותן לי הודעת שגיאה כזו: fatal error C1010: unexpected end of file while looking for precompiled header. Did you forget to add '#include "stdafx.h"' to your source? מישהו יכול להדריך אותי איך משתמשים בספריות האלו בתוכנה הזו? (הן ספריות פשוטות הן אמורות להיות כלולות בתוכנה לא?)

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. איך אני יכול לשים תמונה בפרוייקט שבניתי בשפת סי? לפי מה שאני יודע אני צריך להמיר את התמונה לקובץ טקסט למישהו יש מושג?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by koko0,

    אני מחפש משהו שייתן לי [בדומה] לpywin את כל החלונות שאני פותח באותה מסגרת, ושגם לא יהיו בו מליארד פיצ'רים מיותרים כגון תכנות מלא לג'אווה ושטויות כאלה... [pywin עצמו עושה לי בעיות, וגם אני רוצה משהו ללינוקס...] במה אתם משתמשים? וד"א אני עובד גם על אובונטו אז אם יש המלצות גם לIDE טוב שם אני אשמח...

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. התקנתי על המחשב אופן אופיס וכעת אני מתקשה ליצור קוד שמוסיף לטבלה שורה תודה רבה private void btnGo_Click(object sender, EventArgs e) { string ConnStr = @"Provider=Microsoft.ACE.OLEDB.12.0;Data Source=C:\\Users\\Public\\pro\\db.odb"; OleDbConnection MyConn = new OleDbConnection(ConnStr); try { MyConn.Open(); string mySelectQuery = "INSERT INTO tblNames (ID, strName) "; mySelectQuery = mySelectQuery + " VALUES (@ID, @strName) "; OleDbCommand insert_command = new OleDbCommand(mySelectQuery); …

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  18. Started by TheSlider,

    היי חברים! מה עושה הפונקציה isalnum? האם היא בודקת אם משתנה מסויים הוא מספר או אות או שהיא בודקת אם מחרוזת מכילה את זה? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  19. Started by שריה 24,

    אני שם כאן קישור:http://www.gates.atartov.co.il/thanks.aspx?id=59a644af-12ff-456f-84fb-24dd9bb1a1d5במסך המחשב אני רואה את תמונה הרקע עם הלבבות.אבל במכשיר נייד שלי, נקסוס 4, תמונת הרקע נעלמת.למה?תודה :-)שריה

  20. Started by mimig,

    שלום, איך שולחים להרצה (משולש ירוק) רק form מסויים - נדרש, ולא את הform שנכתב בporgram שפונקציית הmain. ?? עזרה- תודה!!

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by menihen16,

    שמעו חברה, אני בבעיה רצינית. התקנתי PHP ו HTTPD על השרת לינוקס שלי... מערכת הפעלה: CentOS אבל משום מה, כל דף אינטרנט שאני שם, זה מראה אותו בג'בריש, חיפשתי התקן שפה, לא מצאתי כלום. מה אני יכול לעשות?.. תראו את האתר: http://meni.myftp.org/ שמתי CODER של עברית, אבל זה לא פועל... תודה לעוזרים...

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by D.A.Y.C,

    שלום לכולם. אני כבר מלא זמן עובד אם מחשב? והייתי רוצה לדעת איך ליצור תוכנה פשוטה. אני לו כל כך מבין בזה אבל אולי יש איזה קודים ששמים או תוכנה שיוצרת לך את זה אפשר לדעת איך בעצם יוצרים תוכנה?

  23. Started by thesinner19,

    שלום לכולם בדרך כלל אני לא מגיב פה אבל אני קורא ולומד מכם המון רציתי לדעת אם תוכלו לעזור לי בתוכנית שקצת הסתבכתי איתה "כתוב תוכנית אשר מציגה על המסך LCD את שמכם בשורה הראשונה ובשורה השנייה תציג את המקשים הנלחצים כתובות השורה הראשונה 80H עד 8FH והשורה השנייה C0H עד CFH" בבקשה אנשים זה דחוףףףףףףףף דרך אגב זה בASM51 תודה מראש=)

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. הפקודה <center> שמה לי טקסט באמצע הארוך, איך אני שם גם באמצע הרוחב של המסך

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by Demon.M,

    In function ‘main’: 127: warning: assignment makes pointer from integer without a cast 139: warning: assignment makes pointer from integer without a cast 207:2: warning: no newline at end of file In function `main': (.text+0x51d): undefined reference to `is_registered' ld returned 1 exit status

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים