עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by עG,

    שלום, כבר נשאלה שאלה דומה אך לא נענתה תשובה העונה עליה במדיוק. יש לי בעיה בקליטת משתנים.... התוכנית שלי צריכה לקלוט בשורה עד 5 משתנים עד להופעת נקודה. הבעיה היא שיש מצב שאני לא אקבל פרמטרים לכל המשתנים אלא פרמטר אחד או שניים(או יותר) כשאחריהם נקודה. אין לי מושג איך לעשות זאת.. אם משהו יוכל לעזור אני ממש אשמח... תודה רבה!!!

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. היי, לפני כחצי שנה, מחקתי את הפייסבוק שלי. לפני המחיקה, החלטתי לגבות את כל הנתונים שלי, כולל כל היסטוריית הצ'אט (של 5 שנים, יצא לא מעט). זה הביא לי את הגיבוי בצורת דף html, שבו כל ההודעות מבולגנות לגמרי. בעזרת פייתון הצלחתי למיין אותן. אבל עכשיו, אני צריך מקום לאחסן אותן כך שאוכל לראות אותן בצורה נוחה - משהו שיהיה קרוב לצ'אט המקורי של פייסבוק. לכל הודעה יש תאריך, ההודעה עצמה, והthread שהיא שייכת אליו (בעצם - אילו אנשים היו באותה שיחה). האם יש מערכת מוכנה שתאפשר לי להכניס את הנתונים האלו אליה ולהציג אותם בקלות? או שעדיף לבנות אתר משל עצמי? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  3. Started by MasterDK,

    היי, אני כותב מערכת MVC ודיי תקוע עם מימוש ה view. אני עובד עם xsl בתור template engine ופרט ל xhtml אני מעוניין גם לפלוט את התוכן כ json וכ xml. אם חושבים על זה בצורה ישירה, אין לי בעיה ליצור מחלקה של view וממנה להוריש את שלושת המחלקות הנ"ל כאשר כל אחת תביא פונקציונליות שתלויה ב content type שלי. אבל! וזה אבל גדול, נחשוב רגע על שרת REST. אין לי רצון לשכתב את הקוד (כי הוא כבר כתוב ועושה את העבודה) אבל שרת REST יכול לספק את המידע בכל מיני אופנים בניגוד לאפליקצית web שמספקת נניח רק xhtml ו json בקריאות ajax, אפליקצת ה REST תחזיר את התוכן לפי מה שמבקשים ממנה, כלומר: http://api.example.com/users/13.json מחזיר את המידע כ json, ולעומתו http://api.example.com/users/13.xml מח…

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by ~שירה,

    יש אפשרות לכתוב פונקציות כלליות שיקראו מכמה class?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  5. Started by נעמה.,

    מנסה לבנות עץ אדום שחור. כדי לחסוך בזיכרון- אני בונה צומת שאליה יצביעו כל העלים (במקום שכל אחד יצביע לNULL כל העלים והאבא של השורש מצביעים לצומת הזאתי) אז- כשאני עושה constructor (ב++C) יש מצביע לבן ימין (NULL), מצביע לבן שמאל (NULL) ומצביע לאבא-> מיהו?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by robicon,

    אני רוצה לבנות מערך בגודל 5 מסוג של struct שה struct יהיה רשימה מקושרת. זאת אומרת שבכל תא במערך תהיה רשימה מקושרת ואני מסתבך עם הזיכרון.... עשיתי malloc למערך ואין לי בעיה להכניס לשם ערכים הבעיה שלי שאחר כך אני כבר לא מצליח להמשיך את הרשימה. לדוגמה הכנסתי לתא 0 ערכים ואחר כך אני רוצה להכניס ערכים לnode הבא בתא 0 אני לא מצליח איך אני אמור לבנות את זה מבחינת זיכרון? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. היי, אני רוצה לבצע את הפעולות הבאות ב-CMD או בעזרת סקריפט: 1. כניסה ל-control panel 2. כניסה Network Connections 3. בחירה ב- Next 4. בחירה באפשרות הרביעית (האחרונה בעצם) 5. בחירה באפשרות השנייה (האחרונה בעצם) 6. בחירה באפשרות השנייה (האחרונה בעצם) 7. בחירה ב- Next 8. בחירה ב- Next 7. בחירה ב- Finish במילים אחרות, ליצור חיבור למחשב אחר כ-Guest האם הדבר אפשרי? אודה לעזרה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by shahar emule,

    מה נשמע חברים? טוב אז ככה אני מתכנת לא מעט זמן ב-c++ יודע את יסודות השפה ברמה טובה( מונחה עצמים וכו') הקטע שעד עכשיו כל הקוד שמימשתי היה ב-win 32 console. application ואני רוצה לדעת באילו ממשקים יש באפשרותי להשתמש כדי לבנות לדוגמא תוכנת ניהול קטנה כמו מסד נתונים או משהו דומה...... אשמח אם תציינו שמות ממשקים ואם אפשר - לא חייב, אפילו לתת הסבר תודה רבה, שחר

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. בעקבות הפוסט הקודם שלי של חנות אינטרנט שפרסמתי לקחתי את הצעות שלכם ובניתי משהו יותר משוכלל הפעם גם יש סל קניות את הצד שרת בניתי מאפס והורדתי טמפלייט של וורדפרס בעיצוב אבל לא השתמשתי בוורדפרס בכלל זה הקוד https://gist.github.com/anonymous/78160cc0c22aff4ff19d6f239e5ffbd3 מה אתם אומרים זה מספיק כדי להגיש קורות חיים למתכנת php בשוק העבודה בישראל או שיש עוד מה להשתפר?דרך הגב אני גם חושב אולי לעשות קורס באיקריו או גון ברייס אני ממש רוצה להיכנס לתחום של בניית אתרים בדגש על אתרים בתכנות בצד שרת שלהם זה האתר www.jewish-store.com

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  10. שלום. אני צריך לבנות פונק' רקורסיבית. המקבלת את המחרוזת הראשית, ושתי מחרוזות נוספות "ריקות", ומפרידה את האותיות והספרות לשתי מחרוזות, האחת של אותיות והשנייה של ספרות. הנה מה שכתבתי אך זה לא עובד בכלל ואני לא מוצא את הבעייה.. תודה לעוזרים. #include<stdio.h> #include<conio.h> #include<string.h> void F_String(char *st,char *st1,char *st2) { if(*st=='\0') { *st1='\0'; *st2='\0'; return; } else if(*st>='A'&&*st<='Z'||*st>='a'&&*st<='z') { *st1=*st; st++; } else { *st2=*st; st2++; } F_String(st,st1,st2); } int main() { char st[101]={0},st1[101]={0},st2[101]={0}; printf("Enter string: "); gets(st); F_String(st,st1,st2)…

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by MoRtZkInG,

    אשמח לדעת אם יש פה מתכנתים ב-.NET שיכולים לספר על הכלים שהם עובדים איתם לבדיקת זיכרון וזליגות זיכרון בתוכניות שלהם (בעבודה או בפרטי). אצלנו עובדים בעיקר עם .NET Memory profiler, אבל היא איטית (לתוכנית שלנו) ורציתי לדעת אם יש עוד אופציות טובות.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  12. Started by nazgull,

    היי אנשים, יש לי שאלה: לדוגמא עבור N=5 יודפס המבנה הבא: * * ** ** *** *** **** **** ******* השורה האחרונה אמורה להדפיס 5 כוכביות בכל חלק 10 כוכביות שורה אחרונה לא מה שכתבתי תודה לעוזרים

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. קראתי פה ושם על תקשורת בין מחשב לשרת והבנתי שלקודים איתם המחשבים מתקשרים קוראים סוקטים. המטרה שלי היא בנוגע למשחקים מרובי משתתפים. אני רוצה שתיהיה לי היכולת לראות על הצג את הסוקטים שהמחשב שולח לשרת ולראות מה אני מקבל בחזרה. אני רוצה שיהיה לי את האפשרות לחסום סוקטים מהשרת, לשלוח אליו ברצף (ספאם) אולי אפילו כמה סוקטים בלופים. מזה אני מבין שאני צריך לדעת א' - איך באמת כל העיניין של התקשורת עובד בתאוריה ב' - איך אני מקודד לבד תוכנה שתעשה מה שאני רוצה אני צריך שתכוונו אותי למקורות מידע, אולי להמליץ לי על שפה (הידע שלי שואף ל0) ואולי לא יודע מה.. תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by ToMeRv32,

    החלטתי לחזור קצת לתחום ולנצל את החופש הקצר שיש לי כדי ללמוד PHP. בעבר השתמשתי בNotepad++ ואח"כ עברתי לתוכנה כלשהי של מיקרוסופט (וובמטריקס?). האם יש תוכנה אחרת מומלצת? הכוונה היא תוכנה שתוכל לעזור (תתקן אם תזהה טעות, תשלים אוטומטית וכו') ולהקל על הלמידה, בעיקר לחסוך זמן על לסגור דברים וסימנים שנשכחו.

  15. Started by bdoron,

    אני רוצה לעשות לחצן העלאת תמונה כמו בפייסבוק, שאתה בוחר את התמונה ואז אתה יכול לגרור את התמונה בתוך ריבוע, ואז ללחוץ cut, מישהו יודע על מה אני מדבר? שאתה מזיז את התמונה בגרירה בתוך מסגרת מסויימת ושאתה לוחץ done הוא חותך את התמונה ומציג בפרופיל רק את מה שהיה גזור כבייכול, אני רוצה לעשות דבר כזה ואני לא יודע איך, אולי יש מדריך באינטרנט איך לעשות?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Jules Winnfield,

    אחת המשימות שלי היא להציג מערך דו מימדי (מטריצה) ממספר עמודות ומספר שורות שקלטתי מהמשתמש. הגעתי לתבונה שהדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לולאת FOR בתוך לולאת FOR אך ללא הצלחה. נ.ב. כל ערכי האינדקסים צריכים להיות שווים ל0. הקוד (הוספתי את כל תחילת הקוד על מנת להמחיש על מה מדובר): # include <stdio.h> void main () { int i,j,cols=0,rows=0,num,num0, num1, menu=9,mat[50][50]={0},arr[50]={0}; printf("Insert number of rows:"); scanf("%d",&j); while(rows<0 ||rows>50){ printf("Error\n"); printf("Insert number of rows:"); scanf("%d",&rows); } printf("Insert number of colums:"); scanf("%d",&cols); while(cols<0 ||…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by card,

    אני מדבר רק על רכישת דומיין, בלי hosting וכל זה.. יש הרבה אפשרויות.. איך אפשר להשוות

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  18. Started by @ALeX.NeT,

    שלום ותודה לכל האוזרים אני רוצה להגדיר משתנה שיהיה בrom ולא בram (C#) איך אני עושה את זה עם אפשר והאם אפשר שאני יגדיר משתנה ל34 ובפעם ההבאה שאני יכנס לתוכנה המשתנה יהיה 34 תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  19. הסבירו לנו את הרעיון של חיבור וחיסור וכל זה אבל לא הבנתי את זה תנו לי דוגמה. למשל איך אני עושה: פקדוה שתיקח שני מספרים ותחבר אותם או פקודה שתיקח מהמשתמש שני מספרים ותעשה חיסור או כפל או חילוק. בתודה מראש GABIG12

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by golla,

    שלום לכולם, יש לי פרוייקט להגשה ואני צריך לחבר בין מסד נתונים פשוט שבניתי באקסס לעמוד שאני בונה ב-asp.net ואחרי שאני אגדיר את החיבור אני צריך לדוגמא להזין נתונים בכל מיני TXTBOX ושהם יקלטו לאותו מסד נתונים, שגם בזה אני אובד עצות, אודה לכם על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by binyamin1001,

    היה לנו שיעור מעניין עם הסביבה של Raphsody, ובאחד מהתרגילים גילינו לחרדתנו (טוב נו, לחרדתי) שגם אם לא הגדרנו מופע של מחלקה, אלא רק מצביע למופע, ניתן יהיה לקרוא לפונקציות שלא משתמשות בשדות המחלקה. אני פטרתי את זה ב"נו, הסביבה של Raphsody היא לא לפי התקן", ושכחתי מזה. אחד מהחבר'ה בקורס, העלה את השאלה הזאת לרשימת התפוצה, ותוך כדי שיחה המליץ לי לראות שזה עובד גם בסביבה רגילה (VisualStudio, למשל). הרצתי, והזדעזעתי. יש למישהו הסבר? #include<iostream> using namespace std; class A { int a; public: void print(); }; void A::print() { cout<<"Testing, for Science"<<endl; } int main() { A* p; p->print(); system("pause"); }

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by הבוס הגדול,

    שלום רב. אני צריך עזרה באקסס: יש לי שני טבלאות, שבכל טבלה יש נתונים חדשים התווספים ומוזמנים וטבלה מידי יום. יש לי כבר אופציה להדפיס את הטבלאות, כל אחת בנפרד. מה שאני רוצה זה, לשלב בין הדו"חות, דהיינו שיהיה לי דו"ח אחד שמציג לפי תאריכים את שני הטבלאות ממוזגות יחד. הבעיה היא ששני הטבלאות לא שוות מבחינת עמודות-טורים. דהיינו, לדוגמא בטבלה אחת יש 3 טורים, ובשניה 6, ואין קשר בין הטבלה הראשונה לשניה. תוכלו לעזור לי? תודה רבה מאוד! (אציין שאני לא מתכנת, אך יש לי ידע גדול בתוכנות ופונקציות, ואני מתמצא בעניין מלמעלה. כמו"כ יש לי מתכנתת שתוכל לעזור לי אם אומר לה באיזו צורה זה אמור להיות)

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  23. אני כותב אפליקציה בפייתון שבה אמור להיות משולב קוד שרשום בג'אווה סקריפט(עוד צריך ללמוד את זה). אני זקוק למידע שמתקבל מהקוד בג'אווהסקריפט כדי לעשות בו שימוש בקוד שרשום בפייתון. באופן ספציפי אני כותב אפליקציה שמריצה סרטונים מיוטיוב ואני צריך לדעת מתי מסתיים סרטון כדי לעבור לסרטון הבא. לפי מה שקראתי את המידע ניתן לקבל באמצעות youtube player API והוא עובד בג'אווה סקריפט.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. שניהם מתאימים לכתיבה בסי או שאם אני רוצה להתחיל ללמוד תכנות ולכתוב בסי אני צריך להשתמש במהדר אחר?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. מה השורת השמה שצריך לעשות ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים