תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
א. (20%) כתוב פונקציה read_array הקוראת מספרים שלמים מהקלט לתוך מערך. הפונקציה מקבלת כפרמטר מספר שלם end_signal וקוראת מספרים מהקלט עד שמופיע המספר end_signal, אותו היא לא מכניסה למערך. הפונקציה תחזיר את כתובת תחילת המערך שלתוכו קראה את המספרים. הנחיות: · כמות המספרים לא ידועה מראש אך אינה עולה על קבוע חיובי MAX . · הפונקציה תחזיר את הכתובת של מערך מוקצה דינאמית שגודלו כמספר המספרים שהפונקציה קראה בפועל (לא בהכרח MAX). · כמות המספרים שנקראו תוחזר בעזרת פרמטר נוסף של הפונקציה · ניתן להניח שהקלט תקין. · הפונקציה read_array לא מדפיסה את המערך שקראה. זוהי בעיקרון השאלה ומשום מה הסתבכתי איתה אין לי מושג איך לעבוד עם ה WHILE זה מה שכתבתי # #i…
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני תמיד מאבד מעודפים, אז כבר נשמור פה במקום... זהו מקום לזרוק בו לינקים לכלי אינטרנט בכל נושא, לאו דווקא פיתוח אתרים. http://gskinner.com/RegExr/ htaccesstools.com/htaccess-authentication/ http://www.google.com/trends/ http://www.yougetsignal.com/tools/web-sites-on-web-server/ http://who.is/ http://www.lipsum.com/ http://cssminifier.com/ http://www.online-stopwatch.com/ http://imgur.com/
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
שלום יש לי אתר לעלאת תמונות שלא מזמן פתחתי יש עכשיו כמה בעיות Notice: Undefined index: userfile in /www/host2.nu/u/p/l/uploadpro/htdocs/index.php on line 37 והוא מביא לי die בלי קשר כתובת האתר (עדיין בבניה) http://uploadpro.host2.nu/ והקוד: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">[/url] <html xmlns="[url]http://www.w3.org/1999/xhtml"[/url] xml:lang="en" lang="en"> <html> <head> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" /> <title>Uplaod-Pro</title> </head> <body> <div class="wrapper"> <div class="box"> <ul> …
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מעוניין לבנות אתר שיאפשר הרשמה, ויאפשר לכל משתמש להוסיף ולהסיר תוכן, יכלל ממשק עם כרטיסי אשראי (קניה ומכירה) יהיה מאובטח ומוגן. נכון להיום לא מכיר אף שפה לעומק. מעט בסיס כללי. אם יש תוכנה שנוח לעבוד וליצור איתה אתרים אשמח לשמוע או פתרון אחר שיכלול פחות תכנות או בקיצור, שאוכל להרים את האתר כמה שיותר מהר לבדי. קשה לי לדעת איפה להתחיל ואשמח לקבל כל הצעה, מ- 'לך לWIX', עד ל-תרשם לקורס X במכללת Y. יש לי את כל האמצעים אך הזמן מוגבל. אנגלית ומתמטיקה - שליטה גבוהה, לומד מהר. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
שלום השאלה שלי היא: נניח שהמחשב שלי הוא מחשב חזק יחסית, אפילו שרת, ווא דלוק ומחובר לאינטרנט 24x7. האם יש אפשרות שאני ארים אתר על המחשב שלי ויחשוף אותו לאינטרנט ? האם אני יכול שלא להשתמש בשירותיה של חברת איחסון אתרים ? אם זה בלתי אפשרי אז למה ? (ולא מעניינים אותי פה שיקולים של ביצועים, גיבויים וכ"ו) תודה
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, אני משתמש חדש זוהי שאלתי הראשונה לאחר שעברתי על החיפוש בשנים האחרונות הייתי בתהליך של חזרה בתשובה ולא התעניינתי בלימודים גבוהים\קורסים וכדומה. אני בעל ראש אנליטי, אוטודידקטיות וניסיון לא-רב בתכנות. אני עוד מעט בן 28, רוצה לעבור קורס שיפתח לי צוהר לעבודה חדשה. אני מעוניין בעצה\חוות דעת לגבי הקורס שבחרתי Php+Seo+webmastering הבנתי מהפורומים שאנשים נהנים מאד מהעיסוק ב PHP כמו כן יש ביקוש לידע הזה הקורס אורך חמישה חודשים בלימודי בוקר ו.... זהו אשמח לתגובות מעשירות תודה
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מבולבל מכל השפות של ימינו מה הכי כדאי להשקיע בו המבחר נע בין הבאות vc++ כ native c++ c# java מה לדעתכם הכי עדיף אני מתוסבך מכל שפה מהסיבות הבאות c++ קשה לעבוד איתה עם סוקטים וממשק ויזואלי vc++ לי גם כשכתבתי קוד כנייטיב לא הצליחה לפעול ללא .net framework c# ביצועים ירודים עקב מנייג'ד קוד java לא ניסיתי ולא נראה לי שאני אנסה כי גם בשביל ג'אווה צריך vm מה לדעתכם הכי עדיף כמובן שכל שפה והיעוד שלה אבל תכלס בשביל כללי כזה ואני מדבר על סביבת וינדוס לא על פלאפונים לא לינוקס ולא שטויות רק לוינדוס מה הכי עדיף
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם! איך גורמים לתוכנה מסויימת להפסיק לעבוד אחרי 30 יום לדוגמא? הרי זה לא DEMO או משהו רק פשוט אחרי שלושים יום היא פשוט מפסיקה לעבוד? זה משהו ברג'סטי? אשמח אם תעזרו לי להבין איך הדבר מתבצע? מקווה שהסברתי את עצמי בתודה מראש, גל נחום.
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, איך אני מחשב לוג של מספר ב- ++c , איזה פונקציה עושה את זה ? באיזה ספריה זה נמצא ? ועל איזה בסיס הלוג (2 או 10)? תודה רבה, ושבת שלום.
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, הייתי רוצה לדעת אם אפשר לבנות תוכנה, פשוטה, לרענן דף אינטרנט מסויים שאני אקבע לו וכאשר תהיה אפשרות להירשם לאתר זה הוא יגיד לי? יש אתר שההרשמה שלו מוגבלת, ומדי פעם הוא פתוח, עכשיו אם אפשר לעשות שכשאר ההרשמה פתוחה הוא יודיע לי בהודעה או משהו בסגנון? תודה Nir
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, שאלה - התקן HDLC שמחובר למחשב דרך USB ואפליצקייה במחשב מתקשרת עם ההתקן דרך פורט מסויים. 1. האם ניתן להשתמש באותו פורט לאפליצקייה אחרת? 2. האם ניתן להאזין לפורט הנ"ל? 3. במידה וכן איך ממשים את זה ב - C# תודה לעונים. חשוב לי מאוד לפרוייקט.
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן לכולם , בניתי שיטה רקרוסיבית למיון מערך חד מימדי , אבל התוצאות לא משהו .(נראות קרובות למטרה , אבל משהו התפספס לי כאן ..) מישהו רואה את הבעיה ? מצורף . - - - תגובה אוחדה: - - - קצת התבלבלתי איתו .. תודה מראש !
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני בונה משחק ואני מחפש sprite sheet של יצור או אדם לוחם משהו כזה אבל כל מה שאני מוצא באינטרנט ממש מכוער! אשמח אם אתם מכירים אתרים שאפשר להוריד בצורה חינמית מטריצות של דמויות, sprite sheet של דמות שלמשל בשורה ראשונה הולכת ימינה, שורה שניה הולכת שמאלה שורה שלישית קופצת דברים בסגנון האלה אשמח לעזרה , אני מחפש קובץ png שהרקע יהיה כמובן שקוף ואני יכול לשתול את אותו דמות במשחק שלי
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי.. יש לי בעיה מציקה שמונעת ממני לעבוד כמו שצריך על פרוייקט של הלימודים ... משום מה כשאני מנסה לצרף דטא בייס אני מקבל את השגיאה: Failed to generate a user instance of SQL Server due to a failure in starting the process for the user instance כל מה שניסיתי (כולל התקנה מחדש כמה פעמים של VS 2008 , נסיון להתקין את VS2010 הורדת כל מיני פאצ'ים מהאתר של מיקרוסופט) לא עזר.. במכללה אין בעיה לצרף את הדטא בייס הזה והבעיה היא רק אצלי בבית :-\ אין לי הרבה זמן לבזבז ואני ממש חייב לעבוד על הפרוייקט הזה בסופ"ש... אשמח אם מישהו יוכל להושיע אותי אני עובד על WIN XP SP3 אם זה משנה ואני עובד עם VS2008 (ומעדיף כרגע להשאר עם 2008 ולא לעבור ל 2010 אם זה אפשרי) חיפוש בגוגל הביא אותי לנו…
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חבר'ה, אני צריך להרים עבודה די מהר. צריך ידע בווב דבלופר 8, קצת בג'אווה ובאקסס. בבקשה מי שיודע ומוכן, שישלח הודעה. תשלום גבוה מוצע לעוזר.
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש דרך לשלוח הודעה מהאתר על הנייד ובחזרה. עכשיו יש לי אתר של אילוף כלבים. יש לנו קבוצה של מאלפים באזורים שונים בארץ. אני רוצה שלקוח פוטנציאלי יוכל לשלוח הודעה מהאתר ישרות על הנייד אחד המאלפים מהקבוצה אונליין והוא גם יוכל לענות לו. תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
[h=4]אפשר בבקשה הסבר על ההוראות האלו?.אני לא מצליח להבין את זה.תודה.[/h]1. נניח שפעולת החיבור בעלת קוד 5, ונניח שאנו רוצים להוסיף לתוכן אוגר B את הערך 3: B¬B+3. ההוראה בשפת מכונה : [TABLE] [TR] [TD]3 [/TD] [TD]B [/TD] [TD]5 [/TD] [/TR] [/TABLE] 2. נניח שקוד פעולת החיסור הוא 8. לביצוע 6 - A תבוצע הוראת המכונה: [TABLE] [TR] [TD]6 [/TD] [TD]A [/TD] [TD]8 [/TD] [/TR] [/TABLE] 3. נניח שפעולת ההעתקה/הצבה בעלת קוד 6. אנו רוצים לבצע את הפעולה C¬A. [TABLE] [TR] [TD]A [/TD] [TD]C [/TD] [TD]6 [/TD] [/TR] [/TABLE] 4. נדרש לבצע 2 פקודות: הוספת 21 לתוכן אוגר A : A¬A + 21. העתקת תוכן אוגר A לאוגר C : C¬A. ההוראות: [TABLE] [TR] [TD]21 [/TD] [TD]A [/TD] [TD]5 [/TD] [TD]1. [/TD] [/TR] [T…
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין להשתמש ב collections sort ב JAVA. הייתי מעוניין לסדר ARRAYLIST של אובייקטים לפי תכונה שיש לכל אחת בו (INTEGER?). מישהו יכול לתת דוגמה לקוד איך עושים זאת? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
היי בניתי דף שמקבל מידע... היישור הוא לשמאל כך ש יש טכסט משמאל לתיבות. כשאני עושה יישור לימין רגיל (<center>) אז זה עובר ימינה, אך הטכסט מופיע מימבין לתיבות. איך אני מעביר אותו לימין? תודה יונתן
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי בעיה קטנה ב C שמונעת ממני להמשיך פרוייקט , אני מנסה לבצע חילוק פשוט 5/4096 כאשר ניסיתי להכניס את התוצאה ל Double וגם ל Float אבל משום מה תמיד הערך המוחזר הוא 0 , כאשר התוצאה אמורה להיות 0.000122 האם למישהו יש עצה ? אני בטוח שזה קשור לחילוק / משתנים רק שאני לא עולה על זה.... תודה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
נתקלתי בהתנהגות לא צפויה שהצלחתי למקד אותה למקרה הפשוט הבא: #include <stdio.h> main(){ double c,d=2; for (c=0;c<4;c+=1) { printf("%lf\n",c); if (c==d) printf("hit\n"); } } כשהקפיצות ב-C הן של 1, הקוד עובד כמו שצריך - מדפיס את הספרות מ-0 ועד 3 בקפיצות של אחד, ומדפיס hit אחרי 2. לעומת זאת כשאני הופך את הקפיצות של c ל-0.1, התוכנה מדפיסה כצפוי את המספרים מ-0 עד 3.9 בקפיצות של 0.1, אבל התנאי עצמו לא מתקיים, כלומר התוכנה לא מדפיסה hit אחרי 2. מישהו יודע מה הבעיה? תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בניתי אתר בPHP. האתר נראה טוב מאוד בCROME וFF. הבעיה היא שבאקספלורר הטקסט יוצא או מתחת לתפריט או מעל לתפריט בעיקרון מה שאני רוצה שיהיה זה , תפריט מצד שמאל ותוכן מצד ימין. איך פותרים את זה? תודה שכחתי להגיד , באקספלורר 9 זה עובד טוב דווקא אבל בגירסה 7 לא..
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
דבר ראשון, יש קטע כזה שאפשר להתייחס למספר כמספר מאוד גדול או כמספר שלילי. 'שיחקתי' קצת עם המחשבון של הווינדוס במצב programmer, מצאתי ש- 87H זה 135 (כשמתייחסים אליו כמספר גדול) אבל אם אני מקטין את זה לבית אחד (8 סיביות) זה -121. זאת הכוונה כשהמחשב יכול להתייחס למספר ב- H בשתי צורות? דבר נוסף תמיד אני תוהה וזה חשוב בכל האוגרים AX,BX וכו' קודם בא AL ואז AH או ההפך? (אם זה בטבלה, אז זה מצב אחד או2?) AL ---- AH -------------------------- AH ---- AL דבר נוסף, מה הפקודות XOR, OR, MUL, IMUL עושות? ואם אפשר עם דוגמאות טובות והסבר טוב שאני יבין, כי כל מה שאני מצאתי בגוגל זה למשל - XOR , עושה פקודה של XOR בין 2 אופרנדים. (מה אני אמור להבין מזה)
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, אני צריך לכתוב פרוייקט גמר הנדסאים. חשבתי על כתיבת משחק וובי (כדוגמת גינדיס וחבריהם). מישהו יכול לכוון אותי למדריכים בנושא ובבחירת שפת התיכנות ? (אם יש אתרים ספציפיים אז מה טוב) ממש תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-


