תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני צריך שיטות לזיהוי אישון בopencv לא בדיוק את הקוד אלא רק את השיטות. שמעתי שיש אפשרות להגדיר לו לחפש צורה עגולה בתוך רקע לבן... או לתת לו מלא תמונות שבחלקם יש אישון ובחלקם אין ובאלה שיש להגיד לו שיש וככה הוא יודע לבד כבר איך למצוא אישון.. מישהו מכיר שיטות נוספות ומה היתרונות והחסרונות שלהם? תודה יואב
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בשאלה המצ"ב אני בגדול יודע איך לכתוב את התוכנית למצב בו אני מקבל מערך שזה בעצם מה שמבקשים, אבל הבנתי שאני צריך להקצות דינמית זיכרון. 1) לא הבנתי למה להקצות דינמית ?! 2) האם אני יכול לכתוב את התוכנית רגיל ואז להוסיף הקצאה ? משהו פה לא כ"כ מסתדר לי... הרי אני מקבל מערך ומבצע פעילות כללית עליו לפי הדרישה, אז מה הקשר להקצאה דינמית שאמרו שצריך... ואיך בדיוק אני עושה את זה עם MALLOC CALLOC ? ניסיתי להבין אותן אבל לא כ"כ הצלחתי... תודה !! [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כיצד ניתן להכניס את הנתונים האלו לרג'סטרי בערזת ויז'ואל בייסיק ולא דרך קובץ REG [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\RAdmin\v2.0\Server\Parameters] "NTAuthEnabled"=hex:00,00,00,00 "Parameter"=hex:5e,7c,b3,80,7c,83,1e,12,15,55,5d,60,b4,e6,28,6f "Port"=hex:23,13,00,00 "Timeout"=hex:0a,00,00,00 "EnableLogFile"=hex:00,00,00,00 "LogFilePath"="c:\\logfile.txt" "FilterIp"=hex:00,00,00,00 "DisableTrayIcon"=hex:01,00,00,00 "AutoAllow"=hex:00,00,00,00 "AskUser"=hex:00,00,00,00 "EnableEventLog"=hex:00,00,00,00
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני בוגר אוני' במדעי המחשב שבימים אלו מחפש עבודה בתחום, אני מחפש רעיונות לפרוייקט (סדר גודל של כמה ימים) בC++ שיאפשר לי לחזק ולשפר את יכולות התכנות שלי בשפה... אשמח לרעיונות...
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי לפתור עבורי כדי שאראה את דרך הפתרון את התרגיל הבא ? : הכנס לתוך מערךA בגודל5X5 ערכים אקראיים בהתפלגות אחידה בין 5 ל- 15 . 1) מצא הערך המקסימלי והמינימלי במטריצה. 2) חשב את סכום ערכי המטריצה. 3) בנה מטריצה B המכילה את השורות האי זוגיות של A. 4) בנה מטריצה C המכילה את הטורים הזוגיים של B. 5) חשב את המס' ההפכי עבור כל אלמנט ב-A. 6) חשב השורש הריבועי עבור כל אלמנט ב- A. 7) חשב את הממוצע של ערכי המערך ובדוק כמה מהאיברים ב- A גדולים מהממוצע וכמה קטנים מהממוצע.
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, בעבודה התחלנו לעבוד עם חברת תוכנה חיצונית שמפתחת עבורנו מערכת לשימוש פנימי של המשרד המערכת מפותח בשפת dot net ותהיה נגישה גם עבור סוכנים ולקוחות מחוץ למשרד במקביל ישנם בקשות שונות ממשתמשים שצריכים עזרה או פתרון תכנותי שאני חושב שעם קצת ידע ומאמץ ניתן לפתור השאלה היא מה עדיף ללמוד PHP או דוט נט אני שואל בעיקר כי אין לי ניסיון בשפות תכנות, איזה שפה מומלץ יותר ללמוד מבין השניים אם יש המלצות אחרות או דעות נוספות אשמח לשמוע תודה מראש לכולם
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
אני לומד ++C והגעתי לIF וכתוב לי שיש כמה דרכים לכתוב IF: 1)לכתוב כל הזמן IF דוגמא :if (X >Y) cout << "Go x !\n"; if (x< y) { cout << "Go y!\n"; cout << "Happy for you!\n"; } (if (x ==yIF (2 ולאחר מכן ELSE דוגמא: if ( (firstNumber % secondNumber) == 0) // evenly divisible? { if (firstNumber == secondNumber) cout << "They are the same!\n"; else cout << "They are evenly divisible!\n"; } else cout << "They are not evenly divisible!\n";קיצר אני רציתי לשאול במה עדיף להישתמש :1\2
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום כולם, אני רוצה להדפיס את המערך הדו מימדי שלי עם שימוש במצביעים (שפת C). אך נראה שאני רק מצליח להצביע על מיקום באותה שורה וכל התקדמות שלי רק מצביע על התקדמות בתוך השורה... אני רוצה סה"כ להצביע כל פעם על איבר ה-0 בכל אחת מהשורות כשאני מקדם אותו ב-1. מישהו יודע איך לממש זאת?
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בשפת סי SCANF לא עובד לי, הוא פשוט לא עושה כלום אחרי ההרצה... במה הבעיה? תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי חבר'ה. מה הסיבה שאקספלורר ופיירפוקס(למשל) מציגים בצורות שונות את הטקסט בעמודים? הטקסט באקספלורר נראה אחרת, וגם תופס יותר מקום. השאלה היא כללית בסה"כ, וכמובן שמדובר על מקרים שבהם הפונט נקבע בקוד המקור. תודה על העזרה.
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
התכנות יהיה בפייתון אם זה משנה. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מעוניין למצוא מודול מוכן (או התקנה לאתר) של משהו שדומה ל EBAY. מעיין אתר מכירות פומביות. אני מחפש משהו בעברית וחשבתי על phpnuke בעברית (להנות מכל ההטבות שלו) ואז אם יש איזה מוד להפוך אותו לצורת מסחר. לצערי לא מצאתי שום מודול כזה ואודה לכם אם תעזרו לי. תודה מראש, ליאור.
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני בונה אתר פשוט שעובד על HTML, PHP ומסד נתונים מבוסס MYSQL. כאשר אני מנסה להציג נתון שמאוחסן במסד נתונים בעברית (לדוגמא שם כלשהו) הוא מופיע לי באתר בצורה של סימני שאלה: ????? אני מניח שזו איזושהי בעיה עם הקידוד אבל ניסיתי לשנות את הקידוד בעמוד HTML ואפילו בMYSQL ושום דבר לא עוזר. יש לציין שכל טקסט אחר באתר (כזה שמקורו לא במסד נתונים) מוצג בעברית בצורה תקינה לחלוטין. רעיונות? תודה מראש, עומר.
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
שלום חברים, אני רוצה ללמוד בניית אתרים ואשמח לקבל תשובות. יש לי ניסיון קל בתכנות, בעבר למדתי שפת C. מהי שפת התכנות המומלצת לבניית אתרים? מה דעתכם על התוכנה של אדובי שמגיע עם חבית ה-CS5 (מה המגבלות שלה)? בנוסף, אשמח לקבל ממכם קישורים למדריכים מהם אני יכול ללמוד את השפות עליהם אתם ממליצים. תודה רבה למשיבים!
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בקרוב (מאוד) יש לי מתכונת במחשבים ואני מחפש חומרי למידה ותרגילים פתורים שאני אוכל להיעזר בהם במבחן. החומר הוא תכנות ב C ללא מחרוזות צ'ארים והפונקציה random, החומר שיכלל במבחן הוא מערכים(חד ודו מימדי) Struct פונקציות, פיתוח ויישום אלגוריתם ועוד כמה דברים... תודה
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
אני רוצה שהטקס של h3 היה במרכז אבל זה לא עובד לי : test 1 align to cetner ?? <div data-role="collapsible" data-iconpos="right" data-mini="true" > <h3>test1 </h3> <p align="center">test2</p> <a href="#" data-transition="slide" data-theme="b" data-role="button" style="background-color:red" >edit</a> </div> יש למישהו מושג איך לעשות את זה? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי פונקציה שרצה כל פעם שאני מכוון את העכבר על תמונה מסויימת. הפונקציה מריצה את עצמה על ידי הפקודה setTimeOut בכל פעם שהפונקציה נקראת, אני רוצה לבדוק האם העכבר כבר יצא מתחום התמונה ולא צריך להמשיך לקרוא לה, איך אני עושה את זה?
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד HTML מספר של הוד עמי ועד עכשיו לא הייתה לי בעיה. עכשיו שמתי לב שבמקום עברית, הדפדפן מציג כל מיני סימנים מוזרים, וזאת גם לאחר ששיניתי בדפדפן את הקידוד לעברית (windows-1255) אשמח אם תוכלו לעזור לי להבין איפה הבעיה. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
ב-ASP יש את הקטע עם global.asa ויש סקריפטים מוכנים לדעת מי כרגע באתר, ולעדכן את הספירה כאשר אדם יוצא מהאתר... איך אני יודע ב-PHP מתי אדם יוצא מהאתר? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, בכיתה ח' התחלתי ללמוד מספר כיצד לתכנת ב-C, אבל הפסקתי כי כל התכניות שעשיתי עשו דברים סתמיים כמו להדפיס דברים בחלון DOS. לפני שנה ניסתי להתחיל שוב, אבל עזבתי את זה מאותה סיבה. השאלה שלי היא, לאיזה דברים מעניינים אני יכול לשאוף כדי לא להשתעמם? אני יודע תכנות בפסקל ואת כל היסודות של תכנות(לולאות, מערכים חד/דו- מימדים וכו' ברמה של בגרות במדעי המחשב א') ככה שבפרקים הראשונים בספר אני צריך לעבור רק על התחביר של השפה ולתרגל אותו(שוב, כתיבת תוכניות סתמיות). To make things short, אני צריך רעיונות לפרוייקטים מעניינים! לא משנה אם זה קשור לרשתות או גרפקיה או משהו אחר, העיקר שיהיה מעניין. דרך- אגב, עדיף להתחיל עם ++C או ש- C זה טוב? באיזה קומפילר להשתמש? ולא, אני לא אשתמש…
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בדרך הפשוטה, והמהירה? וכיצד ניתן לקרוא את תוכנו של הקובץ הנ"ל?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
למדתי מספר את היסודות של PHP. (כמו כן יש לי רקע בHTML ןבJAVASCRIPT) מה הוא הדבר הבא שאני צריך ללמוד כדי להתחייל לפתח אתרים נורמליים ולא כמו כל האתרים שאני בניתי בתרגולים הקטנים?
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום ובוקר טוב, אני סיימתי ללמוד ג'אווה לאחרונה (מתוך ספרים), ואני שולט לדעתי טוב בשפה, אני מחפש אתר כל שהוא שיש לו מאגר שאלות+תשובות, שאותם אני יוכל לתרגל. עדיפות לעברית כמובן, אבל גם באנגלית זה מעולה. תודה, וחג שמח.
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
לאחר התקנת Win2000, איני מצליח לגשת לקובץ Excel מ-Visual Basic 6. ADO נותן לי לפתוח רק קבצי Access.
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום חברים, אני חדשה כאן, נעים להכיר :-) לומדת בניית אתרים בשפת ה - Html5 ו-Css. לא מבינה כ"כ גדולה בטכנולוגיה ורוצה להתייעץ בעניין כתיבת הפקודות של Css ב Dreamweaver. אני כותבת את הפקודות, ומשום מה זה לא "עובד" בצד התוכן. כלומר יש לי 2 צדדים של המסך. האחד של כתיבת הקוד והשני שבו רואים את התוכן. בכל אופן, הפקודות של ה-Css, חלקן עובדות וחלקן לא. מה פירוש ? לדוגמא אני רושמת שכותרת h1 תהיה במרכז וכיוון הכתיבה יהיה מימין לשמאל. h1 {text-align:center; direction:rtl;{ בחלק מהדפים הפעולה מתבצעת ובחלק לא. למה זה קורה ? מה עלי לעשות ? בנוסף, איך רושמים בדף Html קוד לזכוי…
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-


