תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
נניח שאני יוצר מופע של המחלקה A, שמכילה (לא יורשת) את המחלקה B. למשל כך: class B { public: B() { cout << "hello B" << endl; } }; Class A { public: A() { cout << "hello A" << endl; } B test; }; ביצירת מופע, איזה בנאי יופעל קודם? של A או של B? חשבתי שקודם של A, כי הבנאי זה הדבר הראשון שמופעל ביצירת מופע, אבל מסתבר שדווקא הבנאי של B. למה זה?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איך אני יכול לקלוט מספר שלם מהמשתמש כlong ולהעביר אותו למערך כך שכל סיפרה במספר השלם תישמר במערך בנפרד? תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש חומר בעברית או מישהו שיודע להגיד לי בצורה ברורה איך אני יכול לשמור לוח משחק שיצרתי בקובץ XML? תודה רבה :s05:
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה להוסיף לאתרים שלי מתחת לכל מאמר את הfacebook Social plugins יש לי כבר את הכפתור לייק שהצלחתי לשתול בקוד אבל אני מתקשה עם הcomments אם יש לכם נסיון עם זה אני אשמח לדעת הורדתי את הSDK מdevelopers.facebook.com לא הבנתי כי קיבלתי קוד קצר שלא עושה כלום שאני שותל אותו בדפי הHTML תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
בסוף פונקציה אחרי הRETURN (בשורה של '{' ) הוא נותן לי את הארור הזה Run-Time Check Failure #2 - Stack around the variable 'value' was corrupted. ואין לי מושג מה גורם לזה בתוך הפונקציה יש לי עבודה של קריאה מקובץ למערך ובסוף אני מחזיר 1. הוא קורא מסיים את הקריאה של הקובץ בצורה טובה וסוגר את הקובץ. עובר את ה RETURN 1 ואחרי זה נותן את הארור. מה הבעיה?
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי, מישהו מכיר במקרה \ יכול להמליץ על מערכת חינמית לבניית אתר מכירות באינטרנט?
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש אפשרות לעשות שהדף הראשי לא יציג בכלל פוסטים אלא יהיה סוג של אתר להעלאת תמונות וקבצים?
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
שלום!! התקנתי היום פורום PHPBB והוא עובד מצויין חוץ ממשהוא קטן!!! כאשר רוצים להרשם צריך להכניס שם משתמש סיסמה ודואר אלקרוני וכאשר אני לוחץ שלח פתאום צצה לי ההודעה הזאת! Failed sending email ועשיתי הכול התקנתי את PHP ואת MySql איזה 10 פעם וכלום לא עזר!!! מה לעשות????
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום אני צריך להציג תיבת טקסט אשר תיתן סיכום כלשהו של שאילתא שביצעתי ואין לי מושג איך לעשות את זה אשמח לעזרה כלשהי תודה
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ממה שהבנתי, כשמגדירים לפונקציה בקרת גישה מסוג protected, זה אומר שאפשר לגשת אליה גם ממחלקות שיורשות אותה (subclasses) בחבילות (packages) אחרות. (הבנתי נכון?) כתבתי 2 מחלקות ב-2 חבילות שונות כדי לבדוק את זה: package b; public class Toast { protected int rand() { return (int)(Math.random()*100); } } package a; public class Test extends b.Toast { static b.Toast x = new b.Toast(); public static void main(String[] args) { System.out.println(x.rand()); } } אך אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת שאין גישה לפונקציה rand, למרות ש-Test היא subclass של Toast... מה אני מפספס פה?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לדוג' int* f(){ int a[10]={1,2,3}; return a; main(){ int *b; b=f(); scanf("%d",&b[0]); } שפת C למה אין פה שגיאה בזמן ריצה? המערך נמצא במחסנית של F לא? המחסנית נעלמת לאחר סיום הפונ' למה אין אקספשין?
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום , יש לי תוכנה ב c# שמציגה נתונים מספריים. בהנחה שאין לי גישה לקוד של התוכנה, מה הדרך הכי פשוטה ליצור התראה במחשב שתתריע על ירידה מתחת לערך מסויים בתוכנה. למשל הצראה קולית?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הפונקציה מקבלת מערך סטטי של מצביעים בגודל SIZE קולטת שם משתמש ובודק האם יש כזה.. void LOGIN(char* A[SIZE],char PASS[][COLS]) { int i,j,k; char logname[63]; puts("Please enter a user name:"); fflush(stdin); gets(logname); for(i=0;i<SIZE;i++) { if(A[i]==logname) { printf("%s",logname); } } } אני נורא אשמח אם מישהו יסביר לי לעומק מה הבעיה כי כאמור מצביעים זה חומר מבלבל קצת. ניסיתי לדבג את הקוד אבל אני לא מבין 100% מצביעים כך שהסבירות שאני אעלה על זה נמוכה כרגע..
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי כלום, חזרתי עם עוד כמה שאלות- 1. יש לי טאב של Settings עם 3 "קבוצות" של radioButtons, הבעיה שבכל פעם שאני מסמן משהו ב"קבוצה" אחת, הסימון נעלם מה"קבוצה" השניה, איך אני קובע לכפתוריי הראדיו את הקבוצות באופן מעשי? 2. עוד בנוגע לאפשרויות...אני רוצה שהכל יישמר בקובץ הגדרות, הדבר היחידי שחשבתי עליו זה ליצור קובץ לכל הגדרה עם 1\0, ובכל פעם שהתוכנה עולה היא קוראת את כל הקבצים...אבל התהליך מסורבל ובזבזן במשאבים, איך אני יכול "לכווץ" את כל ההגדרות בקובץ 1 ושבכל פעם התוכנה תקרא את ההגדרות מהקובץ ותשים את הסימונים ב-radioButtons וכו' בהתאם? 3. חשבתי על אפליקציית עדכון שמורידה מהשרת שלי קובץ עם הגדרות ובודקת האם בקובץ שנמצא אצלה והקובץ שהורד מהשרת זהים ואם כן היא לא עושה כלום, …
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי שתי מחלקות, אחת יורשת מהשניה : public class C { public void foo (D d) { System.out.println("cd"); } public class D extends C { public void foo(C c) { System.out.println("dc"); } public void foo (D d) { System.out.println("dd"); } } } והדרייבר שמשתמש בשיטות הנל : public class Main { C cd = new D (); D dd = ( D ) cd; System.out.println(dd.foo(dd)); System.out.println(dd.foo(cd)); System.out.println(cd.foo(dd)); System.out.println(cd.foo(cd)); } ואני מקבל את השגיאה הבא: <identifier> expected בprintln למה???
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אם נתונה לי רשימה מקושרת: typedef struct timer_s{ int time; fun_t fun; struct timer_s* next; } timer; לא הבנתי מה המשמעות של: timer; הרי מבנה הרשימה נמצא תחת הסוגריים המסולסלות... תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי פונקציה שמבצעת מעבר רקוקסיבי על כל מערכת הקבצים במערכת . הפונקציה נקראת כתרד נפרד וכרגע מדפיסה פרטי קבצים לקונסול . אני מעוניין ליצור את התרד הזה בלחיצה על כפתור בטופס, ובמקום ההדפסה לקונסול אני רוצה הדפסה ללייבל שממוקם על הטופס . השגיאה שאני מקבל מדברת על זה שהלייבל נוצר כתרד אחר ואני מבקש לשנות אותו מהתרד שיצרתי CROSS THREAD OPERATION . אני כותב בסי # אשמח להסבר קצר איך אני מתגבר על זה. תודה חברים .
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כדאי להירשם מפגשים מהנים עם הרצאות מעניינות. http://www.meetup.com/Jerusalem-Coding-Meetup/
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת איך אני יכול לשפר את הביצועים כאשר אני מריץ שאילתות.. וכן אני קראתי כבר על אינדקסים הבנתי שיש עוד דרכים שניתן להאיץ ולשפר ביצועים אשמח אם תפרטו לי נושאים ששווה לי ללמוד... אני מרגיש שאני לא הכי שולט בכל הנושא הזה ... לא ברמה שהייתי רוצה לדעת
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום ושבוע טוב! שמי עידן ואני סטודנט שנה א לה. תוכנה. נתקלתי בכמה שאלות שלא הצלחתי לפתור עקב חיסור ארוך של 4 שיעורים{מושתל כליות..:\} אני יודע שזה לא מקצועי לבקש פתרונות אבל אינני מצליח לפתור 3 מתוך 5 שאלות. אשמח לעזרה. *שימוש בספריות <iostream> ופונקצית strln בלבד. אני כבר אעלה את הדרך שלי לפתרון השאלה הראשונה. . ", תו – . פלט – מצביע לתו שבמילה . את כל האיברים וכתובתם אשר באינדקס 0,N,2*N,3*N,4*N עד סוף המערך 4,6,7,8,9} – הפונקציה תקבל מצביע לתחילת מערך זה. גודל המערך : 5, פרמטר – 2. ערך כתובת 4 &&( כתובת המשתנה ) 7 &&( כתובת המשתנה ) 9 && (…
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
ניסיתי עם sscanf ן strtof ולא עובד לי. מה עוד אפשר לעשות?
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי, למי (שעדיין) חושב שהורשה היא מומלצת או כדאית - כדאי לקרוא את הפוסט הבא: http://www.softwarearchiblog.com/2012/02/object-oriented.html ליאור
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות הרשמה לאתר שלי..שאנשים ירשמו וכאלה.. ואני רוצה לעשות מערכת דירוגים לאתר שלי וצפיה לפי המומלצים או הנצפים(כמו ביוטוב) ואני רוצה גם לבנות פורום יפה כזה כמו פה! עכשיו למדתי קצת HTML ולא מצאתי שום קשר מישהו יכול להדריך אותי קצת איך עושים כל דבר פה?
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי קובץ במחשב עם הוראות להפעלת מצלמה. הבעיה שלי היא שאני לא מצליח לפתוח את הקובץ הזה. נאמר לי שזה קשור לאפליקציות של ג'אווה. האם יש פה מישהו שיכול לנסות לפתוח עבורי את הקובץ הזה ולשלוח לי אותו חזרה בפורמט של וורד או כתבן? [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-


