עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. היי, אני רוצה להתחיל ללמוד באופן עצמאי את כל מה שקשור ל-ASP.NET ואני ממש לא יודע איפה להתחיל ... אני יודע שצריך להוריד תוכנה מסויימת ע"מ שאוכל להתחיל להתנסות בשפה ובזה אני צריך טיפה עזרה ... המערכת הפעלה שאני משתמש בה היא UBUNTO גרסא 18 והבנתי שמייקרוסופט שחררו גרסא לאובונטו - אבל אני לא כ"כ מכיר ולא רוצה סתם להתעסק עם משהו שהוא לא קשור מישהו יכול לעזור בבקשה ? איזו תוכנה מורידים ע"מ להתחיל ? מאיפה הכי טוב ללמוד ? הבנתי שיש ASP DOT NET למפתחיי אפליקציות - תוכנות ואתרים ... איזה אני צריך ? והאם יש תמיכה במערכת ההפעלה שאני משתמש בה ? צריך פשוט טיפה הכוונה של מתחילים , …

  2. Started by Tal Rod,

    היי, כרגע אני בשנה שנייה ללימודי הנדסאי תוכנה ואנחנו לומדים בין היתר java. הייתי רוצה ללמוד את השפה למטרת התמחות ולעבוד בזה בשוק אחרי זה, האם יש בנוסף ללימודים שלי תעודה בינלאומית שמוערכת ומוכרת בשוק העבודה ושתוכל לתת לי דריסת רגל משמעותית ? ברור לי שיש מלא מקורות ומלא קורסים בlynda. אבל זה לא מה שאני מחפש , תודה. תודה.

  3. Started by kobikal,

    שלום לכולם , לאחרונה התקנתי Visual c++ 2010 Express edition התוכנה היא חינמית . ניסיתי לפתוח פרוקייט חדש וכמובן להיעזר ב MFC Application אך הוא לא נמצא אני כבר מחפש כמה שעות איך אני מוריד את זה ומוסיף לסביבה ? מישהו יודע איך ? אני יכול להוריד את גירסאת ה ULTIMATE אבל זה מחייב רשיון לאחר כ 90 יום והרשיון טיפלה יקר

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. השנה התחלנו ללמוד C, אז הורדתי קומפיילר והוא עושה לי בעיות עם XP. אחרי ההתקנה, כשאני מנסה לפתוח אותו, הקומפיילר נפתח ב-Full Screen ולא מגיב. אין עכבר, וכשאני לוחץ על המקלדת לא קורה כלום בתוכנה. אני יכול לצאת חזרה לווינדוס (Alt+Tab) ולסגור את החלון עם ה-Task Manager, כך שהווינדוס לא נתקע, אלא רק החלון של הקומפיילר. אם אני מגדיר בהגדרות של קובץ ההפעלה להיפתח כחלון ולא Full Screen, כשהקומפיילר עולה הוא מגיב להקלדה, ויש לי את העכבר של הווינדוס לעבוד איתו, אבל אם מעבירים ל-Full Screen (בעזרת Alt+Enter), הוא שוב חוזר לא להגיב, וממשיך לא להגיב גם אם אני יוצא מה-Full Screen על אותם מקשים. ב-Full Screen פשוט יותר נוח לעבוד מאשר בחלון קטן, ובגלל זה זה טיפה מפריע. אבל עם זה יכלתי לה…

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by baronlior,

    תחום מחשוב הענן הוא תחום חם מאוד וצומח בתעשייה. עד כמה באמת הוא שונה ממערכות Enterprise מסורתיות? מה מבדיל בין מערכת ענן למערכת מרוחקת אחרת? תוכלו למצוא זאת בפוסט הבא, 10 התכונות של שירותי ענן: http://www.softwarearchiblog.com/2011/11/10-cloud-computing.html מקווה שתמצאו את המידע מועיל ומעניין. תגובות יתקבלו בברכה. יום טוב, ליאור

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by omfir,

    היי, יש איזושהי פונקציה ב-C המקבילה ל String.Format c ב C#?. יש לי פונקציה מטיפוס Int שמחזירה ערך מסויים אבל,כשאר אני מנסה להדפיס את התוצאה ב printf זה זורק אותי מהפונקציה משום מה... בקיצור אני רוצה להדפיס את הreturn value של פונקציה מטיפוס Int ואני לא יודע איך... תודה ושבת שלום

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. אני שוקל ללמוד מדעי המחשב בתיכון. זה מה שאמרו לנו שנלמד שם (לאחר כל ציטוט ממה שאמרו לנו,ישנה שאלה שלי שאשמח שתענו ,ובבקשה תסבירו לי במילים פשוטות כי אני מתחיל בכל הנושא הזה) : "לימוד לקראת פיתוח וניתוח אלגוריתם מילולי לפתרון בעיה וכתיבת תכנית מחשב מובנית,המיישמת את הפתרון. " *שאלתי : מה זה אלגוריתם ? ולמה הכוונה בפיתוחו וניתוחו ? "להכיר את עקרונות העברת המידע באינטרנט (html, javascript ), להכיר את המושגים הבסיסיים של ASP ולאפשר לתלמידים ליצור אתרים אינטראקטיביים" *שאלתי : בכלליות מה זה html ? javascript ? asp ? "תורת המחשב - אוטומטים, דקדוקים, שפות פורמליות ותורת הגרפים." *שאלתי : מה פירוש שפות פורמליות ותורת הגרפים ?

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by gatoGT,

    איך אני משווה בין שעה מסויימת לשעה אחרת וקובע מה יותר גדול? אני מנסה למצוא פרמטר שיכיל רק שעה, בלי תאריך, ואז אני אוכל להשוות אליו ולדעת עם הוא בתוך התחום או לא: tUp =23:00 tDown = 19:00 timeInRow = 21:15 If (timeInRow < tUp) ooo וכו' תודה...

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by aviel9731,

    שלום, גמר חתימה טובה ותודה רבה למגיבים, נתקלתי בבעיה במטלב עם השאלה הבאה: עבור המשוואה: y'+y/x=sin5x בתחום x>0, שרטט מספר קווים אינטגרליים. אם למשוואה יש פתרון סינגולרי, שרטט גם אותו. כמו כן, מצא פתרון עבור בעיית ההתחלה: 2=(1)y ושרטט גם אותו באותה מערכת צירים. עד כה כתבתי סך הכל : y1=dsolve('Dy+y/x1=sin(5*x1)','y(0)=0','x1'); y2=dsolve('Dy+y/x2=sin(5*x2)','y(1)=0','x2'); y3=dsolve('Dy+y/x3=sin(5*x3)','y(2)=0','x3'); figure(1) ezplot(y1,[0,2*pi]) figure(2) ezplot(y2,[0,2*pi]) figure(3) ezplot(y3,[0,2*pi]) נתקלתי בבעיה כאשר: 1) אמרו לשרטט מספר קווים אינטגרליים כשבעצם נתתי למשוואה 3 בעיות התחלה שונות ושרטתי אותם, לאחר מכן בתרגיל אמרו למצוא פתרון לבעיית ההת…

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by LinKinG,

    שלום רציתי לדעת אם יש כאן מתכנתי JAVA? אגב אני חדש בקיהלה אני מתכנת בשפות C JAVA JS ASP ואשמח אם מישהו כאן ימיליץ לי על קומפיילר לJAVA אבל תוכנה שתשלים פקודות אוטומטית (עצלנות חחח) אז שלום שלום ומחכה לתגובות

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. עריכה: תוכנה קטנה בפסקל שבניתי. התוכנית בתגובה #3 והקוד שלה בתגובה #4

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. למי שקראה את ההודעה הקודמת שלי סיימתי לבנות את המישחק! חוז מדבר אחד קטן, אני לא יודע איך לבנות את לוח המישחק??? כלומר זה מציג לי את X ו- O בלי טבלה. מישהו יודע פקודה שמנקה מסך ב JAVA? אני רוצה גם לעשות את זה בצורה גרפית, אולי למישהוא יש מדריך שיוכל לעזור לי?

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by SweeT_EviL,

    יותר מידי שגיאות. לא מצליח להתמודד עם השפה המיושנת =]] הקוד ולאחריו שאלות: mydate.h #ifndef MYDATE #define MYDATE #include <stdio.h> #include <string.h> class MyDate { private: static const int DAY_MIN_VALUE = 1; static const int MONTH_MIN_VALUE = 1; static const int YEAR_MIN_VALUE = 1901; static const int DAY_MAX_VALUE = 30; static const int MONTH_MAX_VALUE = 12; static const int YEAR_MAX_VALUE = 2099; int _day; int _month; int _year; char *_comment; /* Checks if the date that the function gets is valid Valid: day = 1,..,30 , except febuar where day = 1,..,28 month = 1,..,12 year = 1901,..,2099 */ bool checkDate(int day, int month,…

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by yuli90,

    לא הבנתי מה האובייקט הזה בדיוק עושה SimpleInput sinp? אפשר הסבר? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. שלום, אני מעוניין לפתח תוכנה ברמה של משחקים לילדים מלפני 5-10 שנים, כמו למשל משחק הזיכרון או משחק קלפים פשוט. התוכנה אמורה לפעול תחת הגרסאות השונות של ווינדוס. חשוב לי שהפיתוח יהיה מהיר, ובעלות מינימלית מבחינת רשיונות לתוכנות הדרושות לפיתוח (יש כוונה למכור את התוכנה, כך שהרשיונות חשובים). באיזה שפה מומלץ לכתוב את התוכנה? יש לי ידע ב - C/C++ בעיקר ל Dos/Linux. אני לא יודע לכתוב תוכנות שעובדות ב windows. בכוונתי לפתח את התוכנה בעצמי או להעסיק מישהו שיפתח בשבילי במידה וזה יהיה כדאי. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. שלום ברצוני להציב למשתנה int מערך המוחזר מפונקציה באופן הבא: int myReturnArray();main() {int myArr[2] = myReturnArray(); }int myReturnArray() { return {1,2}; }

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. כשאני מנסה להריץ את האימולטור של אנדרואיד סטודיו זה מה שאני מקבל : כמובן שהפעליתי וירטואליזציה ושאר ירקות

  18. Started by בלה,

    שלום אני בונה משחק סנייק ב- c++ ורציתי להשתמש ב- SDL. בעיקרון בציור רציתי להשתמש ב- double buffering והבנתי שיש דגל שלו ב- SDL ופקודת flip נוחה אבל זה לא עבד לי.. שאני כותב screen = SDL_SetVideoMode(640, 480, 16, SDL_DOUBLEBUF | SDL_FULLSCREEN); זה אומר שמעכשיו כל ה- putPixel שלי יכתבו ל- back buffer וכדי להראות את זה אני אצטרך לעשות SDL_flip(screen) כי זה לא עבד לי. עוד דבר שראיתי זה משהו שנקרא diry rectangle (אני לא בטוח בשם).. מישהו יכול להרחיב לי על זה בדיוק? זה משתמש ב- SDL_UpdateRect אבל מה זה בדיוק עושה? מצייר את המסך מחדש כל פעם? (זה לא כותב ישירות לזיכרון?) ויש שם lock ו- Unlock.. מה הכוונה? תודה למי שיסביר ועוד יותר תודה עם יתלווה להסבר קוד קצר נ.ב. מישה…

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. נתחיל מהקל אל הכבד 1.הוצאת הוד עמי : "המדריך השלם לשפת C " משה ליכטמן ועמית דש 2.הוצאת הוד עמי : "c++ opp למתכנת המקצועי " שמעון כהן 3. microsoft press : " המדריך השלם visual c++" 4.הוצאת הוד עמי : שפת אסמבלי למחשב האישי אלי כהן 5.ספר שנכתב על ידי ממציא שפת c++ "c++ programing language third edition" 6. scot meyers : effective c++" 7. : more effective c++ 8. osborne : stl programming herbert schildt 9. sun microsystems press : graphic java משהו מכיר איזשהו ספר ? חוות דעת ?

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by עובד,

    שלום, רציתי לברר אם יש אפשרות לקמפל פרוייקט בC ל EXE שירוץ על מחשבים שבהם לא מותקן Visual C++ בתודה, עובד.

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. שלום רב, האם יש דרך כלשהי ב-C לבקש אנטר אחרי כל קלט? אם זה scanf או getchar. זה די מעצבן ולא יפה בעין שצריך לרשום מספרים ברצף במקום ספרות אחד אחד, גם רווח זה מזהה כקלט האם ניתן לשנות זאת איכשהו? תודה מראש.

  22. Started by MrAlex,

    קראתי במקור מסוים שהפיכתן של פונקציות TEMPLATE לINLINE מקטינה את ניפוח הקוד לא הבנתי כיצד? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by DRORIN,

    היי יכולם 1. יש לי מערך של מבנים שכל מבנה כולל מספר ומחסנית , בזמן השוואה בין שני איברים במערך אני מכניסה למחסנית של האיבר הגדול את האיבר שקטן ממנו , אבל לפני זה אני צריכה לבדוק שהאיבר שאני מכניסה יותר גדול מהאיבר שכבר יש במחסנית (של הגדול). אני צריכה לעשות את זה בלי להוציא את האיבר שכבר יש לי במחסנית כי אני עדיין צריכה אותו שם להמשך התוכנית (להשוואות הבאות) . איך עושים את זה?

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. שלום לכולם! אני לא יודע אם זה מתאים לכאן אז אם לא אם אפשר להעביר.... יש לי חנות קטנה של נעליים לא ממוחשבת, אני רוצה ליצור איזשהו מאגר נתונים של כל הנעליים בחנות עם אפשרות הוספה של סחורה חדשה. הקטגוריות שאני רוצה שיהיו הם חברה של הנעל, דגם ומידה. מישהו יכול לכוון אותי מאיפה להתחיל? או אם יש משהו דומה מוכן שאני יוכל לשנות קצת שיתאים? תודה רבה!

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. אני רוצה שבכניסה לאתר שלי יוצג בלוק לבן כזה (בצורת ריבוע) שבתוכו כתוב: אתה מועבר אנא המתן... פרסומת ומאחורה מוצג האתר שלי ולאחר כמה שניות זה עובר לאתר עצמו איך אני עושה זאת? ועוד שאלה: אני צריך שכל כמה דקות/שעות כתובת של דף תשתנה לכתובת אחרת שהתוכן ישאר אותו הדבר אבל הכתובת תשתנה (בצורה אוטומטית) יש דרך לעשות את זה ? הכוונה היא שבשעה 1 אתה נכנס לדף xxx.com/x1 וקצת זמן אחרי (נגיד ב2) הכתובת של הדף תשתנה ל xxx.com/x2 ושזה יהיה אוטומטית לגמרי ושהתוכן ישאר בדיוק אותו הדבר רק הכתובת משתנה אני רוצה לעשות אז כדי שמשתמשים לא ישמרו את הדף במועדפים. שיכנסו דרך דף הבית אם לא זה יפגע לי ברווחים והאתר לא ירוץ

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים