עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by SilentD.M,

    טוב אני טס לחו"ל בקרוב ויש לי עד 800$עם חריגה עד 1000$ ...אם אני לא טועה ראיתי כזאת בקשה לא מזמן אבל לא מצאתי סורי מה שאני צריך במחשב הזה זה זמן סוללה רב(חשוב) , עם BlueTooth מובנה(לא חובה) , שהיה יוכל להעלות משחקים בסיסיים ,זכרון-60Gb בהחלט מספיק. חשבתי על Dell Inspiron E1505 ?

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  2. Started by Time_Is_Money,

    אני צריך המלצה למחשב לחברה שלי. היא צריכה משהו נחמד בשביל אינטרנט, אופיס, פוטושוף, משחקים קלים. לא כולל מסך דרישות: 1. מפרט אינטל, דואל-קור. 2. כ.מסך לעבודה משרדית ולמשחקים נוחים (משהו כמו 7300GS 256MB) 3. לפחות הרדיסק 160GB 4. 1GB זיכרון 5. אם יהיה כסף אז מארז HEC וספק נורמלי. 6. חנות מהמרכז (תל אביב, רמת אביב, רמת גן) תודה לכולם

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. חברה שלום! אני מחפש מפרט למחשב נייד כידאי לחבר אשר שירת איתי בצבא בתור עורך וידאו. אנחנו לא מתימרים לשמוע שיש מחשב נייד שממש מתאים לעריכה עם היציאות וכו במחיר של גג 8000 שח. אבל אני רוצה משהו במחיר הזה כך שיהיה לו FIREWIRE ו1 גיגה ראם, ושכל השאר יהיה הכי איכותי? איזה פירמה? איזה דגם? מישהו? תודה אוהד

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  4. אני רוצה לקנות לדוד שלי את את המחשב המשרדי ב3500 עם LCD או ב4000 בשביל המעבד עם ליבת הVenice יכול להיות שבעתיד הוא יחליף כרטיס מסך כדי שיהיה אפשר לשחק במשחקים כבדים רציתי קודם כל לדעת אם שווה להשקיע במעבד וניס 3200 במקום הסמפרון, או שיש משהו חדש שאפשר להציע? אני ממש לא מעודכן. דבר שני, אני כבר לא מבין בלוחות אם שיש היום עם כל הPCI-E וזה.. אני רוצה לקנות את כל המחשב בKSP, אבל את לוחות האם שיש במפרטים המומלצים אין בKSP רציתי לבקש שתציעו לי שני שילובים של לוח אם+כרטיס מסך (ושתהיה אפשרות להחליף לכרטיס מסך טוב בעתיד), שילוב אחד של s939 שיתאים לווניס והשני של s754 שיתאים לסמפרון אה שכחתי משהו, אין לי מושג גם איזה מארז וספק לקנות... כבר אין את הקומפיוקייס עם הHEC 300W :\ תודה רב…

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  5. המחשב הוא לצורך משחקים בעיקר ואני מתקשה לבד להרכיב מפרט בתקציב שלי . מישהו יכול לעזור לי בנושא ולהרכיב מפרט או להסביר לי לפחות מה יותר חשוב ומה פחות חשוב שיהיה במחשב הזה שהוא לצורך משחקים

    • 32 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. אהלן אנשים, צריך מפרט ב-4000ש"ח למשחקים (או יותר נכון סימולטורים בלבד), לא צריך מסך, ציוד הקפי וכוננים אופטיים (צורב, DVD וכו'...) תודה, מתן.

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  7. אני כרגע חוסך לקנות מחשב וכמו משתמש חדש וטוב נעזרתי במדריך שלכם ;D אז קודם כל הצבתי לי את התקציב שהוא עומד על 3300,שלדעתי זה די טוב בשביל מחשב שבעיקר למשחקים ועבודה בתכנות כגון פלאש ,פוטושופ... ישבתי עם חבר שעובד עם ספק והרכבנו מפרט :שימו לב שזה ללא מסך! לוח אם: giga byte 945 chipset מעבד: intel p-4 3.06 MHZ 775 LGA 64 bit זיכרון: 1 ג'גה DDR2 הארדיסק160 ג'יגה כרטיס מסך g force 7600 gs 256 ddr +tv out + DVI +ערכת מקלדת ועבר.. מה לדעתכם המחיר הסביר למפרט הזה <?ואם יש לכם הצעה לרכיב טוב יותר שיכול להיכנס בתקציב שלי אשמח לשמוע. למשל האם עדיף לוח אם של אסוס או כרטיס מסך אחר?

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות
  8. Started by Shlomi XD,

    בחר Intel Core 2 Duo 6300 - 1.86 GHz - 2MB cache - 65W - LGA775 1,241.92 ש"ח בחר GIGABYTE GA-965P-DS3 (965P) - ATX 1,034.76 ש"ח בחר 512MB TWINMOS DDR II - 533 - TWINMOS Original 495.57 ש"ח בחר Sapphire Radeon X1800 GTO2 512MB DDR3 - VIVO / DVI - PCX - RETAI 1,547.99 ש"ח אם ברצונכם בגוף קרור שונה (שקט יותר / מיוחד / מים ) למעבד בחרו כאן בחר גוף קרור, >> רכיבים נוספים בחר WD 160GB-8MB JS - 7200RPM S-ATA II 386.10 ש"ח בחר דיסק קשיח 2, בחר Creative Sound Blaster 5.1 - RETAIL 113.83 ש"ח בחר צורב DVD, בחר כונן DVD, בחר SONY CD-RW 52X32X52 - BULK - BLACK 119.92 ש"ח בחר כונן CDROM, בחר …

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  9. Started by Virus x,

    אהלן איזה מהמפרטים הבאים טוב יותר? בתודה מראש!!! מעבדי ?AMD? Price Units Total Athlon64 3200+ (S-939) VENICE CORE 550 1 550 לוחות אם למעבדי ?AMD? ASUS Price Units Total A8N-VM CSM Dual VGA, nVidia 6150, SATA II 490 1 490 זכרונות? DDR 400 Price Units Total 512Mb 400MHz Twinmos 265 2 530 דיסקים קשיחים? Western Digital Price Units Total 160GB SATA II 7200RPM 8MB 390 1 390 Total price 1960 ¤ או מעבדי אינטל? Price Units Total P4 2.66 Ghz S-775 2x1M Cache DUAL-CORE 710 1 710 לוחות אם למעבדי אינטל? ASUS Price Units Total P5LD2-VM Dual Core, 945G, SATA2, DDR2, VGA 670 1 670 זכרונות? DDR II 667 Price Units Total 512MB Twinmos 225 2 450 דיסקים קשיחים? Samsung Price…

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  10. Started by ZeppeliN,

    אחרי דיונים רבים בגיימר ובזון הגעתי לדברים הבאים: דבר ראשון, המפרט הנוכחי שלי: Intel P4 530 3GHz s775 Arctic Cooling Freezer 7 Pro ABIT AA8 3rd Eye 512MB DDR2 533MHz Dual Channel 2*256 ABIT Radeon X600PRO 256MB PCIe 520W Generic / Generic Case דבר שני, השדרוגים : אני קונה כרטיס מסך Connect3D X1800GTO 256MB 256BIT שמגיע עם קירור Arctic Cooling Accelero X2 1250 שקל אגב, למי שתוהה למה אני לא לוקח את הX1800GTO2, אין לי זין לבזבז עוד 300 שקל |: אני קונה עוד 1GB ראם DDR2 667MHz, הדגם הוא PQI Turbo 1024MB Dual Channel 4-4-4-12 עולה 630 שקל נשארים לי עוד 270 שקל שאיתם אני כנראה יקנה לי איזה ספק חמוד. אגב, הצעות יתקבלו בברכה (: טענות, מענות והצעות יתקבלו בדיון זה, תודה! נ.ב: אני …

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  11. זה זה. אני לא יודע בדיוק איזה מעבד ולוח אם (כי זה לא יצא עדיין) אבל המעבד בטח יהיה E6400, עם סיכוי קטן לE6600 (אם יתחשק לי להוסיף כסף) ואיזה לוח R600 טוב. מה אומרים?

    • 32 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. Started by dr computer,

    2 מעבדים XEON 2.4 גיגה זיכרון 40 גיגה הרד דיסק ואת כל השאר אני לא יודע אבל זה מחשב של IBM ואמרו לי שהכל בו IBM כמה הוא שווה היום

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  13. Started by dr computer,

    2 מעבדים XEON 2.4 גיגה זיכרון 40 גיגה הרד דיסק ואת כל השאר אני לא יודע אבל זה מחשב של IBM ואמרו לי שהכל בו IBM כמה הוא שווה היום

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  14. Started by pixilated,

    אנחנו קונים מחשב חדש וקיבלנו הצעת מחיר.. אני לא יגיד לכם כמה המחשב עולה כי אני רוצה שאתם תשערו כמה הוא אמור לעלות וגם על כל חלק תגידו לי מה דעתכם עליו. תזכרו.. להגיב על כל חלק אם אפשר וכמה נראה לכם המחשב אמור לעלות. הצעת מחיר: amd64 1. לוח אם - gigabyte 5mm pluse m2 amd 2. כרטיס קול היקפי ac-97 3. מעבד 940 amd 64 m2 3500 מקורי 4. כרטיס מסך תלת ממדי ati x800gto 256mb ddr2 pcix 5. כרטיס רשת on board 10/100 6. זכרון 677mhz ddr2 512x2= 1 gb 7. מארז atx מידי מפואר כולל usb בחזית 8. כונן 1.44 9. צורב dvdx16 lg 10. דיסק קשיח 160gb sata2 w.d 11. מערכת הפעלה win xp pro אז זהו.. כמה נראה לכם מחשב כזה אמור לעלות ומה דעתכם על כל חלק? תודה רבה!!!

    • 9 תגובות
    • 726 צפיות
  15. כמו בכותרת. שהזיכרון יהיה 667MHZ גי'גה ,אם אתפשר שני גי'גה ואם אפשר להכניס 1900XT או 1800XT ואפשר לחרוג ככה 200+ ולציין חנות שממנה הרכבתם תודה עריכה: שכחתי לכתוב את המטרות של המחשב :משחקים כבדים ואולי בעתיד OC

    • 10 תגובות
    • 745 צפיות
  16. Started by edenbd,

    בניתי לי את המפרט הזה, http://extraup.keygate.co.il/up/ztlfa.jpg המשחק הוא בעיקר למשחקים, לא גיימר כבד אבל. מעדיף שיהיה מבוסס על INTEL ו GEFORCE, ושיהיה מסך LCD. לא צריך כרטיס קול עכבר ומקלדת. תגיבו על המפרט שבניתי בבקשה, ואם הוא לא טוב אז אם אתם יכולים תבנו לי אחד טוב בסביבות ה 6000 שקל. תודה רבה

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום אני בונה מחשב שישמש לעריכת וידאו (עם פרימייר). ההתלבטויות שיש הם לגבי המעבד, הלוח והזכרון. מעבד (חובה INTEL ההמלצה של ADOBE), הבנתי שבקרוב אינטל משיקה את המעבד החדש, אז אני מניח שכדאי להמתין לירדת מחירים. (בכל מקרה אני לא אקנה את החדש בגלל בעיות תאימות שעלולות להתעורר עם התוכנות שאני משתמש). לוח, כמובן לוח עם SATA II עם RAID על כל ארבעת ה SATA(האם אני צריך לוח עם 8 חיבורי SATA?) שעליו יחוברו 4דיסקים של 400GB כ"א בתצורת RAID 0. זכרון, 2GB אשמח להכוונה. כל עזרה תתקבל בברכה. תודה מראש שחר

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  18. תציעו לי בבקשה מפרט למשחקים ללא ציוד היקפי עם מסך 17 רגיל.

    • 6 תגובות
    • 812 צפיות
  19. אז ככה אני זקוק לשידרוג של המחשב(מעבד,זיכרון,כרטיס מסך,לוח אם,דיסק קשיח,ספק). וכל זה חייב להכנס לתקציב של 3600 שקל... אני מעוניין Dual Core ולוח אם שתומך בPcie-e וזיכרונות DDR2 דיסק קשיח 160 ג'יגה? יש מצב אתם מכינים מפרט כזה מחנות אחת?

    • 27 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום לכולם, אחותי ביקשה מימני עזרה לקניית מחשב צנוע בתקציב של עד 3000 שקל עם כל המערכת (מסך,מקלדת,רמקולים) היא בעצם צריכה אותו רק לשימוש באינטרנט...ומשחקים קטנים אז כרטיס מסך ורשת עמידים ומסך אם יעמוד במכיר אז מסף שטוח ודק..אבל זה לא הכרחי.. אני שמעתי על הפורום מחבר שיש פה הרבה מבינים..אז אשמח לקבל הצעות ואתרים מולצים שאוכל לירכוש מחשב תודה

    • 0 תגובות
    • 730 צפיות
  21. Started by japaN,

    טוב אז ככה אני רוצה מפרט מחשב עם החלקים הכי טובים מעבד הכי טוב כרטיס מסך הכי טוב הכל הכי טוב כולל מסך LCD בלי עכבר ומקלדת רמקולים וכו' תודה רבה עריכה: המחשב מיועד למשחקים

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. מבקש בבקשה מפרט מלא עם מעבד E6600 CORE 2 תקציב עד 4,000 לא יספיק עד 5,000 תודה תודה תודה למי שיכין לי אם יש אפשרות להכניס כונן DVD ו CD ROM

    • 7 תגובות
    • 895 צפיות
  23. Started by lisly,

    טוב אז, מחשב ראשון: מארז ATX לוח אם אינטל מקורי מדגם INTEL GRANT COUNTY2 מעבד INTEL PENTIUM D805 DUAL CORE 2 מגה CACHE זיכרון Pc 5300 667mhz 1024 mb דיסק קשיח 160GB SATA-2 8m 7200 rpm צורב X16 DUAL LAYER מסך 17LG דק L1717S 8ms כרטיס מסך תלת מימדי ATI X-300 128M PCI EXPRESS כל הדברים האחרים רמקולים מקדלת וכו' כל זה ב 3400 ש"ח. עכשיו, מחשב שני: מחשב AM2 AMD DUAL CORE AM2 ATHLON 3800 X2 D.C מסך- שטוח 17 AOC לוח אם: MSI K9N NEO לא משולב CHIPSET NVIDIA NFORCE 550 מעבד: AM2 ATHLON 3800 X2D.C 64 BIT AMD- ליבה כפולה- לא 939 זיכרון: 1024 מגה אין פרטים צריך לברר כרטיס מסך: PCI ECPRESS לא משולב על הלוח אם- GFORCE 7300 GS 256MB דיסק קשיח: 160GB SATA 2 7200 RPM צורב: DVD 16X S SOny/…

    • 10 תגובות
    • 832 צפיות
  24. Started by gregp,

    מה דעתכם על מחשב הבא: השימוש העיקרי אופיס (לינוקס וחלונות) פלוס קצת תכנות ולפעמים משחקים. Amd Athlon 64 3200 BOX AM2 ---- 595 Gigabyte GA-M55plus-S3G nForce 430 AM2 ---- 580 2 X Twinmos DDR2 533 512MB --- 530 Western Digital 160GB SATA II 8MB 7200RPM WD1600JS ---- 451 Frontier A-POD 450Watt Black ---- 213 ----------------------------------------------- 2369 כל הרכיבים מפנדה. מסך וצורב DVD קיימים. תודה מראש לכל העונים

    • 10 תגובות
    • 781 צפיות
  25. שלום חברים, אני רוצה לקנות מחשב לשימוש ביתי פשוט ביותר (אופיס ואינטרנט) רציתי לדעת איזה מהשילושים עדיף: 1. Athlon64 3200+ (S-939) VENICE CORE ABIT AX8 v2.0 s939, K8T890, PCI-E, SATA, HT 2000, F.Wire eVGA 6200LE Max 256MB TV, DVI, PCI-E 2. Athlon64 3200+ (Socket AM2 ?ASROCK AM2V890-VSTA Socket AM2, K8T890, DDRII 800, PCI-E BFG 6200LE Max 256MB TV, DVI, PCI-E 3. Athlon64 3000+ (Socket AM2 ?AMD ASUS M2NPV-VM Socket AM2, 6150, DDRII 800, PCI-E GF 6150 128MB ON BOARD אני לא כל כך יודע מה ההבדל בין סוקט 939 ל AM2 אז אם מישהו יכל להסביר זה יהיה נחמד. בנוסף אני יכל לשדרג למסך LCD של CMV, לא שמעתי על החברה ורציתי לדעת אם מישהו מכיר. תודה , אייל.

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים