ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,478 דיונים בפורום זה
-
GA-965P-DS4 E6400 PQI 1GB 667MHz PC5300 TURBO PQI 1GB 667MHz PC5300 TURBO GeForcePCX7300GT Poseidon מארז WD3200KS הרד-דיסק (יש לי עוד 2 כאלה ואני אעשה RAID 5) נראה לי גם ספק של ליברטי ..... אני לא מתכנן כרגע OC אבל אולי עוד חודש-חודשיים אני אתחיל להתלמד בעניין כל השאר צורבים ועניינים יש לי .... אני צריך קירור נוסף בשביל OC בסיסי ? או שהרגיל מספיק? האם הבורד טוב לOC? המעבד? הזיכרונות?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, התכנון הראשוני שלי היה להרכיב מפרט Core 2 Duo בתקציב של 3000 ש"ח - אפשר להגיד שהצלחתי, אבל הייתי צריך להתפשר יותר מדי על שאר הרכיבים, לכן החלטתי להגדיל את התקציב ל-4000 ש"ח. המחשב מיוחד למשחקים, אבל הגדש שלי הוא על לוח אם וזיכרון איכותיים, אפילו על חשבון כרטיס מסך, דיסק קשיח או כונן אופטי. הדרישה שלי היא מעבד E6300, לוח אם איכותי (אני לא אשתמש ב-SLI, אבל הוא לא יפריע), 2GB זיכרון פנימי שיעבוד ב-Dual Channel וכל השאר איך שנכנס בתקציב. התחלתי לבנות מפרט, אבל לא הצלחתי לסיים אותו: SKYPC - Intel Core 2 Duo E6300 1.86Ghz - 1121 KSP - ABIT AW8D 975X - 890 PANDAS - PQI Turbo 2Gb DDRII 667MHz 4-4-4-12 - 1130 3141 ש"ח
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
מה קורנ חברה יש לי תקציב של 6200 -6500 וזה המפרט שבחרתי תנו עצות בבקשה mem = ocz ddr2 gold 800 2*1024 = 1670; processor = amd am2 4200 dual core low energy = 1365; mother board = gigabyte amd am2 nforce 590 = 1176 x1900xt = 2200 shekel אז מה צריך לשנות ?
-
- 3 תגובות
- 572 צפיות
-
-
לאחר שפירסמתי שאני מחפש מפרט לפני כחודשיים הציעו לי לחכות לקונרו ואכן כך עשיתי אני מחפש מפרט עד 7000 בעיקרון בלי מסך בלי מקלדת עכבר וכל זה אני רוצה מחשב בעיקר למשחקים כבדים ועבודה בשולחן עבודה ואינטרנט תודה מראש לעוזרים!!!
-
- 12 תגובות
- 780 צפיות
-
-
צריך במפרט הארד דיסק 250 GB, 2 GB זכרון ראם, מארז עם מאווררים שקטים, צורב DVD (ואת הדברים הרגילים-כל מה שמחשב צריך כדי לפעול טוב) לא צריך עכבר,מקלדת,רמקולים, ומסך תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 725 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משדרג כרטיס מסך+מעבד+לוח אם+צורב DVD+ זיכרון 1GB התקציב שלי הוא מקסימום 3500 עם חריגות בודדות אפשריות כשבניתי שדרוג בסכום זה מבוסס AMD X2 3800 הצלחתי להכניס כרטיס מסך 7600GT, אך ברצוני ללכת על E6300 (כחשיבה אולי יותר לטווח ארוך) אז לא נותרת לי ברירה ולרדת לכרטיס מסך 7600GS EXTREME תפקיד המחשב: משחקים ממוצעים (לא חייב גרפיקה מקסימלית אבל שיהיה יפה) + הורדות (איימיול וכו') + עבודה משרדית איזה החלטה לעשות ? E6300 + 7600GS EXTREME או AMD X2 3800 + 7600 GT מה דעתכם? הצלחתי לארגן גם את המפרט הבא: NEC ND-3550A Silver x 16 Bulk DVD±R/RW 216.00 ¤ 1 216 ¤ 1 8955 Intel Core2 Duo 2.13GHz 2MB E6400 Box CPU 1475.00 ¤ 1 1475 ¤ 2 9020 Gigabyte GA-945P-S3 RH Intel 945P …
-
- 8 תגובות
- 684 צפיות
-
-
: שלום שלום לאנשי הפורום ! לאחרונה קיבלתי כמתנה ATi Radeon X1900XTX עכישו הבעיה שהמחשב הנוכחי שלי יוצר צוואר בקבוק בשביל המפלצטון הזה אז ביקשתי וקיבלתי תקציב של עד 3800 ש"ח כדי לבנות לו מחשב מתאים כדי לנסות ולמנוע עד כמה שיותר את צוואר הבקבוק שנוצר . תודה מראש על העזרה שלכם
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
זקוק למפרט לעבודה משרדית. לא כולל מסך! כרטיס מסך שיהיה כלול בתוך הלוח אם (לא נחוץ משהו חזק\ 6100 יספיק). מה שכן חשוב, זה שיהיה מדפסת טובה מאוד! שתיהיה גם מדפסת/סורק/פקס ו-מכונות צילום . המחשב הוא לעסק... תודה
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום, בידי הצעה למחשב נייד חדש.. http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=1790 אני חיפשתי מחשב למטרות גלישה בעיקר, אך הוא צריך להתאים גם שאני אוכל לראות בו סרטים ולהפעיל בו משחקים ברמה סבירה(לא מהחזקים משחקים כמו פיפא,אנביאי, מנג'ר וכדומה) התקציב שלי הוא 6 אלף בערך.. אך אם יש הצעה טובה מאוד אוכל להעלות את התקציב.. מה אתם אומרים על ההצעה? המעבד טוב? המחשב עצמו טוב? תודה רבה מאוד לעוזרים..
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Core2 Duo E6400 Asus P5B G.SKill 1GB x 2 800Mhz (ZX series) ATI X1800XT 512Mb WD 160GB SATA-II Sunbeam Transformer Black ENERMAX Liberty 400W +מקלדת לוגיטק הכל ב-5900
-
- 11 תגובות
- 784 צפיות
-
-
אני רציתי לדעת כמה לדעתכם כדאי לי להוציא על מחשב ... אני לא משחק הרבה אבל פה ושם אני משחק משחקי און ליין וגם הייתי רוצה לשחק COD2 ו - F.E.A.R וכל הדברים בסגנון על הגדרות נחמדות... אבל הרוב אני באינטרנט, איי סי קיו, מסינג'ר וכל הדברים האלה. תודה מראש, אלי.
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
הי חברה, הרבה זמן לא שאלתי פה שאלה אז הנה כמה, ואני מקווה שיענו על הכל ולא יתפסו על שאלה אחת ספציפית: 1.) מעבדי AM2 שהם Energy Efficiant קיימים לשוק מעבדים ביתיים? מה מחירם והאם כדאיים? 2.) איזה מעבד בתחום מחיר נמוך (500 ש"ח) מומלץ היום למערכת של HTPC ואיזה לוח מומלץ אבל תקציבי מתאים לו(אם בכלל קיימת חיה כזו)? כבר ביררתי ב-Logicpc בעבר על הדור הקודם של הניידים והמחיר יקר: 1000+ למעבד ואיזה 1200 ללוח של DFI (היחיד שיש להם שמתאים) לפני שמדברים על זיכרונות, מארז ועוד ... :\ 3.) בהנחה שאני מוכן להשקיע סכום סביר על HTPC (מחשב שיעבוד 24/7 ויהיה חסכוני בחשמל) מה לדעתכם הוא מפרט מומלץ עם האופציות שקיימות היום בשוק? 4.) אם במחשב כזה הייתי מעוניין לשחק מדי פעם ללא דרישה לגרפיקה גבו…
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הרכבתי את המפרט הבא: מעבדי אינטלPentium D 2.66Ghz, s775, 2x1MB Cache, DualCore לוחות אם למעבדי אינטלGIGABYTE 8I945PL-G s775, DDR2, SATA2, PCI-E זכרונותDDR II 667 1GB Twinmos דיסקים קשיחיםWestern Digital 80GB 7200 8MB WD800JB כרטיסי מסךASUS Radeon X1600 Pro 512MB, DVI, PCI-E כוננים- 1.44, CD-ROM, DVDDVD Recorders NEC 3550A DVD±RW x16 Dual Layer x8 Black מארזים4JA-7610 ATX MIDI 400W Black and Red מקלדותLogitech Logitech Internet Pro Black עכבריםLogitech Logitech Optical Wheel Mouse S90 Black מסכיםLG L1719S 17'' 8ms מחירון עבודות במעבדהAssembly - Computer (New Compon.) מחיר4415 ¤ מ KSP מה אתם חושבים?
-
- 8 תגובות
- 757 צפיות
-
-
מחפש מפרט ב-3500 שקל טוב למשחקים מבוסס AMD לא צריך צורב
-
- 6 תגובות
- 552 צפיות
-
-
מפרט למשחקים.. המפרט כולל מסך.. LOGIC S.I.L Group Ltd / 5-313420-51 Address: Ramat-Gan, St. Haroe 2, Telephone: 03-6728681 Date: 10/8/2006 Time: 19:45 № Code Product Price Quant. Summ 0 9009 19'' EMC EV-927 (8ms) + Speakers LCD Monitor 1225.00 ¤ 1 1225 ¤ 1 923 Compucase-HEC Super Midi Tower CI-6919 BL USB 300W 401.00 ¤ 1 401 ¤ 2 640 Computer Assembly 160.00 ¤ 1 160 ¤ 3 8781 EVGA e-Geforce 7600GT KO PCX 256MB DVI Video Card 1085.00 ¤ 1 1085 ¤ 4 8647 Genius SP- P110 Black Speakers 37.00 ¤ 1 37 ¤ 5 9020 Gigabyte GA-945P-S3 RH Intel 945P Motherboard 671.00 ¤ 1 671 ¤ 6 7244 Gigabyte Neon Cooler 8 Pro For K8 77.00 ¤ 1 77 ¤ 7 8284 Intel Pentium D 2.66GHz 2X1M Cache…
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני מנסה לבנות מפרט למחשב שייעודו בעיקר למשחקים והוא בתקציב של כ4.5K את הDVD\R השמטתי וכן את כ.קול - לדעתי אין צורך במשהו מתקדם מזה שקיים בONBOARD וכן מקלדת עכבר רמקולים וכו'. אין לי צורך במסך כך שסה"כ התמחור לחלחקים שרשומים כאן יהיה בסביבות ה4K X2 3800+ motherboard: Gigabyte s3 mem: ddr2 667 1GB twinmos vid card: eVGA 7600 GS HD: MAXTOR 250 GB SATA 2 ספק 500W + מארז (משנה איזה?) אפשרי יהיה להתפנק במסגרת התקציה בCORE DUO על כל המשמעויות? אשמח לתגובות!
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
טוב אז ככה, חבר צריך מחשב נייד במחיר של עד 6K. המחשב הוא לשימושים ביתיים רגילים. כמובן שעדיף 1 ג'יגה ראם בשביל וויסטה. מעבד CORE DUO. צורב DVD. כרטיס מסך לא מובנה (אם אפשר). מסך טוב. חברה טובה. אחריות ארוכה. תודה רבה !!! :xyxthumbs: :yelclap: :hi: :-* :-*
-
- 24 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי יש לי 2 מחשבים בעבודה ואני רוצה לשדרג אותם כי הם איטיים. מישהו יכול לתת לי איזה משהו בסביבות ה2000 שקל ל2 לוחות אם ומעבדים (ואם אפשר אולי גם זיכרון)
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
-
E6400 Gigabyte 965P DS3 Mushkin 2GB DDR2 800 Compucase 6A21 400W WD 250GB 16MB GeForce 6200LE מסך: L1970RH LG 2MS סה"כ: 6,800 חישבתי לפי הרכיבים הכי זולים בחנויות שונות. יצא לי בין 6,900 ל-7,000. אני משלם במזומן. נראה לי הנחה לא מספיקה (מצד שני, מדובר במצב אופטימלי של לקחת את הרכיב מהמקום שבו הוא הכי זול, מה שלא ממש בר ביצוע). מה אתם אומרים? איך המחיר? אגב, אם יש לכם איזה משהו להוסיף, או הערות לגבי המפרט עצמו - שמיועד ליישומי גרפיקה בעיקר: פוטושופ (קבצים גדולים) ואולי גם תלת מימד - אתם מוזמנים להעיר את תשומת ליבי. תודה.
-
- 11 תגובות
- 792 צפיות
-
-
לוח אם: pc partner \ giga byte כ.מסך: 64MB עם מאיץ גרפי 3D כרטיס קול: AC97 לשמיעת סאונד היקפי כרטיס רשת: 10/100 הכנה לאינטרנט מהיר ADSL יציאות- לשידרוגים עתידיים: יציאת AGPx4:כלול יציאת AGPx8:כלול יציאת PCI:סה''כ 3 יציאת USB 2.0:סה''כ 6 מעבד: Intel Celeron D 2.26GHz זכרון: 256 MB מהירות: 400 MHz דיסק קשיח: נפח: GB 40 יצרן: WD / MEXTOR כונן דיסקים: CDROM x 52 מארז: סוג: ATX כולל ספק 400 וואט כניסות USB מלפנים:2 כניסות USB מאחור:4 רציתי לדעת אם המפרט הזה מספיק בשביל אינטרנט, סרטים, ומסנג'ר? אני יודע שהזכרון נחשב כקצת אבל האם גלישה באינטרנט הפעלת אייסיקיו ומסנג'ר יחדיו ותוכנה כמו ביטורנט לפעמים ברקע, האם זה יהיה אפשרי לעבוד בצורה נוחה?
-
- 6 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אני צריך מחשב נייד בתקציב של פחות או יותר 5000 שקל אין לי העדפות לשום חברה
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
זה היה חודש (+) מורט עצבים, אבל תיכף אגיע לנחלה... ביצוע הרכישה יעשה היום או מחר בבוקר. אני רוצה להודות להורי שהביאוני עד הלום, אבל יותר מכך לחברי הפורום הנאמנים והמסורים שסייעו לי בכל (רוב) השאלות וסייעו לי להתמצא בעולם הסבוך של המחשבים האישיים ומהם למדתי רבות, בתקווה שהגעתי למערכת מחשב מנצחת, אשר יחס המחיר\עלות שלה הוא האופטימלי עבורי. אז חברים יקרים - תודה רבה! אמשיך לבקר כמובן כדי להעביר את המידע שרכשתי כאן לאחרים אשר זקוקים לעצה או המלצה. וכמובן כדי לשאול עוד שאלות כי הנושא מרתק. המפרט: גולת הכותרת והיהלום שבכתר (מעבד): E6400 העריסה שתנענע אותו ל-OC מוצלח (לוח אם): GigaByte 965P DS3 ליווי ראוי (זכרונות): 2GB MUSHKIN 800MHZ 5-5-5-12 (התזמונים לא מלהיבים אותי ב…
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום, כן, קראתי את התקנון. אני לא מבקש שתביעו דעה על חנויות מסוימות. מי שמכיר ויצא לו להתנסות עם חנות מחשבים טובה ואמינה בב"ש, בבקשה לשלוח לי הודעה פרטית עם שם החנות. תודה, ניר
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
שלום כולם אני בקרוב מאוד קונה חדש ויש לי התלבטות בין מק יפה ומעוצב לפי סי מרעיש וחזק אז אם אתם יכולים לעזור לי להרכיב מפרט ב7K +- שיהיה בו כרטיס מסך של נוידיה 7900 או רדאון 1900 ו2.0GB ראם וצורב לייט סקרייב ומסך דק בין 17 ל19 מה שנכנס בתקציב ועדיף שהמסך יהיה מסך HD תודה עמית
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-


