ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
רכשתי מחשב נייד אך בניגוד לפרסום, הוא היה ללא יציאת S-Video. החברה מכירה באחריות ומוכנה לספק לי אבזר בעזרתו אוכל להתחבר בין המחשב הנייד ובין מסך הטלויזיה ללא יציאת S-Video. אין לי מושג מה אני צריך. הבנתי שניתן לחבר יציאת VGA לטלויזיה..... אך גם הבנתי שלא מדובר בכבל פשוט אלא בדבר מורכב יותר. אודה לכם אם תגדירו לי בדיוק מה אני צריך כדי שאוכל לוודא שמקבל מהם דבר תקין שיעשה את העבודה. תודה
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
-
שלום לכולם המחשב ישמש בעיקר לעבודה של Office קצת משחקים ועבודה גראפית המפרט שהרכבתי הוא מעבד Athlon 3600 DUAL CORE BOX תושבת AM2 לוח אם GA-M55S-S3 זיכרון 512Mb KINGSTON Original כונן קשיח Western Digital 160Gb כ.מסך ATI RADEON X1600PRO 256 mb DDR2 צורב LG H10AK x16 Bulk BLACK מארז ג'נרי כלשהו הצעות ושיפורים ?
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
יש ברשותי מחשב P4 1.8 RDRAM-800 עם 256 זיכרון כרטיס מסך: ASUS GEFORCE 3 TI-200 64M חשבתי לשדרג מעט את המחשב שיריץ משחקים בצורה סבירה (לא משחקים חדשים מאוד) השאלה מה עדיף לשדרג: כרטיס מסך או זיכרון (או שניהם) ?? ולאיזה חלקים? (אני יודע שזיכרון RDRAM יקר יחסית) האם בכלל שווה להשקיע 500 ש"ח במחשב? והם זה מספיק? תודה
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
דגם: Dell Inspiron 1300 § מעבד: Intel Pentium M Processor 735 (Dotan)1.73GHz 400Mhz FSB 2MB cache § מסך: "WXGA 15.4 רזולוזיה 1280X800 ו- 16.7 מליון צבעים. § כרטיס מסך: Intel 915GML § זיכרון: (512MB (512X1 § דיסק: 80GB 5400rpm § כונן אופטי נשלף: DVD Multy Burner § כרטיס קול: Bit Analog 18-20 bit § כרטיס רשת: 10/100 § כרטיס רשת אלחוטי § כרטיס מודם: 56K § יציאות: USB X 3, S-Video, RJ-11, RJ-45 § חריץ One ExpressCard slot 54mm :PCMCIA § עכבר: Touch Ped § מערכת הפעלה: Windows XP HOME § סוללה: Lithium Ion 4CELL § משקל: 2.9 ק"ג אחריות ל- 3 שנים במעבדות היבואן הרשמי. 4429 מחולק ל5 תשלומים אני יודע שהמחשה הזה מיושן קצת, אבל איך המחי…
-
- 6 תגובות
- 830 צפיות
-
-
מה המחיר שלו בארץ? http://www.trustedreviews.com/article.aspx?page=5319&head=0 מה דעתכם עליו?מחשב חזק?
-
- 1 תגובה
- 714 צפיות
-
-
אני סטודנט שחוזר ללימודים אוטוטו ומחפש נייד, אחרי כל התשלומים לאוניברסיטה נשאר לי פחות מ-3K ש"ח להשקיע על מחשב... לא מצפה למחשב מפלצת- רק שיעמוד בכבוד בשימוש בתוכנות אופיס, בגלישה ובסרטים מדי פעם. מעדיף לא להתעסק עם יד שניה! מצאתי את הדבר הזה: http://www.odeco.co.il/default.asp?catid=%7BFC704F52-0DBF-48E6-A23F-650EFA687FDC%7D מישהו יכול לספר לי קצת על מעבדי VIA? ובסה"כ האם המחשב שווה את הכסף? אם יש לכם הפניות להצעות אטרקטביות יותר במסגרת המגבלות אשמח לקבלן, אם מדובר בעסק שמאפשר מס' תשלומים מה טוב. תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב לעבודת עריכה גרפית ותכנות, בתקציב שיישב באזור ה 11000-12000, רוב העבודה שלי עוסקת בעיצוב בסביבת VISIO ו- ACAD. מעבר לE6600 ול NVIDIA QUADRO FX1500 אני לא סגור על כלום, יש לי כבר מסך (APPLE LCD 20) (ממש לא מתמצא בהפרשי ביצועים בין לוחות אם זכרונות ובמי מייצר מארזים וספקים איכותיים- זה עיקר הבעיה שלי) זה המפרט שבניתי, לא כולל הרכבה, הצעות יתקבלו בברכה (רוצה להגיע לפחות מ 12K וחשוב שהמחשב יהיה שקט- אני עובד מהבית) Leadtek Quadro FX 1500 PCI EXPRESS - SLI - PCX 3286.63 ASUS P5W DH DELUXE (975X) - ATX 1581.30 Intel Core 2 Duo 6600 1998.99 2GB Cellshock (2X1024) DDR II - PC6400 4-4-4-12 800MHz 1885.32 Seagate 400GB NCQ 16MB 7200RPM S-ATA II 1330.21 …
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אהלן, בזמנו ,לפני כמה שבועות הצעתם לי מחשב של ACER -Aspire 5672WLMi ונתנם לי לינק של - YARDENPC. בנתיים הסתכלתי בפורומים ונכסנתי לעוד אתר SKYPC ובו מראים את אותו מפרט רק עם נתונים אחרים... לדוגמא ב"ירדן פי סי " הכרטיס מסך הוא X1600 ובSKYPC הוא X1400 . הדבר גרם לי לחשוב פעמיים ונכנסתי לאתר הבית של ACER ובאמת הכרטיס הוא X1400. יכול להיות שבירדן פי סי יש טעות או שמה הם שינו את המפרט ואו לא אמינים? זה נראה אחלה מחשב אבל חשוב לי שהכרטיס מסך יהיה לפחות X1600
-
- 5 תגובות
- 920 צפיות
-
-
AMD Athlon64x2 (AM2) 3600+ *Windsor* 64bit 2000MHz, 256kb(x2) Cache- Box - 3Y Warranty SocketAM2 - ?nVIDIA GeForce 6100 + nForce 430 - ?Gigabyte GA- ?M51GM-S2G - 3Y Warranty DDR-2 - 1024mb PC4300 - Twinmos/Samsung/Kingston/Corsair/Geil etc... 533mhz - 3Y Warranty 80GB - SATA-II - 7200RPM - 8MB - SAMSUNG - 3Y Warranty DVDRW BLACK LG H10N OEM DVD-RAM Foxconn TLA-560 + FSP 300W + 80mm Fan - 1Y Warranty כרטיס מסך - מובנה על הלוח אם כרטיס קול - מובנה על לוח האם כרטיס רשת - מובנה על הלוח אם כל זה 2500 ויש לי רק 2200 אז אודה לכם אם...תפחיתו כמה דברים כך שהמחיר יהיה מתאים
-
- 8 תגובות
- 741 צפיות
-
-
מיועד לילדים קטנים יחסית, הגדול בן 11 - אז לא צריך את הגרפיקה הכי מטורפת, אלה משהו סביר שיתן ביצועים מעולים לעבודה משרדית (אינטרנט, office, ....) וביצועים סבירים למשחקים (לפחות שיעלו בגרפיקה המינימלית ויעבדו חלק). הציעו לי את המפרט הזה בקומבינה (לפחות זה מה שהם טוענים). ומבירור קצר באינטרנט מסתבר שזה באמת בערך 10-15% פחות מהכי זול שמצאתי. רציתי לשמוע את דעתכם השאלה מתייחסת בעיקר לכרטיס מסך, הלוח אם והרמקולים : מעבד intel 2.8g 775 dualcore (820) : מחיר - 634 ש כרטיס מסך -pcx fx 7300 gt x8 256mb dvi - : מחיר 365 ש' ------ השאלה הגדולה...!!!!!! זה מספיק??????????? לוח p5vd2-mx asus : מחיר 326 ש'. כרטיס fly prime 30 tv : מחיר 121 ש' (נראה לי שמיותר...). זיכרון 667mhz 512mb dd…
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
אני מתחיל לימודים גבוהים בקרוב ואני מעוניין לקנות נייד, בסכום של עד 11 אלף. המחשב יהיה עבורי כתחליף למחשב שולחני, משמע אני מעוניין בביצועים יותר מאשר ניידות. המטרה העיקרית היא תמיכה במשחקים. אני לא רואה מצב של שימוש בו ללא חיבור לחשמל, אפילו שעה אחת של עבודה תספיק לי אם אפשר אני מבקש שלא יהיה לו פחות מג'יגה של זיכרון פנימי, 80 גי'גה של זיכרון קשיח, וכרטיס מסך חזק למשחקים (ATI X1600 ו- Geforce Go 6800 לפחות). קיימת גם אפשרות של שימוש עתידי ב MATLAB אני אעריך כל עזרה שתוכלו לספק לי, תודה מראש.
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני סטודנט ואני צריך מחשב חזק שיפעיל מע' הפעלה WIN XP, תוכנה סטטיסטית (SPSS) ותוכנה גרפית (PhotoImpact). בנוסף, הייתי רוצה גם להפעיל עליו משחקים עם גרפיקה סבירה, לשמוע מוזיקה ולראות סרטים. יש לי תחושה שאני מחפש יותר מדיי בשביל 4,500 ש"ח, אבל אני לא בטוח ולכן אני שואל אתכם. ראיתי באופיס דיפו מחשב HP PAVILION והוא נראה מדליק. מה אתם חושבים עליו? איזה דגם שלו כדאי לקנות? איך מעבד AMD TURION לעומת מעבדים אחרים? איך הוא בהשוואה למחשבים אחרים? חשוב לציין שמכרתי מחשב נייד 1.2 GB סלרון עם 192 RAM זיכרון ואני מחפש משהו הרבה יותר חזק ממנו כי הוא בקושי עלה לי... אשמח לתת עוד פרטים אם יש צורך תודה מראש לכל החברים, חג שמח.
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אני משתמש במחשב בנוסף למשחקים גם באינטרנט, סרטים ומוזיקה - שימוש יומיומי. אין לי כל כוונה לעשות OC או להתעסק עם מודינג. אני לא רוצה מחשב מטורף, (התקציב גם לא מאפשר את זה במיוחד) אבל אחד שיחזיק כמה שנים טובות. עברתי כאן על כל מיני הצעות בפורום, וגם הלכתי לחנות מחשבים ליד הבית שלי ומשם הוצאתי מחירון. עד כמה שהבנתי מומלץ לקנות לצרכים שלי GF7600 GT, שבחנות עולה 860 שקל. לגבי מעבד, יש רשימה של שלושה דגמים של אינטל (כפולי ליבה,השאר לא ממש מעניין אותי) 2.6 ג'יגה שעולה 720 2.8 שעולה 820 ו3.2 שעולה 1300 לגבי AMD, יש רק דגם אחד שהוא כפול ליבה במחירון והוא AMD athlon 3800 ומחירו 1050 אני לא בדיוק יודע כמה כדאי להשקיע במעבד, וכמה ג'יגה הרץ מומלצים לצרכים שלי. זה הרי בכל זאת הפרש של …
-
- 7 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אופצה א' זה לרכוש מעבד intel core duo T2300e 1.66 Hz עם זיכרון 512MB המחשב של לנובו N100 אופציה ב' זה לרכוש מעבד AMD Turion 64 עם 1 ג'יגה זיכון 512*2 זה ש פוג'יסטו סימנס אין לי העדפה כלשהי לחברה מסויימת השימור העיקרי של המחשב יהיה אופיס אינטרנט וסרטים פעם ב' לא יותר מזה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 805 צפיות
-
-
טוב אז חיברתי מפרט מהמומלצים רציתי מפרט בינוני, כזה שיריץ לי משחקים ויהיה טוב גם בעוד 2-3 שנים תגיבו אם יש לכם ספקות לא צריך ציוד היקפי, אבל אולי אני צריך מאוורר (אז תמליצו לי) intel core 2 due E6300 מעבד רק אינטל (אולי אני אשנה ל-E6600) LGA775 intel945P לוח אם רק אינטל DDR2 1024MB PCS300 - Kingston זיכרון פנימי DDR2 1024MB PCS300 - Kingston זיכרון פנימי - מודול שני 160GB - SATA 2 7200RPM 8MB - Maxtor דיסק קשיח PCX - Radeon X1900GT 256MB DDR2 256bit כרטיס מסך אני חוזר: מחיר בינוני, למשחקים, בלי ציוד היקפי (אולי מאוורר), שיספיק ל 2-3 שנים
-
- 6 תגובות
- 971 צפיות
-
-
אוקיי המחשב הזה הולך להיות למשחקים כבדים אז צריך להוציא בתקציב הזה את הטופ שבטופ אוקי צריך 160 גיגה דיסק קשיח וגיגה זיכרון וכרטיס מסך משהו שירזיק לי לפחות שנה יפה את המשחקים ואז אני מחליף אותו ואת השאר אני משאיר לכם תודה לעוזרים נ.ב זה יקנה מSKYPC אני קונה מחשב שלם ומארז ומסך וצורב אני בחרתי מארז של HEC עם 400W עולה 435 אז לא לדאוג בקשר מארז ולספק!!
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כמה שיותר זול יותר טוב. לא כולל: מסך, מקלדת, רמקולים, עכבר, צורב DVD, צורב, כונן CD, כונן FLOPPY. בקיצור: מעבד לוח אם כרטיס מסך מארז ספק כוח דיסק קשיח זיכרון (עד 4500 ש"ח) אני רוצה להפעיל על המחשב משחקים חזקים שדורשים מחשב חזק (ל-3 שנים פחות או יותר). תודה רבה מראש.
-
- 36 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום חברים בניתי את המפרט הזה עבור חבר לעבודה שביקש מפרט באזור ה3500-3700 המפרט הוא למחשב קומפלט כולל הכל, מסך דק, רמקולים, מקלדת.... מחשב ראשון שלו בבית. עכשיו ניסיתי לחסוך כמה שיכולתי אבל בסוף הגעתי ל~4000, שזה 300 מעל הגבול העליון של התקציב אז כמו שכתבתי, אשמח לשמוע את דעתכם ואם יש הצעות להוזלה אז סבבה: LG LCD 17 L1750SQ [1130] Amd Athlon 64 3500 BOX AM2 [560] [1690] Gigabyte GA-M55plus-S3G nForce 430 AM2 [580] [2270] Corsair Value Select 512MB PC2-5300 DDR2-667 CL5 [355] [2625] Western Digital 160GB SATA II 8MB 7200RPM WD1600JS [390] [3015] LG GSA-H10 Multi DVD-Recorder Bulk White [210] [3225] Compucase 6C28 Midi Tower True 300Watt PSU [298] [3528] Logitech® Optica…
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אבקש מפרט למשחקים ללא מסך, ציוד הקפי וללא צורב DVD ב- 4200 ש"ח תודה !
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
היי, אני מחפש נייד עם CORE 2 DUO שיריץ תוכנות כמו MATLAB,SOLIDWORKS,VISUAL STUDIO 2005 משחקים של EA SPORTS (אין צורך ברזולוציה ובפרטים מקסימליים) עדיפות למסך 14.1" מקסימום 15.4" תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
אוקיי המחשב הזה הולך להיות למשחקים כבדים אז צריך להוציא בתקציב הזה את הטופ שבטופ אוקי צריך 160 גיגה דיסק קשיח וגיגה זיכרון וכרטיס מסך משהו שירזיק לי לפחות שנה יפה את המשחקים ואז אני מחליף אותו ואת השאר אני משאיר לכם תודה לעוזרים נ.ב זה יקנה מSKYPC אני קונה מחשב שלם ומארז ומסך וצורב אני בחרתי מארז של HEC עם 400W עולה 435 אז לא לדאוג בקשר מארז ולספק!!
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום אני גרפיקאי ואפטריסט שמחפש נייד טוב המחשב יהיה נייד אבל גם הפיסי שלי (כלומר מה שניקנה זה מה שנעבוד איתו) כמובן שאני ירחיב ל 1 GB זיכרון הנה המפרטים וקישורים: Toshiba Satellite A100-237 1.83GHz Intel® Duo® T2400 1.83GHz Clock Speed 2MB L2 Cache 667MHz Front Side Bus 65nm Architecture Dual Core זכרון פנימי : 512MB DDR2 ניתן להרחבה עד 2048MB במהירות 667MHz מסך רחב : "15.4 Toshiba TruBrite® WXGA TFT display 1280x800 דיסק קשיח :80GB 5400Rpm SATA כרטיס גרפי :ATI Radeon® X1600 128 Up to 256MB http://www.yardenpc.co.il/Product.asp?productid=3354&catcode= ACER ASPIRE 5672WLMi 1.73GHz Intel® Core Duo Processor T2250 1.73GHz Clock Speed …
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
תגידו, מעבדי CORE 2 DUO נקראים המעבדים CORE DUO ? ? ? כי כרגע מישהו בחנות התעקש שאין דבר כזה E6300 וכדומה למחשבים ניידים. הוא גם אמר לקנות מחשב של INFINITY כי הם חברה שבעצם זה GIGABYTE ובגלל שהם חדשים, נותנים חומרה טובה, ובמיוחד כרטיסי מסך טובים כמו 7600 GO. מה אתם אומרים? אני מוגבל לזה: יש דגמים שעדיין אין שם? http://logicpc.co.il/heb/colist.aspx?type=A00186
-
- 9 תגובות
- 961 צפיות
-
-
שלום, אם יש לי בנייד אינטל DUE T2300 ואני רוצה להחליף את המעבד... 1) האם זה מסובך? 2) האם זה אפשרי? 3) איפה אפשר לקנות מעבדים לניידים...?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-


