ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
מפרט מלוג'יק: Antec TX1050B 500W Case 840 ¤ Intel Core2 Duo 2.13GHz 2MB E6400 Box CPU 1299 ¤ Western Digital 250GB 7200rpm 16MB Buffer S-ATA RAID 24/7 HDD 505 ¤ Gigabyte GA-965P-DQ6 Intel 965P LGA775 Motherboard 1334 ¤ Twinmos 1024MB DDR-II DDR 667 Memory X 2 1258 ¤ LG GSA-H22A/N 18 x Black Bulk DVD-R/RW+-R/RW 199 ¤ Sapphire Radeon X1600Pro PCI-e 256MB Retail Video Card 1 624 ¤ סה''כ:6099 ¤ על המארז+ספק קראתי רק דברים טובים וזה השילוב הכי זול שמצאתי ברמה הזו (חוץ מזה, אני חושב שהוא יפה) על הלוח והמעבד אני 100% סגור. המחשב לא מיועד למשחקים, וכמעט בטוח לא מיועד לOC. יפעלו עליו פוטושופ/אינדיזיין/דרימוויבר + סביבת פיתוח (לפעמים apache+mysql ולפעמים iis+mssql) וחו…
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, המפרט: מעבד: Intel Core 2 Duo E6600 Box 4096Kb, LGA775, 64bit, Conroe לוח אם: EVGA nForce 680i SLI, Sockel 775 nForce680i SLI, ATX זיכרון: 2048MB DDR2 Corsair TwinX Pro CL 4, PC6400/800 כרטיס מסך: XFX GeForce 8800GTX 768MB DDR3, PCI-Express כונן דיסקטים: Laufwerk 1.44 MB,3.5" beige צורב DVD חדש: Samsung SH-S182M Retail כונן סידי-רום: Samsung SH-D162C 16x/48x Retail דיסק קשיח: שתי דיסקים קשיחים של Seagate Barracuda 7200.10 SATA II NCQ 250GB 16MB ST3250620AS במערך RAID0 כרטיס קול: Creative Sound Blaster X-FI Xtreme Gamer עכבר עם מקלדת אלחוטית: Logitech Cordless Desktop LX 710 רמקולים: Teac XP-20 Subwoofer System 2.1 אוזניות: Plantronics .Audio 350 משחה טרמית: Arctic S…
-
- 5 תגובות
- 924 צפיות
-
-
מעבד Intel Core 2 Duo E6300 Box מחיר לפריט - 1,051.00 ¤ לוח אם GIGABYTE GA-945P-S3 מחיר לפריט - 560.00 ¤ זיכרון TWINMOS 1024MBx2 DDR2 667MHz Cl5 5300 מחיר לפריט - 1,160.00 ¤ דיסק קשיח Westren Digital WD2500KS 250GB מחיר לפריט - 414.00 ¤ צורב LG GSA-H22 X18 DVD מחיר לפריט - 214.00 ¤ כרטיס מסך LEADTEK WinFast PX7600GT TDH Ext 256MB מחיר לפריט - 890.00 ¤ מארז Sunbeam Transformer BLACK מחיר לפריט - 363.00 ¤ ספק כח HEC 450TDT 450W מחיר לפריט - 276.00 ¤ מסך דק View Sonic VA703M 17'' LCD מחיר לפריט - 1,050.00 ¤ עכבר ומקלדת Logitech Cordless Desktop LX500 מחיר לפריט - 298.00 ¤ מחיר סופי - 6300+ ש"ח. תודה ל FarjuN123 שבנה לי אותו. אם יש למשל מסך שאפשר להביא יותר טוב במחיר הזה הצ…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מבקש עזרה במפרט למחשב ביתי שישמש לגלישה באינטרנט עבודה באופיס הורדות מהאימיול וצפיה בסרטים על ידי חיבור לטלויזיה אני צריך שיהיה צורב דיוידי והרד דיסק של 80giga בערך. אין צורך במסך תודה יונתן
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
מחשב נייד עם חלקים מהירים לעבודה פשוטה אבל מהירה אין חובה לכרטיס מסך יקר וקרטיס הקול יכולים להיות ON BOARD 80 GB
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום רב קיבלתי הצעה למפרט מחשב - המיועד לגרפיקה ועריכה קלה בפרימייר בעיקר רציתי לדעת האם המפרט טוב? והאם המחיר שקיבלתי הגיוני? מעבד : INTEL CORE 2 E-6300 לוח אם : GIGABITE 945P-S3 INTEL 945L-FSB1066-DDR2 667-S8C-LAN1GB-PCI EXPX16-S.ATA-8 USB- 8 CH AUDIO זיכרון : DDRII 677MHz 1GB DUAL 512MB X 2 KINGSTON דיסק קשיח : SEAGATE 250GB 7200 S.ATA צורב דיוידי : ASUS DVDRW כרטיס מסך : GIGABYTE PCX1300PRO 128BIT 256 MB DVI TV-OUT כרטיס קול : SURROUND AC-97 כרטיס רשת : 1GB מקלדת : GIGABYTE עכבר : GIGABYTE סה"כ 3900 ש"ח האם כדאי כרטיס מסך של NVIDIA? והאם כדאי דיסק קשיח של MAXTOR/WESTERNDIGITAL? ממש אודה על עזרתכם
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום לכל התותחים. אני רוצה לשדרג את המחשב שלי ככה שיעבוד טוב עוד 5 שנים! בדקתי מה יש לשוק להציע, והגעתי לחלקים הבאים. לוח אם של ASUS דגם P5W-DH Deluxe מעבד של Intel דגם E6600 זיכרון של Corsair DDR2 1024MB 800MHZ CL4 ספק אני לא יודע איזה. קירור אני לא יודע איזה. כרטיס מסך לא יקר עד 700 שקל, אני לא משחק משחקים רציניים חשבתי על 7600 או 7300 של NVIDIA. יש לי : מארז 4 מאוורי 120מ"מ H.D של WD 250GB וכל שאר הדברים תודה מראש על ההמלצות.
-
- 14 תגובות
- 934 צפיות
-
-
מחשב שהעיקר כרטיס מסך טוב וזכרון פנימי מהיר, מעבד לא מהיר העיקר שללוח אם יהיה מותאם למעבד כפול ליבה, דיסק קשיח לא גדול. ללא צורב דיוידי או cd rom ובלי עכבר ומדפסת.וכמובן בלי מסך.תודה
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
מעבד,לוח אם,ספק,כרטיס מסך,זיכרון,דיסק קשיח אולי מארז? אפשר לחרוג ב300-400 שקל עם זה מצדיק את זה מעבד חשבתי על הe6300 כרטיס מסך שיחזיק לא חייב מכונת משחקים. זיכרון לפחות 1 ג'יגה ספק חזק לוח אם תואם עם כל התכונות החדשות. דיסק קשיח עם אפשר 120 ומעלה.
-
- 8 תגובות
- 743 צפיות
-
-
חבר'ה, עבור עבודה עם תוכנות גרפיות כמו AUTOCAD בניתי לי מפרט אך מתלבט בין: א. מעבד: AMD Athlon Dual Core 3600 64bit AM2 לוח אם: Gigabyte M55S-S3 for AMD כרטיס מסר: Gigabyte GEFORCE 7300GS 256MB זיכרון: 1GB DDRII 667MHZ ב. מעבד: AMD Athlon Dual Core 3600 64bit AM2 לוח אם: M2NPV-VM AM2, 6150, DDRII 800, PCI-E ,ASUS עם כרטיס מסך מובנה זיכרון: 2GB DDRII 667MHZ מחיר של שניהם הוא זהה. בתקציב שלי אין אפשרות לבנות משהו יותר טוב!!! תעזרו להחליט,תודה!!!!
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום, אוטוטו אני רוכש את המחשב הנייד שלי לעבודה משרדית... זה הרבה זמן שאני חוקר ושואל פה בפורום והמליצו לי על 2 דגמים עיקריים... האחד: http://www.notebookclub.co.il/prod-d520-core2-duo.htm שזה המחשב של DELL והשני שאני מתלבט הוא HP PAVILION DV6186 מה אתם אומרים? האם ההבדל במסך ממש מהותי (WIDESCREEN לעומת מסך רגיל) והאם יש הבדל מהותי במפרט? ובסופו של דבר, איזה מחשב כדאי לי לקנות לעבודה משרדית בלבד וחשוב שיהיה חזק מהיר ויציב... תודה!!!
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
המחשב מיועד לתכנות, וגם למעט משחקים (לא משהו רציני מדי) אני מעדיף מעבד Intel Core2 Duo E6300 זיכרון פנימי 1GB ודיסק קשיח 160GB כל עזרה תתקבל בשמחה, תודה.
-
- 4 תגובות
- 527 צפיות
-
-
שלום. ההבנה שלי במחשבים בינונית אבל כל שאר החבריםן שלי והמשפחה מבינים ברמה גבוהה מאוד. אני צריך מחשב חדש,שיהיה תותח למשחקים,וכשאני אורמ תותח אני מתכוון ל: *שיעבוד שוטף על משחקים כמו DOOM 3,NFS CARBON ומשחקים כמו אלה רק לשם דוגמא שלא יהיו קטיעות ואני יראה את זה בצורה ריאליסטית ביותר+פילטרים אני לא מתמצא כל כך בהגדרות וכאלה את כל אלה אחי דואג לי לסדר אבל הדרישות שלי למחשב גבוהות כמו כל גיימר מקצועי אחר,כל השאר עניין של לימוד.. אני משתמש בפוטושופ גם,בהורדות שוטפות כל הזמן באימיול וקאזה,יפריע לי מאוד לסגור כמה חלוני אקספולרר בגלל סטיק חסר של זכרון,ואני רוצה שוטף.... הסאונד חשוב גם.. כמעט כל רכיב חשוב לי וכמובן שגם ההארד דיסק,מאחר וכל דבר אני שומר על המחשב ועל מדיות DV…
-
- 35 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני צריך שהתקציב ינוצל כראוי. בנתיים חשבתי על: E6300 XFX 7300GS 512MB לוח אם של ASUS שיתמוך בקונרו. 1 GB זיכרון . 160 GB דיסק קשיח חשבתי על מארז P180 וספק 480 W ... מה אם גוף קירור? האם אני יוכל להכניס את הכול לתקציב? אני צריך שתבנו לי מפרט טוב. מצפה לתגובתכם ולהמלצתכם..
-
- 9 תגובות
- 669 צפיות
-
-
המחשב במיוחד למשחקים, ואני צריך שיבנו לי את המחשב (משלם בנוסף), לא צריך עוד דברים כגון מסך ומקלדת וכל השאר. בניתי מפרט מKSP: Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB 1 1040 לוחות אם למעבדי אינטל? GIGABYTE כמות מחיר סה"כ 945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E 1 580 זכרונות? DDR II 667 כמות מחיר סה"כ 512MB TwinMOS 2 295 590 כרטיסי מסך? Sapphire (ATI) כמות מחיר סה"כ X1950XT 256MB GDDR4, 2xDVI, VIVO PCI-E 1 1690 דיסקים קשיחים? Western Digital כמות מחיר סה"כ 160GB 7200RPM, 8MB, SATA II 1 330 צורבים? DVD Recorders כמות מחיר סה"כ LG DVD±RW GSA-H10AB x16 DL x8 1 185 סה"כ + בניית המחשב: 4515 , ועוד יש הנחה על כמה רכיבים. אך הספק "Compucase CI-6A19+ Heroichi …
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
הציעו לי את המפרט הזה בחנות: compucase 400w 6a19-2f LG H22/12 DVDRWX X18 160GB 8MB SATA2 OCZ DDR2 1G 677 PENTIUM D 2.8 4M DUAL CORE לוח אם MSI RC41-L X300 ATi כ.מסך MSI RX1300PRO TD256 PCIE LCD 17 DVI 731B SUMSUNG לפני קנייה,אשמח אם תעזרו לי לשפר את המפרט.לא מתכנן oc,אך מעוניין שיתאים ל3-4 שנים הקרובות. תודה
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אהלן, טוב אז אני צריך מפרט למחשב בעיקר למשחקים כבדים מאוד... תקציב 6000 ש"ח, גג 6500 ש"ח. לא כולל מסך ושום ציוד הקפי. תודה רבה.
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חברה אני רוצה להודות לכם על העזרה ומה דעתכם? מעבדי אינטל? Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB לוחות אם למעבדי אינטל? GIGABYTE 945GM-S2 s775 Conroe, DDRII 667, VGA, PCI-E זכרונות? DDR II 667 1GB TwinMOS כרטיסי מסך? Sapphire (ATI) X1900GT 256MB, DDRIII, 2xDVI, VIVO, PCI-E דיסקים קשיחים? Western Digital 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II כוננים ??1.44 Teac/SONY 1.44 צורב DVD LG DVD±RW GSA-H22NK x18, DL x8 Black מארזים? HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver (NO PSU ספקי כוח? (PSU 500W MAX (450W True) (24pin אם יש הצעות לשיפור או סתם חוות דעת אני ישמח לשמוע שוב תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
אני מחפש לפטופ שיכול לתמוך בשני מסכים חיצוניים (עם כרטיס מסך תואם). תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 835 צפיות
-
-
היי, אבא של חברה שלי צריך מחשב חדש, הוא משתמש במחשב שלו לאינטרנט, וורד ועוד תוכנות פשוטות ביותר. הם צריכים: מארז, ספק, לוח-אם, מעבד, זיכרון. אם ניתן להכניס: דיסק קשיח, צורב די-וי-די, מקלדת+עכבר (חוטיים בלבד), רמקולים. הערות: הבנתי שמחירי Conroe ירדו בעוד 3 חודשים, אם הוא יכול להמשיך ככה, שווה לחכות? הרכיבים חייבים להיות מחנות אחת בלבד... לא צריך הרכבה.. הנה מה שאני הרכבתי: Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB 1040 945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E 580 512MBx2 TwinMOS 590 Western Digital 160GB 7200RPM, 8MB, SATA II 330 HEC Compucase CI-6A21 Beige and Silver (No PSU) 240 HEC 450TD-TF 450W 2x8cm fan 24pin 260 סה"כ 3040
-
- 7 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אהלן לאחר חיפושים מעמיקים בפורומים הרכבתי את המפרט הבא-התקציב שלי הוא 6500- ללא מסך הייעוד של המחשב משחקים, עבודה שוטפת, קצת גרפיקה וסרטים. בינתיים לא מתוכנן OC אבל בעתיד זו בהחלט אפשרות (על מנת לדחות קניית מחשב אחריו) שאלתי אליכם, מה דעתכם על המפרט (מכל האספקטים: פונקציונאליות, מחירים)? האם יש מקום לשינוי במפרט לנוכח הייעוד שלו (יכול להיות שאני מפריז ואפשר לחסוך קצת??) מעבד Core 2 Duo E6400 Box Intel 1179 לוח אם GA965PDS4 Gigabyte 958 כרטיס מסך Radeon X1950XT 256MB PCIe Sapphire 1579 זיכרונות DDR2 2048MB 667MHZ CL5 G.Skill 1278 Hark disk ST3320620AS Seagate 579 מארז GIGABYTE Triton GZ-XX1CA 355 ספק כוח ELT400AWT Enermax 447 צורב LG H10N 185 סה"כ 6560 בתודה ובברכה משה
-
- 12 תגובות
- 973 צפיות
-
-
מה אתם אומרים להגיד לי שיקנה כמו שלי? מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.86GHz(E6300) 1066MHz/FSB 2MB - BOX ₪1040 לוח אם: ₪580 945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI- כרטיס מסך: X1950 Pro Extreme 256MB, GDDRIII, 2xDVI, VIVO, PCI-E Powercolor ₪1200 דיסק קשיח: 395 WD 250GB 7200RPM, 16MB SATA2 WD2500KS זיכרון: TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL4 ₪1260 צורב DVD: LG DVD±RW GSA-H10AB x16 DL x8 ₪185 ספק: Hec 400TRT ₪260 מארז: GIGABYTE TRITON TOWER CASE ALUMINIUM - BLACK/SILVER - GZ-XX1CA ₪360 מסך LCD: CMV 946D 19'' LCD 2ms DVI ₪1250 כונן דיסקטים: Teac/SONY 1.44 ₪40 סה"כ 6570
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הצרכים שלי הם כללים [מתכנת, משחק פה ושם, גולש, והרבה עבודה ברקע.. המון חלונות פתוחים בו זמנית, יש לי מערכת קולנוע ביתית איכותית שמחוברת.] שהמחשב יכלול: ציוד היקפי, מסך, והחלקים עצמם. לאחר שאתם מרכיבים אם אפשר בבקשה את האתר שממנו בניתם. תודה
-
- 6 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום לכם אני רוצה לקבל חוות דעת על המחשב הבא: http://store.yeda.co.il/product_info.php?cPath=59&products_id=766 האם הוא יספיק לי ל:מסנג'ר איסיקיו אינטרנט עבודות גרפיות בעיקר עיצוב ובניית אתרים ואולי פעם בשנה פיפא והכי חשוב האם המסך סביר כרגע בבית ישלי 17 רגיל LCD? אם לא איזה מחשב של מקינטוש נייד אפשר להציע לי?
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מה המצב קבלתי אתמול את המחשב החדש לאחר שבוע ממתי שהזמנתי זה המפרט מעבד קונרו Intel Core 2 Duo E6600 Conroe 2.4GHz 4M sharing L2 Cache LGA 775 Processor לוח אם ASUS P5B DELUXE דיסק קשייח WD 320GB 7200RPM/16MB SATA2 320YS ספק כוח ENERMAX PSU LIBERTY 500W PFC מארז GIGABYTE ALUMINIUM 3D AURORA 570 SILVER BLACK LED כרטיס מסך XFX 8800GTX זיכרון CORSAIR DDR2 1024MB 800MHZ CL4 היום הרצתי את כול הבאנצ'מארק שיש אז יש לי הרבה תמונות המארז פשוט יפה קל עשוי מאלומניום הכרטיס מסך זכרונות הקופסא של הלוח אם הקופסא של הספק החשב התמונות של הבאנצ'מארק 2001 הישן 2003 2005 2006 מחר אני אתקשר לחנות וישאל אותם אם אני יכול להחליף…
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-


