ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
קניתי מחשב..איך המפרט??(אפשר לשנות עד היום בערב נגיד) E6300 gigabit GA965P- D54 WD 250-KS 2*512 pqi 800MH - 1GB Gigabyte 7600GT 256M - (99.999999999999% שאני משנה את הכרטיס ל 1950PRO של גיגבייט... - http://www.morlevi.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=32&subcatid=22&prodid=1069&keySearch= כדאי נכון!?!?) צורב DVD LG ספק 520W של חברה בסדר (ב4700)
-
- 13 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום הסתקלתי על המפרט הממולץ ב 6000 ש"ח למחשב משחקים ללא מסך. המפרט מאוד יפה, רק אני זקוק למעט שינויים: אני רוצה כרטיס מסך עם יציאות לשני מסכים, לצורך עבודות תכנות וגרפיקה. לאח שלי מאוד חשוב (וממש לא ברור לי למה) שהכרטיס מסך יהיה של nVidia ודבר אחרון אני רוצה גם הכנה ל SLI לצורך שידרוגים עתידיים. המטרה העיקרית של המחשב תהיה משחקים (כבדים) ואינטרנט. אני מאוד השמח להצאות וטיפים. פעם הייתי קורא את כל המאמרים והכתבות באתר, אבל מאז התגייסתי והפכתי בור בנושא.
-
- 3 תגובות
- 566 צפיות
-
-
היי! אבקש המלצה ללוח אם ולכרטיס מסך חזקים המטרה היא גרפיקה רצינית. המעבד הוא e6300 אינטל. תודה!
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
למה כן ? למה לא ? אם לא, מה כן ? אם כן, איזה מפרטים יש עד ל5K ? (הרצתי חיפוש, אם אפשר עוד כמה חוות דעת)
-
- 9 תגובות
- 968 צפיות
-
-
אני קורא כאן פוסטים כבר לפחות חודשיים... כל יום יש כאן בערך 5-10 פוסטים חדשים ולפחות חצי מהם מכילים שאלות ותקציבים שהיו כבר בעבר (וכשאני אומר עבר אני מתכוון ליומיים שלושה). איך לא נמאס לכם לענות לאותם שאלות באותם תשובות כל הזמן, להמליץ שוב ושוב על אותם חלקים, לומר 1000 פעמים להוסיף תקציב ושימושים בכותורת וכדו' אני מזמן כבר הייתי מתפרץ על איזה פותח טרד מסכן...
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
זה לא אמור להיות מפרט מלא, נסו להיצמד לדרישה שלי: 1. אין לי צורך במסך, רמקולים, מקלדת ועכבר, ללא כרטיס מסך 2. מעבד 2 Intel Core 3. לוח אם תומך Sata2, PCI-e 2 (אם יש כזה), שיתמוך כרטיס מסך עתידי DX10 4. מחשב תומך ויסטה באופן מלא 5. 1GB זיכרון DC 6. מארז שקט יחסית, ספק שצריך לתמוך את כול התכנונים העתידיים (כרטיס מסך חדיש) 7. ללא כוונה לOC 8. המחשב מיועד לאינטרנט, סרטים, וגם למשחקים (אסטרטגיה ו- RPG ולא משחקי פעולה)
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום לכולם, מה דעתכם על מפרט המחשב הבא: מעבד E6300 CORE 2 DUO 1.86G INTEL מארז ATX לוח אם D946GZISSL INTEL כרטיסי קול + רשת מובנים בלוח זיכרון 1024M DDRII 667 דיסק קשיח 160G RPM 7200 SATA כונן M 1.44 כרטיס מסך PCIE GEFORCE 7300GS-256M מסך 19" LCD MAG צורב DVD X 18 LG רמקולים SUB + 2 מקלדת מולטימדיה עכבר אופטי מחיר 3,750 המחשב הוא לבית לצורכי סרטים, שירים, ומשחקים. תודה מראש, דנידין.
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
בניתי את המפרט המצורף מ- IQPC. המחשב מיועד לתכנות,אינטרנט,מוסיקה (האזנה , לא עריכה). לא מיועד למשחקים , לא מתכנן OC. לא זקוק לציוד היקפי. שאלות: 1.האם להסתפק בזכרון של 1G?יורגש הבדל מול ה2G?(ה2G לא יקר -933 ש"ח) 2.חשוב לי שהמחשב יהיה שקט - האם להוסיף קירור למעבד -(ARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO)? 3.איך המסך? 4.איך המפרט בכללי? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 599 צפיות
-
-
מה דעתכם על המפרט הבא. http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?auction_id=2213644 השימוש בעיקר אינטרנט ומשחקים קלים. וחשוב לי שהוא יתאים לויסטה. אני מתכוון לשדרג את הזיכרון ל-1024, ואת כרטיס המסך ל-FX 6200 256M +TV+DVI/ תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי ביקש ממני לבקש מפרט מחשב בשבילו, המחשב מיועד למטרת משחקים ואינטרנט בלבד. הוא צריך גם מסך דק טוב( לפחות 19 אינץ') וגם להכליל בתוך רמקולים טובים , עכבר ומקלדת, הקיצר מחשב חדש לגמרי. התקציב שלו הוא 6000 אפשר להתגמש בקצת. הוא רוצה להתקין במחשב ויסטה אז חשוב שויסטה תפעל בו טוב(כלומר, 1 גיגה זיכרון לפחות) תודה רבה לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד (כבר כמה שנים) מסוג compac armada. המאוורר התחיל פתאום לעשות רעש, ובעזרת תוכנה ראיתי שהטמפרטורה הגיעה ל- 87 מעלות צלזיוס. לשקחתי את המחשב לתיקון, ושם החליפו לי מאוור. עכשיו כבר אין רעשים, אבל הטמפרטורה היא בסביבות 60 מעלות צלזיוס. רציתי לשאול אם זה בטווח הרצוי, או שהטמפרטורה צריכה להיות נמוכה יותר? ואם כן אז מה אפשר לעשות..? תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
-
-
אני צריך דעה מקצועית לפרט הבא (לא כולל מסך ומערכת קירור, המחיר בערך 12,000): לוח אם - ASUS Striker Extreme nForce 680i SLI מארז - GIGABYTE 3D Aurora (לא ה- 570) כרטיס מסך - ASUS 8800gtx דיסק קשיח - Seagate 320gb, 7200rpm, SATA 2, 16Mb buffer מעבד - INTEL Core 2 Dou E6600 2400 MHz ?זכרונות - CORSAIR 2x1GB Corsair XMS2 Pro TwinX CL4? ?ספק כוח - ENERMAX Liberty ELT620AWT 620W? תודה
-
- 11 תגובות
- 885 צפיות
-
-
בתחילת הכתבה נגעה הכותב בקצה המזלג בנושא של HTPC, מכוון שהתחום הזה מאוד מעניין אותי, אולי לא בדיוק בצורה הזו אלא יותר לכיוון של חיבור בין המערכת למחשב הייתי רוצה לשמוע על זה יותר בהרחבה ולעזר בכם בבחירת המחשב שאני כרגע הולך לקנו התקציב יעמוד על 4200 ש"ח והוא יכלול לוח (כנראה שיהיה ASUS ?P5W DH Deluxe ) זיכרון, מסך 19 LCD כרטיס מסך המטרה תהי לראות סרטים דרך המחשב,בסלון ומוזיקה, ואולי דברים נוספים בעתיד.
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
אני רוצה לקבל דעה על המפרט הנ"ל השימושים שלי הם בעיקר גלישה באינטרנט, מוזיקה, סרטים וגם מחשקים לא יותר מידי אבל משחק. בנוסף לכך אני מתמש כבד בPHOTOSHOP ורוב הזמן המחשב שלי רץ במצב של ריבוי משימות אני מריץ המון דברים ביחד, שיתוף קבצים עם דפדפן ופוטושופ ומוזיקה ברקע וכו... בניתי מפרט שמתבסס על המלצות בפורום ורציתי לקבל חוות דעת עליו ואם אפשר לקבל שיפורים במסגרת התקציב שלי שהוא 3000 ש"ח +/- 100 ש"ח לא יותר. בנוסף לכך אם אוכל לקבל חוות דעת על תאימות החלקים זה לזה. תודה (כוננים יש ברשותי וגם מסך). מעבד AMD Athlon 64 X2 3800+ Socket AM2 Box מחיר לפריט - 762.00 ¤ 762.00 ¤ לוח אם ABIT KN9 Ultra מחיר לפריט - 590.00 ¤ 590.00 ¤ זיכרון TWINMOS 1024MB DDR2 667MHz Cl5 …
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
המסך שמתוכנן הוא dell 2407wfp וכרטיס מסך זמני 7600GT ולאחר שהחדשים ( RD600 ... ) יצאו לקנות אחד שתומך בDX10 ולכן לא חלק מתקציב. התכנון הוא לOC בינוני (קירור אוויר) ו משחקים כבדים (ומעט גרפיקה). דרוש גם ציוד היקפי כגון עכבר (G5) ומקלדת , רמקולים ( לא 5.1 כי אין מקום, חשבתי על הZ2300 ) ודיסקים קשיחים אני רוצה 250*2 לחיבור Raid0. תודה מראש
-
- 18 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שימוש בסיסי ישמש למיילים,הצגת תמונות,תוכונות עסקיות בורסאיות למינהן,אינטרנט יחד עם מסך שטוח 8 MS לפחות תודה
-
- 6 תגובות
- 729 צפיות
-
-
חבר רשם לי מפרט של מחשב אינטל יש מצב שאתם נותנים לי ביקורת על זה לפני שאני מעביר את זה לקניה?? IE6300 מעבד Intel Core 2 Duo E6300 Box מחיר לפריט - 1,062.00 ¤ 1,062.00 ¤ 39250 לוח אם GIGABYTE GA-945P-S3 מחיר לפריט - 530.00 ¤ 530.00 ¤ twin512667 זוג זיכרונות TWINMOS 512MB DDR2 667MHz Cl5 5300 מחיר לפריט - 350.00 ¤ 700.00 ¤ 32070 כרטיס מסך ASUS EN7300GT SILENT 256MB מחיר לפריט - 525.00 ¤ 525.00 ¤ VB1000BWS מארז THERMALTAKE SOPRANO BLACK/SILVER DUAL 120mm fan מחיר לפריט - 445.00 ¤ 445.00 ¤ ELT400AWT ספק כח Enermax Liberty 400W מחיר לפריט - 465.00 ¤ 465.00 ¤ נ.ב. לא הוספתי פה HDD וDVDRW וציוד הקפי כי יש לי כבר מקניה קודמת של ה…
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ואני מחפש מחשב בתקציב של 4600 עם מסך LCD 19 שיעודו למשחקים המפרטים באתר לא סיפקו אותי..
-
- 8 תגובות
- 860 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר למגבר ולשמוע בסראונד... כרטיס קול עם יציאה כזו עולה בסביבות ה500. אז עדיף לי כבר לשדרג את כל הלוח אם, וככה גם לקבל חיבורים לכרטיסי מסך חדשים ,שבלוח אם שלי אין לי כי הוא מאוד ישן... למטרת משחקים וגלישה... כמו כן אשמח לדעת מה עדיף בטווח מחירים הזה למעבד: AMD או INTEL ?
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
שלום. אם אני רוצה לקנות מחשב ב12000 שקל בעוד חצי שנה אז בעוד חצי שנה כמה המחשב יעלה.
-
- 3 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אני צריך משחב למשחקים כמו HEROES 5 וHELLGATE כשהוא יצא ומשחקי רשת ואינטרנט אני מעדיף מעבד אינטל CORE 2 DUO וכרטיס מסך הייתי מעדיף GF7600GT אני לא צריך שום ציוד היקפי הארד דיסק של 160 גיגה יספיק לי אפשר לחקוג מהתקציב טיפה משהו כמו 100-250 ש"ח תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 701 צפיות
-
-
מה נשמע? אני חדש פה.. אני צריך עזרה במפרט אחד בשביל עבודה משרדית (3 אלף שקל) ואחד בשביל משחקים (8 אלף ללא OC), כולל מסכים וציוד היקפי לשתיהם.. אני קונה מKSP הם פתחו סניף ברעננה. ואני צריך ROUTER טוב לחבר בין שתי המחשבים... תודה למגיבים =)
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
-
-
היי, יו כמה שנים לא ביקרתי פה , חשבתי שכבר מחקו לי את המשתמש... אני צריכה את עזרתכם הנאמנה, אני כבר לא ממש בעניינים ואני סומכת על הפורום בעיניים עצומות... אני רוצה לקנות מחשב נייד, עד 6000 שקל, בעיקר עבור קריאה וכתיבה של חומר ב- Word או Pdf-ים וכאלה, וגלישה באינטרנט. אני הולכת להסתובב איתו רוב הזמן אז שיקולי כובד וגודל חשובים מאד... אני אשמח לשמוע הצעות, ואם מותר אז גם חנות מומלצת לקנות. המון תודה הילה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום היקרים! הרכבתי מפרט ב- KSP בסכום 4500 בערך אבקש את בקורתכם: מעבד אינטל: core 2dou E6300 1066 mhz 775 s 2mb לוח אם למעבד אינטל: asus p5b - vm s775 conroe G965 DDRII 800 pci - e זכרון: KINGSTON 1GB DDRII 800 MHZ CL5 כרטיס מסך: GIGABYTE GF 7600GT SILENT 256MB DDR III ,TV, DVI, PCI-E דיסק קשיח: SEAGATE 160 GB 7200RPM 8MB SATAII צורב: צורבLG * 16 , DVD מארז: הכולל ספק כח 450W ומאוררים של לפחות 12 ס''מ אבקש לשאול: א. האם יש הבדל משמעותי בין לוח אם p5b-vm ל - p5b הרגיל? ב. האם ישנה התאמה טובה בין הלוח המעבד והזכרון? ג. איזה מארז טוב ניתן לקבל במחיר של 250 ש''ח? ד. האם ניתן או כדאי לפצל את הזכרון של 1gb ל - שני זכרונות של 512mb?
-
- 10 תגובות
- 809 צפיות
-
-
שלום, אז ככה, קרובי משפחה ביקשו מחשב לילד בן 10 - בעיקרון אני חושב שהשימוש יהיה לאינטרנט וה"שוטרים" של הילדים הקטנים. לכן לדעתי הכרטיס המובנה 6100 אמור להספיק. הרכבתי מ KSP - אך לא הצלחתי להגיע למחיר כזה נמוך, למחשב בינוני, חשבתי אולי אתם תוכלו לעזור לי, אני חרגתי והגעתי ל: 1670 ש"ח שזה הרבה... אולי אתם תוכלו לתקן \ להוסיף משהו? תודה רבה מראש
-
- 6 תגובות
- 997 צפיות
-


