ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
בלי ציוד הקפי, בלי מסך, למשחקים כבדים ולא מתוכנן OC עם צורב DVD וכונן DVD ומהחנות www.iqpc.co.il
-
- 6 תגובות
- 748 צפיות
-
-
צריך מיפרט מחשב למשחקים החדשים והכבדים ברזולוציות גבוהות וFPS גבוה...בלי: מסך,מקלדת,עכבר,כונן CD,רמקולים וכל הציוד המיותר רק המחשב עצמו. תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני צריך מחשב עד 3000 שקל למישחקים כבדים בלי דברים מיותרים רק את המחשב עצמו (כרטיס מסך ,לוח אם ,מעבד, זיכרון ,מארז,הארד דיסק{בלי מקלדת עכבר כונן CD}) תודה רבה למי שיעזור
-
- 4 תגובות
- 797 צפיות
-
-
WD 120GB-8MB JS - 7200RPM S-ATA II 331.31 ש"ח NEC DVD-RW ND 4571 x16 (WHITE) Labelflash DUAL LAYER - BULK 189.46 ש"ח .SONY / NEC 3.5 FLOPPY DISK DRIVE - 1.44 46.64 ש"ח Microsoft - Wireless Optical Desktop 1000 - retail 226.64 ש"ח Genius SP- Q06S Queen shape Multimedia Speaker> 40.02 ש"ח COMPUCASE CI-6a19 300w ATX SUPER MIDI (black) TOWER CASE 316.89 ש"ח AMD Athlon 64 (4600+) (65W) - Dual Core 1MB Cache [AM2]- RETAIL 1,157.48 ש"ח GIGABYTE GA-M55plus-S3G (nForce 430) - ATX 484.44 ש"ח 512MB Samsung DDR II - 800- Samsung Original 2 885.61 ש"ח סך הכל לתשלום: 3,678.48 ש"ח סך הכל לתשלום במזומן שטרות: 3,568.12 ש"ח המחשב ישמש לאופיס, אינטרנט ומשחקים קלי…
-
- 7 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט בין 3 מחשבים: dv6263 dv2351 dv6282 ברור שהאחרון הוא הכי טוב מבין השלושה - אבל המחיר גם קובע. אני מעוניין במחשב שיביא את התמורה הטובה ביותר לכסף כי בסה''כ ההפרש בין שני הראשונים לאחרון הוא משמעותי. מה אתם חושבים? זה די דחוף. תודה.
-
- 5 תגובות
- 859 צפיות
-
-
ברשת פזורים אינספור מאמרים על ירידת מחירי ה C2D אך אין התייחסות למחירי הניידים מישהו יודע מה קורה עם זה ?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, זקוק לעזרה בבניית מפרט למחשב חזק שיריץ גם ויסטה אולטימייט ומשחקים חדשים כמו שצריך... כיוון כללי: מעבד - E6600 כרטיס מסך - GF 8800 GTS 320MB זיכרון - 1GB X 2 אחסון - 250GB X 2 מארז - Thermaltake Armor-Jr אם תוכלו לעזור לי לסדר את העסק עם דגמים מדוייקים וחברות אודה לכם מאוד, בעיקר עם לוח (אין לי מושג מה כדאי במיוחד שאני לא הולך לעשות SLI או אובר קלוקינג) וערכת קירור למעבד + סט מאווררים (אין צורך בקירור נוזלי). תודה לכל העוזרים נ.ב. אין לי בעיה שאם זה בעייתי, שהתקציב קצת יגלוש מ-7000 ש"ח.
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
תקציב קטן של 3700 צריך הכל מסך 17'. מחשב אינטל! .לעבודה. סרטים .צריבה .משחקים אין לי שמץ של מושג איך מתחילים אפילו חיבורי יו אס בי מקדימה המפרטים לא כוללים את אינטל לידיעתכם נידפקתי לפני כמה שנים שקניתי את פנטיום 3 450 כשהוא רק יצא שילמתי עליו 8000 שח ניתקעתי איתו עד עכשיו שנייה אחרי זה יצא פנטיום 4 תודה תודה תודה רבה מראש על עזרתכם ה"הכי מבורכת בעולם" :s05:
-
- 7 תגובות
- 640 צפיות
-
-
חג שמח! אח של חברה שלי רוצה לקנות מחשב נייד. השימוש שיעשה במחשב זה לראות סרטים לשמוע מוזיקה וקצת משחקים (הכבנה היא כמו הרוב). התקציב שלו הוא 3.5K עד 4K. הוא רוצה מסך גדול WD. על איזה מפרט אתם ממליצים??? אשמח לקבל את עזרתכם תודה רבה. אלדד כהן.
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
תקציב קטן של 3700 צריך הכל מסך. מחשב אינטל! .לעבודה. סרטים .צריבה .משחקים אין לי שמץ של מושג איך מתחילים אפילו חיבורי יו אס בי מקדימה תודה תודה תודה רבה מראש :s05:
-
- 5 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לבנות מחשב חדש, אני לא צריך את כל החלקים אלא רק : מעבד לוח אם זיכרון כרטיס מסך ספק כח ומארז (חשוב שיהיה Tower ולא mini או midi) השימוש של המחשב לא מוגדר (קצת מכל דבר ) אני לא גיימר ולא עורך סרטים. אבל חשוב שתהיה תאימות לשידרוג רכיבים בעתיד, בנוסף חשוב שיהיה לו חיבור IDE אחד לפחות (אם קיימים 2 אז עדיף), יש לי HD של 250G, צורב DVD ו-DVD שחבל לי להחליף אותם וכולם מתחברים בIDE FireWire IEEE1394 וחיבור PCI אחד לפחות. תודה רבה לכל העונים.
-
- 12 תגובות
- 835 צפיות
-
-
שלום אני צריך שתבנו לי מפרט של מחשב ב3,000 , לדוד שלי, שיכלול כמובן מינימום מעבד כפול ליבה, מהסדרה החדשה של אינטל, Core 2 Duo , סדרה E6300 ומעלה , (לא כמו שניסו לדחוף לו P D 2.8GHZ), ואם יהיה אפשר אז לדחוף 2 ג'יגה ראם. אם לא, אז 1GB גם יהיה טוב. אבל אני מעדיף 2 אם אפשר. כרטיס מסך סביר.. (GT7600 בערך +-) שיכול להריץ כל משחק היום על הגדרות בנינויות כאלה .. (אם לא יהיה אפשר להכניס בתקציב, אז משהו פחות חזק.. אבל שיכלול VGA וDVI ואס ווידיאו). מקלדת סטנדרטית .. מארז סטנדרטי שנראה טוב ספק כוח לא ג'ינרי וזהו אני חושב. *המחשב לא מיועד לאוברקלוק בכלל, אז לא צריך להשים איזה לוח שטוב לאוברקלוק * המחשב מיועד לשימושים כללים, כמו עריכת ווידאו בסיסית בפריימר, מדי פעם משחקים, אינטרנט, גל…
-
- 7 תגובות
- 959 צפיות
-
-
בלי מסך,מקלדת ועכבר שימושים: סרטים ומשחקים בעיקר וכמובן אינטרנט ודברים סטנדרטים עדיפות כמובן ל core2due תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
-
-
חג שמח לכולם אני מעונינת לרכוש מחשב לסלון שישמש עוד לצפיה והקלטה של שידורי טלויזיה וגלישה באינטרנט עם אופציה לשיתוף קבצים מאוד חשוב לי שתהיה אופציה להקליט ולצפות בתוכן אחר בו זמנית ושיהיה תמיכה לכל החיבורים הדרושים כולל HDMI מה דעתכם על המדיה סנטר היא מומלצת לצרכים שלי ומה עלות התוכנה והאם הא קלה להתקנה ותפעול בתודה אלמוג
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
שלום רב לכולם! יש תקציב של 8000 ש"ח. אני מעוניין בכרטיס מסך חזק,רצוי RADEON... 2 ג'יגה זיכרון... כמה שיותר זיכרון בהארד דיסקים... לוח אם עם מעבד חזקים (לא עקרוני אם AMD או INTEL)... ספק חזק... מארז TOWER מרווח (חשבתי בכיוון של KENDALF LCS) לשם ביצוע קירור מים לכל רכיבי המחשב - מעבד+כרטיס מסך בנפרד יהיה קירור להארד-דיסקים... אנא עזרתכם...
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! הייתי שמח לשמוע חוות דעת על המפרט הנ"ל: מעבד: AMD ATHLON 64 4600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 - 2.4GHz 1MB CACHE - ADA4600CUBOX - BOX מחיר: ¤647 אחריות: שלוש שנים יבואן רשמי. לוח אם: ASUS M2N-E מחיר: ¤520 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: WD 80GB 8MB SATA2 7200 RPM - WD800JD מחיר: ¤258 אחריות: שלוש שנים. צורב DVD: BENQ DVDRW DW-1620 DOUBLE LAYERED X16 - BLACK - BULK מחיר: ¤174 אחריות: שנה. זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT מחיר: ¤709 אחריות: ללא הגבלת זמן. כונן תקליטורים: SAMSUNG CD-ROM X52- BULK מחיר: ¤83 אחריות: שנה. מארז: COMPUCASE 6C28 ATX MIDI TOWER CASE + HEC 300AR-TF מחיר: ¤279 אחריות: שנה. סט מקלדת ו…
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני עוזר לאחותי לקנות מחשב בדחיפות ובאתי להתייעץ קצת, למה לא?! המע' צריכה להיות בתקציב הנתון, שתכיל את ארבעת הרכיבים הנ"ל, מעבד,HD,לוח וזכרונות. אני מתכנן לחבר את הכרטיס מסך המובנה לטלויזיה כאשר אני צופה בסרטים [יותר נכון אחותי אבל שיהיה], ואני לא חושב שלמובנה יש בננה מתאים, יש לו? בכל מקרה, כרטיס שכן יש לו הוא עדיף וזה חשוב. אם אין כזה, אז יש מתאם או משהו לא? המחשב יקנה בלוג'יקPC. אני לא חושב שיש עוד איזשהן דרישות מיוחדות. תודה רבה. מפרט לדוגמא: מס' קוד שם מוצר מחיר כמות סה''כ 0 8946 AMD Sempron 64 Bit 3200+ Socket AM2 Box CPU 296.00 ₪ 1 296 ₪ 1 6456 Seagate 80GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD 240.00 ₪ 1 240 ₪ 2 9333 Alb…
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם. אבא שלי טס לארה"ב אחרי ירידת המחירים, אז אני רוצה לנצל את ההזדמנות לקנות מחשב חדש\\לשדרג. יש לי עד 800$ להוציא. המפרט שלי כרגע הוא: amd 64 3000+ (939) x gigabyte k8nf-9 1gb DDR ram 6600gt wd 80gb 500w generic וחשבתי לעשות את הדבר הבא: או לקחת AMD 3800X2 לסוקט הזה, להוסיף 8800GTS 640MB, SEAGATE 320GB, עוד 1GB זכרון וספק[620$ סה"כ], או לקנות מחשב חדש לגמרי אני צריך הכל חוץ ממארז במידה ואתם בונים לי מחשב חדש. ד"א יש לי מסך רחב 20" ברזולוציה 1680X1050 בניתי לי משהו כזה: http://img219.imageshack.us/img219/4764/comp800nd5.png ואני אזמין את זה אחרי ירידת המחירים תודה רבה לעוזרים
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום וחג שמח אני בשלבי חיפוש כרגע למחשב נייד שיוכל להריץ את התוכנה אוטוקאד חלק בלי תקיעות ובלי לחכות לזמני טעינה ארוכים... חשבתי ללכת על מחשב נייד עם כרטיס מסך קוואדרו בשביל האוטוקאד מה אתם אומרים?... חשובה לי גם תמיכה מובנית באינטרנט אלחוטי וWI-FI מובנה מסך גדול אם אפשר ויכנס בתקציב (משקל פה הוא לא פקטור כי אין לי בעיה להיסחב גם עם מחשב ששוקל מעל 5 קילו) 2 ג'יגה זכרון אם הדרישות שלי מוגזמות אנה תקנו אותי משום שאני לא מבין כמעט כלום במחשבים ניידים ורק עכשיו די נכנסתי לזה... אם צריך תוספת תקציב נכבדת בשביל שהמחשב יענה על הדרישות אנה תאמרו כמה ..ונושא האחריות די חשוב למרות שלא צריך אחריות בינלאומית וכו' תודה והמשך חג שמח
-
- 5 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני יודע שזה תקציב ממש מוגבל אך המפרט המדובר הוא לאבא שלי...(הפנטיום 3 הלך לעולמו) יש עדיפות לאינטל למרות שידוע לי שממערכת AMD אפשר להוציא הרבה יותר ביצועים..אך שוב...אום תוכלו לבנות לי שניים..אחד של AMD ואחד אינטל.. המחשב לעבודה משרדית בלבד לאין צורך ביותר מכרטיס מסך מובנה.. המחשב יעבוד פעמיים-שלוש בשבוע..לא יותר ככה שאין צוריך בשיא הביצועים...משרדי ביותר... אין צורך מסך לא ציוד הקפי לא כלום... ----יהיה אפשר לדעת כמה מפרט שמורכב כיום יעלה אחרי ה22.4?---
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני הולך לקנות את זה: http://www.alienware.com/configurator_pages/aurora_m9700.aspx?syscode=PC-LT-AURORA-M-9700&subcode=SKU-DEFAULT מספר שאלות תקציביות: - בהתחשב שהתקציב הוא 2200$, מה השידרוגים העדיפים ? 2GB זכרון ? SLI Enabled ? איזו מהירות מעבד ? - בקיצור מפרט במסגרת התקציב.. - דעות נוספות יתקבלו בברכה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח אני שוקל, בין היתר, מחשב נייד בעל מסך 17", ומשקלו לפי פרסום המשווק 3.6 ק"ג. רציתי לשאול אנשים שהשתמשו במחשבים בעלי מסך 17" לגבי נסיונם לגבי נוחות השימוש במחשב, והכוונה לניידות בתוך המשרד/הבית בעיקר, האם נוח לשים אותו על הרגליים למשל, וגם לגבי ניידות בחוץ. אודה על חוויות דחוף !
-
- 8 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום לכולם. בניתי מפרט שאפרט אותו מיד שמסתכם ב- 5,800 כאמור לעיל. המחשב מיועד בעיקר למשחקי נהיגה בגרפיקה טובה. היום חבר יידע אותי שהולך לצאת Directx 10 ושכ. המסך לא יהיה רלוונטי למשחקים תוך שנה עד שנתיים. המפרט: מעבד: INTEL CORE2DUE 2.6GHz E-6700 BOX LGA775 מחיר: 1041 לוח אם: GA965GMS2 - Gigabyte מחיר: 622 זכרון: DDR2 512MB 800MHZ CL3 - Kingston - שתי יחידות (סה"כ 1 GB) מחיר כולל: 580 כ. מסך: Radeon X800GTO 512MB - Sapphire מחיר: 823 ספק כח: ATX MI-ATX600 20/24PIN 600W 12CM FAN מחיר: 340 דיסק קשיח: WD1600JS - Western Digital 160GB 7200RPM מחיר: 287 צורב: LG DVDX16 GSA-4167B DUAL LAYER מחיר: 166 כונן: ASUS DVD 16X48 מחיר: 118 מסך: LG- L1970 HR מחיר: 1583 לא פורטו…
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי לוח אם של ג'גהבייט סוקט 939 כ.מסך HIS x1950pro 256mb ddr 400 2X512 cl3 amd 3000 64bit האם שווה להחליף מעבד בשביל לקבל יותר ביצועים במשחקים?(סוקט939) עם כן איזה כדאי וכמה זכרון להוסיף עם צריך תודה. אלכס.
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
חבר רוצה מחשב, אני מזמין לי אני יזמין לו יחד. שימושים: אינטרנט,קצת סרטים, אופיס ושימוש יומיומי. אולי קצת משחקים-אך לא כבד. אינטל ולא AMD. לוח- אני מכיר רק אסוס. יש לוח אסוס זול, שיהיה טוב למעבדי אינטל החדשים? אם לא לוחות אחרים יתקבלו גם . צריך מסך LCD 19, עכבר אלחוטי, מקלדת רגילה, וצורב. עד 3500 שקל. עדכון- התקציב עלה ל 4400 אשמח להצעות ממבינים. תודה וחג שמח
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-


