עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by parAzoid,

    אני יודע שהנושא הזה קצת חרוש, אבל זה לא השאלה הרגילה. אבא שלי טס לארה"ב ב24.4 ואמי שבועיים אח"כ. אני מנצל את ההזדמנות בכדי לקנות מחשב חדש, ונשאלת הבעיה הבאה: לקחת AMD X2 4600+ עם לוח ABIT AN9 32X ולקנות 8800GTS וללכת "על בטוח" או לקחת E4300 עם לוח P5B DELUXE ולקוות שהכרטיס שאמור להתחרות ב8800GTS יהיה טוב יותר [וחשוב מאוד בשבילי - אותו מחיר או יותר זול, יותר לכיוון הגרסא של ה320MB]. אני שואל את זה מכיוון שבעתיד יתוכנן OC, אבל יותר חשוב - SLI \\ CROSSFIRE שהמחשב יתחיל להעלות אבק. אני גיימר כבד, ולכן זה מאוד חשוב לי. מתי ATI מוציאים את הכרטיסים? וכמה יעלה X2900XT ? בסביבות 300$ או כלפי מעלה\\מטה? תודה רבה לעוזרים, זה מאוד מאוד מאוד מאוד חשוב לי.

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  2. איזה מחשבים ניידים כדאי לקנות בנגיד 4000-5000 שח? אולי קצת יותר לא מיועד ספציפית למשחקים. שימוש באינטרנט בכלליות חשובה אמינות איזה דגמים של dell מומלצים? אולי עדיף lenovo? אולי משהו אחר? תודה,

    • 0 תגובות
    • 781 צפיות
  3. אני רוצה מחשב למטרת משחקים בעיקר משחקי רשת ואמרו לי שאני צריך הרבה ram בשביל זה עד 4000 תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות
  4. Started by Baz34,

    שלום לכולם, אחרי המלצות חמות שוות זהב מהחברים בפורום (במיוחד רבי-הכוכבים) קניתי את כל מרכיבי המחשב החדש שלי 1. מעבד (הפריט החסר ממתין לעדכון מחירים , כנראה E6600) מחיר: ??? 1.1 קירור למעבד: sunbeam tuniq מחיר: 220 שח 2. לוח: GA-965P-DS3 3.3 מחיר: 670 שח 3. זיכרון G.SKILL 2G 667 CL5 מחיר: 708 שח 4. כ"מ: EVGA 8800GTS 320 SC מחיר: 1200 שח (נרכש ב-AMAZON והגיע עם חבר) 5. ספק: LIBERTY 400W מחיר: 421 שח סה"כ למערכת: 4500 שח (בהנחה שהמעבד יהיה בסביבות 1200 שח) תודה רבה לכל הממליצים שעזרו לי לעמוד בתקציב , אגב, הכל עדין סגור באריזה מקורית ככה שאשמח מאוד עדין לקבל הערות

    • 3 תגובות
    • 806 צפיות
  5. שלום לכולם, אני חדש פה וגם בתחום המחשבים ואני הודה לכם אם תעזרו לי. אני קונה מחשב שהמטרה העיקרית שלו היא סרטים ואני לא יודע איזה כרטיס מסך לקנות , המליצו לי על ati rx 1650 pro 512m pcx16 המפרט של המחשב הוא: intel 965 /1066/intel3000 core2 duo e6400/1066fsb 1024gb*2 ddr2 6400/800mhz של קינגסטון סה"כ 2 גיגה 320gb sata 2 16m dvdrw*18 מיקלדת ועכבר אלחוטי מסך lg 1900r 2ms 1:3000/dvi כרטיס מסך :ati rx1650 pro /512m המחיר 5440 ש"ח האם זה משתלם? האם כדי להשקיע בכרטיס יותר טוב או לקחת את 7600gt או משהו דומה באותו מחיר? והאם אשפר לתלות את כל המסכים על הקיר? האם כדי לקנות מסך אחר זול יותר? האם צריך מסך וכרטיס מסך עם יציאת MDMI? תודה רבה לכולם.

    • 1 תגובה
    • 536 צפיות
  6. בבקשה לא לחרוג מהתקציב עדיפות לכמה שיותר נמוך כמובן הייתי רוצה לשמוע מה אני צריך במחשב כזה חשוב שיהיה דרך אגב core due השימושים הם אופיס אינטרנט וסרטונים וסרטים אשמח לשמוע הצעות ספיציפיות ומבט כללי על מה אני צריך מהמחשב תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  7. אני צריך לוח אם עם AGP מעבד לפחות 1Gb זיכרון דיסק קשיח 160Gb מארז וספק מסך LCD 19 אשמח לקבל הצעות גם למעבד אינטל וגם ל AMD תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  8. Started by redti,

    אני מתכוון עוד השבוע ללכת לKSP ולרכוש במחשב בסכום של כ5 אלף שקל לגיימר כבד שרוצה להנות מגרפיקה אופטימילית למחיר הנ"ל. אני רוצה בבקשה מפרט ללא מסך ,מקלדת , רמקולים ועכבר שיורכב מהרכיבים של KSP . אין לי שום כוונות לעשות OVERCLOCK אז אל תיקחו את הדבר בחשבון .. תודה רבה. המחשב הוא בשביל דודן שלי שאני מפתיע ואמרתי לו שהוא יקבל את הטוב ביותר.. ואני הרבה זמן לא בעניינים אז נא להשקיע את מיטב ידיעותכם במפרט תודה שוב.

    • 6 תגובות
    • 898 צפיות
  9. Started by drbrain,

    שלום מעוניין למכור את המחשב שלי בחלקים אני רוצה לדעת כמה מחיר לבקש על החלקים 1) מעבד AMD 3000+ 64 BIT 775 2) לוח אם של MSI 3) 512 מב 400 MHZ 4) כרטיס מסך GEFORCE FX 5700LE AGP 128 MB אני רוצה למכור את המחשב אחרי ירידות המחירים של 22 אפריל

    • 5 תגובות
    • 636 צפיות
  10. Started by UrielZ,

    מטרות המחשב יהיו משחקים, אינטרנט, ותוכנות קלות... הקירור והשקט לא חשובים...שיהיו סטנדרטיים.. לא מתוכנן OC. אין העדפה לחברה מסוימת.. עכשיו יש לי בקשה כזאת אני צריך מפרט שהוא רק המחשב עצמו, בלי ציוד היקפי ובלי מסך. ועוד מפרט שהוא עם ציוד היקפי (עכבר ומקלדת ) ועם המסך, אבל חשוב זה יהיה ציוד היקפי זול עם מסך נורמלי...כולל רמקולים פשוטים. התקציב הוא 3500 גג. תשתדלו לא לחרוג. תודה רבה רבה מראש

    • 12 תגובות
    • 972 צפיות
  11. צריך מעבד לוח אם עם כ. מסך מובנה (עם VIVO אם יש דבר כזה) זכרון עד 1 ג'יגה (אם עובד יותר טוב על DUAL אז עדיף) דיסק קשיח צורב DVD מארז + ספק (אם אפשר כמה שיותר קומפקטי אך שלא יבוא על חשבון בקרור) מקלדת + עכבר (לא צריך) שיתאים לויסטה

    • 5 תגובות
    • 687 צפיות
  12. Started by kobi3797,

    מעוניין שתעזרו לי לבנות מפרט מחשב בתקציב של בין 3500 ל4000 המחשב ישמש בעיקר לאינטרנט ותוכנות כמו וורד. הצורך החזק הוא שהוא יעמוד בהרבה תוכנות פתוחות. כרטיסי מסך ב700 ש"ח ממש לא בעניין - כרטיס מסך שיהיה הכי מינימלי שאפשר ולא יפגע בביצועים. אני חושב שבתקציב הזה אפשר לבנות מחשב חזק [מכיוון שלא משקיעים בכ. מסך] מחכה להצעות שלכם תודה

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. שלום לכולם, אני רוצה שתעזרו לי להרכיב מפרט מחשב לאחיותיי לאחר שאני ואבי הגענו להחלטה לקנות להן מחשב חדש..מההתחלה ועד הסוף. צריך שיהיה כמובן מקורר מצויין,עם ספק שהוא לא גנרי אם אפשרי,כרטיס מסך בינוני,ומעבד חזק..מסך,מקלדת ועכבר כמובן. המחשב יהיה ברובו לאינטרנט אך גם למשחקים ואני שם דגש שצריך מסך LCD19" כי זה מה שהם רוצות לצערי.חח. בכל מקרה מחשב קומפלט ושיהיה כמה שיותר טוב (פחות חלקים גנריים מן הסתם).תודה רבה לעונים ואם אפשרי עדיפות לאינטל.

    • 6 תגובות
    • 701 צפיות
  14. Started by ^^rUsLaN^^,

    שלום אנשים! אני מתלבט האם לקנות את המחשב שלי במקום אחד ואז יעשו לי גם הרכבה במקום ויבדקו לי את החומרה או לקנות במספר מקומות שבהם זול יותר? יוצא לי חסכון של כ-500 שח אם אני לא קונה במקום אחד,בגלל שחלק מהרכיבים זולים יותר וחלק אני לא צריך (אבל חייב להוסיף לחשבון אם אני מרכיב מערכת דרך "בנה לך מחשב") . כאשר מרכיבים לי את המחשב במעבדה הם גם בודקים את החומרה ומגדירים כל מיני הגדרות בביוס של הרכיבים. מצד אחד זה יתרון להרכיב במקום שאני יבחר כי ככה אני יוכל להשגיח על התהליך , אבל מצד שני זה חסרון כי במקרה של תקלה יהיה לי יותר קשה להוכיח שזה בעיה של החומרה ולא שאני קילקלתי משהו. מה תגידו ?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום חברה! את המחשב האחרון (והפעם האחרונה שעשיתי סקר שוק והייתי ממוחה במפרטים) סיימתי לפני איזה 3 שנים הרבה דברים השתנו (בערך הכל) אזי אני צריך המלצה למחשב שישמש אותי ל: הרצת XP מהירה ביותר (+חובה שידרוג לVISTA בעתיד) + הרצת תוכנות OFFICE 2007 במקביל (הכוונה כל התוכנות במקביל) בנוסף איזה תוכנת P2P ברקע ןעוד איזה 2-3 תוכנות בסגנון PHOTOSHOP, ADOBE FLASH ודומיו (לא דברים ממש כבדים כמו 3DMAX) דרישות שאני יודע ורוצה מבחינת חומרה: לפחות 1G זכרון, רצוי מהיר כרטיס מסך לא קריטי אך כזה שיוכל לסחוב VISTA בקלות + כל מה שפירטתי (המשחק האחרון ששיחקתי היה NFS UNDERGROUND, אין זמן) כרטיס קול לא קריטי (אפשר BUILT IN) כרטיסי רשת סטנדרטיים ספק חזק ואיכותי מארז עם אפשרות 3+ דיסקים, עם הרבה…

    • 13 תגובות
    • 913 צפיות
  16. Started by rotman,

    שלום לכולם , יש לי מחשב נייד compaq evo כרגע עם סטיק אחד של 256MB pc2100 (יעני DDR 266 ) , אני רוצה להוסיף לו עוד סטיק של 512 כך שיהיה סך הכל 768 מגה זכרון , אפשרי או ששני הסטיקים חייבים להיות בעלי אותו גודל? קישור לסטיק שאני רוצה לקנות : http://www.dmii.co.il/products/20143?ref=zap תודה על העזרה ,

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות
  17. הייתי מעוניין שתמליצו לי על מחשב נייד במחיר 5000 ש"ח אין לי העדפות לגודל המסך, המשקל והסוללה אבל אני רוצה זכרון של 1GB(לפחות) דיסק קשיח של 80GB או יותר... וצורב DVD המחשב נייד אבל הוא לא יזוז יותר מדי כך שחיי סוללה קצרים ומשקל גדול הם בסדר שימוש המחשב העיקרי יהיה אינטרנט-גלישה והורדות. אני יראה בו סרטים אבל זה לא משנה לי אם המסך יהיה רחב או לא ואם הוא גדול או קטן בנוסף אני רוצה שהוא יריץ משחקים אני לא גיימר מטורף אבל אני משחק במשחקים שמכבידים מעט על המחשב... הייתי רוצה גם אפשרות להוספת כרטיס טלויזיה תודה לעונים תומר.

    • 2 תגובות
    • 660 צפיות
  18. יש מצב לאוברקלוק וחשוב מאוד שיהיה טוב למשחקים מעדיף מעבד אינטל E6400 או E6600 לוח אם שיתמוך בSLI ובשני כרטיסי מסך ספק שלא כלול בא עם המארז (כי הם ג'נריים בדרך כלל) שיהיה כולל מסך LCD טוב (19 אינץ') בלי מקלדת, עכבר ואוזניות דיסק קשיח 2X 250YS מבקש בלי חריגה מהמחיר הנ"ל תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  19. Started by hakoki,

    667 1 זיכרון Kingston 2GB 667MHz DDR2 CL5 1,036 1 מעבד Intel Core 2 Duo E6300 Box 418 1 ספק כח Enermax Liberty 400W 232 1 מארז מחשב HEC 6A21B 658 1 לוח אם Asus P5B 5 פריטים 3,011 ¤ סכום כולל מע``מ מסך כונן קשיח וכונן אופטי(צורב) כבר יש בנוסף למערכת שלמעלה שמתוכננת לקניה בעוד שבועיים-שלושה בערך יצטרף כרטיס dx10 כנראה 8400-8500 ככה שיצא בערך 3700 שקל רציתי לשאול אם המארז גדול מספיק? יש לו שני מאווררים שזה אחלה אבל האם יש בו הרבה מקום? יופי לא חשוב לי. איך הלוח אם? וזהו עוד המלצות או משהו? אני ישמח לשמוע.

    • 12 תגובות
    • 806 צפיות
  20. שלום כולם, אני מתכוון לקנות מחשב חדש, בהשקעה של עד 3250 שקל (כמעט ולא ניתן לחרוג) כאמור, הוא מיועד בעיקר לתכנות, עבודה משרדית וממש מעט משחקים. לא מתוכנן שום OC אין צורך בשום ציוד היקפי. דרישות שלי מהמפרט: - מעבד כפול ליבה - 2 ג'יגה זיכרון - HD 250 GB של WD - כ. מסך שלא עולה על 450 ש"ח - לוח אמ אמין, שהוא לא אחד מהזולים. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  21. מחפש מחשב סכום 2500 מבוסס אינטל עבור סרטים ועבודה שותפת (סטודנט...) עדיפות ללוח אם שיתמוך במעבים עתידים (לצורך שידרוג עתידי) זכרון 1 GB הרדיסק 160 / 200 צורב DVD רצוי שיהיה שקט בצריבה / ובקריאה (שלא ימריא וכאלה...) עם אפשרות למאוורר שקט למעבד עדיפות למעבד PENITUM D . תודה B007.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. שלום. אני מתכנן לקנות מחשב ב KSP בגלל שזה המקום הזול הקרוב אלי (אל IVORY אני לא מתקרב). איזה מבין שני המפרטים חזק יותר? המחשב צריך לשמש אותי לצורך תיכנות ועבודה משרדית. (מצ"ב SCREENSHOTS של מפרטים מ KSP). האם יש משהו שכדאי לשנות? גבול עליון סופי 1800 ש"ח. אם כן , אשמח לקבל מפרטים עפ"י תמחור של KSP. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  23. המפרט: Athlon 64Bit 3500 Venice BW Stepping E6 OEM A6435TBW 1122 1 Infinity NF4 Ultra DINF4U 591 1 זכרונות: Geil 1GB DualKit DDR400Mhz Value Cooling CL2.5 G1GV2 672 1 קירור: Thermaltake TR2 SE M6 66 1 RADEON X1800GTO 256 DDR3 mb PCIX Retail VIVO SX18GTO25V 1374 1 160GB SATA II WD1600JS 483 1 WD מארז SUNBEAM "TRANSFORMER" Gaming Case Black 400 1 ספק ThermalTake 470W Dual 12V Rails 425 1 NEC-4550A x16 DUAL LAYER BLACK (+DVD-RAM) ND4550AB 268 1 ועוד מאוור 120 נחמד כזה לאוורור מקדימה אז בכמה מוכרים ?

    • 9 תגובות
    • 773 צפיות
  24. שלום לכולם. הבנתי, שהמפרט שבניתי לא מוצלח כל כך, אז הייתי מעוניין שאתם תבנו לי מפרט. בכל מקרה, הצרכים שלי הם: 1) גיימר כבד באיכות הכי גבוהה 2)עורך סרטים\קליפים ועוד 3) שיחזיק הכי הרבה זמן מכל המחשבים האחרים (אני מעדיף לפחות 4 שנים, אם זה אפשרי) 4) שהיה כמה שיותר יפה, ויוכל להחזיק SLI וכרטיס פיזיקאי. 5) OC יהיה נחוץ כדי להחזיק אותו במשך השנים, אז שיתמוך בOC. אין צורך בשום ציוד היקפי. את זמן ההישרדות של המחשב יש ליכתוב בסוף. תודה למי שעוזר!!! אור כהן.

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. כפי שראיתי בפורום זה, רוב המפרטים הם של מחשבים נייחים, - ורציתי לשאול אותכם, אם מישהו מבין בניידים, אני צריך מחשב שייתן לי מקסימום ביצועים, תאימות וזמן סוללה למינימום כסף, כמובן שאיני משלה את עצמי שבאמת קיים דבר כזה, אני פשוט צריך המלצה למחשב שלדעתכם לפחות נמצא גבוהה מבחינת היחס בין עלותו לאיכותו. אנא עזרו לי.. המחשב מבחינתי אינו מיועד למשחקים! אך צריך לתמוך בכמה שיותר תקנים נפוצים, כמו כרטיס רשת אלחוטי, צורב די-וי-די, כונן קשיח של לפחות 80 ג'יגה, זיכרון של ג'יגה ומעבד עדכני, עדיף לי של אינטל כי הבנתי שהטכנולוגיה שלהם עדיפה. אני צריך זמן סוללה ארוך כמה שיותר ותמיכה ב VISTA באופן מלא, כולל ממשק AERO, ככה שיעבוד במהירות ולא יזחל. בתודה מראש לממצילים. PS - אפשר לחרוג טיפה מה…

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים