עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by Shoq,

    אני מעוניין לקנות מאווררים, קירור לכרטיס מסך וכרטיס קול. יש לי את הכרטיס מסך Geforce6600GT 128 MB. שני מוארררים שלי התקלקלו לי ואני צריך להחליף אותם דחוף. ואיזה כרטיס קול אתם ממליצים לקנות עד 200 ש"ח. ואם אפשר את המאווררים עד 200 ש"ח בבקשה. תודה מראש Shoq. אני מצתער אם לא צייתי לחוקים בהודעה זו פשוט אני צריך את הדברים האלו בדחיפות.

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  2. Started by יוגב1,

    חברים יקרים מפעם לפעם אני רואה כי המחשבים שעולים לשאלת הקניה הם בדרך כלל DELL וLG (לא נחשב בגלל השירות HP) אני חייב פעם אחת ולתמיד לדעת מי מבין שיניהם טוב יותר מבחינת: 1. שירות ואחריות 2. איכות המחשב מי שרוצה להוסיף משהו מוזמן ברצון. !!!אנא הצביעו,כדי שהמון אנשים יוכלו ללמוד מין הסקר!!!

    • 2 תגובות
    • 935 צפיות
  3. חבר שלי מעוניין למיפרט הכי טוב בתקציב הזה, הוא אמר לי שאפשר לחרוג ב-300 ש"ח לכל היותר. הוא מבקש מיפרט שלם ללא ציוד הקפי, וללא מסך. תודה מראש, מימנו ומימני כאחד.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. רציתי לומר תודה לכל צוות הפורומים שפה שעזר לי רבות בהרכבת מפרט המחשב שלי! פשוט מקצועים מעבר לכל דמיון יודעים לרדת עד לפרטים הכי קטנים ולהסביר! להלן המפרט שלי: לוח אם: ASUS COMMANDO מעבד: INTEL CORE 2 DUO E6600 2.4GHZ ספק כח: THERMALTAKE TR2 500W זכרונות: CORSAIR DDR2 XMS2 1GB (2X512MB 800MHZ עתיד להוסיף עוד 2 ג'יגה של ג'י סקיל מארז: RAIDMAX SMILODON צורב DVD: SAMSUNG WRITEMASTER X18 SATA כרטיס מסך: LEADTEK GEFORCE PX8800 GTS 640MB מחיר כולל:6180 ש"ח. שוב פעם תודה לכל מי שתמך ועזר. :yelclap:

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  5. שלום, השימושים עיקריים - עריכת וידאו, צפייה בסרטים ושמיעה MP3. המשחק היחידי- SIMS בעתיד (בעוד שנה - שנה וחצי) אני חושב להפוך את המחשב לHTPC כרגה לא חושב על OC. בניפרד, אם אפשר - המלצה לגבי מסך רחב ב 1500 ש"ח. תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 778 צפיות
  6. היי אחרי הרבה מחשבה וחרישה בפורום הגעתי למפרט הזה: יש לציין שהמחשב מיועד למשחקים ומתוכנן אוברקלוק (בתקווה להגיע ל 3 גיגה). בנוסף עדיף שהמחשב יהיה שקט ככל האפשר. מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.8GHz(E4300) 800MHz/FSB 2MB - BOX ₪685 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 ₪647 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ₪1701 דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500AAKS ₪394 צורב DVD: LITEON DVDRW LH-20A1S DOUBLE LAYERED X20 - SATA - RETAIL ₪209 זיכרון: GEIL 2048MB (1024MB X2) DDR2 800MHz DUAL CHANNEL KIT WITH COOLING CL-5-15-5-5 ₪620 מארז: GIGABYTE 3D AURORA 570 - BLACK - GZ-FA1CAASB ₪777 ספק כוח: CORSAIR 520W HX S…

    • 6 תגובות
    • 796 צפיות
  7. אהלן חברה אני צריך מפרט לחבר עד 3.5K עם כמה הכוונות: 1. אני מאוד מעדיף שהמעבד יהיה E6300 2. זכרון של 512X2 יספיקו לו, הוא לא הולך לשדרג לויסטה (תדר 667 MHZ כמובן) 3. מארז סטנדרטי לחלוטין, רק עם מאווררים טובים ופתחי אוורור מספיקים, לא צריך מאווררים שקטים או משהו. 4. צריך צורב DVD טוב, אולי את הH10N שכרגע יש לי יספיק לו. 5. כרטיס מסך mid end, שיספיק למשחקי RPG ולrome total war (אם יש כרטיס יותר טוב מה7600GT בסביבות המחיר שלו זה יהיה טוב). 6. לא מתוכנן OC בכלל, ולא יתוכנן.צריך לוח אם טוב אבל לא יותר מדי. 7. המפרט הוא ללא מסך. 8. דיסק קשיח של 250 ג'יגה (נראה לי את הWD2500KS יהיה טוב). 9. ספק מן הסתם (HEC 350 יהיה טוב?). 10. כרטיס קול+רשת onboard. קונרו 900 כרטי…

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  8. Started by orior123,

    אשמח לקבל הסבר על ההבדל בין מסך ultrasharp המגיע עם e1505 לבין truelife . תודה

    • 2 תגובות
    • 946 צפיות
  9. Started by oudyeh,

    אני אקנה בחו"ל- מה שיוזיל משמעותית את העניין כרגע אני חושב על אחד מהמקבוקים- למישהו יש עוד איזשהי הצעה למפרט דומה? למישהו יש מושג אם היציאת DVI במקבוק היא DVI-D או לא? תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום.. אני צריך מחשב למשחקים לא כולל מסך. אני צריך בתקציב בסביבות ה 3000 לא לחרוג ואני לא צריך o.c ואייי אני כבר משו כמו חודשייים מנסה למצוא מחשב טוב.. תודה.

    • 8 תגובות
    • 904 צפיות
  11. אני לא יודע מה לבחור: http://www.gamaoffice.co.il/products/76884 או http://www.gamaoffice.co.il/products/71052 או http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=17253 השאלה שלי האם יש למישהו נסיון עם אחד מהם או אם איזה שהוא דגם נייד "17, כי אין הרבה מבחר... תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  12. מעבד - INTEL E6300 64 BIT (CORE) לוח ראשי - INTEL 965 SERIES 775 זיכרון - 2X1GB DDRII 667 KNS דיסק קשיח - WD/ SEAGATE 200GB SATAII צורב - DVD RW SONY/ NEC כ. מסך - G-FORCE7300 GT 512MB *קונה בלי מסך* מה אתם אומרים?

    • 3 תגובות
    • 633 צפיות
  13. אוקי אז ככה, אחרי כמה דחיות במהלך השבועות האחרונים אני מזמין את המחשב מחר או ביום רביעי. כעקרון זה אמור להיות המפרט שלי: 1 Amd Athlon 64 X2 Dual Core 5600 BOX AM2 1,025 ש"ח 1 ASUS M2N-E NVIDIA nForce 570 Ultra Socket AM2 565 ש"ח 1 BFG GeForce 8800 GTS 640MB PCI-E OC2 VERSION 2,150 ש"ח 1 Seagate Barracuda 250GB 3.5 7200Rpm 16MB SATA II 435 ש"ח 1 NZXT LEXA Ultra Light Aluminium Midtower Case 645 ש"ח 1 Enermax Liberty 400W Active PFC 495 ש"ח 1 G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 5-5-5-15 F2-6400CL5D-2GBNQ 475 ש"ח 1 Logitech® G5 Laser Mouse 395 ש"ח 1 Logitech® Media Keyboard Elite 155 ש"ח 1 Altec lansing ATP 3 2.1 349 ש"ח 1 L…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by ROI5001,

    מעבד- core 2 Duo E6320, 1066Mhz, s775, 4MB intel לוח אם-965 NEO F MSI גירסת OVERCLOCK זכרון‏-OCZ ddr2 800HZ *2 כרטיס מסך‏ 8600GT 256MB GDDR3, Silent-Pipe II, HDTV, 2xDVI, PCI-E -GIGABYTE דיסק קשיח Western Digital 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II צורב‏ LG DVD±RW GSA-H55NK x20 Black מארז+ספק מסך‏ 19'' LCD 2ms DVI +מקלדת ועכבר+רמקולים מה דעתכם ומה זה אומר גירסת OVERCLOCK

    • 11 תגובות
    • 899 צפיות
  15. INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX מחיר: ¤1307 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 מחיר: ¤648 מסך: DELL LCD 20´ 2007WFP ULTRASHARP FLAT PANEL MONITOR מחיר: ¤2383 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 640MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL מחיר: ¤2200 דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500AAKS מחיר: ¤395 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-4-12 - F2-6400CL4D-2GBPK מחיר: ¤554 כונני דיסקטים: SONY 3.5 FLOPPY DISD DRIVE מחיר: ¤40 מארז: NZXT APOLLO w/o PSU מחיר: ¤416 ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT מחיר: ¤426 קרור למארז: GLACIALTECH 120mm CASE FAN - SILENT BLADE ENTRY BEAR…

    • 40 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. כרטיס מסך : Gigabyte Nvidia Geforce 8500GT 256MB DDR2 DualDVI Retail ש"ח 562 זכרון : Digma 1024MB DDR400 D1G25 ש"ח 435 דיסק קשיח : WD 160GB SATA II WD1600AAJS ש"ח 308 הצעות יתקבלו בברכה תודה.

    • 10 תגובות
    • 644 צפיות
  17. Started by ROI5001,

    מעבד- core 2 Duo E6320, 1066Mhz, s775, 4MB intel לוח אם-965 NEO F MSI גירסת OVERCLOCK זכרון‏-OCZ ddr2 800HZ *2 כרטיס מסך‏ 8600GT 256MB GDDR3, Silent-Pipe II, HDTV, 2xDVI, PCI-E -GIGABYTE דיסק קשיח Western Digital 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II צורב‏ LG DVD±RW GSA-H55NK x20 Black מארז+ספק מסך‏ 19'' LCD 2ms DVI +מקלדת ועכבר+רמקולים מה דעתכם ומה זה אומר גירסת OVERCLOCK

    • 1 תגובה
    • 527 צפיות
  18. Started by RaZ^MaN,

    שלום, אני מעוניין לקנות מחשב לעבודה בלבד אך חשוב מאוד שיהיה בעל 2 כרטיסי רשת של גיגה(10/100/100) מובנים בלוח אם. כרטיס מסך מובנה על הלוח. תודה, רז.

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  19. שלום לכולם, עיינתי במפרטים מומלצים אך לא מצאתי מפרטים "שקטים". אני ישן באותו חדר עם המחשב ולכן חשוב לי שהמחשב יהיה שקט ככל האפשר, התקציב הוא 3K, ניתן לחרוג מעט. יעודו העיקרי - גלישה באינטרנט, צפיה בסרטים, האזנה למוסיקה. משחקים? אולי NFS Carbon לעיתים רחוקות... אולי גם Age of Empires החדש, אם בשביל זה נצטרך לחרוג מהתקציב בשביל כ. מסך טוב אני אחרוג. צורב DVD יש לי חדש יחסית אז אין צורך להוסיף. גם ציוד היקפי ומסך יש. מבקש שבכרטיס קול תהיה יציאה אופטית משום שיש לי כזו ברסיבר ואיתה אני עובד. כרגע המפרט שלי הוא ABiT NF7 Nforce2 AMD Barton 2500 GEIL 2x512 אשמח לשמוע גם בכמה אחוזים המפרט החדש חזק ממה שקיים אצלי כעת. תודה מקרב לב על העזרה, אורן.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. המפרט הסופי: חנות: SkyPC ראשל"צ (אחלה חנות, ולמוכר היה המון סבלנות..! שזה חשוב!) מחר אני אקבל דיווח אם הכל זמין, או לא.. ככה שאולי אני אצטרך את העזרה שלכם עוד טיפה, אבל כעיקרון הוא אמר שאין בעיה ככה שסבבה אני מקווה תודה לכולכם על כל ההמלצות... דרך אגב בגלל שמחר זו המילה הסופית, עדיין יש מקום לשינויים של פה ושם... אז אני אשמח להמלצות למרות שלא נראה לי שיש - כמובן הכל במסגרת התקציב! תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 816 צפיות
  21. Started by benib,

    כמה דרישות: אינטל לא AMD 512 זכרון כרטיס מסך מובנה על הלוח תודה

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  22. Started by Fortunes,

    walom haverim! zot kvar hahodaaa ha2 weli..pahot o yoter hevanti ma ani tzarih. mahwev le limudim (student wana 1 hawmal), mishakim, emule, sratim. masah bevadaut 15.4 inch zikaron 2 giga hard 120 giga meabed - core 2 duo. rak we ein li musag eize mehem: t5500 t5600 t7200 t7400 t7600 eize mehem matzig yahas bitzuim/mahir hahi savir weyew? kartis masah: gam kan ani bebaaya. ein li kol kah musag ma holeh benayadim. ma ha raiting wel kartisei ati mul nvidia? ve eize mehem yathil lehatsig bitzuim svirim be mishakim? ve haweela hahi hawuva beetzem - efo ani yahol lehahin costumize kmo we ani rotze? ba atar wel dell i efwar laasot costumize bihlal. be p hitzlahti lasim katis ma…

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by cars racer,

    ללא ציוד הקפי. תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 773 צפיות
  24. המפרט : Creative SoundBlaster X-Fi Elite Pro Intel Core 2 Quad QX6700 Extreme 2.66GHz 8Mb BOX Abit IN9 32X-MAX Nvidia NF680i SLI Wi-Fi Thermaltake BigTyphoon VX Cpu Cooler CL-P0310 OCZ 2GB DDR2 PC2-6400 800Mhz Special Ops Edition Urban Elite XTC 4-4-3-15 OCZ2SOE800URB2G OCZ GeForce 8800GTX Seagate Barracuda 500GB 3.5 7200Rpm SATA II 16MB Thermaltake ToughPower 650W W0104 אני עדיין לא החלטתי דרך איזה מקום לקנות הכלל אבל אני רוצה רק לדעת אם המפרטט הוא חזקק בשביל משחקים ואולי גם אובר קלוק קטןןן מה אפשר להוסיף או מה אפשר להוריד תודה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by leoleo,

    שלום לכולם, אודה לקבלת חוות-דעת על המפרט בדגש על המארז ולוח האם. שיהיה יום טוב לכולנו CPU : Intel® Core 2 Duo® E4300 1.8Ghz 800Mhz FS With EM64T for Supporting 64Bit Operating Systems Motherboard : Intel Shrewsbury G965 for LGA775 VGA : OnBoard High Quality Intel 950 GPU *Optional - Any PCI-E Card Can Be Added To This PC LAN : 10/100/1000Mbps OnBoard, Cable/ADSL Ready Sound : Onboard 6-Channel High Quality HDD : SEAGATE 200GB SATA2 7200RPM 8Mb Buffer Case : JSP TECH White MINI ATX 400W Optical Drive : LG DVD Writer Dual Layer X18 Flash Card Reader : Internal 7 in 1 Memory : DDR2 667Mhz 2* 512Mb Total 1Gb Dual Channel DDR2 Keyboard & Mouse : Included LOGITECH Heb/Eng+…

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות

דיונים חדשים בפורומים