עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by ido-nava,

    שלום, יש לי מחשב נייד מדגם: HP Pavilon zt3000 שנרכש לפני כ-3 שנים. שלחתי אותו לטכנאי מחשבים והוא אמר לי שהלוח אם שלו נשרף. עכשיו השאלה שלי היא מאיפה אני יכול לקנות את הלוח אם של המחשב בזול ולהחליפו ? כי רוצים על זה כ-2000 שקל. נ.ב - אין לי אחריות על המחשב. תודה מראש, עידו.

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  2. שלום, אני מבקש להרכיב מחשב בסכום של עד 5000 ש"ח (במזומן) כולל מסך. המחשב מיועד למשחקים + גרפיקה ולכן כ.מסך חזק. המחשב אמור לכלול 2 ג'גה זכרון , HD של 250 GB ולוח וספק חזקים. אין צורך ב- OC . כמובן צורב DVD , מארז וכרטיס קול טובים. מסך - של 17" אלא אם כן יש 19" מומלץ במחיר מתאים. יתכן ואגש לחנות KSP על מנת לרכוש את המחשב אז אשמח להמלצות משם או מאזור המרכז. אם החנות KSP מגבילה - אז אפשר לבטל...מקסימום נעשה משלוח. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  3. Started by eranisra,

    זהו המפרט שבניתי: Intel Core 2 duo E6420 לוח אם Gigabyte GA-P35-DS3 הארד דיסק WD WD2500AAKS 250GB G. SKILL DDR2 800 MHZ- CL4 F2-6400CL4D-2GBHK LEADTEK WINFAST PX8800GTS640 MB PCIE צורב - ASUS DRW-1814BLT ספק ומארז אני קונה מחבר (CHIFTEC 550W) על הויסטה החלטתי לוותר ברכישה וזאת לאור הבעיות הרבות שיש עימה. סה"כ יוצא 5500 אשמח לשמוע חוות דעת. דרך אגב - המחיר הוא מSKYPC

    • 6 תגובות
    • 575 צפיות
  4. המחשב מיועד (מעבר לשימוש רגיל) לעיבוד תמונות (פוטושופ, Lightroom), משחקים (HL2 ונספחיו, C&C3), ובעתיד גם מעבר לויסטה. מלוח האם נדרשה גם יציאת אודיו דיגיטלית (אופטי + קואקס). דיסק קשיח בודד לעת עתה (יש לי עוד 200GB שיותקן שם גם כן). עיקר הדילמות - האם הספק יספיק? האם כדאי להחליף כרטיס מסך ל-DX10, ואם כן, האם 8500 יספק את הסחורה? מה דעתכם? מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.13GHz(E6420) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤1069 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-S3 REV3.3 ¤583 כרטיס מסך: GIGABYTE PCI-EX GeForce 7600GS 256MB DDR2 128 BIT TH TV/O -GV-NX76G256D - RETAIL ¤579 דיסק קשיח: WD 160GB 16MB SATA2 7200 RPM - RAID 24/7 - WD1600YS ¤385 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H42N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BUL…

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  5. אני רוצה מחשב חזק למישחקים !! עם מסך LCD 19 אינץ' אני רוצה את Gforce 8800 320 mb מהגירסא הכי חזקה אני חושב שזה של Asus לא ?

    • 14 תגובות
    • 901 צפיות
  6. Started by username80,

    שלום לכולם, החלטתי לקנות מחשב נייד של DELL. המחשב מגיע עם אחריות ל- 3 שנים ובחנות אמרו לי שהאחריות היא במעבדות CPM. בנוסף אמרו לי בחנות שהמפיץ (או יבואן - לא זוכר בדיוק) של המחשב הם CMS. האם מעבדות CPM מורשים לתת אחריות למחשבי DELL? והאם CMS הם אכן מפיצים/יבואנים מורשים של DELL. תודה

    • 3 תגובות
    • 9.8k צפיות
  7. Started by ron1979,

    עלות מול תועלת גבוהה(כלומר אני לא מעוניין במפרט 6000 כשההבדל למפרט 5000 הוא בקושי 10% יותר ביצועים) ללא מארז, ספק, מסך, ציוד הקיפי מעבד Qued(קונה לאחר ירידת מחירים) ירדתי מהמרובע, אני מעדיף E4300 שנעשה לו המהרה, אבל עדיין צריך לוח שיתאים גם למרובע לאפשרות שידרוג עתידית, כ.מסך פשוט עם DX10 DVI( יש לי מסך עם DVI) Raid5 עם שלושה דיסקים שמיוחדים לRaid זיכרון 2X1GB dual צורב DVD\CD עוד תוספת :אל פסק UPS מעוניין לעשות OC

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  8. היי חבר'ה, אני לא מבין כ"כ בניידים,מקווה שאני אתן כל את המידע הדרוש(אם לא תשאלו ואני אענה במהרה). התקציב הוא 4500-5200. הדברים שכן נראה לי שצריכים להיות: זכרון 1024 DDR ורצוי מהיר,הארד דיסק 80 ג'יגה לפחות,מעבד כפול ליבה(לא פוסל את AMD),צורב DVD של חברה אמינה,כרטיס מסך סביר (אפשר אפילו מובנה שנחשב יחסית למובנים טוב),כניסות ויציאות סטנדרטיות(לא משהו מיוחד) וחשוב כמובן חיבור לרשת אלחוטית. סוללה ומשקל-לא קריטי. מה שהכי קריטי שהמסך יהיה 15.4 ואיכותי,שניתן לצפות בו מזויות רחבות באיכות טובה.יש הרבה מסכים של ניידים שהזוית שלהם מוגבלת.. השימוש העיקרי של המחשב-אינטרנט ואופיס.אין צורך במערכת הפעלה,יתכן שתותקן על המחשב ויסטה אז אסור שיהיה חלש. השימוש המשני והלא קריטי שניתן ל…

    • 7 תגובות
    • 782 צפיות
  9. Started by pringles,

    האם יש איזשו הבדל בין נייד לPC בהתקנת הוינדוס?.... הכוונה עם צריך דברים מיוחדים או דברים קטנים שצריך לשים לב אליהם ..?..

    • 3 תגובות
    • 852 צפיות
  10. Started by yaloner,

    מה דעתכם על המפרט הבא: הצעת מחיר - skypc.co.il 18/06/2007 23:04:58 403 1 מעבד AMD Athlon 64 X2 3600+ Socket AM2 Box 302 1 לוח אם GIGABYTE GA-M61SME-S2 223 1 כונן קשיח Westren Digital WD800JD 80GB 211 1 זיכרון Kingston 1024MB 667MHz DDR2 CL5 174 1 צורב LG GSA-H44N X18 DVD 185 1 מארז כולל ספק JSP-TECH M-100A 400W 6 פריטים 1,499 ¤ סכום כולל מע``מ אם אפשר לשפרו ולהישאר באותו סדר גודל של מחיר, או לחילופין להוזילו ולהישאר באותו סדר גודל של ביצועים, אשמח לשמוע... תודה עריכה: אני מבין שאין תגובות בכלל בגלל שכולם מסכימים שזה המחשב הכי טוב שאפשר לקנות בארץ ב-1500 ש"ח ?

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  11. אני צריך עזרה למחשב בעיקר לעריכה מוזיקה כמו הקלטות וכו' כולל שימוש כללי של סרטים ופה ושם משחקים אבל ממש לעיתים רחוקות. צריך דיסק קשיח גדול ומחשב שירוץ טוב. תודה מראש. לא צריך כרטיס קול יש לי אחד טוב ולא צריך שום צורב או סידי רום.

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by pinkmasta,

    שלום, אני צריך מפרט עבור מחשב שרוב שימושיו יהיו תוכנות גרפיקה וAUTOCAD. אשמח אם תוכלו לתת לי מפרט ב 5 6 ו 7.. תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 616 צפיות
  13. Started by bv500,

    שלום! אני רוצה לקנות נייד של HP ויש לי כמה אופציות ושאלות: - dv9500t גודל מסך 17" למחשב הזה אפשר להוסיף 50$ ולקבל את המסך עם רזולוציה של 1680x1050 במקום 1440x900 1. האם שווה לשים עוד 50$ בשביל זה? המחשב הזה יכול גם להגיע עם כרטיס 8600M GS או עם 8400M GS - ההפרש ביניהם הוא 150$ 2. האם שווה להשקיע את 150$ הנוספים בכרטיס החזק יותר? 3. האם אחד הכרטיסים או שניהם יהיו מספיק חזקים להריץ משחקים לא כל כך מסובכים כמו PES6 ודברים דומים, או אפילו מעבר? (עם התייחסות לגודל המסך ולרזולוציה) -dv6500t גודל מסך 15.4" - מגיע רק עם אופציה אחת - 8400M GS 4. אותה שאלה רק עם התייחסות חדשה לגודל המסך הזה ולרזולוציה 1280x800 תודה, אורי

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  14. Started by almoglevi,

    שלום לכולם אני מתכנן לקנות מחשב של dell המחשב אמור לשמש אותי ללימודי בחו"ל (איטליה)אבל אני לא מצליח למצוא את רשימת מעבדות השירות של dell בעולם מישהו יודע אולי איפה אפשר למצוא ? תודה רבה מראש! (*יכול להיות שהפורום הזה הוא לא המתאים ביותר להודעה זו, אבל לא מצאתי משהו אחר)

    • 3 תגובות
    • 959 צפיות
  15. שלום לכולם, אני מבקש מפרט בשביל גיימרים ועבודה גרפית. על המחשב אני יכול להשקיע בסביבות ה5000-6000 שקל והבקשה שלי שהוא יהיה עם מסך נחמד, ללא ציוד היקפי. בקשה תתנו לי מפרט טוב עם כרטיס מסך חזק ועדיפות לאינטל. עדיף מחשב שקט אם זה לא הבדל גדול של מחיר . תודה רבה, עכשיו אני מבין בכל החומרה והכל, אבל שמעתי שאתם אחלה אנשים אז אני רוצה הצעות פה. ד"א יש לידי את החנות KSP ושמעתי שהיא מאוד מומלצת וזולה, אנא תנו לי מפרטים משם או משהו בסגנון, תודה.

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. אני צריך מחשב טוב!עם ביצועים טובים לויסטה! לא מתכוון להריץ עליו משחקים כבדים..אבל מחשב שיספק את הצרכים עם אינטרנט ומוזיקה וכו'! אשמח אם תביאו לי הצעה טובה עם מעבד חזק וזיכרון פנימי טוב! לא צריך כרטיס מסך חזק..אפשר משהו טוב שיריץ משחקים! תודהה! אה.. עד 4500!

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by skr,

    אז ככה אני צריך מפרט ב8K +- ללא מסך או כל ציוד היקפי אחר. חשבתי על זה: http://www.skypc.co.il/cart_print.asp?cartID=51818777-C4AF-48CF-AEFD-36CD4545718A וקחו בחשבון שאני מקבל את המעבד Q6600 במחיר של המעבד שצויין במפרט ואני לא מחרטט!!!. אז אם יש הצעות לשיפור דברו. ועוד משהו בSKYPC אין את הספק של CROSAIR 520WAT אז במקומו לקחתי את האנטק.... תודה לעוזרים.

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by spektor,

    כולל מסך, מחשב בשביל משחקים לא מתוכנן OC תודה

    • 9 תגובות
    • 779 צפיות
  19. אוקי זה המפרט שהרכבתי לחבר עם מסך 17 אינץ'.. הגבול שלו זה 4.5K אם יש לכם משהו לשפר תציעו לאלו שלא רואים: http://img296.imageshack.us/img296/1614/mifratshelyardenja9.jpg

    • 2 תגובות
    • 530 צפיות
  20. קבלו איזה מפרט יפה , הכל מתחבר וניכנס בול .. מארז פצצה נכנס לי שם גם הקירור למעבד יחד עם המאורר הצידי של ה25 שהוא בא איתו, שימו לב : 633 633 1 ספק כח Corsair CMPSU-520HXEU 520W ספקי כח CMPSU-520HXEU 1,267 1,267 1 מעבד Intel Core 2 Duo E6600 Box מעבדים IE6600 1,126 1,126 1 לוח אם GIGABYTE GA-P35-DQ6 מור לוי 39216 516 516 1 כונן קשיח Western Digital WD3200YS 320GB דיסקים קשיחים ואחסון 3200YS 823 823 1 זיכרון G.Skill DDR2 1024MB (1024MBx2) 1000Mhz CL4 זיכרונות למחשב F2-8000PHU2-2GBHZ 195 195 1 צורב ASUS DRW-1814BLT X18 DVD כוננים אופטים 30912 607 607 1 מארז ללא ספק Enermax Chakra ECA5001 מארזים ECA5001-BS 246 246 1 עכבר Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mou…

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  21. Started by yoav1000,

    אני מחפש מחשב נייד עד מחיר 10000 ש"ח. אני רוצה שהיה בו שן כחולה, רשת אלחוטית, מעבד חזק, תואם ויסטא ומסך 12.1"

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  22. שלום לכולם, אני מבקש מפרט בשביל גיימרים ועבודה גרפית. על המחשב אני יכול להשקיע בסביבות ה5000-6000 שקל והבקשה שלי שהוא יהיה עם מסך נחמד, ללא ציוד היקפי. בקשה תתנו לי מפרט טוב עם כרטיס מסך חזק ועדיפות לאינטל. עדיף מחשב שקט אם זה לא הבדל גדול של מחיר . תודה רבה, עכשיו אני מבין בכל החומרה והכל, אבל שמעתי שאתם אחלה אנשים אז אני רוצה הצעות פה. ד"א יש לידי את החנות KSP ושמעתי שהיא מאוד מומלצת וזולה, אנא תנו לי מפרטים משם או משהו בסגנון, תודה.

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  23. אינטרנט, אופיס, משחקי אסטרטגיה + משחקים כמו FIFA07 וEnemy Territory כולל: מארז ספק מעבד לוח אם זכרונות HD צורב DVD של LG בבקשה להרכיב מחנויות בקריות או בחיפה (לא KSP) חשבתי על זה: (אני מודע שהזכרונות לא בDUAL) Compucase 6C28 Midi Tower True 300Watt PSU 311 ש"ח Amd Athlon 64 X2 Dual Core 3600 BOX AM2 411 ש"ח ASUS M2V-TVM VIA® K8T890 Socket AM2 354 ש"ח Western Digital 160GB 3.5 7200Rpm 8Mb Buffer SATA II WD1600AAJS 318 ש"ח Twinmos DDR2 667 1GB 276 ש"ח LG GSA-H42N X18 Multi DVD-Recorder Bulk Black 170 ש"ח הורכב בwww.pandas.co.il

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  24. שלום, דודתי צריכה מחשב זול לעבודה משרדית שמטרתו העיקרית היא לעבודה עם Office,אינטרנט וגם מסך בעל איכות טובה לצפייה בטלויזיה דרך המחשב המחשב עצמו לא מתוכנן להפעלת משחקים כלשהם. התקציב הוא לא ידוע אבל כנראה בסביבות ה3000 שקל+- כמובן שאם אפשר לבנות מחשב סביר במחיר נמוך אז עדיף ככה

    • 7 תגובות
    • 635 צפיות
  25. Started by pinkmasta,

    שימושי המחשב יהיו בעיקר עבור תוכנות עריכת גרפיקה וגם AUTOCAD תקציב עד סביבות ה 7 אם תוכלו לתת לי אחד ל 6 אחד ל 7 ואחד ל 8 זה יהיה נהדר..!!! תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות

דיונים חדשים בפורומים