עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by jbbb,

    1 Gigabyte GA-P35-DS3 Intel® P35 Chipset LGA 775 715 ש"ח 1 LG GSA-H44N X18 Multi DVD-Recorder Bulk 159 ש"ח 1 Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz 8Mb BOX 1,450 ש"ח 1 Corsair HX Series 520W PSU 646 ש"ח 1 G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-3-5 F2-6400CL4D-2GBHK 515 ש"ח 1 Western Digital 320GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD3200KS 450 ש"ח 1 Gigabyte nVidia Geforce 8800GT 512MB PCI-e Retail 1,590 ש"ח 1 NZXT APOLLO Steel Midtower BLACK 425 ש"ח ב6000 שקל שווה?

    • 6 תגובות
    • 539 צפיות
  2. אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בבניית מפרט למחשב. שימושים: צפייה בסרטים בכלל ובסרטי HD גבוהי-רזולוציה בפרט, משחקים ועבודה שוטפת ומהירה עם תוכנות שונות בו-זמנית. דרוש דיסק קשיח של 500GB. על המחשב להיות שקט ככל האפשר. אפשרות לOC בעתיד. אין צורך בציוד היקפי. תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור!

    • 7 תגובות
    • 806 צפיות
  3. שלום, אני מבקש שתרכיבו לי מפרט עד 3500 ש"ח שמיועד למשחקים בעיקר. המפרט יכלול: מעבד+לוח+זכרון+דיסק קשיח+כרטיס מסך+מארז+ספק. תנסו להכניס את ה8800GT 512 אם אפשר...

    • 5 תגובות
    • 626 צפיות
  4. שלום, אני מבקש שתרכיבו לי מפרט עד 3500 ש"ח שמיועד למשחקים בעיקר. המפרט יכלול: מעבד+לוח+זכרון+דיסק קשיח+כרטיס מסך+מארז+ספק. תנסו להכניס את ה8800GT 512

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. מעבד: Core 2 Duo E6750 2.66ghz קירור למעבד: Scythe INFINITY (JAPAN DESIGN) AM2 SUPPORT לוח אם: GA-P35-DS3R זיכרון: CrossHair 1gb ddr2 800 x2 כ.מ: 8800gt ד.ק: Western Digital 400G 16MB 400AAKS צ.דיוידי: ASUS DVDRW 1814BL LIGHTSCRIBE BLACK פלופי: ALPS(Japan) 1.44 Black Bezel מארז: Chenming 601AE FULL TOWER + 120mm (2X optional) + Air Duct (+FAN) + FWIRE NO PS ספק: BlueStorm II 500W , 120mm FAN, SATA X4, PCI-E X2 A.PFC מה דעתכם? מעבד ההתלבטות היא האם לנסות להכניס את ה- quad או לרדת ל- 4500 כי גם ככה זה גבולי יחסית. דיסק קשיח כנראה שהוא ירד ל-320 או 250 מה דעתכם על המארז? ובעיקר מה דעתכם על הלוח אם והספק? ללכת על enermax librety 400w? או אולי zalman 460w?

    • 4 תגובות
    • 534 צפיות
  6. שלום רב,קיבלנו ראוטר אלחוטי ולכן חשבתי שזאת אופציה לא רעה לרכוש מחשב כמו IBM 390E ב 400 שקלים,כול יעודו זה אינטרנט,הבחור שדיבר איתי שם 192 מגה ואמר ש XP רץ ממש טוב עליו (שני אנשים עם מחשבים כאלו אמרו לי את זה),השאלה שלי היא,אם למשל אני רוצה לעשות פורמט למחשב,הדרייברים לכרטיס מסך קול זה פשוט כמו במחשב רגיל? או שצריך להתקין רק מהדיסק שהגיע איתו? כמו כן הבעיה בכאלה מחשבים שהם די ישנים זה שהסוללה גמורה בהם וצריך לקנות חדשה,מאיפה אתם ממליצים לי לקנות? כמו כן במחשב הזה אין את משטח המגע יש שם רק כמה כפתורים במקוםשל המשטח ,ושכחתי לשאול איך בעצם מזיזים את העכבר ללא עכבר חיצוני. תודה מראש יוליאן פרייליך.

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  7. קודם כל אני רוצה לשדרג את המחשב שלי, על מנת שיהיה כמה שיותר מוצלח בחיבור לLCD 32 של שארפ מדגם WD1, עכשיו אני רוצה לחבר את הממיר למחשב ואת המחשב לטלויזיה בHDMI ככה שאני יוכל להשתמש במדיה סנטר בצורה הטובה ביותר, בנוסף יש לי PS3 ידוע לכם מה רמת האיכות שהוא משדר סרטים והאם עדיף בכלל הרד דיסק משותף למחשב ולפלייסטישן לתכני HD? בנוסף אני צריך להרכיב מחשב לבן אדם מבוגר שרוצה רק שימושים של אינטרנט ומוזיקה ותו לא.. לא צריך מחשב חזק מידי, הדברים החשובים שצריך הוא מחשב שהמעבד שלו יהיה D920 והזכרונות שלו יהיו 4*512 במהירות 800 מגהרץ, אני צריך את המחשב עם מסך 19 אינץ. אז קודם כל נתחיל בזה שבזכות האתר הזה קניתי את מחשבי הנוכחי ואני מאוד מאוד מרוצה, ולכן אני רוצה המלצה לשדרוג ולמחשב חדש.…

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  8. שלום! אבקש שתבנו לי מפרט ב-3500 ש"ח עם מסך, מקלדת ועכבר (רצוי לוג'יטק) המחשב למשחקים. תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 915 צפיות
  9. שלום לכולם, אני מעוניין שתמליצו לי על מפרט למחשב עפ"י הדרישות הבאות: 1. דרוש מעבד מרובע ליבות + 4GB זיכרון פנימי. 2. תמיכה מלאה ב-64bit (מיועד לשימוש עם Vista Ultimate 64bit) 3. ללא מסך או ציוד היקפי. 4. דרוש כרטיס לכידה טוב לשימוש עם Media Center של Vista. 5. כונן קשיח 200GB ומעלה. תקציב: 6,500 ש"ח ללא מערכת הפעלה. תודה מראש לעונים.

    • 11 תגובות
    • 669 צפיות
  10. שלום לכולם. קיבלתי בחנות קרובה לבית מפרט עבור מחשב שמיועד לאדם מבוגר שרק יגלוש באינטרנט ואולי יעשה קצת שיחות בסקייפ. מה דעתכם? זו לא חנות ידועה אבל אני מעדיף לקנות שם כדי שהשירות יהיה קרוב... מעבד intel p-d 2140 1.6 GHZ לוח ASUS P5GC-MX זיכרון 1Gb DDR II 667 דיסק MAXTOR 80GB SATA II כונן LG DVD-RW X18 מסך LG LCD 19 1953 2MS 1/2000 כולל מקלדת, עכבר רמקולים ומארז ATX על הלוח והמסך אחריות ל-3 שנים על הדיסק ל-5 שנים סה"כ 3138 כולל מע"מ. מה דעתכם?

    • 11 תגובות
    • 783 צפיות
  11. כמו שרשום למעלה, אני צריך להרכיב מפרט ב-2500 ש"ח. ייעוד המחשב הוא אינטרנט ואופיס בעיקר ולא מעבר לכך. אין צורך בציוד היקיפי כלשהו וגם לא במסך. חנות מועדפת היא KSP, בשל ניסיון קודם איתם והקירבה לבית. תודה לכל העוזרים...

    • 11 תגובות
    • 755 צפיות
  12. Started by ymss69,

    טוב אז יש את המפרט המצויין שהציעו לי פה לפני כמעט שנתיים, והחלטתי להשתדרג קצת בגלל סיבות ספציפיות. אני מזמין כנראה את הSHARP WD1 היא LCD 32". היא תתחבר במקביל לPS3 ולמחשב, עכשיו אני רוצה להשתיק את המחשב שלי ככל הניתן כי הוא רועש עכשיו, וליצור הרד דיסק משותף בין הPS3 למחשב, בנוסף המחשב הופך להיות מחשב מדיה לכל דבר אז אם כדאי להחליף דבר כזה או אחר מאוד יעזור לי, בוא נזכור רק שאני לא משחק במחשב. תודה לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 514 צפיות
  13. מעבד - E6750 לוח - Gigabyte GA-P35 DS3L זכרונות - Supertalent 2GB 800Mh CL3-4-4-8 (שווה לקחת אותם ולא OCZ או משהו בסגנון ? ההבדל בתזמונים באמת משמעותי ?) ה.ד. - WD 250GB 2500YS (בגלל האחריות - 5 שנים) כ.מסך - 8800GT 512MB - שווה לחכות לגרסאת ה1GB ? מתי היא אמורה להגיע ? צורב - Samsung SH-S183A (בגלל האחריות - שנתיים במקום שנה בצורבים אחרים) מארז - Gigabyte Triton כל הסיפור יוצא בערך 5,400 שקל, כולל הרכבה. מה דעתכם ?

    • 7 תגובות
    • 696 צפיות
  14. שלום, אני מתכנן לקנות מחשב השבוע, ומצאתי מפרט לא רע (לדעתי) בתקציב של 4000 ש"ח עם מסך LG 1953TR בכל מקרה הנה המפרט המלא: מעבד: E6550 לוח אם: ABIT IP35-E זכרון: 1GB 800MHZ SAMSUNG דיסק קשיח: 250GB SEAGATE SATA2 16MB כרטיס מסך: POWERCOLOR HD2600 pro 256MB צורב: PIONEER DVR-212BK SATA מארז עם ספק 500W HJA-291 (זה מארז כזה של KSP שהוא עם מאוורר 18 בצד) מסך: LG 1953TR 2MS מחיר: 4105 ש"ח אנא חוו דעתכם ותנו הצעות אולי לשיפור אם צריך.

    • 2 תגובות
    • 543 צפיות
  15. אז אחרי התלבטויות רבות זה המפרט שהגעתי אליו... מה דעתכם ? מעבד Athlon 64Bit AM2 5000 DualCore Box AM250DCB מחיר 604 לוח אם Gigabyte MA69GM-S2 GMA69GMS2 מחיר 452 כרטיס גרפי GIGABYTE ATI Radeon HD2600PRO 512MB PCIe מחיר 500 הארדיסק WD 160GB 7200RPM, 8MB, SATA II מחיר 270 זיכרון PQI TURBO DDR2 800MHZ 2048MB DUAL CHANNEL 5-5-5-15 מחיר 330 צורב LG GSA-H62N X18 DVD מחיר 185 מאוורר Arctic Cooling Freezer 64 Pro מחיר 120 מארזCOMPUCASE CI-6A19 BLACK NO PSU מחיר 210 ספק Enermax Liberty 400W 30A @ 12V מחיר 400 סה"כ כ-2900 ש"ח. 1.האמת שאני מעדיף את המעבדים של אינטל אבל הרבה כאן אמרו ש-AMD עדיף.... 2.חשוב לי שהמחשב לא ירעיש יותר מידי... 3. וחוץ מזה הכרטיס מסך מספיק טו…

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  16. שלום.. אני חושב לקנות מחשב חדש בסכום של עד10K שישמש בעיקר למשחקים כבדים ותכנות (אני תוכניתן..) - ללא אוברקלוקינג כנראה. אני צריך גם ציוד הקפי, כל מה שנדרש. השאלה שלי היא האם זו תקופה טובה לקנות מחשב בסכום כזה? ברור שזו שאלה שאף פעם אין עליה תשובה ברורה אבל אני אשמח לשמוע כמה דעות בעניין. במידה ולדעתכם זו תקופה טובה לקניית מחשב- תתנו מפרטים מתאימים וחזקים. תודה מראש ((:

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. אני רוצה שיהיה מהיר מאוד העיקר זה העבודות והאינטרנט במחשב הזה ושיטוס!!! תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  18. מעבד AMD Athlon 64 X2 4200+ Socket AM2 Box ¤411 לוח אם GIGABYTE GA-MA69VM-S2 ¤331 כונן קשיח Western Digital WD2500AAKS 250GB ¤359 זכרון OCZ DDR2 2048MB (1024MBx2) 667MHz CL4 Special Ops ¤419 כרטיס גרפי GIGABYTE nVIDIA GeForce 8800GT 512MB PCIe ¤1431 צורב LG GSA-H62N X18 DVD ¤174 מארז כולל ספק HEC 6A19B 400W ¤393 קרור למעבד Arctic-Cooling Freezer 64 Pro ¤121 מסך מחשב LG 19" L1953TR 2ms LCD ¤1366 מקלדת Logitech Classic Keyboard ¤69 עכבר אופטי Logitech LX3 Optical Mouse ¤131 רמקולים למחשב Logitech X-210 ¤238 הרכבת מחשב + ובדיקת מעבדה + בדיקת מאמץ למחשב (למחשב חדש בלבד) ¤79 סה"כ: 5522 ש"ח

    • 8 תגובות
    • 889 צפיות
  19. INTEL CORE 2 QUAD S775 2.4GHz Q66000 STEPING G0 - BOX GIGABYTE GA-X38-TDQ6 WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500AAKS יש ברשותי 2 ויצורף חבר שלישי. LG DVDRW GSA-H62N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA 2 יחידות. CORSAIR DUAL CHANNEL 2048MB DDR2 800 (1024X2) DUAL XMS2 CL 4-4-4-12 - TWIN2X2048-6400C4 2 יחידות של 2 סה"כ 4 GB. THERMALTAKE EUREKA ( BLACK+WINDOW) VC8000BWA w/o PSU ENERMAX LIBERTY 620W - ELT620AWT. THERMALTAKE V1 FOR AMD&INTEL S462/478/754/775/939/AM2 : CL-P0401 יש ברשותי : GeCube Radeon X1950XT 512MB DDR3 PCIe 2 יחידות יורכב CROSSFIRE. האם הספק יחזיק את המערכת ? האם ניתן לרדת ל500W של אותה חברה (שיש לי בבית מהמחשב הקודם)

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  20. שלום לכולם, בניתי מפרט מחשב בעיקר למטרת משחקים, ורציתי דעה נוספת לפני שאני אזמין אותו. כרגע אפילו חרגתי קצת מהתקציב המקורי שלי (6000 ש"ח), אך אם יש שינויים ששוויים את זה אני מוכן לחרוג מעט מהתקציב. כל שינוי יתקבל בברכה מעבד: Intel Core 2 Dou 6550 - 2.33Ghz - 4MB Cache - 65W - LGA775 מחיר 979.21 ש"ח לוח אם: Gigabyte GA-965P-DS3 (965P) - ATX מחיר 625.40 ש"ח זכרון: Corsair dual 2x1024MB 800Mhz CAS5 מחיר 625.40 ש"ח כ. מסך: Gigabyte Geforce 8600GT 256MB SP-II DDR III - PCX - BULK מחיר 715.66 ש"ח ד. קשיח: Western Digital 320GB-16MB AAKS - 7200RPM S-ATA II מחיר 460.20 ש"ח צורב: NEC DVD-RW AD-7170A …

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  21. Started by Amba,

    משהו יכול להעשות לי מפרט למחשב 3800 שקל לא כול ציוד היקפי וצורבב שיריץ לי משחקים טוב שלא יהיה AMD ושיהיה מהחנות IQPC

    • 5 תגובות
    • 689 צפיות
  22. Started by khtur651,

    שלום אני מחפש מפרט רק עם מסך למחשב למשחקים כבדים (Crysis...). תקציב 9000 גמיש. העדפות אישיות: מארז מאוורר היטב ושקט מעבד Q6600(או יותר טוב) זיכרון4 -2 GB כרטיס GeForce 8800GT G92 512 (או יותר טוב במחיר של עד 300-400 ש"ח יותר) OC

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. לשימוש ביתי, משחקים לא כבדים ועבודה עם SolidWorks 2007 לוח אם ASUS P5N-E SLI NVIDIA nForce® 650i SLI LGA 775 מעבד Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz, 1333FSB, 4MB Box הרד דיסק WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500AAKS כרטיס מסך ASUS EN8400GS/HTP/256M/A צורב ASUS DVDRW DRW-1814BLT DOUBLE LAYERED X18 - LIGHT SCRIBE - BLACK - RETAIL DVD מארז COMPUCASE CI-6K31 MINI CASE + HEC 300AR-TF קיבלתי הצעת מחיר של 2884 ש"ח מהאתר של החנות IQPC כמו כן, יש לי זכרונות CORSAIR DUAL CHANNEL 2048MB DDR2 800 (1024X2) DUAL XMS2 CL 4-4-4-12 - TWIN2X2048-6400C4 המחיר הינו ללא הרכבה ולפני הנחת מזומן תודה רבה !

    • 6 תגובות
    • 593 צפיות
  24. Started by most,

    שלום, המפרט לצרכי אינטרנט בלבד לא משחקים ולא עיבוד גרפי כותרת בבניית מחשב מחשב מבוסס מעבד AMD מקט שם מוצר מחיר כמות AMD1186 מעבד AMD Athlon 64 3500+ Socket AM2 Box 233 1 38470 לוח אם GIGABYTE GA-MA69VM-S2 331 1 800AAJS כונן קשיח Westren Digital WD800AAJS 80GB 231 1 TMOS1GBDDR2-667 זיכרון TwinMOS DDR2 1024MB 667Mhz CL5 143 1 GSA-H62N צורב LG GSA-H62N X18 DVD 174 1 6A19-2F מארז כולל ספק HEC 6A19-2F 300W 326 1 10 הרכבת מחשב + ובדיקת מעבדה + בדיקת מאמץ למחשב (למחשב חדש בלבד) 79 1 סה"כ 1517 ¤ איך הלוח? האם עדיף ASUS M2A-VM עם X1250 על ה X1200 שעל ה ג'יגהבייט?? יש רעיון למארז+ספק יותר זולים? תודה עוזרים

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים