עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by shloosh,

    אני מחפש הארדיסק חיצוני שמיועד למחשב ביתי ולא נייד. אני צריך 500GB בסביבות ה-400 שקל. ווסטרן דיגיטל יש לי נסיון די רע איתם תמיד,איך המקסטורים ואיך הלאסיי החדש שיש בבאג? ועד כמה ההבדל בין חיבור FIREWIRE לבין USB2.0 הארד דיסק מיועד למוזיקה וסרטים,לא למשחקים או משהו שדורש ביצועים... תודה!

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  2. איפה אני יכול למצוא באיזה מדיות הוא תומך ב OVERSPEEDING? או באיזה מדיות העידכון קושחה הלא מקורי תומך ב OVERSPEEDING...? "חיפוש" לא הניב תוצאות... תודה מראש..

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  3. Started by roey1,

    שלום, יש ברשותי דיסקים Xerox DVD-RW 4X . ממה שהבנתי דיסקים אלו הם דיסקים רב פעמיים כלומר דיסקים שאני יכול לצרוב עליהם פעמים רבות. הכנסתי מדיה ריקה למחשב ובאמת הוא קורא אותו כדיסק DVD-RW . צרבצי עליו קבצים בעזרת נרו והכל תקין עד כאן. לאחר מכן, ניסיתי להיכנס בתוכנת Nero לאפשרות Erase Disc אך משום מה פתאום הוא קורא את הדיסק כדיסק DVD-R ולא נותן לי "למחוק" את הדיסק. יש לציין שניסיתי זאת כבר על 2 מדיות שונות ויש את אותה הבעיה. מה אני עושה? תודה, רועי.

  4. אני רוצה לפצל אותו לאחד של 300 ועוד אחד של 300 , איך אני עושה זאת ?

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  5. כונן קשיח Western Digital WD3200AAKS כונן קשיח Western Digital WD3200KS מה ההבדל ביניהם?

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  6. מה ההבדל בין : Western Digital WD5000KS ל: Western Digital WD5000AAKS והאם יש המלצות נוספות בטווח הזה וכן האם אמורה להיות ירידה במחירים

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות
  7. Started by Yaniv_Uzan,

    אהלן חבר'ה... אני שואל את עצמי כבר הרבה זמן מה עדיף כונן קשיח 80 גיגה ב IDE או SATA? אני רוצה לדעת שאלו שקנו את ה SATA אם הוא עובד טוב... אם צריך דריבר מסויים... מי שיש לו מתאם שמתחבר ללוח אם גם זה מעניין אותי. טוב שאין לי SATA בלוח אם ככה אין לי מה להתלבט אבל בלי קשר בשביל אנשים ששואלים אותי על כונן קשיח מומלץ. תודה יניב

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  8. אני חושב לקנות את ה HD הזה : Seagate 500GB Sata II 32MB מה דעתכם עליו ? מה בכלל הדיעה הרווחת על הדיסקים של סיגייט ? יש לו 5 שנים אחריות שזה דבר אדיר. האם הוא שקט ? והאם עדיף WD ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  9. Started by NuNaTaK,

    סתם משהו שמעניין אותי: בIDE רגיל יש 40 פינים, בIDE של 2.5" יש 44 פינים ואני מניח ש4 הפינים הנוספים משמשים לחשמל, אבל למה משמשים 6 הפינים הנוספים בחיבור של 1.8"? תודה.

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  10. Started by aeea,

    חבר שלי קנה וורבטים באופיס דיפו וביקשתי ממנו את אחד הדיסקים שצרב ע"מ לבדוק איזה מדיה קוד מוכרים באופיס דיפו המדיה קוד הוא prodisc והוא הוציא תוצאות מרשימות מאוד(ממה שזכור לי סקור 98 ושאר המדדים נמוכים מאד) מכיוון שבלתי אפשרי להשיג מדיות יפניות ופרט וורבטים TY(באמת שבדקתי בכל מקום) שווה לקחת את הפרו דיסק?

    • 6 תגובות
    • 749 צפיות
  11. Started by anevsky,

    קניתי היום WD2500KS - 16MB BUFFER SATA2 - בעל ביצועים מצויינים לפי ביקורות שונות שקראתי. שילמתי 470 שקל - לדעתי מחיר מצויין וחבל לי על אנשים שקונים כל יום דיסקים פחות טובים ביותר כסף. אין לי שום אינטרס בעניין כמובן ;D

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  12. Started by ha,

    חיברתי שני דיסקים SATA זהים של 200GB ללוח אם ABIT Pro p35. בביוס הגדרתי ב Integrated Peripherals בתוך OnChip SATA Devices את ה Bus master כ Enabled ואת ה SATA mode כ RAID. בנוסף, הכנתי את דיסקט הדריוור ל Windows XP והגדרתי את שני הדיסקים כ RAID0 על ידי לחיצה ^I והגדרתם כ RAID0 1. בזמן שהמחשב עולה, מוצג ששני הדיסקים מוגדרים כ RAID0 אבל מופיעה הודעה ש AHCI לא נמצא. מה זה? אני צריך את ה AHCI בזמן שאני עובד ב ?RAID0 2. כאשר אני מנסה להתקין את ה Windows XP אני לוחץ F6 וטוען את דיסקט הדריוור ל Windows .XP כאשר תוכנת ההתקנה שואלת היכן להתקין את ה Windows XP היא לא מציגה שום דיסק! מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  13. Started by MDK,

    כאשר אני רואה סרטים דרך הasus DVD X16 או מעתיק קבצים להרד דיסק מההרד דיסק - למשל התקנת משחק, כל שאר המחשב נתקע כמעט לגמרי :-\ למישהו יש רעיון?

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  14. Started by D@nny,

    שלום. יש לי חבר שמתלונן על כך שכאשר הוא מנסה לפרמט את ההארד דיסק שלו, מופיעה הודעה שחסר לו משהו כדי להמשיך את הפרמוט וכשהוא ניסה לפרמט במחשב אחר הוא הגיע ל83 אחוז ונתקע... אני יודע שהשאלה שלי כללית מדי, אבל אולי בכל זאת למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה...? תודה

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  15. יש דיסקים קשיחים שעובדים רק במערך raid ?

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  16. Started by cooper,

    רכשתי הרדיסק מדגם WD2500KS שהוא בעצם 250גיגה א ב ל בלחיצה על קליק ימני הוא מראה לי שהוא 130 גיגה איך זה ??? ???

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  17. Started by redead,

    איזה דיסקים איכותיים של DVD אתם ממליצים לקנות על מנת לצרוב סרטי DVD שישמרו לטווח הארוך ולא יהיו בעיתיים?

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  18. יש לי הארד דיסק של SAMSUNG מסוג HD080HJ שקניתי לפני כמה חודשים הכל עבד מצויין עד שלפתע פתאום לפני כמה ימים שמתי לב שלאחר כמה דקות של פעולה הווינדוס נתקע (כלומר המסך קופא ואין אפשרות להזיז את העכבר) בהתחלה לא הבנתי מה הבעייה עד שהוצאתי את ההארד דיסק וחיברתי אותו למחשב אחר בחיבור חיצוני ואז שמתי לב שבאמת אחרי כמה דקות שהוא דלוק הוא פתאום מפסיק לעבוד ופולט קולות חרחור מחזוריים. הרצתי hdtune למציאת שגיאות וגיליתי תופעה מעניינת: אם אני מריץ בדיקת שגיאות ישר איך שאני מחבר את ההארד דיסק הכל בסדר. לאחר זמן מה מופיעות מספר שגיאות ולאחר הרבה זמן כמעט הכל הופך לשגיאות והוא גם נתקע. מה עושים?? יש לי אחריות על ההארד דיסק אבל הייתי רוצה למצות את האפשרות לתקן את ההארד דיסק לבד. הא…

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  19. Started by Rule The Pc,

    אהלן האם קיים מתאם מSATA לרגיל?

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  20. http://engadget.com/2006/01/13/fujitsus-best-laid-drive-plans-2006/

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  21. Started by CyberSpider,

    יש מבצע, מישהו מכיר את המדיה הזו? שווה משהו? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  22. התקנתי כבר XPSP2, המפרט בחתימה... אני יודע שכולכם עכשיו תקפצו ותגידו Partition magic או Acronis Disk Director.... אבל! ניסיתי את שניהם והם עושים ריסטרט בשביל לעשות את זה, לא מזהים את הדיסק אחרי הבוט ומבטלים את הפעולה... אני צריך תוכנה שעושה את זה ACTIVE בווינדוז... מישהו מכיר/יודע מה הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  23. Started by rtr,

    כרגע יש לי לי סתם צורב ואני הולך לשדרג אותו לצורב DVD בקרוב אבל יש עם זה בעיה ! אני לא רוצה כבלי ATA במארז יותר ... ליפני כשנה אולי קצת פחות ראיתי כמה החרזות על צורבים כאלה השאלה היא אם זה כבר בשיווק סדיר ואם יש כאלה בארץ בפרט ? תודה לעוזרים! מסיבות אישיות אני לא יהיה כאן בימים הקרובים אבל אתם מוזמנים להגיב ואם יהיה שאלות אני אקפיץ בהתאם ...

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  24. מצאתי HD ישן בחיבור ATA במהירות 5.4K סל"ד ובנפח 20GB. חיברתי למחשב של אחותי והכל עובד סבבה והמחשב מזהה 19 ומשהו GB. חיברתי אותו למחחשב שלי (אני רוצה להתקין לאחסן עליו דברים) והכל עובד גם בסדר - אבל הוא מזהה רק 1.76GB. מה אני עושה כדי להתגבר על הבעיה? נאמר לי שזו התנגשות בין הנוכחי שלי (שמופיע במפרט שלי בצד) ובין מה שכרגע הוספתי. אבל אני לא יכול לחבר רק את זה שהרגע הוספתי כי אין עליו OS ולא כלום. אשמח לעזרה במהירות, דור.

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  25. Started by mastercod,

    קניתי מחשב חדש לפני כמה ימים התקנתי וינדוס הכל הכל טוב ויפה שאני שם דיסק דיוידי של TEAC (עם סרטים בתוכו) הוא לא קורא ודיסיקים אחרים הוא קורא מה זה יכול להיות?

    • 7 תגובות
    • 748 צפיות

דיונים חדשים בפורומים