אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין לקנות כונן קשיח חדש בגודל של 250 ג'יגה בראשותי לוח אם של אסוס P4P800 התומך ב SATS 1 ואני מתלבט האם לקנות הר דיסק ATA או SATA 1 או SATA 2 עם ראיה לעתיד. ישנם מספר שיקולים הראשון אם היום אני קונה ATA יתכן שבעתיד הדבר יגביל אותי בעוד שנה או שנתיים בבחירת לוח אם כיוון שאני אצטרך לקנות אחד שיתמוך בשתי השיטות, השיקול השני הוא שלספק שלי אין יציאות חשמל של SATA, מה עושים במקרה כזה? האם יש מתאם שמתלבש על חיבור חשמל רגיל? כמה מתאם כזה עולה אם בכלל? השיקול השלישי אם אני מוצא עסקה שאין הבדל במחיר בעצם בין כונן SATA 1 עם 8 MB קאש וכונן SATA 2 עם 16 MB קאש האם לקחת את החדיש יותר ובעתיד כאשר יהיה לי לוח אם חדש זה אולי ישתלם, מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
1. איך אני בודק איזה כונן קשיח יש לי ? (דגם מדוייק, מהירות וכו'...) עם EVERETST אני לא מצליח, כותב לי שזאת גירסת נסיון. 2. איך אני מחלק את הכוננים שלי? למישהו יש תוכנה מומלצת ופשוטה? יש לי כונן אחד עם 300 ג'יגה ואני רוצה לחלק לכמה כוננים. תודה מראש ![br]פורסם בתאריך: 21.12.2007 בשעה 03:56:58 טוב על שאלה 1 אין צורך לענות, מצאתי את זה בתוכנה... מסתבר ששמו לי Seagate Baracuda Sata 2 16MB 320GB במקום אותם מספרים רק של חברת WD... תכלס יש הבדל? הביאו לי משהו פחות טוב?
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
יש לי בדיסק הקשיח שגיאות שלא מאפשרות לי להריץ PARTITION MAGIC כשאני מפעיל פרטישן מג'יק מופיעה לי הודעה Init Failed: Error 117 Partition's drive letter cannot be identified והתוכנה לא נפתחת כשאי מפעיל את הכלי שמצורף לתוכנה, פשRTITION INFO, מופיעה לי הודעה Disk Geometry Errors were detected on the drive והפירוט שמופיעה אח"כ הוא Error #105: Partition didn't begin on head boundary. ucBeginHead expected to be 0 or 1, not 45. Error #106: Partition didn't begin on head boundary. ucBeginSector expected to be 1, not 59. Error #108: Partition didn't end on cylinder boundary. ucEndHead expected to be 254, not 116. Error #108: Partition didn't end on cylinder boundary. ucEndSecto…
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
מחשב THINKCENTER של IBM, הUSB עובד כמו שצריך עם דברים אחרים, אבל כל דיסק-און-קי או הארדיסק נייד שאני מחבר, מזוהה כ-mass storage device, וזהו. לא מוסיף לו אות כונן ולא נותן לי גישה אליו. עריכה: מתברר שאם מוגדר כונן רשת ככונן הבא ברשימת האותיות הפנויות, הusb mass storgae device מנסה לדרוס אותו במקום לדלג עליו, וזה לא עובד לו - כך שהוא לא מקבל אות כונן. קצת אדיוטי...
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
יש לי צורב רגיל ונגיד הורדתי סרט dvdrip של 700 ממגה יש אפשרות ליצרוב לדיוידי בבקשה תעזרו לי זה חשוב לי
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
לפני שתקפצו, קראתי את הFAQ, שם כתוב שזה צריך לזהות 186GB, סבבה, הכל טוב, אני מבין למה, אבל זה מזהה רק 131. זה הבדל של 55GB מהרצוי למצוי! עכשיו, יש לי פנטיום 3, 1GHZ... יש מצב שהוא פשוט לא תומך בכמות הזו? יש משהו שיכול לעזור לי? אני ממש מקווה שאני לא עברתי על החוקים, נכון, שאלה דומה לשלי מופיעה בFAQ, אבל זו לא הבעיה שלי... אצלי הבעיה אחרת... תודה מראש לכל עוזר...
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
שלום יש לי עכשיו HD של WD של 160G אני רוצה להוסיף לו עוד כונן של 500G אז השאלה שלי האם אני יכול להוסיף לו כונן של Seagate בלי שהיו בעיות והאם כונן של Seagate עדיף על של WD?
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
מחפש צורב בתקציב הנ"ל. חשוב שיהיה שחור, תמיכה ב DL, בעל חיבור sata, ושקט כמה שאפשר בזמן קריאה. הצורב הקודם שלי samsung 203 היה מאוד רועש לטעמי בזמן קריאת דיסקים וזה ממש עיצבן אותי.. אשמח להמלצות.
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אהלן לכולם, יש לי צורב DVD של LG מבוסס SATA + SATA POWER , ספק כוח 400W של TT הבעיה היא, שהוא נוטה לכבות את המחשב כאשר הוא נכנס לפעולה של קריאה/כתיבה, למשל ,אני אתחיל צריבה,ובאמצע הצריבה המחשב ייכבה ויעשה restart , באותה מידה זה קורה גם בזמן קריאה. לפעמים הבעיה מתרחשת גם בזמן הboot של המחשב. מישהו יודע אולי מה הבעיה ? יש לציין גם שזה לא תמיד קורה, אבל רוב השימושים בכונן מסתיימים בסוף בבעיה הזאת. תודה רבה לעוזרים ושיהיה לכם חג שמח ושבת שלום ! :-*
-
- 6 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום, שלוש שאלות לי: 1. האם ניתן להפוך את הצורב ל- Region Free? 2. מה דעתכם על הצורב? מישהו התנסה איתו ויכול לתת טיפים או כל מידע? 3. מה זה Book Type Stting? תודה...
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
מחקתי מחיצות מכונן קשיח בעזרת partition magic 8 , לאחר שהפעלתי את המחשב גיליתי שעשיתי את זה לכנון הלא נכון. היו בו שתי מחיצות מחקתי אותן ויצרתי אחת, לחצתי על אישור והוא כתב את השינויים, הפעלתי מחדש את המחשב. אני בטוח שיש תוכנה שיכולה לשנות בחזרה את שהשינויים כי היא רק מחק את הFAT והמחשב לא עבר פירמוט של דוס אלא רק של PM. מישהו מכיר פיתרון?
-
- 7 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש כונן חיצוני 1TB לצורך גיבויים בעיקר. שמתי את עיני על הדגמים הבאים: Seagate Freeagent 1TB USB 2.0 ST310005FDD2E1-RK http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=22661 ועל: Seagate External Desktop Drive 1TB ST310005EXD101-RK http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=25447 רציתי לדעת מה ההבדל ביניהם, איזה דגם מומלץ והאם הדגמים האלו הם הדגמים עם בעיית האמינות שדובר עליה בפורום. בנוסף, אם יש לכם המלצות על דגמים נוספים, אשמח לשמוע... תודה רבה, נפתלי.
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
האם WD 36GB RAPTOR מספיק גדול בשביל Windows Vista ?? או שרצוי לקנות את הדגם של WD 76GB RAPTOR ?? תודה
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
איך צורבים עם צורב דיוידי ע''י צריבה רגילה ? או שצריך איזה תוכנה מיוחדת? בבקשה תסבירו לי וגם לו
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שיהיה רק מנועה כי אני נוסע לשם היום להביא את המחשב
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום לכולם החלטתי לשדרג את המחשב ולהוסיף לו מקום אז אני צריך הצעות לארד דיסק טוב שיהיה שקט ומהיר לא משנה לי החברה כל כך רק שיהיה אמין. כמה שהמחיר יהיה יותר נמוך יותר טוב(450 שקל במקסימום) כמובן שזה לא יבוא על חשבון מהירות או אמינות. תודה לכל הממליצים
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
היי יש לי את ההרדיסק הזה בסביבות שנה, ורוב הזמן הוא היה במגירת הרדיסק שהייתה מיועדת לIDE וחתכתי אותה קצת שתתאים לSATA (היא לא מאווררת) עד לפני שבוע הוא עבד מעולה בלי שום בעיות, ולפני שבוע התחילה בעיה של מסכים כחולים כאלו + ריסטרט (אחרי שזה קורה הוא מפסיק לעבוד והוינדואוס לא עולה) כשאני מוציא אותו מהמגירה ומחבר מחדש הוא פועל, ואז אני שם עוד פעם במגירה והוא פועל יכול להיות שזו בעית התחממות אבל זה מוזר כי עד עכשיו זה לא קרה במשך שנה... בינתיים שמתי אותו על רצפת המארז וזהו מקווה שתוכלו לעזור..
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
האם הוא הולך למות בקרוב? או שזה פשוט אומר עליו שהוא איטי? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום. מה ההבדל בין דיסקים DVD+R ו DVD-R? תודה.
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתבדוק לי האם יש bad sectors בדיסק קשיח. הרצתי את Diskeeper 2007 ואת המאחה של הווינדוס, הם ביצעו איחוי אבל לא דיווחו לי אם יש bad sectors. יש לי הארד דיסק אחד של סמסונג ואחד של ווסטרן דיגיטל ואני מעוניין לבדוק בשניהם. (בשביל ההארד דיסק של WD הורדתי את WD DATA LIFEGUARD, אבל לא מצאתי שם אופציה כזאת).
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אהלן חברים יש לי בעיה במחשב ואני מעריך שהיא נובעת מכונן HARD DISK שלי. מה שקורה בעצם זה ככה: הפעלתי את המחשב והוינדוס עלה, הכל עבד כמו שצריך אבל בשלב מסויים המחשב נכבה לבד. כאשר הפעלתי אותו מחדש ראיתי שהוא לא מזהה את ההרד דיסק בביוס והוא מעלה הודעה שצריך DISK BOOT אז התקנתי וינדוס חדש אבל זה לא עזר זה חוזר על עצמו שוב ושוב העניין.. לפעמים עולה הוינדוס ולפעמים לא - בקיצור האם זה בעיה בHARD DISK? בעיקרון קניתי הרד דיסק חדש ועדיין לא התקנתי.. האם זה אמור לפתור את הבעיה? תודה מראש על העזרה
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום קניתי כונן קשיח חדש: Seagate Barracuda 250Gb SATA2 NCQ רציתי לדעת אם מישהו יודע איך יודעים אם ה NCQ עובד ? ואם הלוח בכלל תומך בזה ? (Lanparty nf4 ut ultra - D ) תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות disk on key בגודל 4GB שתומך בUSB2, ובלי מערכת ההפעלה U3, זה מיותר לגמרי לפי דעתי. יש המלצות מה לקנות?
-
- 7 תגובות
- 749 צפיות
-
-
1C82-0000-19E5-MAAX-4006-3080-9819 Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 16/08/2006 22:44:04 NT-SPTI used Nero Version: 7.2.3.2 Internal Version: 7, 2, 3, 2 Recorder: <YAMAHA CRW-F1E> Version: 1.0b - HA 1 TA 0 - 7.2.3.2 Adapter driver: <SCSI> HA 1 Drive buffer : 8192kB Bus Type : default (0) -> SCSI, detected: ? CD-ROM: <VJ1570Y PFZ681O >Version: 1.0 - HA 1 TA 1 - 7.2.3.2 Adapter driver: <SCSI> HA 1 === Scsi-Device-Map === DiskPeripheral : Maxtor 6Y120P0 nvatabus Port 0 ID 0 D…
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-


