עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Mr Gadget,

    הייתי רוצה לדעת איזה צורב משתלם היום מבחינת מחיר ומבחינת איכות צורבי DVD עולים ביוקר לכן אינני מעוניין בהם תודה

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  2. Started by Yaron_87,

    שלום, קניתי צורב DVD של NEC לפני מס' חודשים... היה לי איזה בעיה בווינדוס והייתי צריך לפרמט את המחשב פירמטתי ועכשיו הצורב לא קורא את הדיסקים של ה DVD הוא רושם לי שגיאה כזאת: Disk is not formatted windows cannot read from thr disk. the disk might be courrupted, or it could be using a format that is not compatible with windows חשוב לציין שהוא קרא את אותם דיסקים לפני

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  3. שלום עוד מעט אני קונה מחשב חדש ואני לא יודע במה לבחור מבין שני HDD האלו WD 500GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD5000AAKS SEAGATE BARRACUDA 7200.11 500GB 32MB SATA2 NCQ - ST3500320AS מישהו יכול להגיד לי מה ההבדלים ביניהם? מי יותר מהיר? מי יותר אמין ( מחזיק יותר זמן )? ואם HDD של 320GB מחזיק יותר זמן מ500GB כי אני ראיתי בפורום שלמישהו מת פה איזה 2 HDD של 500 בשנתיים תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  4. Started by Doorman404,

    היי ... אני מעוניין לקנות למצלמה שלי זיכרון CF סביר - לא במחיר גבוהה ומצאתי זיכרונות די זולים של PQI ... איך הם לדעתכם ? לא יעשו לי יותר מדי בעיות ? בכל מקרה הם הכי זולים שמצאתי - אז בטח יש להם איזה חסרונות ... אגב, איזה חברות טובות (ולא כל כך יקרות) יש לזיכרונות CF ?

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  5. Started by atrio,

    שלום, אני משתמש בצורב הזה כבר כשנה וחצי. צרבתי איתו הרבה מאד DVD+R/WR אבל היום משום מה הוא החליט שהוא לא מוכן לצרוב לי אותם יותר. אני משתמש ב Nero 6 וכשאני מכניס את ה DVD לצריבה הוא מודיע לי שהוא לא מוכן לעבוד עם DVD+R/WR אלא רק עם DVD-R/WR. בDevice Manager הוא מוגדר מאז ומתמיד כ Region 2. רעיונות?

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  6. Started by doron_amedey,

    שלום חברים, יש לי בעיה שאני צורב שירים, סיפורים (גיבוי) בכדי לשמוע ברכב, המערכת שלי לא קוראת כל CD, את הפשוטים שאני מכניס אני מקבל CD ERROR. משהו יודע למה? (ניסיתי את כל מהירויות הצריבה אני מקבל אותו תוצאה). לגבי ה-CDים שהיא קוראת, קניתי את TDK XG והמערכת קוראת אותו, בעיה 7 ש"ח למדיה.. משהו מכיר: 1. היכן ניתן למצוא את ה-CD הזה יותר בזול? 2. CD עם איכות מקבילה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  7. Started by benchmarker,

    האם ניתן לבצע את המערך הנ"ל באמצעות כרטיס PCI RAID המשלב את שתי היציאות ATA ו SATA?

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  8. Started by usernet,

    בוקר טוב, ביום ראשון הזמנתי דרך האתר של ivory את ה-F60 ואתמול שבאתי לבטל את ההזמנה נאמר לי שהחבילה כבר נשלחה. מה אתם אומרים? להחזיר את הכונן ברגע שאני מקבל אותו או להשתמש בו? אני ממש מפחד בעניין האמינות שלו.. נכנסתי לפורום תמיכה של החברה וכל ההודעות של מדברות על בעיות עם הכוננים האלה. לחלק המחשב קופא, לחלק נמחק כל הדיסק, בעיות ביצועים, בעיות שידרוג קשוחה ועוד המון המון בעיות נוספות. מה לעשות? יש כונן אחר אמין במחיר סביר כמו ה-F60? תודה!

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  9. Started by oryam363,

    היי חברים , האם כדאי לחכות לירידת מחירי ההארדיסקים או שאין טעם?

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  10. Started by Elevation,

    מעבר לסוג של נאמנות מובנה שיש לי לWD, האם באמת הם הכי מומלצים (SATA / ATA), או שזה סוג של אגדה אורבנית, כמו זה שביל גייטס לא מתכנן לשלוט על העולם, או שמייקל ג'קסון מרים משקולות?

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  11. הכל בכותרת רק לא מעל 500 שח .. שיהיה טוב ושיתמוך בכל הפורמטים-אם אפשר קצת פירוט על פורמטים השונים.. תודה מראש...

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  12. Started by mc_elad,

    במה שונה הגירסה הזו(Western Digital 500Gb 16MB Raid Edition ABYS) שמייקר אותה כלכך.. ואיך היא בהשוואה לשאר ההרדיסקים (בנפח 500GB? ) שקיימים שוק(בארץ)

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  13. Started by Holography,

    רכשתי דיסק מהדגם הנ"ל לאחרונה והוא פשוט מסרב "להופיע" במחשב שלי, בביוס הוא מזוהה כמו שצריך, וגם ב-device manager מוגדר כ-"This device is working properly." ועדיין , אין לו זכר באגף "My computer" הדיסק לא מג'ומפר ברמה הפיזית, מערכת הפעלה win 7 pro 64. הארות?

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  14. קיצר יש לי קובץ ענק ,ואני רוצה לצרוב אותו או כ IMAGE או כ SETUP ...אפשרי לצרוב על שני דיסקים קובץ יחיד ?

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  15. 1. מה זה dual layer ו-dual sided, ומה ההבדל ביניהם? 2. יש דיסקים רב פעמיים (RW) של לפחות 8.5 ג'יגה (DVD9)? אם כן, איפה אפשר לקנות? 3. רוב נגני ה-DVD תומכים ב-DVD9/10 וכו'? או שאלה פורמטים שנחשבים "נדירים" ורק נגנים מסוימים תומכים בהם? 4. הבנתי שהדיסקים של VERBATIM הם הכי איכותיים - למה? ולמה רק אלה שיוצרו ביפן? זו עדיין אותה חברה גם אם הדיסקים יוצרו בסין, לא?

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  16. Started by guy_pr,

    הורדתי סרט ואני רוצה לצרוב אותו עם תרגום לדיסק כדי שאני יראה אותו בDVD איך אני עושה את זה ? נב.זה שני חלקים שכול אחד הוא 700 מגה כמה דיסקים זה יכך?

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  17. Started by Lurkers,

    אני מבקש לדעת אם הצורב הבא טוב למיטב ידיעתכם LITEON DVDRW LH-20A1S DOUBLE LAYERED X20 - SATA - RETAIL ואם לא אז איזה צורב SATA אחר טוב..

    • 7 תגובות
    • 751 צפיות
  18. Started by Pythagoras,

    שלום חברים.. אני מעוניין לרכוש HD חיצוני, 500 GB ומעלה לגיבוי בעיקר של תמונות, סרטים וכדומה.. מה אתם ממליצים? והאם אפשר הסבר קטן כי מעט הסתבכתי עם כל האותיות הקטנות, 2.5 , 3.5 ... מה ההבדל? בנוסף, האם מספיק חיבור USB2 או שיש צורך במשהו אחר? ובמה בעצם יותר טוב חיבור SATA או FIREWIRE מ USB (אם בכלל).. בנוסף ומעט Off topic אבל אם כבר אני קונה כונן חיצוני הייתי מעוניין לחבר אותו איכשהוא ל PS3 שלי, האם זה ניתן? תודה לכם על העזרה

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  19. Started by rmeidan,

    רציתי לדעת איזה מבין הדיסק און קי הבאים עדיף לקחת : ‏Kingston DataTraveler 16GB‎ או ‏SanDisk Cruzer® Micro 16GB (Black) U3‎ הנה קישורים לפרטים עליהם : http://www.kingston.com/flash/datatraveler.asp http://www.sandisk.com/Products/ProductInfo.aspx?ID=2645 עזבו את המחיר , פשוט איזה עדיף?

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  20. Started by avi.hagit,

    אני מעונין שתעזרו לי להבין למה במחשב שלי הדסיק קשיח של 160 גיגה מזוהה רק 131 גיגה ואם אתם יכול לפרט מה אני אמור לעשות כי אין לי מושג תודה

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  21. שלום לכולם, רכשתי מחשב חדש עם לוח אם P5K ו דיסק קשיח בגודל 320GB. הביוס מזהה לי את ה H.D בצורה תקינה אבל בזמן התקנת WINDOWS XP הוא מזהה לי רק 130GB הנסיונות שלי: 1.חיבור H.D כ SLAVE למחשב אחר וע"י magic partition הצלחתי לזהות אותו כ 320GB חילקתי אותו ל 100GB + 220GB וביצעתי פירמוט NTFS חיברתי בחזרה את H.D למחשב החדש ועדיין בזמן התקנת XP הוא מזהה לי רק 130GB 2. נסיתי גם להתקין את XP על H.D בזמן שהוא מזהה רק 130GB ואז לנסות להשתמש ב magic partition ולשנות את הגודל, אבל ללא כל הצלחה הוא מזהה את הדיסק כתקול (BAD ) האם לא ניתן לעבוד עם H.D מעל גודל של 130GB (האם אני חייב לחלק למחיצות של 130GB ) ? מסכים שזה נשמע קצת מוזר תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  22. יש לי בקר IDE (בלי RAID) של PROMISE Ultra100TX2 לאותה חברה יש גם בקר יקר יותר שנקרא Fastrak 100TX2 שכולל גם אופציה לRAID 0,1. באתר של PROMISE, התמונות של שני הכרטיסים נראות זהות לחלוטין, למעט השם שכתוב על המעגל המודפס. לשני הכרטיסים ניתן לבצע עדכון של הFIRMWARE. ישר קפצה לי לראש השאלה מה יקרה אם אני אעדכן את הFIRMWARE של הכרטיס שלי, לזה של האחר, שגם תומך בRAID. האם זה יעבוד לדעתכם? האם אני אצליח להפוך את הכבש שלי לזאב? ויותר חשוב, אם זה לא יצליח, האם אני אצליח לצרוב בחזרה את הFIRMWARE הקודם, או שהכרטיס יידפק לגמרי? רועי.

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  23. Started by Judas Iscariot,

    לפני זמן מועט ביותר קיבלתי לתיבת הGmail שלי את הדוא"ל הבא: Ariel, Could u please find out about portable hard disks for me? My friend bought a 30G by Freezone (I think) for 80 Euro. See if you can find out if it's a good company and a good price. Gracias! שולחת הדוא"ל היא אחותי והיא נמצאת ברגעים אלו ממש(בשנייה שאני כותב שורות אלה!) בברצלונה, בירת קטלוניה שרשמית היא עדיין חלק מספרד. אין לי שמץ של מושג מה זאת החברה הזאת, שמץ של מושג. חיפשתי בגוגל, חיפשתי בוויקפדיה וכל מה שאני מוצא זה דברים על סינטולוגיה, שום קשר לכוננים קשיחים או קשוחים. כמו כן אין לי מושג אם זה מחיר טוב כי כל הכוננים הקשיחים שאני מוצא למכירה בארץ עולים 800 שקל+, אבל זה ל100 ג'יגה. אז שאלותי הן: 1. איפה אפש…

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  24. Started by kobibo,

    יש לי תופעה משונה בויסטה לגבי זיהוי disk on key ואודה לעזרתכם. יש לי שני disks on key מדגם sandisk u3 micro 1GB אחד מהם מזוהה במהירות איך שמכניסים אותו למחשב כאשר אני מנתק אותו ומכניס את השני,מע' ההפעלה מחפשת דרייברים ולא מוכנה להתקין אותו. נסיתי לחבר אותו בכל מיני יציאות במחשב גם מקדימה וגם מאחורה אך תמיד מע' ההפעלה מחפשת דרייבר עבורו. לקחתי את הבעייתי וחיברתי למחשב XP והכל עובד חלק.פירמטתי אותו וניסיתי להחזירו לויסטה ושוב אותה תופעה. אודה לעזרה. הציין שוב ש disk on key אחר מאותו הדגם בדיוק עובד יפה בויסטה.

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  25. Started by dbbd,

    2 פלטות http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=394 לא ברור לי איך האקוסטיקה שלו משתווה ל SAMSUNG HD642JJ

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות

דיונים חדשים בפורומים