אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אהלן. עשיתי קצת חיפושים.. ולא מצאתי תשובה מספקת לשאלה שלי. יש לי שני כוננים של סיגיט של 500GB עם 32MB באפר. השאלה שלי, האם כדי לחבר אותם למערך RAID? ואם כן, לאיזה מספר? 0? ואיך עושים את זה? והאם המידע שיש כבר על הכוננים ילך לאיבוד? באמת תכוונו אותי.
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כמה ימים הלך לי סופית הכונן הקשיח שלי Wd 80GB 8 MB Buffer החלטתי לקנות חדש אני צריך המלצה איזה HARD DRIVE כדאי אני מחפש מבחינת גודל 120GB - 160GB אני דיי מתלבט בין ה MAXTOR לבין WD מה עדיף ?
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש היום GOLD DEAL באמזון על אמצעי אחסון של סאן דיסק. ראשית רציתי להביא את הדבר לידעתכם. שנית אשמח לחוות דעת מקצועית גם לגבי ה-SSD וגם לגבי המיקרו SD האם מומלץ גם ברמת מחיר וגם ברמת המוצר אין לי ידע בדברים אני רק יודע שאני צריך להעביר את מערכת ההפעלה ל-SSD ולשרדג את מהירות המיקרו SD בטלפון שלי תודה למשיבים מצ"ב בקישור לעמוד המבצע http://www.amazon.com/gp/feature.html/ref=xs_gb_AO03OV1XEB54V?ie=UTF8&docId=1000816791&pf_rd_p=441937901&pf_rd_s=right-1&pf_rd_t=701&pf_rd_i=20&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=0Q614WT63C0CM7RX4JP1
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
ברצוני לקנות צורב dvd , וניראה לי שאני ילך על חיצוני בגלל שיש לנו 2 מחשבים בבית ואז אפשר להעביר את הצורב ממחשב למחשב בלי יותר מדי סיבוכים וגם כי ההפרש במחיר לא גדול כל כך בהתחשב שאני צריך שטכנאי יתקין לי את הצורב אז זה יעלה בערך אותו דבר.... הצורב אמור לשמש אותי בצריבת סרטים ומשחקים לפלייסטיישן אני לא צריך אותו ממש מהיר כי אני לא צורב בכמויות, אני מעדיף שיצרוב לאט ויהיה איכותי.. אשמח אם תוכלו להמליץ לי צורב dvd חיצוני טוב בסכום של 400 מקסימום 450... ועוד שאלה, אין הבדל בין צורב חיצוני לפנימי באיכות של הצריבה נכון? אני חשבתי על LG GSA-E40L מה אתם אומרים? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אז ככה, אבא שלי רוצה לבנות משרד בבית וזה אומר חדר "ממוחשב" : אז צריך מחשב נייד עם הדגשים הבאים: א) מעבד SONOMA (דותן נראה לי)-לא סלרון למיניהם... ב) זכרון מינימום 512MB ג) כרטיס מסך עם יציאה לטלויזיה (לא למשחקים-אבל שיציג סרטים וידע לטפל בעריכת תמונות) ד)הארדיסק על הנייד-40GB(מינימום), אבל: וזה קריטי-בנוסף -הארדיסק חיצוני גדול יותר (לא מחייב מהיר- יותר לאחסון) -רצוי בFIREWIRE אבל לא מחייב, (כדי שאוכל לחבר גם מחשב מחדר אחר לכונן)- נפח 120-200GB ה)כמובן אפליקציות תקשורת (FIREWIRE וכו'...) ו) כ.קול נורמלי (שאפיל ויהיה ONBOARD אבל שיביא צליל 5.1 סביר) ז) צורב DVD (חובה) ח) רצוי קורא כרטיסי זכרון מובנה (לא מחייב אבל מאוד רצוי) מבחינת ציוד היקפי: א) מסך דק 17" - שיה…
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אין לי מקום במחשב להוסיף כונן קשיח אבל יש לי מקום להוסיף כונן די וי די איך נקראת ההקופסה? איפוה מוצאים? שם באנגלית? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
תקציב שלי הוא 250-300 שקל - לא יכול לחרוג מהתקציב הזה. לא מתחת ל-80 ג'יגה
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
כמשני על אותו כבל של ההארד דיסק הראשי או כראשי בID המשני?
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
ניתקתי הרד דיסק כדי לחבר אחר ואחרי שאני מחבר שוב צישן אז זה רושם לי BOOTMGR IS MSSING ולא עולה הXP וכשאני מחבר אותו עם הרד דיסק אחר שיש עליו וינדווס אז הוא מציג את הכוננים שעל ההרד דיסק שלא עולה מה עושים כדי שהוא יעלה?
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום, נשברו לי 2 כניסות SATA על לוח האם שלי מסוג: asus p4s800d (לא נגרם נזק נוסף ללוח מכיוון שהצלחתי להפעיל ווינדוס בעזרת HD IDE אחר). לכן קניתי בקר SATA מדגם VT6421. כאמור, יש לי מספר הרדיסקים מסוג IDE- שעל אחד מהם יש מערכת הפעלה. הפעלתי את המחשב בעזרת הרדיסק מסוג IDE - התקנתי את הדריבר וההרדיסק עם חיבור ה SATA שמחובר דרך הבקר - מזוהה בווינדוס (ז"א- ברגע שאני נכנס למחשב שלי אני רואה אותו ). ברגע שאני מנסה לעשות בוט מההרדיסק- לא עובד. ניסיתי להתקין מחדש הוווינדוס על ההרדסיק (כאמור, ה SATA) - הכנתי דיסק עם הדיבר של הכרטיס, בהפעלת ההתקנה לחצתי F6 ההתקנה זיהתה את ההרידסק ועשתה פורמט והעתקת קבצים של ההתקנה. ברגע ששני השלבים האלה הסתימו התבצעה הפעלה מחדש אוטומטית - שלאחריה כלו…
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
אם יש לי תמיכה ב- Serial ATA I אז Serial ATA II יעבוד או שצריך תמיכה ל - Serial ATA II????
-
- 4 תגובות
- 752 צפיות
-
-
יש לי תיייקיה שאשני ורצה לבצע לה גיבוי מצטבר ואני לא רוצה להיות תלוי בתוכנה יש למישהו מושג איך אני עושה את זה בקובץ BAT ואז כל פעם שאני ורצה להוסיף את מה שהשתנה לכונן החיצוני ואז אני יוסיף את זה למשימה מתוזמנת
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
(אני מקווה שזהו הפורום המתאים לשאלה הזו) מישהו יודע איך עוקפים את חסימת האיזורים ב-dvd? ניסיתי להוריד מקאזה אבל כל התוכנות שם היו נגועות בווירוסים אולי יש למישהו משהו כזה? -שי-
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
-
שלום אתמול קניתי צורב די וי די של פיונייר dvr-106d , אני באתי אתמול לחבר אותו, והמחשב זיהה ואני יכול לפתוח את הדיסקים שהוא קורא ואפילו הוא קורא קבצי מוזיקה, אבל שאני מנסה לקרוא סרטי די וי די הוא כותב ארוור! וגם שאני מנסה לצרוב לו בדי וי די גם בתונה שבאה עם הווינדוס וגם בנירו 7 הוא כותב ארוור! ולא מתחיל אפילו.. בבקשה בבקשה ממכם תעזרו לי אם אתם יודעים מה הבעייה שלו, תודה.
-
- 4 תגובות
- 752 צפיות
-
-
בוקר טוב. מחשב חדש : GIGABYTE 990XA-UD3 Phenom II x4 Quad Core 955 2x4GB G.Skill SNIPER אני רוצה להתקין עם 2 מדיות: 1 .למערכת הפעלה חשבתי על נפח של 500M 2 . לטובת מסמכים ותוכנות בנפח של 1T יש המלצות
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
כמו בכותרת, הלוח אם שלי הוא Epox 8KDA3J ואני מעוניין לקנות כונן קשיח חדש (כנראה אחד מהאלה של 640GB, של סמסונג או WD) ואני מעוניין לדעת האם כונן קשיח שהוא SATA2 (הסמסונג הוא SATA2, נכון? גם ה-WD?) יתאים ללוח אם שלי. אני יודע שעקרונית SATA2 תואם לאחור, אבל בכל זאת חיפוש בגוגל העלה שהיו אנשים עם בעיות בחיבור של SATA2 ללוחות אם ישנים תודה
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
פתאום תפסתי שכבר שנתיים לא קניתי דיסק - אני מתחיל להחליד... ;D הגיע הזמן להחליף את ה- 80GB הישן והמקרטע שלי ב- 200GB חדש ונוצץ, SATA, לא יזיק 3Gbps (לא נתמך ע"י הבקר הקיים, אבל אני מתכנן החלפת לוח אם בעוד כמה חודשים). התכונות שאני מחפש, בסדר יורד: אמינות ביצועים שקט חום מחיר מריפרוף קצר ה- Samsung SpinPoint P120 200GB (דגם SP2004C) נראה מעניין - שקט, קריר, ביצועים סבירים, מחיר סביר, פחות או יותר כל תכונה מתקדמת של SATA II. מה שחסר לי הם פרטים על האמינות שלהם, אין לי ניסיון קודם עם כוננים של סמסונג ואפילו את משך האחריות שלהם לא מצאתי, וכמובן חנות בה אפשר לרכוש אותו. עד עכשיו ראיתי דיסקים כאלו רק באתר של COMP-IL ואני מעדיף שיהיו לי עוד אפשרויות. לחליפין, יש לכם המלצות לדיסק…
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות דיסק קשיח חיצוני, וראיתי את הכונן Seagate 1500GB ST315005EXD101RK, שמחירו (540 ש"ח) לא גבוהה בהרבה ממחיר של כוננים עם 1TB. לא מצאתי ביקורות על הדגם הזה. האם מישהו מכיר ויודע להמליץ לי, האם כדאי לקנות אותו או שמדובר בדגם לא מוצלח? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=741935
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
כמובן שדגש על מהירות שקט אמינות ומחיר נ.ב כצמה מקום צריכה מערכת הפעלה ווינדוס 7 כדי לעבוד כמו שצריך? על מנת לדעת מה הכונן SSD המיניאמלי האפשרי שיריץ מערכת הפעלה בצורה סבירה (רק מחשבה כרגע)
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
מה ההבדל בין H10N לH10A ? מי מהם עדיף ? יש לי NEC 3520 ואני מוסיף עוד אחד למערכת שלי
-
- 7 תגובות
- 752 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת מה אתם חושבים על הצורב DVD של LG: GSA H42N באתר של LG מצאתי מפרט אבל לא שלו אלא של: GSA-H42LI ההבדל זה רק הצבע? המפרט זהה? זה המפרט: Multi-Format support DVD+R/RW, DVD+R DL, DVD-R/RW, DVD-R DL, DVD-RAM, CD-R/RW Burn customized, silk-screen-like labels onto LightScribe DVD or CD media Max. 18x DVD±R Write Speed Max. 12x DVD-RAM Write Speed Double Layer DVD+R (8.5GB) and dual layer DVD-R (8.5GB) recording supported 2MB Cache Buffer with buffer Under-run protection Enhanced IDE(ATAPI) interface האמתי אני מעדיף חיבור SATA, זה יותר עדיף נכון? יש דגם דומה לזה כ-SATA? כי זה חיבור רגיל IDE ולגבי זיכרון Buffer 2 מגה זה סביר?
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
לפי דף ההמלצות נראה לי אני אלך על זה LG GSA-H22N יש לי IDE על הלוח האם זה יתאים? והאם לא יהיו בעיות אם אני יחליף את הת הצורב הנוכחי שלי ויחיף בחדש? יש ל LG GSA-H22N דרישות מיוחדות כלשהם? אשמח לתגובות והמלצות נוספות
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
מה המצב אנשים ?.. יש לי הארד דיסק שעובד אחלה אבל הוא עושה רעשים כאילו כמו צורב בצריבה אבל הוא עובד טוב ... והוא מגיע לי ל - 48 מעלות במאמץ לפעמים ובמנוחה 38-42 ... לפי הרעשים שהוא עושה + הטמפרטורה זה אומר שהוא לא טוב ?.. אני לא יודע למה הדיסק הקשיח שלי מגיע לטמפרטורות כאלו גבוהות ועוד קריר אצלי במארז ... ויש לי אחלה מארז ... ניסיתי לשים מעליו מאוורר 80 מ"מ וזה לא עזר ... אז שמתי את המאוורר מתחתיו וגם לא עזר ... יעני בדקתי עם Everest והטמפרטורות לא ישתנו כששמתי את המאוורר למעלה וגם לא ישתנו כששמתי את המאוורר מתחתיו =\ אם אני שם מאוורר במקום שיש בציור מרובע בצבע אדום אז המאוורר שבציור הוא מרובע ירוק לא "מעיף" את האוויר שהמאוורר האדום מוציא אל הארד דיסק ?.. הציור בחתימה שלי …
-
- 7 תגובות
- 752 צפיות
-
-
הזמנתי את ה640 של wd ורציתי לשאול אם אני צריך לשים לב למשהו ..פשוט ראיתי פה שיש גירסה ירוקה בסוגים מסוימים של hdd ורציתי לדעת אם אני צריך לשים ולבדוק את מה שהביאו לי אם הוא ה640 שהמליצו פה כוללם..
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-


