עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by JHONLEV,

    אני נפגש הרבה בזמן האחרון במילה RAID בהקשר של כוננים קשיחים, ואין לי מושג מה זה, למה זה משמש, ולמה זה עולה יותר יקר .?

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  2. Started by kobibo,

    יש ברשותי את הצורב (אחלה צורב) הנ"ל , כשנסיתי ליצור אימג' למחשב ישירות למדיות DVD נתקלתי בסוג אחד שהצורב פשוט לא מזהה. רציתי לבדוק איזה Frimware יש לי ואולי לנסות לעדכן אותו. אודה ללינק אם אפשר.

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  3. Started by after,

    שלום לכם ותודה מראש היתי רוצה לדעת האם יש תוכנה שאני יכול בעזרתה לזהות בודאות מי יצר את הכונן הקשיח שלי? מה שאני יודע שלפי תוכנה EVEREST הכונן קשיח זוהה כך WDC WD800JD-00LSA0 74 GB, IDE

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  4. Started by zurkin1232,

    מעניין אותי לדעת האם אתם משתמשים ב-RAID, אם כן איזה, ולאיזו מטרה.

    • 7 תגובות
    • 754 צפיות
  5. Started by eyahalom,

    שלום לכולם, נתחיל מזה שאני טירון בנושא חומרה. בחיים לא הרכבתי כלום בעצמי. נמשיך: יש לי צורב DVD עם חיבור IDE. במחשב שלי ההרדיסק מחובר בIDE, וכך גם צורב CD. אני מעוניין להתקין בנוסף את הצורב. האם הדבר מסובך? האם צריך להתעסק גם עם הביוס? האם תוכלו להסביר לי מה בדיוק אני צריך לעשות? האם מדובר בהתקנה של כמה ברגים וזהו, או ביותר מכך? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 754 צפיות
  6. האם הוא מאט את כל המחשב ולמה?

    • 5 תגובות
    • 754 צפיות
  7. היי אנשים. יש לי כרגע כונן 320GB SATA2 לא בשימוש והייתי מעוניין לדעת האם הוא יכול לשמש כגיבוי ל-2 כונני 160GB חדשים. הכוונה היא כזו: האם ניתן לחלק את הכונן ל-2 מחיצות שכל אחת מהן תשמש כגיבוי לאחד מהכוננים האחרים, כך שאני בעצם יוצר מערך RAID1 כפול רק משלושה כוננים ולא ארבעה? אני לא מעוניין להשתמש בתוכנות גיבוי למיניהן. תודה רבה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 754 צפיות
  8. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה השאלה שלי היא מה יותר מהיר... יש לי HD של 250 ואני רוצה לדעת האם שווה לי להשקיע בעוד אחד של 250 או לקנות RAPTOR 36? ברייד גם כל התוכונות והמשחקים יהיו במערך ככה שזה שיקול... ועוד שאלה על רייד...אני חייב להגדיר אותה מלפני ההתנקנה של VISATA? כי יש לי עכשיו דברים על ההרד דיסק ואני רוצה לדעת אם אני יכול להעביר אותם? או שמגדירים רייד הוא צריך לפרמט את הדיסקים?

    • 4 תגובות
    • 754 צפיות
  9. Started by uziliv,

    שלום יש לי בעיה כזו: יש לי מחשב שמריץ xp/sp3. ניסיתי לחבר אליו כונן פנימי wd160 ממחשב קודם דרך ממיר sata/ide ל- usb. תחילה נראה כי המחשב מזהה רכיב חדש והוא מציג אייקון של חיבור usb - mass storage device אבל אני לא מצליח לראות את הכונן בשום מקום, גם לא רק computer management מה יכולה להיות הבעיה תודה

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  10. LACIE d2 Quadra 1TB 7200 RPM 3.5" USB 2.0 / IEEE 1394a / IEEE 1394b / eSATA Mac Storage Model 301442U איך הדגם הזה מול ה-ST31000528AS של Barracuda 7200.12 של Seagate או WD1001FALS מסדרת Black של Western Digital??

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  11. Started by Dark Respect,

    יש לי דיסק בן 7 שנים שיום אחד הפסיק לאפשר לעשות BOOT מעליו אך היה אפשר לגשת לקבצים, ואחרי כמה חודשים שבק חיים כליל אני מעוניין בשחזור נתונים אך המחירים שהם מבקשים גבוהים מדי בשביל בעיה שהיא די פשוטה - כנראה צריך רק להחליף את הפלטה האלקטרונית מה אני יכול לעשות כדי להציל את הנתונים של הדיסק?

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  12. Started by _Amaterasu_,

    הכירו את Plug – שירות הענן הפרטי שלכם, ללא הגבלה

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  13. Started by i-kramba,

    כיצד יש להתייחס לג'ימפור בדיסק קשיח זה? הפלסטיק הלבן נמצא על ssc אולי זאת הסיבה שמערכת ההפעלה לא קולטת את הדיסק? אבקש גם פירוש לכל אחת מן האופציות שרשומות על הדיסק הקשיח מתחת לפינים של הג'מפר : SSC PM2 OPT1 OPT2 כרגע אני מנסה להתקין דיסק קשיח אחד. מה לגבי אספקת החשמל? יש שתי כניסות: LEGACY POWER ו SATA POWER?

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  14. במחירי שוק היום עדיין יקר לקנות טרה ? או שהרבה יותר משתלם כבר מחצי טרה ? ובבקשה המלצה על דגם טוב , שיהיה פנימי רצוי.

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  15. שלום... אני זקוק להמלצה על הרדיסק וצורב דיוידי ניידים טובים מהירים ואיכותיים... אין בעיית תקציב...אולם אשמח לקבל המלצות ממבחר חברות ומחירים מבחינת גודל הרדיסק שיהיה לפחות 160GB ומעלה וכמובן חיבור USB 2 לגבי הצורב דיודי החיצוני שיתמוך בכל הפורמטים תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  16. יש לי כיום במחשב צורב DVD של PIONEER DVR-A06 ויש לי עכשיו את האפשרות להתקין את הצורב של LG דגם 4163B, כדאי?

    • 4 תגובות
    • 754 צפיות
  17. Started by מסבחה,

    ראיתי שמוכרים באייבורי את Maxtor OneTouch IV 500GB ב-350 ש"ח. מה אתם אומרים עליו? איך מקסטור מבחינת אמינות דיסקים? (אגב משום מה לאחרונה המחירים של 500GB עלו לסביבות ה-400 ש"ח... לא ברור לי למה)

    • 4 תגובות
    • 754 צפיות
  18. לחבר אותו כ-SLAVE או כ-MASTER? ואחרי שאי מחבר מאיפה אני מוריד FIRMWARE? ואיך אני מתקין את זה?

    • 5 תגובות
    • 754 צפיות
  19. שלום, לאחרונה התקנתי דיסק SATA 2 חדש במחשב ישן והעברתי אליו המון מידע. עכשיו שהמחשב החדש הגיע וחיברתי אליו את הדיסק החדש הbios מזהה אותו כמו שצריך אבל בוינדאוס הוא לא מזהה את הגודל או את הfile system(הוא כותב raw). יש מישהו שמכיר את הבעיה ויכול לעזור לי לפתור אותה?(הוינדאוס נמצא על הארד דיסק IDE ויכול להיות שהוינדאוס לא מעודכן אם זה יכול להשפיע[אני מעדכן עכשיו]) http://img238.imageshack.us/my.php?image=hdaw0.jpg מקווה שהתמונה תוכל לעזור עכשיו שניסיתי לפרמט(לא ביצעתי את התהליך עדיין) זה כתב לי שהגודל של הדיסק הוא 127GB למרות שהגודל האמיתי הוא 320GB וגם הביוס מזהה את זה כ320 יש מישהו שאולי יכול להציע משהו שאני יכול לנסות?

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  20. Started by AdiR^SiNaI,

    חיברתי HD וכונן CD וFD ועכשיו המחשב לא עולה אמרו לי צריך לעשות ג'ימפור משהו כזה מזה בכלל ואיך עושים?

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  21. Started by lipa,

    אפשר ?

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  22. השאלה בכותרת והנה הרשימה: NEC 3550A DVD±RW x16 Dual x8 TEAC DVW516G DVD±RW x16 Samsung SH-W162C DVD±R x16 Dual Layer Sony DVD±R DWQ30A x16 Dual Layer Sony DVD±R DWQ30A x16 Dual Layer (Black) Sony DVD±R DWG120A x16 Dual Layer (Black) LG 4167B +x16 -x8 Dual x6 (EC) LG DVD±R GSA-H10AB x16 Dual Layer x8 LG DVD±R GSA-H10AK x16 Dual Layer x8 (Black) LiteOn 1693 x16 Dual x4 LiteOn SHW-160P6S x16 Beige PIONEER A110 DVD±RW Black PIONEER A111 DVD±RW Philips DVD±RW x16 LightScribe

    • 7 תגובות
    • 753 צפיות
  23. Started by arkadur,

    אני לא יודע אם זה קשור בצורה כלשהיא להאטת המחשב שלי בתקופה האחרונה ( או שהדיסק עומד למות, או שזה עקב הOC הכבד, נשמע מוזר, הא?) בכל אופן, הרכבתי לפני כמה דקות את הראפטור החדש שלי, ושמתי לב, שהלוח של המקסטור שלי, בוער, הדיסק עצמו די קריר, אך הלוח לוהט, ובייחוד הצ'יפים שנמצאים עליו, זה די מלחיץ אותי, שכן יש לי עליו מידע די יקר, לכן אשמח לשמוע את דעתכם בעניין לפני שאני קופץ מחר לקנות דיסק חדש, ולמסור את הנ"ל לבדיקה

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  24. Started by bozi,

    חברה שלום יש לי מחשב של DELL GX520 קניתי לאחרונה ארד דיסק חדש! W.D 80G SATA2 ,לאחר הפרמוט וההתקנה, יש רעשים מהארד-דיסק כאשר המחשב עולה,וכאשר מבצעים פעולות קריאה\כתיבה מולו. במצב מנוחה הוא לא מרעיש,הרעשים נשמעים כמו ארד-דיסק ישן עם מעין "חרחורים" חזרתי לחנות והחליפו לי 2 ארדיסקים נוספים,כאשר אחד מהם דגם אחר[160G W.D SATA2 ] עדיין אותם רעשים פחות או יותר בשניהם. מה כדאי לעשות??? יש לי במחשב השני W.D 40G SATA1 בן 3 שנים ולא שומעים אותו בכלל. איזה ארד-דיסק הכי שקט?? תודה

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  25. נקנה במרדנית. שואל בשביל חבר. תודה...

דיונים חדשים בפורומים