אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
SATA-RAID SiI 3112 SATALink זה הכרטיס שיש לי והוא עודה לי בעיות. הוא מסכים לקרא רק הרד דיסק אחד ומהשני הוא מתעלם. רציתי לדעת איך אפשר לפתור את הבעיה ? אולי יש בעיה שהוא עושה RAID אוטומטית? אם כן אשמח לדעת איך אני מבטל את זה..
-
- 7 תגובות
- 759 צפיות
-
-
היי, אני מחפש לקנות צורב בלוי ריי שישמש אותי אך ורק בתור נגן לצפיה של דיסקי בלו ריי בLCD שבסלון דרך כבל HDMI מהמחשב. עכשיו אני מתכוון לקנות מKSP כי הם הכי קרובים לבית, יש להם שם של 4 חברות - LG סמסונג פיוניר ואסוס. איזה הכי מומלץ לדעתכם? מה בתכלס ההבדלים בין היקרים יותר לזולים? תודה.!
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יש לי כרגע במחשב שני כוננים הראשון הוא WD 120GB ישן (SATA 1) שקודח לי בראש והשני סיגייט 500GB 32MB שאני לא שומע בכלל. בגדול, המערכת שלי ממש חרישית אבל ה-WD הורס הכל כאשר ויסטה מחליטה להתעורר ב-1:00 בלילה ולקדוח לי בשכל. אני גם ככה חשבתי לשדרג בשביל עוד מקום (...זתומרת, פורנו כמובן ) אבל רוצה להבטיח שהכונן יהיה שקט אז אני מגיע לשאלה המקורית, מי מהם שקט יותר, או שניהם שקטים באותה מידה ואם בכלל?! ובקשר ל-WD ראיתי שיש שני דגמים, אחד 16MB והשני 32MB, יש כזה הבדל? כדי ללכת על ה-32MB? הוא עולה יותר מידי. תודה
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
ה-FIRMWARE הרשמי באתר SAMSUNG הוא R701 אבל ניתן להוריד ברשת את R702. האם יש למישהו נסיון עם 702 ויודע אם הוא אמיתי? האם הוא תואם לכונן שנמכר בארץ?
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
ארדיס של wd 320g sata מה לעשות.?
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום אני לא כל כך מבין תעזרו חיפשתי במלא פורומים ולא מצאתי תשובה לי יש לי מחשב חדש מחובר אליו כונן SATA2 אני בא לפרמט עם XP הוא מבקש DRIVER הסתכלתי בביוס וראיתי שהארד דיסק מכוון על RAID שיניתי לאמולציה של IDE וזה עבד הצלחתי לפרמט. השאלה שלי מה ההבדל בין RAID לIDE ? יש לי כונן אחד זה משנה ? אם אצליח לפרמט כRAID עם כונן אחד (אשיג DRIVER) המחשב יהיה לי יותר מהיר ? יותר מהיר מהאמולציה של הIDE ? פגעתי במהירות של המחשב ? מה מומלץ לכונן אחד ? להתקינו כ RAID או כאמולציית IDE ? שאלה אחרונה למה שהתקנתי כIDE הפעלתי מחדש החזרתי למצב RAID בביוס והמחשב הXP לא עלה ? ועוד שאלה קטנה חיברתי אותו כIDE התקנתי XP התקנתי DRIVER של סאטה הפעלתי מחדש נכנסתי לBIOS הגדרתי במקום אמולציית IDE הגדרתי…
-
- 5 תגובות
- 759 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם הלכתי היום להרכיב את הצורב הזה למורה נהיגה שלי. אז הרכבתי את הצורב ביחד אם צורב רגיל שכבר היה לו (אין כונן די וי די) הכל עובד טוב אין בעיה של זיהוי חומרה או משו. עכשיו השתמשתי בתוכנה של הנרו ורציתי לעשות COPY DISC לסרט די וי די עכשיו מכיוון שיש רק כונן אחד שיודע לקרוא די וי די אז חשבתי שלא תיהיה בעיה שהוא קודם יקרא את הדיסק ואחרי זה נחליף דיסק ואז הוא יצרוב אותו. אז זה מה שעשיתי פתחתי את הנרו שמתי את הדיסק משום מה הוא תוך שנייה רשם שהוא כבר העתיק את הדיסק והוא ביקש את הדיסק הריק בשביל לצרוב עליו. אז שמתי את הדיסק לצריבה הוא התחיל לצרוב משום מה לא רואים נתונים ואחוזים במסך של הנרו כמו לדוגמה הבאפר והאחוז של הצריבה. אחרי איזה 3 דקות הוא פתאום הקפיץ הודעה שהוא …
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
ברצוני לקנות כונן חיצוני לנייד (בממשק USB2). מכיוון שאני מסתובב הרבה עם המחשב (ועם הכונן) רציתי לדעת אם יש איזשהו מנגנון אבטחה על הכוננים ואם לא, האם יש דרך לאבטח את הכונן. תודה
-
- 7 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום לכולם, מישהו יודע במקרה מה ההבדלים בין דגמי ה-ND2500 וה-ND2500A של חברת NEC. ממה שהצלחתי לראות שניהם צורבי מולטי פורמט X8, אבל אחד מהם זול יותר מהשני. האם מדובר באותו צורב בגירסאות Retail ו-OEM או שמא יש הבדלים נוספים? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
תראו כרגע יש לי דיסק קשיח: 160GB של MAXTOR 3.5" 8MB SATA II אם אני קונה את הדיסק הזה: http://skypc.co.il/pl_product~10836~7~0.htm 1. תהיה בעיה של התאמה? כי הוא 16MB ולא 8 כמו שלי 2. והדיסק הזה, ובכלל, דיסקים קשיחים, לוקחים הרבה מהספק כח? 3. הדיסק הזה הוא טוב? כי שמעתי שיש בעיה עם דיסקים של Seagate תודה לעוזרים! תענו לפי הסעיפים בבקשה
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
קניתי דיסק נוסף של 1tb למחשב שלי ויש לי את הדיסק הראשי של 640gb שמחולק עכשיו לשתי מחיצות אחת הראשית שבה יש ווינדווס והיא 200 והשנייה השאר עכשיו אני רוצה להעביר מהשנייה לראשית 100gb בערך ויש לי מקום פנוי בשנייה אז זה לאא בעייה אבל אני לא מצליח לעשות את זה אני משתמש בפרגון והדבר היחיד שהוא מאפשר לי זה להקטין את המחיצה הראשית ואני רוצה להגדיל איך אני עושה את זה?
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות דיסק חדש, וכרגע המחשבים שברשותי הם רק IDE. חבל לי לקנות דיסק IDE ולכן אני זקוק לבקר SATA-2 זול לתקופת ביניים עד שאקנה מחשב עם SATA. מצאתי רק בקר SATA-1 ב-150 ש"ח. מישהו מכיר בקר SATA-2 זול? אני רוצה לעשות השקעה מינימלית, לכן פתרון של בקר ב-400 ש"ח הכולל RAID לא בא בחשבון.
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
התקנתי HD חדש מסוג סאמסונג SATA2 F1 1 TB לאחר חיבור ה BIOS זהה אותו וגם הויסטה אבל כאשר אני מנסה להגדיר אותו ב DISK MANAGMENT אני מקבל הודעת שגיאה THE SEMAPHORE TIMEOUT PERIOD HAS EXPIRED מה זה ??? :nixweiss:
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום יש לי 2 HD אחד של 160 ג'יגה ואחד של 80 ג'יגה (חיבור SATA). אני מעוניין להשתמש ב 80 כגיבוי לתיקיות מסוימות ומדי פעם לעדכן את הגיבוי. אני רוצה שיהיה כמה שפחות סיכון שייכנס ל 80 וירוסים ולכן אני רוצה שה-HD 80 ייראה כלא מחובר בזמן שימוש רגיל במחשב בתודה מראש:ARTV8
-
- 5 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות זיכרון נייד של 128 מ"ב. אם יש למישהו המלצות לגבי חברה מסויימת וטיפים לקנייה אשמח לתגובות. תודה מראש דני.
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
בבקשה אני חייב את העזרה שלכם בדחיפות אני לא יודע מה לעשות כבר. הינה הסיפור שלי : לפני יומיים התקנתי כל מיני תוכנות שמנקות את המחשב ואז החלטתי לעשות גם סריקת דיסק מחוץ לוינדאוז ומאז הכול השתבש לגמרי! בסריקה שלפני שהוינדאוז מתחיל פתאום זה אומר שזה מתקן קוצה $DIH או לפעמין HDI$ [או משהו כזה]לID XXXX בקובץ 9 או קובץ 9 לא כ"כ זוכר. וככה את זה זה מתחיל כזה להריץ מספרים מ1 עד אין סוף איפה ששמתי את ה XXXX. כשלחצתי על מקש כלשהו לפני שהבדיקה החלה קפץ לי מסך כחול עם ג'רביש ומה שהצלחתי להבין זה HIVE ותקיית סיסטם32 ועוד כמה... ניסיתי על מצב בטוח, אותו דבר! עשיתי חושבים ומכיוון שלא יכולתי להכנס לוינדאוז שלי החלטתי להתקין עוד אחד בארד דיסק שיושב בארון ולהכנס דרכו לארד דיסק שלי ולנסות ל…
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יצרנית הדיסקים הקשיחים ווסטרן דיגיטל הצליחה לפתח כונן מהיר, יעיל וגדול יותר - בנפח של עד 6 טרה-בייט. הפתרון? דחיסת הליום לתוך הכונן במקום אוויר רגיל חושבים שכל הדיבורים על החשיבות של שטחי אחסון זה אוויר חם? ובכן, אתם צודקים - אבל זה הולך להשתנות. יצרנית הדיסקים הקשיחים Western Digital הכריזה כי היא תשיק ב-2013 סדרה חדשה של דיסקים שיהיו מלאים בגז הליום - דבר שצפוי לאפשר ליצירת דיסקים מהירים, גדולים וחסכוניים יותר באנרגיה, בנפח של עד 6 טרה-בייט. הליום הוא גז ואינרטי, אבל בניגוד למימן הוא אינו נפיץ. מכיוון שהוא היסוד השני הכי קל ביקום, השימוש העיקרי בו הוא במילוי בלוני גז, כמו בלון פורח. החברה הסבירה כי מכיוון שהגז הוא אינרטי, הדבר מוריד בצורה משמעותית את החיכוך עם האוויר שנ…
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יש לי צורב Philips שהמהירות שלו היא 48x16x40 בזמן האחרון הוא לפעמים מסכים לצרוב רק על מהירות x2 מתי שהוא מסכים לצרוב כרגיל (מx40 ומטה) בתחילת הצריבה המחשב אומר שא"א לצרוב על המהירות הנוכחית והוא יורד ל x2 ומיד אח"כ יש ארור והוא מפסיק את הצריבה... זה בעיה בנרו או בצורב ? נ.ב. הצורב בן 3 וחצי שנים +- הנרו זה 6 v 6.3.0.3
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
במחשב יש לי הראשון הוא DVD ROM והשני הוא צורב CD . אני קניתי צורב DVD±RW x22 DUAL LAYER . עכשיו במקום ה DVD ROM לשים את החדש שקניתי היום . איך לעשות את זה ? אני יודע שצריך לגמפר . נכון ?
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
היה לי צורב פיוניר 07A יותר מ 4 שנים, שצרב כמות דיסקים שאף צורב לא יכול לעשות (רכשתי אותו בזמנו ב 1500 שקל). התחיל לעשות בעיות ורכשתי עכשיו פיוניר 112D. הוא צורב טוב אבל יש 2 בעיות מרגיזות: 1. הוא לא קורא דיסקים. יש לי המון גיבויים שצרבתי על DVD, והוא פשוט לא מזהה אותם. 2. לא מצליח לצרוב על מדיות CD רגילים. 3. לוקח לו 10 שניות לזהות דיסק ריק שנכנס. הבעיה הראשונה הכי מפריעה לי. זה בעיה ספציפית אצלי? האם יש עדכון קושחא שיכול לעזור? יש לי נסיון טוב עם פיוניר ולכן רכשתי אותו. אשמח לעזרה
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
איזה HD עדיף? ? western digital 160GB SATA II 7200RPM 8MB? ?samsung 160GB 7200RPM 8MB SATA II? הם עולים כמעט אותו מחיר
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-
-
כפי שרשום למעלה . הלפטופ שייך לחברת hp אבל אין ביטוח והוא יצא מגדר האחראיות ..
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
ראיתי בינתיים שניים http://skypc.co.il/pl_product~SDCZ6-8192-E11~25~0.htm זה הראשון ולעומת זאת, יש ב-8 ש"ח פחות DOK של סמסונג שהזמן קריאה כתיבה שלו טובים בהרבה, ויש לו אחריות 5 שנים לעומת הסנדיסק: http://skypc.co.il/pl_product~MEMKEY8R~25~0.htm מה כדאי לקנות?
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
היי יש לי שלושה כוננים של hitachi 15k rpm, 73g מחוברים בraid0 בקר adaptec 29320a הבעיה כפי שהיא ניראת לי שהבקר מגביל את המהירות לא יכול להיות שדבר כזה קורא רק 100 מגה לשנייה הבקר הוא 64 ביט 133 מגה הרץ pci-x אבל בלוח אם שלי יש כניסה pci 2 32ביט 33 מגה הרץ יכול להיות שאם אני אקנה בקר אחר, נגיד של PCIe x1 שזה הרבה יותר מהיר בנתונים טכניים אני אקבל יותר מהמערך שיש לי? ביכלל, אולי אפשרות אחרת לנצל את כל המהירות של המערך הזה? משהו שאפר להשיג בארץ?
-
- 5 תגובות
- 758 צפיות
-
-
יש לי שני הרדיסק של 500 ג'יגה (WD) ,מערכת הפעלה ויסטה 32,האינדקס כוננים לא מופעל,זה נורמלי שהיא מהבהבת ככה?
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-


