עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. היי לכולם אני קונה מחשב חדש ורציתי לדעת על איזה כונן DVD הייתם ממליצים לי? יש לציין של-DVD יהיה שימוש עיקרי במחשב שלי.<3 סרטים בשבוע לפחות> בתודה מראש שי

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  2. שלום לכולם, קיבלתי המלצות על הצורב NEC 3540 , מה דעתכם ? איפה כדאי לקנות באיזור המרכז ומה המחיר המומלץ?

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  3. Started by gogi,

    אני רוצה לקנות כונן קשיח ולא יודע אם יש לי SATA או ATA, הורדתי את תוכנת EVEREST וזה סוג הכונן הקשיח שנמצא: WDC WD300AB-00BVA0 למטה רשום שהוא תומך SMART האם יתכן שיש לי SATA למרות שהמחשב שלי נקנה ב2001?

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  4. Started by eranmor,

    הHD שלי קיבל ציון של 632 נקודות מדובר על WD 10GB 5400RPM אם אני לא טועה עד כמה זה גרוע בהשוואה לHDים חדשים?

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  5. Started by SmurFin,

    http://cgi.ebay.com/Brand-New-500GB-Maxtor-SATA-II-3-0-Internal-Hard-Drive_W0QQitemZ230138800615QQihZ013QQcategoryZ64459QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  6. דיסק של WD עם 8MB זיכרון ו-10000 סל"ד או דיסק של MAXTOR עם 16MB זיכרון ו-7200 סל"ד ???

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  7. זה הקשיח:http://img651.imageshack.us/i/1604111847.jpg/ זה החיבור: http://img225.imageshack.us/i/1604111849.jpg/ http://img97.imageshack.us/i/1604111850.jpg/ מהו החיבור ואיך אני יוכל להעביר את המידע למחשב שלי שיש בו SATA וIDE?

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  8. Started by dbzu,

    שלום אני רוצה לשחזר קבצים יותר נכון סרט שצילמתי במצלמה על dvd-rw איך אני עושה זאת? הקבצים נמחקו בטעות

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  9. שלום ברשותי הכונן הקשיח seagate freeagent בנפח של 1.5 טרה בייט, בזמן האחרון הכונן מתחיל לעשות לי בעיות ומראה סימנים שלא נשארו לו עוד הרבה זמן, ברצוני לשאול האם זה אפשר פשוט להחליף את הכונן קשיח עצמו בדגם חדש יותר וגדול יותר ? לא יודע אם זה משנה אבל אציין שזו הגירסא עם estat

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  10. שלום, יש לי HTPC עם HDD אחד של 500GB המחולק ל-2 מחיצות. מחיצה אחת של מערכת ההפעלה (ווינדוס ויסטה) ומחיצה אחרת של כל הקבצים (סרטים, תמונות מוזיקה וכו'..). ה-HDD הוא של WD, 16MB באפר ופועל בקצב של 7200RPM. בנוסף לזה (לא מחובר למחשב, יושב בצד בכלל..) יש לי HDD של 40GB. יש לו 8MB באפר ופועל גם ב-7200RPM. השאלה שלי היא בעצם מה עדיף, להישאר ככה (מחיצה ל-OS ועוד מחיצה לקבצים) או לעבור למצב של מערכת הפעלה על ה-HDD הישן יותר וHDD שלם לכל הקבצים. מה אתם ממליצים? אין לי בעיה של מקום. ה-80GB (תוספת של עוד כונן של 40GB וגם עוד 40GB של מערכת ההפעלה יתפנו מהכונן של ה-500GB) הנוספים האלו לקבצים לא ישנו לי הרבה. השאלה שלי היא מה עדיף מבחינה של יעילות...

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  11. <blockquote>קניתי מכשיר ניווט של Garmin מסוג Nuvi 255w בארה"ב. צריך עכשיו גם מפה של אירופה. באתר שלהם ניתן לרכוש מפה כנ"ל בהורדה. הבעיה - נאמר שם שהמפה היא בגודל של 2300 מגה בייט ואילו במכשיר יש מקום פנוי של 500 מגה בייט בלבד. אפשר להתקין במכשיר Data Card ואז להוריד את המפה. הבעיה שאין לי יותר מידי זמן (נוסע לחו"ל בראש השנה). שאלתי: האם זה כרטיס מיוחד המתאים למכשיר בלבד או שזה סוג של כרטיס סטנדרטי שאפשר למצוא במקומות אחרים. אם כן, איזה כרטיס והיכן ? מה סדר הגודל של המחיר ?</blockquote>

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  12. יש דרך לדעת אם הכונן הקשיח שלי הוא Re-certified בניגוד לחדש? אשמח לדעת. תודה

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  13. Started by Danny_Malis,

    הבדל המחירים הוא קטן השאלה היא מה כדאי ?

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  14. שלום לכולם לאחרונה רכשתי משחק באינטרנט שמשקלו 7 ג'יגה וצרבתי אותו בנרו על גבי דיסק Dual layer שיהיה לי גיבוי הצלחתי לצרוב אותו אבל הבעיה שאני מכניס את הדיסק לוקח לו איזה דקה לעלות וגם העתקה ממנו איטית מאוד עכשיו השאלה שלי מה לא בסדר בצריבה כי בכל זאת נרו רשם לי שהצריבה הסתיימה בהצלחה

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  15. הייתי רוצה לדעת האם כדאי לשים את מערכת ההפעלה ב RAID 0?האם זה יורגש בביצועים? (מערכת הפעלה ,ויסטה 64 BIT ו XP). כרגע יש לי עוד מקום אחד פנוי בלוח לעוד HDD,כרגע יש לי כונן למערכת הפעלה WD 250GB SATA2 16MB AAKS . אני חושב להוסיף עוד אחד למטרת הRAID 0(במקרה ותמליצו). האם תוכל להפנות אותי למדריך או להסביר איך לעשות את זה. הלוח של GIGABYTE X38. תודה!

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  16. החלטתי שאני הולך לקנות את ה NEC ND3500A ורציתי לדעת איפה בארץ באזור השרון\מרכז אני יכול לקנות אותו? (לא באינטרנט) תודה.

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  17. Started by tk4,

    יש את WD6400AAKS של Western Digital‎ ויש את HD642JJ של Samsung‎... איזה מהם יהיה יותר טוב? הסמסונג עולה 60 שקל פחות...

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  18. Started by geniaXP,

    אני יודע שזה לא משתלם לקחת כונן עם פחות מ-500GB מבחינת ג'יגבייטים/שקלים, אבל כבר יש לי 160GB ועוד 320GB יספיק לי, אם אני אוסיף עוד 70 ש"ח ואקח 500GB זה לא יתן לי כלום. מה אתם חושבים?

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  19. Started by leahd3,

    ההארד דיסק שלי בחום כמו היום 31 מעלות בחוץ מגיע במנוחה ל 45 מעלות האם זה בסדר והאם צריך לשים קירור (יש לי אופציה בכונן למאוור קדמי שנראה לי יקרר את הדיסק על הדרך...?) תודה מראש לעוזרים..

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  20. Started by zolder,

    האם אני אוכל לצרוב עם הצורב שלי(LITE ON 48X24X48) ובעזרת הנרו דיסקים של 900 מגה\100 דק'? https://www.misradia.co.il

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  21. Started by broshi,

    אני צריך דיסק למחשב ישן (פנטיום 3) שכמובן לא תומך ב-SATA (תומך ATA-100), בנפח 160 ג"ב. מכיוון שאני מעריך שהדיסק יחיה יותר מהמחשב, הייתי שמח אם יש דיסק שגם תומך ב-SATA (אני יודע שבמחשבים החדשים יש קם ATA, אבל בכל זאת). האם ידוע למישהו על דיסק כזה ומה הביקורות עליו? [br]פורסם בתאריך: 30.12.2007 בשעה 22:02:15 בשיטוט בזאפ מצאתי את הדיסק הבאhttp://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-HardDrive&model_id=415575 לפי זאפ יש לו את שני הממשקים והוא 300 ג"ב. לפי אתר היצרן הוא SATA ולפי חנויות שונות הוא EIDE. מישהו מכיר?

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  22. שלום, אני מעונין לקנות 1TB פנימי בסביבות ה500 שקל... מעונין לשמוע ממכם המלצות. שיהיה יותר בכיוון הזול יותר (כן אני קמצן). תודה מראש !

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  23. Started by Black_Citadel,

    מישהו יודע איך הם ? אני צריך צורב DVD למחשב החדש, בעקרון אני רוצה את הNEC אבל הוא לא במלאי של החנות ממנה אני קונה (חנות ליד הבית שלי, שיהיה קל לממש אחריות), אני צריך כונן שחור, יש להם רק (ציטוט מהפלאפון) "צורב של סוני הדגם הכי חדש ב280 שקל" (המוכר (שהוא חצי מהבעלים) לא מבין במחשבים, הבעלים השני שכן מבין , בארה"ב באיזה נופש או משהו), האחריות לשנה... שווה לקנות את זה ? איך הצורב עצמו? tnx hwZone fanboys ;D

  24. שלום רב, קראתי היטב באתר כאן בסטיקי את ההמלצות לגבי כוננים בנפח 1TB והמלצתם על 2 סוגים: הסמסונג או WD. אבל, להפתעתי הרבה כאשר פתחתי את מדור מפרטי מחשב המומלצים אצלכם, ראיתי שכל המפרטים בעלי כונן קשיח בנפח 1TB היו בהמלצה לSEAGATE. אז בלבלתם אותי.... : :s05: איזה אתם ממליצים ?

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  25. Started by yada,

    יש ברשותי מחשב P-4 3.2 לוח ASUS P4P800-E דלוקס 1G זיכרון. הדיסק הקשיח שלי מקסטור 80G מהדור של 2M באפר ואני מאמין שהוא יוצר "צוואר בקבוק" במערכת שלי ובעצם מאט אותה ולא נותן לה לנצל את מלוא יכולתה, ההתלבטות שלי היא בין רכישת דיסק אחד של 250G SATA 7200RPM לבין רכישת 2 דיסקים של 120G SATA 7200RPM ולחברם ב RAID0, אפשרות נוספת היא רכישה של דיסק ראפטור 36G SATA 10000RPM ודיסק נוסף 80G SATA 7200RPM באפשרות זו מערכת ההפעלה ושאר התוכנות יותקנו על הרפטור והדיסק השני ישמש לעבודה השותפת. בכל מקרה את המקסטור הישן אני מיעד לגיבויים שיעשו אחת לשבוע כך שהוא לא אמור ממש להשפיע על עבודת המחשב. שאלתי היא כמובן מה עדיף מבחינת ביצועי המחשב (מהירות עבודה שותפת של תגובה+כתיבה+קריאה), כמו כן,…

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות

דיונים חדשים בפורומים