אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש עוד הבדל בין הצורב H10 לH12 של LG חוץ מזה ש12 הוא כפול18?
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום יש לי דיסק קשיח הזה 160GB SATA 7200 8MB WD1600JD? ולוח אם הזה(אני לא יודע אם זה קשור) K8NF-9 (NF4, s939, PCI-E) עכשיו מתי שאני מעלה את המחשב מופיע לי אפשרות ללחוץ על F10(שם היתי צריך להגדיר לראשונה את הדיסק קשיח שלי לפני ההתקנה של הWIN) אז מתי שאני נכנס לשם יש לי אפשרות לנקות משם את הדיסק קשיח ורציתי לדעת אם זה לא יגרום נזק ואני יכול להשתמש בזה כפרמוט
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
קודם בכותרת ודבר שני האים יש אפשרות לחבר שני קבצים כאלה יחד ? ואיך
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
האם יש הבדל בין חיבור מתח SATA לבין חיבור מתח מולקס?
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
ראשית-כונן קשיח חיצוני ודיסק נייד זה אותו הדבר,לא? אני צריך המלצה לכונן קשיח חיצוני לשימוש תדיר(כי נגמר לי המקום במחשב...),נפח בסביבות ה200-500 GB,שיהיה במחיר לא יקר ממש (נגיד 200-300 ש"ח). קיים כונן כזה שהוא טוב אבל לא יקר כפי שציינתי? זו לא בעיה להתקין אותו,נכון? זה ע"י חיבור USB? תודה מראש!!
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
הדרישות שלי שיהיה בין 500GB ל 640 לא יותר או פחות ושיהיה טוב ושקט המחשב שלי מיועד למשחקים כבדים או שמה אתם ממליצים קשיח אחד רק לווינדוס וויסטה שלי נגיד160GB והשני למשחקים והשטויות 500GB איכותי? תנו דיעות
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
-
שלום לכולם לאחר קריאה מעמיקה בנושא { ותודה רבה לכל אלו אשר השקיעו בהסברים } אני מעוניין לקנות HD חיצוני שישמש לגיבוי תמונות וסרטים בלבד כרגע יש לי כ- 1T של קבצים כפי שהבנתי הHD החיצונים מגיעים ככונן לכל דבר שאשר נמצא בתוך מארז כך שבמידה ויגמר לי המקום אוכל להחליף את הכונן בכונן חדש וליצור HD חיצוני חדש אני כרגע מתעניין בHD של 1T פשוט ה 2T מעוד יקרים כך שעדיין אין הצדקה לקנות אותם האם אפשר לקבל המלצה על HD חיצוני של 1 { אפשר אפילו 1.5 } T עם חיבור USB 2 { שוב זה לא HD שיזוז הרבה } בתודה מראש על העזרה עריכה : האם תחנת עגינה ל HD בחיבור USB 2 לא יותר מתאימה ומומלצת ? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16551 פשוט לקנות כונן ולחבר אותו כל פעם מחדש למחשב
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח של 500 ג'יגה שעמוס בסרטים, ומן הסתם לא כל היום אני יושב וצופה בסרטים שבו. יש לי 2 שאלות: 1. האם הבלאי של הדיסק הזה הוא פחות באופן משמעותי מהדיסק השני שבו מותקן וינדוס וכו'. 2. האם אפשר לכבות את הדיסק הזה ולהדליק אותו רק כשאני רוצה לצפות בסרט,כדי למנוע בלאי נוסף.
-
- 5 תגובות
- 761 צפיות
-
-
עד 400 ש"ח עם חריגה של 100 אבל חייב להיות נייד העסק (אני חייל) 2.5 חייב להיות תמיכה ב-USB 3.0 וכמובן אחריות של שנה ומעלה בלי קשר לזה ראיתי את זה אבל אני לא מכיר את החברה (אני כבר הרבה זמן בלי מחשב והיה מהפך רציני מבחינת חומרה) וצריך עזרה של ממש ^^ http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=best&uin=12400 תודה לעוזרים!!!!
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
<נושא>? שמעתי על הרפטור 36G שהוא מהיר מאוד, האם יש מהירים ממנו? (למטרת שידרוג הדיסק הקשיח של מערכת ההפעלה אצלי המחשב).
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
האם מישהו יודע להגיד לי היכן אני יכול להשיג מארזים או מיגונים נגד אווירה קורוזיבית/רטובה עבור טאבלטים או ניידים או מחשבים: אנו עובדים בסביבת ייצור של צריבה כימית של מתכות. כל ציוד מחשוב ששמנו באווירה זו לא שורד שנת עבודה מלאה. האם יש למישהוא פתרון ?
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש לי ויסטה 32bit ולאחרונה ראיתי שישנם התקני usb שהיא לא מצליחה לזהות,כגון: sansa disk on key וכמו כן קורא זיכרונות שרכשתי לפני כמה ימים, לפי מה שהבנתי פה בפורום אין תמיכה ל disk on key Micro של sansa (נראה מוזר שחברה כה ידועה לא נתמכת בויסטה ) וגם קורא הזיכרון לא מזוהה שב XP הוא מזדהה תוך שנייה. יש פיתרון מלבד לחזור ל XP ?
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
אני חושב שזה מה שאני אקנה יש משהו יותר טוב בסביבות המחיר של 235 שקל? עריכה: יש שתי דגמים שראיתי מה עדיף?? DVR-212DBK DVD±RW x18 Black SATA DVR-112D DVD±RW Black
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-
-
היי, אני עוסק בפרויקט שמייצר וידאו ואודיו בנפחים של ג'יגות. כרגע אני מגבה באמצעות צורב לייט-און. האם אתם ממליצים לעבוד עם טייפ גיבוי? מה היתרונות? האם ישנו אמצעי מומלץ אחר? תודה, שלומי
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
בהנחה שמהירות לא מעניינת אותי ו DVD RAM גם לא עושה לי את זה (הצורב מיועד בעיקר לצריבה של סרטים ומעט מאוד DATA) מבחינת איכות מה עדיף? יוסי
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב נייד חדש ומתוך הכונן כולו הקציתי מחיצה חדשה של 500GB באמצעות ACRONIS. החלוקה הייתה רגילה. עכשיו אני רואה שיש USED SPACE של 105MB. איך ולמה ? האם עשיתי משהו לא נכון ? לא שזה עקרוני אבל אני לא מבין. ניסיתי לפרמט וזה לא עזר. בתודה, קיריל
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי כונן ישן שאני רוצה לדעת אם הוא יפעל על הלוח אם הזה: http://il.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2521#sp ראיתי שיש על הכונן 2 כבלים -אחד לבן רחב וגדול והשני נראה כמו מולקס רק יותר קטן- אני מניח שזה לחשמל... איך אני יודע עם הם יעבדו יחד ?
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
1. כמה פעמים אפשר למחוק קבצים מ- DiskOnKey של 4GB או 8GB מבלי לפגוע באמינותו ? 2. איזה דגם של DiskOnKey עדיף מבחינת אמינות איחסון מידע ?
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
-
-
אני ממחפש כונן דיסקטים(תקליטונים) איכותי. יש לכם המלצה? ואם כבר אז גם המלצה על כונן קשיח קטן וזול. על המחשב יהיה מותקן WINDOWS 98 אז גם 20GB יספיק.
-
- 8 תגובות
- 761 צפיות
-
-
רק בECDC, נרו צורב על הדיסקים האלו מצוין. זה ככה רק בצורב קומבו DVD שלי (של סמסונג). X4 אם זה משנה....
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש לי שני דיסקים קשיחים Serial ATA שמחוברים ב-RAID-0 האם אני יכול לחבר דיסק קשיח רגיל נוסף שלא היה קשור לשני הדיסקים האחרים אני צריך אותו לאחסון
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-


