אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
לאחר שלהארדיסק הקודם שלי (של WD 320 GB לא זוכר את הדגם המדויק) היו הרבה מאוד בעיות (מלא סקטורים מתים, ניתוקים וכולי)ת החליפו לי אותו ב-KSP ב- Hitachi HDP725032GLA360. מיד לאחר שחיברתי אותו למחשב היו איתו בעיות-לאחר שהאיתי מעמיס עליו הוא הייה עושה Disconnect ואז חוזר לאחר כמה דקות אם שגיאה. העיניין המוזר הוא שהיחלפתי את הכבל הSATA שלו והוא החל לעבוד טוב בלי שום תקלה, אך עכשיו הבעיות חזרו עוד פעם ואני מקבל שגיאה דומה. הסיבה שהמערכת לא קורסת בכל העיניין היא משום שהיא מותקנת של הארדיסק אחר שעובד מצויין. אשמח לקבל עצות מה לעשות... אני יבדוק עכשיו טמפרטורת העבודה שלו, כדי ליראות שאין עליו עומס חום...
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
השבוע רכשתי את ה 2TB 64MB SATA3 - 7K3000 (לפי ההמלצות שקיבלתי כאן) ולפני מספר דקות קיבלתי מסך כחול ב WIN7 64 ביט, מה שהיה מאוד מפתיע כי לא זכורה לי הפעם האחרונה בה קרה לי הדבר... האם ש קשר בין הוספת הדיסק לתופעה זו? כיצד ניתן לשלול/לאשר את הקשר? (נדמה לי שקראתי פעם שניתן לקרוא את ה DUMP של התקלה ולפרש אותו אבל אני כבר לא זוכר) באיזו תוכנה כדאי להשתמש על מנת לבדוק את הדיסק (שחצי ממנו מכיל מידע) לתקלות ו/או לבדיקת מאמץ (strese)?
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
עז ככה מחשב מחשב משודרג , שני רפטורים ברייד אפס ,לוקח להם חמש דקות לעלות לחלונות וויסטה , ::dfi t3eh8
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
לצערי הרב הssd crucial m4 256gb שלי החליט למות. פתאום דברים נעלמו. ניסיתי לפרמט נהיה הודעת error ואחר כך הביוס לא מזהה אותו. שאלתי הראשונה היא איך אני יכול לבדוק מה קרה, למה שפתאום בבת אחת ssd ימות... ושאלתי השניה היא אם אני יכול לממש אחריות בארץ למרות שקניתי אותו בחו''ל
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
קניתי לפני חצי שנה תכונן Maxtor EasyManage 1TB כונן רשת חיברתי אותו לראוטר..בזמן האחרון הוא עשה לי רעש מהמאורר שבפנים אז פתחתי תכונן כדי לראות מה הבעיה שלו פתחתי תמארז שלו שימנתי תמאורר לא היה רעשים שבוע בערך ובד"כ הכונן לא דולק רק שאני צריך אותו אני מפעיל אותו כי יש עליו מידע שאני אוגר עכשיו אני מנסה להיתחבר לכונן ואני לא מצליח אחרי כמה ימים שהוא לא היה מחובר בפעם האחרונה שהצלחתי להיכנס אליו הוא קירטע והיה איטיי דרך התוכנה הוא רושם שאין כונן כזה ברשת ופתאום אני שומע נקישות מהכונן עצמו שהוא עובד....תק תק כל כמה דקות מה עושים?? חשבתי אולי הבעיה בראוטור או ברשת איפסתי את הכל ואני לא מצליח להתחבר.. הכונן הלך?? איך אני אדע?
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
DVD די חדש של ASUS (שנה וחצי בערך על הכביש) הפסיק לקרוא CD צרובים (לא DVD צרובים) היש מדריך לניקוי תיקון כונני CD / DVD ???
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני זקוק לצורב פנימי איכותי מאוד. אני צורב דיי הרבה DVD וDVD-DL. פשוט הצורב שלי בשלבי גסיסה. מעדיף מ-KSP כי הם ממש קרובים.
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אהלן, ראיתי את המתאם הזה באייבורי: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=538&CatCode=66 האם לא צריך חיבור של מתח לכונן כדי שהוא יעבוד? אני רואה שיש שם רק חיבור אחד ואין יציאת מתח. מישהו גם התנסה בקצבי ההעברה של כבל מהסוג הזה? תודה!!
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני עושה הכשרה לטכני מחשבים מוסמך ושאלתי את המורה שלי אם הכונן מוגבל עד כמה פירמוטים. והיא ענתה לי שכן(תשובה שלה:הוא "נישחק עם כל פירמוט חדש יותר ויותר..עד שהוא לא יעבוד) אז השאלה שלי היא כזאת:כמה פירמוטים הכונן יכול לישרוד?
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
הארדיסק צריך לעבור איתחול אני לא זוכר את הפקודה שצריך לרשום בהתחל הפעלה תודה
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות צורב חדש אני צריך שתעזרו לי לבחור מה הכי כדאי לקנות אני צריך גם שהצורב יהיה אמין ויחזיק הרבה זמןיכולים לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
וכו' יש לי כונן NTFS 37.2 GB ויש בו את כל התקיות Program Files WINDOWS Documents and Settings אני רוצה שהוא יהיה ריק. רק להורדות זה אפשרי ???
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום, אני צריך עזרה... איך אני יכול לצרוב קובץ Image שמעל 4.7 ג'יגה?
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב אשר מבצע גיבוי באמצעות raid. אני מעוניין לפרמט אותו ולבטל את ה - raid. האם מישהו יכול לעזור לי עם זה? אני יודע שצריך לדעת כל מיני נתונים לגבי איזה סוג raid וכו... אשמח אם תגידו אילו נתונים צריך לדעת כדי לבטל את הraid. האם ברגע הביטול כל המידע נמחק? תודה מראש טל
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום, יש לי DVD RW מסוג Sony NEC Optiarc AD 7170A. משום מה אחרי בסה"כ 2-3 צריבות הוא החליט שהוא לא רוצה לצרוב יותר. הבעייה התחילה כאשר הכנסתי CD רגיל והצריבה נתקעה ב-99% (הופיעה הערה שהצורב לא יכל להשלים את הצריבה בלה בלה בלה). הכנסתי פעם נוספת CD רגיל (650 MB) ושוב אותה הבעיה. לאחר מכן ניסתי לצרוב על דיסק DVD-R רק אז הוא נתקע ב54%. מאז הוא אפילו לא מצליח לקרוא לי דיסקים צרובים כמו שצריך. ושאני מכניס דיסק לצריבה התוכנה (NERO 6) מבקשת להכניס דיסק ריק. מישהו נתקל בתופעה? יודע מה לעשות? חשוב לציין שאני במסגרת האחריות (חודש וחצי בלבד מאז הקנייה).
-
- 7 תגובות
- 762 צפיות
-
-
קראתי כאן שהוא יכול לשמש גם לכונן קשיח וגם לצורב ל-DVD, אבל בחנות אמרו לי שזה לא יתכן בגלל הבדלי הגודל האם יש סוג מסוים שבו זה מתקיים? אני מחפש חנות שבה יש שנתיים אחריות לצורב NEC D, יש הצעות?
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
דיסק קשיח חדש של 200 ג'יגה, מחובר כSLAVE. מזוהה כ127 ג"ב בלבד. בביוס מזוהה על 200 (לוח אם ecs k7s5a , מעבד AMD 2200, ווינ' XP) מאין נובעת הבעיה ומה ניתן לעשות. תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
http://www.xbitlabs.com/articles/storage/display/kigston-hyperx-ssd-raid0_7.html עפ"י המאמר הנ"ל לא ניתן לעדכין קושחה /עדכון ב- SSD RAID 0 זה נכון גם לאינטל ?
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
היי אני מתקין עכשיו חלונות, כונן זה שמצויין למעלה, פורמט דרך ההתקנה של חלונות לוקח כמעט שעה יתכן:? או שיש בעיה בכונן ? תודה
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום, כפי שכתבתי בפוסט האחרון שלי, אני קונה מחשב חדש ויש לי כרגע דיסק קשיח 60GB במהירות 7200RPM של SEAGATE עם BUFFER רגיל של 2MB. כבר הבהרתם לי שאין הרבה שינוי בין PATA ל- SATA אבל אני עדיין מתלבט אם לקנות דיסק קשיח עם 8MB של BUFFER. מה ההבדלים בביצועים? בתודה מראש, עומר שקדי.
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
שלום בגלל רצון לחסוך בחשמל וברעש הרהרתי בדבר כיבוי הארדיסקים לאחר בערך שעה וחצי של חוסר עבודה, כמה שאלות, 1.עד כמה זה מזיק להארד דיסק (הדלקה\כיבוי)? 2.האם רוב האנשים שמדווחים על תקלות בכונן הקשיח הן תקלות שקורות תוך כדי עבודה או בזמן הדלקת המחשב? 3.האם כיבוי הכוננים מכניס אותם למצב stand by(הכוונה לזה שעדיין מגיע אליהם זרם חשמל אך נמוך משמעותית)או ממש מנתק אותם? תודה
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני מחפש צורב DVD הכי מומלץ היום בסיסבות 200 שח והרדיסק נייד (חיצוני)בעל נפח גדול ומהיר בערך ה 600 שח יש לי בשביל שתי הדברים האלה800 שח
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
חבר שהוא גם טכנאי מחשבים אמר לי שאם אני רוצה לקנות הארד דיסק לדוגמא, בנפח 160 ג'יגה אז עדיף לי לקנות 2 הארד דיסקים של 80, בטענה שיש יותר סיכוי שההארד דיסק הגדול יקרוס יותר מהר. (ואני מדבר על הארד דיסק שמיועד למוסיקה כך שחשוב שיחזיק הרבה שנים) עד כמה זה נכון ?
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-
-
אממ איזה חברה עדיף Seagate אוWD כי יש איזה הפרש של 200 ש"ח אני יודע ששתיהם חברות אמינות אבל דעה לא תזיק תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-


