אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם! אני מעוניין לירכוש HD חדש, אך הסכום שברשותי לא גדול. לאחר שבזבזתי סכום לא קטן על טסטים וחסכתי כסף לרכישת רכב (יש עוד זמן..) נישארו בירשותי 250 ש"ח. חשבתי שיהיה נחמד אם אני אקנה HD חדש, מכיוון שאני עד היום חייתי עם HD בקיבולת של 30GB (לא יאומן) אני מניח שאפילו עוד HD של 30GB ישמח אותי מאד! ראיתי כמה חברות שונות ואת מחירם והיסתבר שב 300ש"ח ~ אפשר להשיג HD של 40GB שאם אניח את ידי עליו אשמח עוד יותר. מכיוון שאיני בקי "בחומר" אני אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על HD טוב, רצוי שיהיה בו 8MB Buffer, בעל שם טוב, אשמח עוד יותר אם מישהו יוכל לימצוא HD כזה עם 40GB בגבול ה300 ש"ח תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני צריך DOK בנפח של 1 גיגה עד 300 שח מקסימום עדיף פחות. אפשר גם 512 מגה אבל באותו תקציב , אך רק אם זה שווה ( DOK מהיר במיוחד ואיכותי במיוחד ). ראיתי את זה , תגידו מה אתם חושבים עליו: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4346 תודה
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היי! יצרתי מחיצות NTFS בפרטישיין מג'יק היתה הגדרה של CLUSTER SIZE בפתיחה שלה הייתי צריך לבחור ב-512 או 1K או 2K וכן הלאה עד ל-64K מה היה עליי לבחור? הקשיח בקיבולת של 160 ג'יגה. תודה!
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שלא תיתן להעתיק חומר מהקונן דיסקטים (אני רוצה ליצור טקליטון עם חומר ושלא היה ניתן להעתיק אותו )
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=16259&PageId=0
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
דבר ראשון אני כותב את אותה הודעה פעמיים כי אין לי מושג לאן זה שייך הנה: שהמחשב עולה רואים את ההארד דיסק(amd 64 3200 asus k8vdeluke maxtor 120 sata) אבל שניסיתי להתקין WIN התוכנה אומרת שההארד דיסק לא קיים אני צריך עזרה דחוף ומה שיותר מוזר זה ש ה PARTION MAGIC כן מזהה וניסיתי כמה גרסאות של WIN כולל חוקיות
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
הפעם XBITS עשו עבודה רצינית יותר מהפעם הקודמת ובדקו מעל 20 מדיות על 4 צורבי DVD. כמובן שיש להם עדיין מה לשפר שכן TY כמעט לא נבדקו, DL של חברות חוץ מרייטק לא נבדקו, וכמובן אם מביאים כבר פלקסטור אז למה את ה 716 הישן, ולמה לא בדקו גם את ה BENQ1620/40. התוצאות לא מפתיעות. כדאי לקרוא. http://www.xbitlabs.com/articles/storage/display/dvd-4burners.html
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
רכשתי דיסק קשיח מסוג: WD Pasport 80MB במחיר 400 ש"ח. אני יודע שישנם מוצרים בשוק המאפשרים להעביר סרטים לדיסק קשיח חיצוני ואח"כ לראות את הסרטים בטלויזיה או ב-די.וי.די. האם אפשר בעזרת תוכנה או חומרה פשוטה לעשות זאת גם עם הדיסק שרכשתי?
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום, באחד השרתים שלנו בטכניון, התקלקל אחד הכוננים במערך הרייד (הכולל חמישה כוננים אם איני טועה ומטעה). הכונן הוא מסוג UltraStar ddys-t36950 של IBM בממשק SCSI במהירות 10000RPM. (בנפח של 36GB) חברת החומרה שהמעבדה שלנו עובדת איתה הודיעה שהיא לא מסוגלת לספק כונן דומה אלא רק כונן מתקדם יותר במהירות של 15000RPM. האם תהיה בעיה לחבר כונן מהיר יותר למערך הרייד?
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני מתכנן להחליף את הDVR-107D שלי ל108 שאמור להגיע עלינו לטובה חיפשתי מדיות בכל מיני חנויות וספקים באינטרנט ובסביבה ולא מצאתי מישהו מכיר ויודע פרטים? מחיר, חברה וכו
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, לא מזמן יצא לי להיעזר בחברת תיקוני לוחות PCB של כוננים קשיחים בכדי לסדר את מותו הפתאומי של הכונן הקשיח שלי בנפח 1TB. הכונן היה די חדש, בן פחות מחצי שנה, ובאופן פתאומי נשרף, ככל הנראה מספק כוח אינו תקין. מיד חקרתי ובדקתי, והסקתי שיש דרך לעבור את המאורע הזה בלי הוצאה גדולה ומיותרת מידי וגם אפילו בנוסף לשחזור המידע עצמו, להחזיר את הכונן הקשיח לתפקודו המלא כחדש. כמו שהוזכר, החברה מטפלת בחלק החשמלי של הכונן הקשיח ולא המכני. משמע לוח המעגל האלקטרוני אשר יושב לרוב בצד החיצוני של הכונן הקשיח ומתרגם את שפת המודול לשפת המחשב .. לכן אם מדובר במות פתאומי של כונן קשיח שיכול מאוד להיות שהיה מלווה בריח של שרוף, כאן תוכלו למצוא את הפתרון!! פתרון הבעיה יהיה החלפת רכיב המייצב א…
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אהלן המחשב שלי כל הזמן עושה רעשים וכשהעליתי סרטון של הרעש אחד המשתמשים העלה שהרעש מגיע מהצורב שלי ואכן הוא צדק, כשאני פותח את הצורב הרעש מפסיק וכשאני סוגר אותו הרעש ממשיך. מישהו יכול לנחש ממה הרעש הזה קורה ?
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אמור להיות צורב טוב, TEAC לא? בכל מקרה הוא לא צורב לי שום דיסק, ואין לי מושג למה... מה שכן יש לי תמונה ולוג, ככה שאולי אחד המבינים פה יוכל לעזור לי... כה אני מקווה לפחות. בכל מקרה זה מאוד חשוב לי אז כל ניסיון יתקבל בברכה... תמונת השגיאה מנרו לוג הצריבה מנרו
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
הי, מעוניין לקנות היום כונן SSD של 120 GB . את שני הכוננים מצאתי באותו מחיר . לפי מה שהבנתי - הסמסונג - יותר איטי אבל יותר אמין. OCZ - הרבה הרבה יותר מהיר (במהירות כתיבה במיוחד) , פחות אמין. חשוב לציין שאת הכונן לא ארכוש בארץ ולכן אין מצב להתעסקות מיותרת עם אחריות . הדגם המלא של הסמסונג: Samsung 840 Series 2.5 inch 120GB SATA III internal Solid State Drive (SSD) MZ-7TD120BW הדגם של ה OCZ : OCZ VTX3-25SAT3-120G Vertex 3 Solid State Drive - 120GB, 2.5", SATA III נשאלת השאלה - האם ה OCZ הזה אמין ? המהירות קריאה / כתיבה שלו בהרבה יותר מהירה ולכן זה השיקול היחיד. תודה.
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
בעבר השתמשתי בממורקס,כרגע קצת קשה להשיג אותן,מה מומלץ ויחזיק הרבה זמן ?
-
- 8 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היי סורי על הבורות אבל לפני שאני רוכש את הכונן SSD הזה http://www.amazon.com/gp/product/B00RQA6M5Y/ref=br_prlt_slcty_pdt-1?ie=UTF8&smid=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=merchandised-search-4&pf_rd_r=1DJ9KR01FJAPJ6C3N0SN&pf_rd_t=101&pf_rd_p=39186d6d-2191-4fb7-94f6-eefa0d9b37a7&pf_rd_i=13431004011 מה אני צריך לוודא במחשב שלי על מנת לבדוק תאימות? תודה
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?ProductID=5642 http://www.pcbay.co.il/Product.aspx?ProductID=825 תודה.
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
אתמול נדפק לי ההרדיסק של SEAGATE 1TB . עושה קלאקים ולא נדלק . הכונן במסגרת אחריות, אבל מה שמתריד אותי זה המידע .... האם ניתן לשחזר מידע מההרדיסק השני במערך ? או שאין מה לעשות... [offtopic] שונא את SEAGATE !!!!! כבר כונן שני שהולך לי ב 3 חודשים לא יאמן .[\offtopic] תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
אני מעוניין לשדרג את מערך RAID 0 שלי המורכב מ2 ראפטורים אני לא בקיא בתחום הSSD, לכן אשמח לקבל פרטים נוספים עבור כוננים מומלצים - אני מחפש נטו ביצועים מכיוון שצמד הכוננים ישבו בRAID 0 , אני אסתדר מסתפק בנפח מינימלי של 64GB לכונן, כך שבסוף יהיה לי 128. אני יודע שיש לנו כאן פונקציה של תקציב, ולכן אשמח לקבל 2 -3 המלצות עבור כל קבוצת מחיר 1. מחיר מינימלי למערך 2. הצעה של עלות\תמורה 3. הביצועים הטובים ביותר תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
סוף סוף אחרי 3 שבועות של המתנה הגיע הצורב DVD החדש שלי (NEC ND2500A) למישהו יש המלצות\טיפים מה לעשות\לא לעשות ? ועל איזה מדיות לצרוב?? תודה
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
רציתי לדעת מה ההבדל בין הכוננים הקשיחים הבאים: 1. 500GB sata 2 7200RPM 2. Westren Digital WD5000AADS 3.5" 500GB SATA2 32MB 3. Samsung 500GB 16MB Sata2 HD502HJ SpinPoint F3 איך זה מתבטא בתפקוד של הכונן תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-


