עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by אריה7,

    שלום, אני צריך לקנות צורב DVD. חשוב לי שיהיה SATA (ושיהיה שחור). על איזה צורב הייתם ממליצים (רצוי שיהיה זול...) תודה,

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  2. Started by םר,

    שלום יש לי במחשב הארדדיסק קשיח שמחובר בעזרת סאטא ללוח אם והיום התקנתי כונן דיוידי בקיצר חיברתי את הכבל ide ואת הכבל השני לכונן אבל ביוס הוא אומר לי שהוא בסלייב ואני רוצה שהוא יהיה בפרימרי אם תוכלו לעזור לי אני לא יודע מה זה ג'מפר ואיפה הוא נמצא אז אם תוכלו להסביר לי תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  3. אהלן, קניתי כונן 2 טרה של היטאצ'י (7200rpm 64MB cache) לפני כשבוע והרצתי בדיקות עם התוכנות HDTach וMHDD HDTach מצא מהירות ממוצעת של 120MB אבל אני לא יודע אם זה טוב וגם MHDD מצא כמה דברים מדאיגים: AVG 112417 kb/s ACT 73686 kb/s green blocks: 12 (50ms<block<150ms) brown blocks: 1 (150ms<block<500ms) red blocks: 0 כל בלוק זה 255 סקטורים, וזה מצא כמה אלפי סקטורים איטיים, זה אומר שהכונן הקשיח פגום וצריך להחזירו או שזה בדר"כ ככה? אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי את הממצאים או להמליץ על עוד בדיקות עם תוכנות נוספות, תודה! נ.ב. למי שמתלבט לגבי קניית כונן 2 טרה, הכונן של היטאצ'י לפעמים רועש מאוד (ממש שומעים את הראש נוגע בדיסק וצורם)

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  4. אורח Saar_G
    Started by אורח Saar_G,

    אם לא איך אפשר להוריד את הטמפרטורה ??? יש מאוורר ג'נרי שמקרר(אם בכלל) עליו ישירות האם החיישן שלו אמין?כמה הסטייה שלו? תודה לכל העוזרים!

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  5. שלום לכולם אני מחפש Disc On Key בנפח של 4 GB , אני צריך אחד שיתן ביצועים מקסימלים עם אחריות ארוכה . התקציב הוא 450 שח מקסימום ! אשמח להעצות

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  6. Started by yakir8,

    שלום יש ברשותי כונן HD חיצוני של LACIE ולכונן יש 2 חיבורי USB לפי החוברת שלו רשום שיש מחשבים שלא צרכים את שני החיבורים וזה תלוי בהגדרות המחשב... אז השאלה שלי אך אני מעלה את המתח ליציאת הUSB הנ"ל כדי שאני שהוא לא ידרוש 2 חיבורי USB אם זה לא מתאים לפה תעבירו בבקשה תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  7. Started by gjook,

    שלום, אני מחפש כונן פנימי כתוספת למחשב עובד , אני חושב על נפח של 500 -1000 ג'יגה , אשמח לשמוע המלצה על דגם של כונן בנפחים הנ"ל שהוא גם אמין (חברה מוכרת ודגם שאין איתו בעיות וככה..), וגם שקט .בסביבות 400-450 ש"ח. ראיתי שיש כוננים של 1000 ג'יגה בסביבות ה430 ש"ח , אשמח לשמוע אם הם שווים משהו.(פשוט ראיתי של חברות מוכרות כמו Western Digital וSeagate)[br]פורסם בתאריך: 30.11.2009 בשעה 21:04:06 טוב ראיתי שהכונן HD103SJ הוא ממולץ ,נראה לי שאני אלך עליו.אתם מבחינתי יכולים לנועל.(אני קצת סנילי כבר קראתי לפני זמן מה את הממולצים אבל שחכתי שזה קיים פה , תודה.)

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  8. Started by koko0,

    פירמטתי דוק ממש ישן שהיה לי בשביל לעשות עליו ניסויים...הפירמוט לקח זמן וביטלתי אח"כ עשיתי פירמוט מהיר של ווינדוס ו...הוא גדל קצת. לטרה. אני מעביר עכשיו קובץ של 4 ג'יגה בשביל לסבך אותו חח...מה יקרה בסופו של דבר?

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  9. Started by Chaos202,

    יש לי צורב DVD וכונן CD רגיל ושניהם לא מגיבים כשמנסים לפתוח אותם. אני חושב שזה בעיה בדריבר אבל אני לא יודע איזה צורב יש לי. איך אני מוצא מה הדגם והאם זו בכלל בעיה של הדריבר???

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  10. Started by com555,

    האם כדאי כיום ליקנות דיסקים קשיחים של SATA הרגילים? 120 ג'יגה ב650ש"ח? האם יש הבדל גדול בין הרגיל לSATA? ואיזה חברה הכי עדיפה? (תקציב 650 ש"ח) תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  11. Started by Svensk.il,

    המרתי סרט שהורדתי בפורמט AVI ל-VOB בעזרת תוכנת WinAVI, וצרבתי אותו. הבעיה היא, שלאחר הצריבה השוליים של הסרט נחתכו קצת, והסאונד התחיל לפגר טיפה אחרי התמונה. אני יודע שאפשר לסדר את השוליים, אבל אין לי מושג איך מחשבים את זה... ומה ניתן לעשות לגבי הסאונד?

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  12. מה היתרונות של צורב סקזי? ויש לי סמסונג כפול 8 רגיל ויאמהה כפול 8 סקזי, מה עדיף? והאם אפשר להרים טיפה את מהירות הכתיבה של היאמהה.. יש לו מאוורר אז זה בטוח

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  13. ש לי כונן 250 ג'יגה (SP2504C) ואני רוצה להוסיף 250 ג'יגה או 320 מסדרת AAKS בנוסף על מה שיש לי. האופציות הן: א. לקנות כונן של 500 במקום מה שיש. ב. לחסוך 200 ש"ח ולקנות כונן של 320 ולהוסיף למה שיש. (זה גם יחסוך לי את הכאב ראש של להתקין מערכת הפעלה מחדש) עכשיו השאלה שלי היא: האם האפשרות השנייה תהיה פחות טובה מבחינת ביצועים???

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  14. שלום לכולם, לפני כשבועייים קניתי סוף סוף מחשב ובו שני הארד דיסקים: האחד RAPTOR של WD של 36GB והשני SEAGATE שך 250 GB. לא ברור מי מהם אבל אחד מהם בטוח מרעיש (או שאולי שניהם..) זה נישמע כאילו המחשב לועס משהו. אני מכירה את הרעש הזה של ההארד דיסקים ב- PC (ב-MAC לא שמעתי) אבל אפילו במחשב הישן שהיה לי עד עכשיו לא היה כזה רעש חזק... בכל מקרה רציתי לשאול אם הבעיה מוכרת והאם ניתן לעשות משהו בנושא? כי לחנות כבר הלכתי עם המחשב ולא בגלל ההארד דיסקים אלא בגלל שהתחיל רעש, כנראה של המאוורר במהלך השבוע השני שהמחשב אצלי. בחנות הרכיבו איזה חלק על המאוורר (ZALMAN) של ה- CPU (שכנראה שכחו להרכיב) ואיתו ניתן לווסת את הרעש...אבל...זה עזר בדיוק ליום...היום שוב אני שומעת את הרעש הזה. אבל סלי…

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  15. Started by tombraider,

    שלום חברים תמליצו לי בבקשה על דיסק קשיח עבור משחקים כבדים אני חשבתי על הוולוסי ראפטור החדש של ווסטרן דיגיטאל עולה יקר אבל טוב אני לא מעוניין בשום מערך של רייד!!!!!!!!! תנו לי עוד הצעות לדיסקים קשיחים טובים בבקשה יום טוב לכם :yelclap:

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  16. Started by TheSlider,

    כתבתי הודעה שבה המלצתי על חברת השחזור מידע שעשתה על את השחזור אבל משום מה ההודעה פתאום אינה קיימת. מישהו מחק אותה בלי לעדכן שהוא מחק אותה?!

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  17. Started by elad450,

    יש לי בעיה בצורב שאני מכניס דיסק לצריבה עולה לי ההודעה הבאה : http://www.siz.co.il/my.php?i=jmyzndazj4gm.gif אני אשמח לדעת איך פותרים את הבעיה תודה לעוזרים ..

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  18. אהלן! האם כאשר אני מחבר הארד דיסק IDE במקביל להארד דיסק SATA2, זה יכול להאיט את פעולת המחשב\פעולת הארדיסק הSATA2? יש לציין כי על הIDE יאוחסנו מסמכים בלבד, ועל הSATA2 כל המשחקים והיישומים הכבדים. ההארדיסקים לא יפעלו במקביל(ז"א שאם אני משחק משחק מהSATA2 אני לא אקרא מסמך מהIDE). הלוח אם שלי הוא Abit IP35P.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  19. Started by jepe,

    שלום. אני צורב מלא ועד עכשיו לא היו לי בעיות. אני צורב סרטים בDATA על דיסקים של DVD של חברת VERBATIM דיסקים DVD+R כשני מכניס את הדיסק לנגן DVD בסלון הוא מזהה לי רק חלק מהסרטים,לפעמים רק אחד מתוך 5. במחשב הוא מזהה את כולם. אני צורב במהירות X8. צורב NEC 3550A מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  20. שלום. יש לי SSD של פטריוט. עובד טוב בזמן השימוש. מהיר, יציב. כאשר אני מכבה את המחשב ומדליק מחדש, אין תגובה. זאת היא תופעה חדשה, שלא הייתה לי לפני כן עם הכונן הקשיח. אין תגובה, ואין לי מה לעשות כדי להצית מחדש את ה boot sequence. אבל מצאתי שיטה שעובדת. בזמן שהמחשב דלוק (אבל שום דבר לא קורה), אני מכבה את ספק הכוח, ומדליק מייד שוב. זה פתור את הבעיה! המחשב עולה מחדש, אני מקבל את הביפ המיוחל, והכל רגיל. אני משתמש במחשב חודשיים כבר בלי לכבות אותו, אלא רק ריסטרטים (שעובדים). אם אמשיך כך, בסוף אשרוף את הלוח אם (כיבוי ספק הכוח והדלקתו? לא עסק!) יצאתי קשר עם החברה, הם המליצו על RMA. האם יש פה משהו שאני מפספס? אולי ב BIOS? קושחה מעודכנת תודה

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  21. Started by EnerGy,

    שלום, הזמנתי את הצורב NEC 4551 ואמרו לי שנגמר המלאי אבל הם יכולים לתת לי את 4571 באותו מחיר. האם 4571 הוא צורב טוב יותר ובאמת כדאי לקנות אותו במקום ה4551 ?

    • 8 תגובות
    • 765 צפיות
  22. Started by shlominavi,

    #1 היום, 00:46 shikoba Fxp Novice תאריך הצטרפות: Jan 2008 הודעות: 302 שלום..חלק מהאנשים בפורום אומרים שיש להרד דיסק הזה קצת בעיות? כונן קשיח Seagate ST3500320AS 500GB SATA2 32MB ¤364 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=10836 איזה בעיות התגלו מישהו יודע? אני אישית חושב שכל פעם הוא מראה שיש יותר מקום תפוס נגיד אם נכנסתי לבדוק היה 3 תפוס אחרי רבע שעה רק מגלישה באינטרנט היה 3.5 מישו יודע למה?

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  23. הביאו לי 2 כרטיסי MICROSD של סנדיסק מסין, כל כרטיס 16GB. כאשר הכנסתי אותם למחשב, היה כתוב 16GB, אחרי פורמט כתוב 905M(כלומר 1GB) --- כבר שראיתי את הכרטיסים, עלה בי חשד. המדבקה היתה קצת מחוקה, שרוטה ובהירה מדי. הכרטיסים באו באריזה סגורה "מקורית". מה אתם אומרים? חח.. ממזרים אלה. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  24. אם אני רוצה לצרוב סרט רגיל(mpeg( ל דיסק DVD אז כמה דקות בערך ניתן לצרוב על דיסק אחד?

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  25. Started by haviv822,

    לאחר חיפוש קטן בפאנדאס מצאתי משהו מוזר לגבי הדיסקים הקשיחים של חברת WD צירוף האותיות JS כאן: Western Digital 160GB SATA II JS 8MB 7200RPM מה ה- JS אומר בדיוק? יש לו משמעות כלשהי? זה מה שמשפיע על המחיר הנמוך של הדיסק הקשיח בפאנדאס? (465 ש"ח) http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_272_79_1664&products_id=10296 עריכה: JS - זה אומר שזה SATA 2 ? ו- JD - זה SATA ?

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות

דיונים חדשים בפורומים