עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Yaniv_Uzan,

    לא יודע אם משהו שם לב... ה PIONEER 108 עולה היום 550 שח כולל משלוח, אחריות לשנה ה NEC 3500 עולה כולל משלוח 500 שח, אחריות שנתיים ה LG 4160 עולה 550 כולל משלוח, כנראה גם עם שנה אחריות... סתם, שתדעו... יניב

    • 5 תגובות
    • 769 צפיות
  2. Started by amircx22,

    היי . מאז שהתקנתי הארדיסק SATA אני לא מצליח לעשות גיבוי לכל C שלי באמצעות GHOST... מישהו יודע איך מסדרים את זה? הוא פשוט יוצא לדוס בשביל לעשות את הגיבוי ואז נתקע ....

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  3. יש לי התלבטות מכיוון שהמחשב שלי נורא איטי למרות שהוא מחשב גיימרים טוב מאוד, והמשחקים רצים עליו מהר מאוד, אבל פעולות פשוטות נתקעות (כמו גלישה באינטרנט, שימוש באופיס ועוד דברים יומומיים אחרים..)(ההארד דיסק שלי הוא מסדרת caviar green של WD ולא שמתי לב לזה כשבניתי את המחשב). בקיצור, ההתלבטות שלי היא בין הארד דיסק כמו Caviar Black 1TB 7200RPM, 64MB, SATA III WD1002FAEX שנחשב למהיר ואיכותי בין ההארד דיסקים הרגילים. לבין, הארד דיסק מסוג SSD בנפח של 40 GB, שיריץ את הווינדוס ועליו יותקנו הדפדפן ואופיס ועוד דברים שצריכים לעבוד מהר, ומאחוריו יעבוד הcaviar green שלי (500 GB) לשמירה של דברים כבדים כמו משחקים וסרטים. אז.. מה כדאי? ואם HDD אז האם כדאי 10,000 RPM? ואם SSD אז האם לקחת 25…

    • 2 תגובות
    • 769 צפיות
  4. עשיתי ל- CD-R את הבדיקה וה- PIF הגיעה לאיזור ה- 5000, האם יש משמעות לבדיקה הזאת בדיסק רגיל? כי זה לא כל כך הגיוני.

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  5. שמתי לב שבקטגוריה של כונן קשיח IDE 80G 7200 8MB הכונן של MAXTOR יקר בערך ב-100 ש"ח משל שאר היצרנים. האם קיימת לדעתכם הצדקה להבדל במחיר ובאמת הכונן של MAXTOR נותן יותר תמורה? תודה

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  6. שלום, יש לי 2 דיסקים של MAXTOR זהים בדגם, על אחד מהם מותקנת מערכת ההפעלה,ואני רוצה להפוך את הדיסקים לRAID 1(כלומר שזה יעשה מירור לדיסק של מערכת ההפעלה) יש סיכוי לעשות RAID 1 מבלי למחוק את תכולתו של אחד הדיסקים? כמובן דרך הIntel Matrix Storage,ולא דרך כרטיס RAID או משהו..

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  7. Started by dorono008,

    אני רוצה לקנות צורב ורציתי לדעת מה בעצם ההבדל בין הLiteON LH-20A1S והLG GSA-42N ובעצם עד כמה שווה להוציא עוד 70 שקל על ה LITEON תודה

    • 6 תגובות
    • 769 צפיות
  8. Started by eliil1,

    אני צריך כרטיס למכשיר TOUCH DIAMOND 2 , בערך 8 גיגה , זול ,אך איכותי. תודה [=

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  9. אז ככה אמא שלי מילאתה טופס של החזרת מס או משהו כזה (אני גר בארה"ב) ויצא לנו שאני מקבלים 5,000$ עכשיו אני רוצה לקנות כמה דברים ואני צריך המלצות : הארד דיסק אני יודע שWD חברה טובה אבל אני לא ממש בטוח אם אני רוצה WD כרגע יש לי MAXTOR 40GB ATA והוא החזיק לי כמה שנים טובות והוא עדין עובד כמו גדול אבל אני גם בספק עם MAXTOR.... עכשיו שמעתי פה שHITACHI חברה טובה וחיפשתי בNewegg והנה כמה תוצאות שחשבתי שהיו טובות... חשוב גם לציין שאני משתמש בהארד דיסק בעיקרון לאיחסון מידע (סרטים, משחקים בעיקרון) אז אני מסתכל על הטווח של 200-300GB (אולי אני מגזים בגלל הכמות הקטנה ש"גרתי" איתה כל השניחם האלה). 1) HITACHI 2) Seagate 3) Maxtor 4) Western Digital צורבי DVD חשבו לציין שאני ישתמש בצ…

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  10. Started by x-dude,

    http://www.plextor.com/english/news/press/716SA_pr.htm לא רע,לא רע.

    • 7 תגובות
    • 769 צפיות
  11. Started by doker,

    ההרדדיסק מזוהה בביוס ומזוהה בווינדוס אבל הוא לא מופיע במחשב שלי מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 769 צפיות
  12. Started by amit1242,

    שלום,אני מתכנן בקרוב לקנות ת500GB של סייגיט עם ה32MB ...הוא SATA אז תגידו,איך מתקינים אותו? יש איזה מדריך או משהו? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  13. Started by benor,

    ביצעתי לחבר שלי פורמט, והיה לו חומר ממש חשוב. האם אפשר לשחזר את המידע?

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  14. אהלן עוזרים יקרים! אני מתלבט כרגע אם לקנות כונן קשיח פנימי או חיצוני כי אני רואה, מעיון לא מעמיק במיוחד, שחיצוניים עולים ממש מעט יותר מפנימיים. אז בנוגע להתלבטות הראשונית - האם אני צודק, או שאולי הסתכלתי על דגמים זולים ומחורבנים של כוננים חיצוניים? קושיה נוספת, בתוך תחום החיצוניים, האם שימוש בחיבור USB יהיה איטי במידה בלתי נסבלת לעומת חיבור של הארד דיסק פנימי? והאם יהיה זה דבר שיפריע לי לעשות את הדברים הצנועים שאני רוצה לעשות - לשמוע מוזיקה ולראות סרטים, בגדול? בנוסף, קראתי כאן שיש אפשרות למעין תותב כזה ללוח האם שמאפשרת להוציא את החיבורSATA החוצה ובעצם הופכת אותו ל-ESATA, זה זורם עם כל לוח אם, גם אחד בן כ-8 שנים? כי אם זוהי אפשרות פשוטה וטובה כמו שהיא נשמעת אז היא …

    • 4 תגובות
    • 769 צפיות
  15. Started by mmnetanya,

    שלום לכולם, התקנתי דיסק קשיח SAMSUNG SATA 160GB. המחשב מזהה אותו ב-BIOS) הכל טוב ויפה רק ב-WINDOWS הוא לא מזהה אותו יש לי WIN XP PRO+SP1. המחשב נותן לי הודעת שגיעה על ערוץ IDE. מה אני עושה כדי ה-WINDOWS יזהה את הדיסק קשיח בלי להתקין WINDOWS מחדש?

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  16. יש לי אר דיסק אחד של sata2 16 mb ואר דיסק אחד ide 8mb האם הדיסק קשיח האיטי יאט לי את הדיסק הקשיח המהיר למהירות 8mb ? או שכל אחד יעבוד כרגיל לפי המהירות הטיבעית שלו?

    • 2 תגובות
    • 769 צפיות
  17. שלום רב חברים, אני צריך המלצה למגירה לכונן קשיח [samsung 2TB 5400 אם זה משנה..] שיחובר באמצעות USB לסטרימר Popcorn Hour A-210. כמה שיותר שקט אך יחד עם זאת שיהיה איוורור קטן להארדיסק.. זה חשוב. תודה רבה!

  18. Started by ofsher,

    שלום לכולם יש לי מחשב ישן, AMD 64 3200 על לוח של ג'יגהבייט ga-k8n-sli עם 2 ג'יגה זכרון הלוח שלי תומך ב SATA II קניתי SSD VERTEX 4 התקנתי בתצורה של IDE והכל עובד חלק (ווינדוס 7) WEI נתן להרדדיסק ציון 6.9 AS SSD נותן את התוצאה הבאה: read seq: 133 write seq: 109 read 4k: 21 write 4k: 43 read 4k 64thrd: 28 write 4k 64thrd: 73 acc time read: 0.158 acc time write: 0.059 כמובן שהמחשב שלי לא תומך במהירות המקסימלית של הכונן, אבל קניתי כונן מהיר כי המחשבה היא לשדרג את המחשב עוד שנה (כרגע זה לא אפשרי לקנות מחשב חדש) אין לי אפשרות בביוס להגדיר AHCI יש רק RAID אם אני מגדיר RAID המחשב לא עולה ונתקע לפני שהווינדוס עולה (מופיעה שורה בה כתוב nvidia boot agent וגם mac address) (גם שינוי ה…

    • 0 תגובות
    • 769 צפיות
  19. Started by core_i7,

    האם האלטרנטיבה היחידה למחירי ההפקר בארץ היא להזמין מחו"ל?

    • 2 תגובות
    • 769 צפיות
  20. שלום לכם, רציתי לשאול שאלה לגבי הפלייסטיישן 2 שלי. היום גיביתי דיסק עם סרטים שיצרתי במצלמה הדיגיטלית שלי למטרה אישית כמובן. השאלה שלי כזאת, הפלייסטיישן שלי קרא את הדיסק הצרוב כמובן, בלי צ'יפ, השאלה שלי אם הוא יקרא גם משחקים בלי צ'יפ? תודה מראש על התשובות.

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  21. על המחשב שלי כבר יש וינדוס שמותקן בכונן ישן, היום קניתי הרדיסק חדש חיברתי אותו למחשב הוינדוס זיהה אותו וגם הביוס אבל הכונן לא מופיע ב"מחשב שלי". איך אני מתקין אותו?

    • 2 תגובות
    • 769 צפיות
  22. Started by ZXY1,

    הקלטת של החתונה שלי האורך שלה הוא קצת יותר מ - 5 שעות. עכשיו הצלם ערך והעביר לקלטת DVD יצא 4 דיסקים של DVD ממש "שושלת" סידרה בפרקים. לפי מה שאני יודע דיסק DVD יכול להכיל עד 8 שעות סרט. איך יצא לו 4 דיסקים? כמה שעות סרט וידיאו יכול להכיל דיסק DVD של 4.7 GB ? ושל 8.5 GB ? כמה עולה דיסק של 8.5 GB ? ואיך צורבים על שתי הצדדים? ואיך אפשר לעשות רצף לקלטת?

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  23. Started by Ancient1,

    הקבוצה אוספת חברים כרגע. עכשיו פתחתי אתר לנושא זה עם כל הפרטים http://sites.google.com/site/ssd4us2009//url]

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  24. Started by reyrey_200,

    שלום היום קניתי מאייבורי כונן קשיח של סמסונג 1 טרה. באתי הביתה חיברתי אותו למחשב,ו"במחשב שלי" הוא לא מופיע, הסתכלתי המנהל ההתקנים וראיתי שהוא מופיע שם,א ך אני לא מצליח לעבודה איתו...מה לעשות ?

    • 2 תגובות
    • 768 צפיות
  25. קניתי מזמן מארז חיצוני לHDD שלי - agestar scb3ah1 הUSB שלו עובד אבל הESATA לא. אני מחבר אצ הכבל למחשב, מדליק וכלום לא קורה. שלחתי אותו לתיקון הם אמרו שזה בסדר גמור. יכול להיות שאני צריך להתקין איזה תוכנה/דריוור בשביל זה?

    • 2 תגובות
    • 768 צפיות

דיונים חדשים בפורומים