עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by tamiravigan,

    יש לי HDD של היטאצ'י 160GB IDE. נשברו לו 3 פינים ומאז הוא לא מזהה אותו יותר. יש עליו חומר לא ממש חשוב אבל אני רוצה להשתמש בדיסק בנוסף למה שיש לי... אין עליו עכשיו(קניתי ב2004). הדגם הוא Hitachi Deskstar 160GB HDS722516VLAT20 פירקתי לו את הPCB בעדינות ויש בו צ'יפ של IBM ושל סמסומג מה אפשר לעשות כדי שהוא ישוב לעבוד? איפה אפשר למצוא את החלק המבוקש? מה המחיר אם בכלל. תודה.

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  2. שלום, אני מעוניין לקנות הרדיסק 120GB 8MB Buffer השאלה זה מה עדיף של מאקסטור או ווסטרן דיגיטל? תודה.

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  3. Started by ttwow,

    שלום רב יש לי מחשב עם 300 GB שטח פנוי. חלקתי אותו ל2 מחיצות של כונן C וכונן D. החלטתי לאחר חצי שנה, להתקין ווינדווס אחר במחשב (XP), בגירסה ישנה יותר, שהגעתי לפירמוט, הוא שאל האם ברצוני לפרמט את כונן C עם 120 GB מקום (כי שאר ה180 נמצאים בכונן D). עניתי כן ופרמטתי את כונן C, והתקנתי עליו את הווינדווס החדש אולם גיליתי שכונן D(שהוא מחיצה מכונן C) נעלם ולא מופיע, ויש עליו המון תיקיות חשובות איך אני מוצא או משחזר אותו?

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  4. Started by ciauai,

    חייב דרך לדעת אם הארדיסק שלי טוב!!!! כמו שרשמתי בנושא אחר, הארדיסק שלי עושה רעשים טיפה חזקים יש איזה תוכנה משהו שיכול להגיד לי אם משהו דפוק בארדיסק הארדיסק הוא Maxtor Diamond משהו כזה

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  5. Started by yonir,

    אני מחפש צורב SATA, עדיף של LG ורצוי עם תמיכה ב-LightScribe. עד כמה שראיתי GSA-H20L הוא היחיד הרלוונטי ל LS ו-SATA, לעומת זאת בלי LS יש את GSA-H62N. לפי מספר הדגם אני מניח שה-62 הוא דגם חדש יותר, אבל אני לא יודע בוודאות. האם יש ל-H62N יתרונות כלשהם על פני ה-H20L שכדאי בגללם להעדיף אותו על פני ה-H20L ? תודה

    • 2 תגובות
    • 770 צפיות
  6. ההארדיסק הלך לעולמו, אני צריך המלצות להארדיסק 128 ג'יגה שקט ואמין ל- IDE... ושלא יהיה יקר מדי בתודה הגולם

    • 7 תגובות
    • 770 צפיות
  7. שלום לכולם, אני מעוניין לקנות את ההארד דיסק הבא: http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1FCDataStation400 אני רוצה להתקין עליו XP כך שישמש אותי כשאני מתקלט (על ה-XP אני אתקין את התוכנות והשירים וכו'), אז השאלות הן כאלה: 1. האם באמת ניתן להתקין עליו XP כך שהמחשב יזהה אותו כ-boot? האם זה תלוי בלוח האם? הוא אמור לזהות אותו כ-usb ב-?boot 2. האם "מהירות גישת נתונים" היא המהירות שקובעת עד כמה מהר הכונן הזה יגיב כשאני מפעיל תוכנה המותקנת עליו? אם כן, מהי המהירות של הכונן הזה, כי זה נתון שחסר שם. ועוד דבר בהקשר לזה, האם זוהי מהירות "טובה"? כלומר כזו שמספיקה להפעלת תוכנת תיקלוט (שלא יהיה מצב של "freeze" או "השהייה" בזמן התגובה של ההארד דיסק). תודה מראש!!!

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  8. Started by MoAv,

    קניתי השבוע צורב חדש , האסוס המומלץ כאן בסטיקי. הכל הלך טוב ב-5 דיסקים ראשונים (של TEAC) והחלטתי לנסות אם הצריבה שלו ב-X4 אולי תהיה יותר טובה ותשמור על הדיסקים לאורך זמן רק יותר. אחרי הצריבה הכונן לא מראה לי מה יש בדיסק, כאילו דיסק שנצרב עם 0 מידע. גם אחרי שחזרתי לצרוב ב-X8 הוא עדיין לא מראה את מה שיש בכונן. מה יכולה להיות הבעיה ? תודה מראש לעונים, פרס כספי וירטואלי מובטח לעונה הראשון עריכה : הוא גם לא מראה דיסקים ישנים יותר, בני יומיים, שהוא צרב קודם לכן וגם הראה מה נצרב ...

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  9. Started by HazardManiac,

    קניתי SSD והתקנתי אותו במחשב, הביוס קולט אותו אבל אבל המחשב לא עולה במצב של AHCI. *מערכת הפעלה כבר מותקנת על כונן קשיח ואני לא מפרמט אלא מעביר לSSD. עזרה בבקשה. ד"א הwindows גם לא קולט את הכונן למרות שהביוס כן.

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  10. Started by nathan12345,

    שלום אני מחפש מוצר אחסון עם הדרישות הנ"ל : מדיה עם זכרון מבוססת USB. זכרון של לפחות 10 MB . אזור לקריאה בלבד ואזור לקריאה כתיבה המידע צריך להשמר מוצפן אסור לאפשר העתקה של המידע מיחידה אחת לאחרת כמות לפחות 1000 בשנה מדיה מתחברת ל PC עם windows xp רצוי מחיר קטן מ 11 $ ליחידה תודה נתן

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  11. Started by integral,

    טוב, אז הנה היציאה החדשה של LG: DVD+R 16x PCAV (8x, 12x is PCAV) DVD-R 16x PCAV (8x is ZCLV) DVD+RW 8x ZCLV DVD-RW 6x CLV DVD+R/DL 4 x None of these are LG's monopoly, or Hitachi's for that matter. Plextor PX-716A has 8x DVD+RW. Several manufacturers have 4x DVD+R DL. Matsushita introduced 5x DVD+R DL writers some time after Hitachi-LG's GSA-4120B release. P-CAV 16x DVD+R recording was first announced by Toshiba-Samsung two months ago. 16x DVD-R is even less unique. However, GSA-4163B is the first of all to support all of the above.

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  12. -אשמח לקבל הסבר לנושא. -אני צריך לרכוש אחד בנפח של 16 גיגה ופשוט הבנתי שיש {או שלא}כמה סוגים. -הכרטיס אמור לשמש את הפלאפון שלי HTC-HD2 . -איזה חברה עדיף לבחור מבחינת אמינות ואיכות ? תודה לעונים ולעוזרים בברכה ארז

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  13. Started by OverclockedMyToaster,

    הHDD שלי הוא מדגם WD3200AAKS של WD. הטמפ' שלו נעה בין 36 מעלות במנוחה ל40 מעלות במאמץ. האם זה תקין?

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  14. יש לי הארד דיסק של 500GB, מתוכם הקציתי 25GB לכונן C, למערכת הפעלה (ויסטה) והתקנות של תוכניות, ואת השאר לכונן D, שבו מאוחסנים מוסיקה, סרטים וכו'. שמתי לב ש-25GB מספיק לויסטה בקושי (הייתי רגיל ל-XP שמספיק לו מעט מקום), ושכונן C דחוק ביותר. האם אני יכול להגדיל את כונן C על חשבון D, מבלי שהמידע על כונן D ייפגע? (יש ב-D הרבה מקום פנוי, לפחות 200GB). לעשות את זה באמצעות PARTITION MAGIC? וכמה מקום לדעתכם צריך להקצות עכשיו לכונן C?

    • 2 תגובות
    • 770 צפיות
  15. לאחרונה הצורב הורס לי יותר מדי דיסקים אני משתמש בדיסקים של silver line הם אף פעם לא עשו לי בעיות לאחרונה אני עשיתי עדכון קושחה להכי עדכני היה לי מקודם 1.2 עכשיו יש לי 1.6 מה יכולה להיות הסיבה להנ''ל האם הקושחה היא הבעיה להחליף לקושחה שהיתה? או זה רק הדיקים עצמם (לדעתי הדיסקים בסדר גמור צרבתי יותר מ500 דיסקים של סילבר ליין ו95% מהם בסדר גמור) מה ההצעות שלכם רבותי?

    • 7 תגובות
    • 770 צפיות
  16. זה הראשון של VERBATIM: http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000Z9hE24paER10SUqCjCLFHrs:12bbi68k5?sgID=10&N=2+31572+30849&pr=QJ5&id=3983228 עוד לינק לאותו אחד: http://www.verbatim-europe.co.uk/en_1/product_verbatim-3-5-external-usb-hard-drive-500gb_9281.html וזה השני, של WD, המוכר היטב: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_272_2324_1035_2652&products_id=19344

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  17. Started by yakir4u,

    http://www.ebay.com/itm/Sandisk-Extreme-USB-3-0-CZ80-64GB-High-Speed-USB-Flash-Drive-/120929082143?pt=US_USB_Flash_Drives&hash=item1c27ef5b1fשווה להזמין אותו מחו"ל? זה חסכון של יותר מ100 שקל לעומת המחיר בארץ

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  18. מה המצב חברה? על פניו נשמע כתמחור לא רע לדיסקים סבירים, מישהו ניסה כבר? המחיר בלירה 245 שקל, העניין הוא שב vcdhelp הביקורות מעורבות ברגע שזה לא של ווברטים. הקיצר האם מישהו ניסה? או שיודע לתת לי תשובה האם הקניה כדאית? http://www.lira.co.il/site/viewProduct.php?pid=250&cat=24 מקווה לשמוע חוות דעת. the Z-Guy

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  19. Started by ras81,

    יש לי את המפרט שבחתימה ותהיתי לאן צריך להתחבר הHD SATA יש לי 2 חיבורים של INTERNAL (חיבור 3,4) ושני חיבורים של EXTERNAL (חיבור 1,2). לאן צריך הHD שלי להתחבר?

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  20. Started by ashkenazone,

    אין לי פלופי ואני צריך להתקין כונן SATA רק עם הCDROM, איך עושים את זה?

  21. לא ברור למה, אולי עידכון של חלונות, או התקנת תוכנה כלשהי...גם לא משנה כבר... אבל המערכת שלי הפסיקה לזהות חיבור של כל הDOK ....ניסיתי לפחות 3 מכל מני סוגים. מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  22. נגיד ואני מחבר דיסק קשיח אז מה אני עושה ? צריך לעדכן או שזה מתעדכן לבד ? תודה

    • 5 תגובות
    • 769 צפיות
  23. Started by alphadog,

    שלום רציתי לדעת עם ההארדיסק הזה WD 750GB-16MB AACS - 7200RPM S-ATA 3 יתאים ללוח אם שלי GIGABYTE GA-X38-DQ6 (X38) - ATX http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2665 תודה

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  24. שלום אני פותח דיון שונה כי פה מדובר על עניין המחירים שעולים כל הזמן - היה בפורום מסכים לפני חצי שנה או יותר רעיון "לאחד כוחות" מול גורמי השיווק וליצור כח קניה גדול ולאלץ אותם לתת מחיר אטרקטיבי.הדיון בעבר היה על מסך הדל 2007 בעל פנל IPS המיתולוגי... אני פה מדבר על הדיסקים 640 שכבר זכו לתהילת עולם והמחירים שלהם מתחילים לעלות. אם ניהיה בין 5 ל 10 אנשים יותר נוכל לקבל מחיר אחר מאשר אדם בודד. **למנהלים אני לא מקבל תגמולים ראיתי את התקנות החדשות - אני פשוט רוצה מחיר טוב**

    • 2 תגובות
    • 769 צפיות
  25. Started by ranran,

    LG H62L - גרסאת הLS עם הסטה LiteON LH-20A1S - גרסאת הסטה איפה אני יכול להשיג את שני הצורבים הללו בארץ?

    • 6 תגובות
    • 769 צפיות

דיונים חדשים בפורומים