עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by asaf999,

    שלום לכולם אני מעוניין לקנות מחשב חדש הציעו לי בחנות לקנות שני כוננים קשיחים 1) sata - 74 gig 10k rpm 8mb raptor ------- אליו תישב המערכת (זה הכרטיס העיקרי החזק) 2) sata 2 - 200 gig 7200 rpm 8mb --------- פה צריך לשבת ה"מחסן" עכשיו מה ההבדל בין sata ל sata2? מה ההבדל בין 8mb ל 16mb? האם sata - 74 gig 10k rpm 8mb raptor חזק ומהיר מאוד? אשמח לקבל תגובות נוספות תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 771 צפיות
  2. שלום. אני מוצא את עצמי לפעמים מנסה להחביא את הארד-דיסק כמה שאפשר מהאזור הקדמי, בתקווה שהמאוררים שיותקנו שם יוכלו להזרים כמה שיותר אוויר למארז. בכל אופן, השאלה שלי היא האם הארד-דיסק דורש איוורר אקטיבי, או שהוא "מבסוט" גם כשהו יושב לו בכלל בתא העליון (שמיועד בכלל לכונני 3.5 כמו DVD)? תודה

    • 2 תגובות
    • 771 צפיות
  3. Started by ben_amitai,

    בזמן האחרון כל משחק חדש שיוצא, לא פחות מ7GB ו250 GB פשוט לא מספיק יותר... אני זוכר בתמימותי עוד כשקניתי את ה250 חשבתי שאני בחיים לא יצליח למלות אותו בקיצור עבדתי וחסכתי לי קצת כסף ואני חושב לקנות איזה דיסק קשיח, עכשיו ראיתי כמה דגמים: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=571&CatCode=76 סמתי לב שהחנות הזאות זולה בהרבהה מחנויות אחרות, למשל בפנדס אותו דגם עולה 650 ש''ח היא אמינה? אולי הם התבלבלו עם הדגם של ה400 GB?

    • 5 תגובות
    • 771 צפיות
  4. הרעיון הוא לגבות 111GB של מוזיקה (אל תשאלו ) הדיסק לא יעבוד על בסיס יומיומי, ככה שלא משנה לי כמה באפר או RPM. העיקר שיתאפשר להעמיס עליו את כל החומר ולהניח אותו בצד. חיבור SATA יהיה אידאלי בשבילי בתודה מראש, הבורקס

    • 8 תגובות
    • 771 צפיות
  5. Started by elad-k1,

    יש לי צורב של lite on 52x32x52 עכשיו כול פעם שאני נכנס לנרו זה עושה לי לא מגיב זה צורב חדש אני לא יודע מה הבעיה

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  6. Started by ido2309,

    היי,ברשותי HD חיצוני של WD. האם ניתן להחליף בו את ה-HD? איך? זה הדגם: http://www.meganet-pc.co.il/Product.aspx?ProductID=321 תודה.

    • 0 תגובות
    • 771 צפיות
  7. נתקלתי בבעיה שכשאני צורב שירים על הדיסק אז הצריבה מסתיימת בהצלחה אבל אין שיר אחד אפילו שנצרב ונמצא בדיסק אחרי הצריבה ניסיתי לצרוב את הדיסק דרך כמה תוכנות צריבה חוץ מנרו ולא מצאתי פתרון. הציעו לבדוק אם הצורב שלי מקבל את הדיסק rewritable אבל אני לא יודע איך למצוא תפתרון לבעיה. מי שיכול לעזור לי אני נמצא גם באי מייל natalie03@bezeqint.net או באיי סי קיו: 161725061

  8. Started by liornet,

    יש לי מישחק בקובץ ISO אחד של 6 גיגה. אני מחפש דרך לפרק אותו ל 2 חלקים או משהו בסיגנון ולצרוב על 2 דיסקים של dvd זה אפשרי? ליאור.

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  9. Started by sufgi123,

    בלוח האם של המחשב שלי יש 8 יציאות SATA וכולן תפוסות עם חיבורים לדיסקים קשיחים. יש לי צורך בעוד 4 יציאות לפחות. אני אשמח לקבל המלצה לכרטיס הרחבה ל SATA פנימי, שישמש לחיבור דיסקים קשיחים,צורב וכד' . תודה

    • 1 תגובה
    • 771 צפיות
  10. אז ככה יש לי כונן WD 40G IDE מאתמול המחשב התחיל לזוז לאט הוא עשה ריסט פתאומי לא קשור לכלום והראה לחצי שנייה מסך כחול של שגיאה לא הספקתי לראות כלום רק שזה היה מסך כחול שכולנו מכירים. מאז התחילו הבעיות הדלקתי את המחשב הנורה של ההארד דיסק דלוקה כל הזמן!!! לא נכבתה או הבהבה לשנייה!! והמחשב לא עלה פשוט לא רצה לעלות פחדתי שההארד דיסק הלך לעולמו הרצתי chkdsk וזה זיהה כמה בעיות אבל לא תיקן אותם. בקיצור עכשיו התקנתי שוב ווינדוס והכל פועל סבבה עכשיו המטרה שלי לתקן שגיאות בהארד דיסק ולבדוק שהוא תקין וכאן אני צריך את עזרתכם נכנסתי לcmd>chkdsk וזה אמור לעשות 3 בדיקות בבדיקה ה2 הוא אומר שיש שגיאות ולא יכול לתקן אותם מקווה שהסתדר תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 771 צפיות
  11. על מי הייתם ממליצים בקטגורית הכוננים הקשיחים 500GB? Westren Digital או HITACHI? תודה.

    • 1 תגובה
    • 771 צפיות
  12. אני מכניס דיסק DVD של חברת אופיס דיפו שצרבתי לפני כחצי שנה(DATA) ומנסה לבדוק בעזרת התוכנה אם הדיסק טוב או לא בעזרת כמות שגיאות C1 וC2. משום מה אני מקבל שגיאה. (תמונה מס' 1) על כל דיסק שאני מכניס, אולי ההגדרות שלי לא בסדר, לא יודע תעזרו לי! וההפתעה- ראו תמונה 2. הדיסקים של אופיס דיפו הם למעשה דיסקים של ורבטים, המיוצרים ע"י מיצובישי כימיקלים. אז למה להשקיע כסף מיותר בשביל לראות לוגו של ורבטים, כאשר אפשר לראות לוגו של אופיס דיפו בזול? עריכה: הכנסתי הרגע דיסק של חברת Nashua שפעם נחשבה לחברה טובה ואמינה והתפרקה. הדיסק נקנה בציפיה לדיסק מדבקה זול כי שנים לא שמעתי על החברה, אך בdisc info נכתב שהוא מיוצר ע"י ורבטים,במפעל מיצובישי כימיקלים. כמו הדיסק של אופיס דיפו. חומר למחשבה.. […

    • 7 תגובות
    • 771 צפיות
  13. Started by ziv13,

    היי, היה לי מערך RAID של 2 דיסקים 500 סיגייט ST3500320AS. אחד מהם התקלקל והלכתי לממש אחריות עליו אצל KSP. הם אמורים לתת לי דיסק חדש אחר תקין... אבל אין להם יותר את הדגם של 500 ג'יגה 32 מגה באפר... באתר שלהם מופיע רק הדגם ST3500418AS עם 16 מגה באפר... מה עלי לעשות במקרה כזה? לשתוק ולקבל את הדגם עם ה 16 מגה באפר? לבקש אולי WD עם 32 באפר להתעקש על סייגייט עם 32 באפר למרות שזה לא מופיע אצלם באתר? מה לקחת בישביל שאני אוכל לעשות שוב RAID נורמלי... תודה.

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  14. האם הראשון מהיר יותר מהשני...{ממה שאני הבנתי אין הבדל אבל למען הסר ספק...} תודה http://dealextreme.winwin.co.il/p/high-speed-sata-3-0-sata-iii-hard-disk-drive-hdd-data-cable---blue--50cm--118079 http://dealextreme.winwin.co.il/p/sata-data-cable--100cm--51341 האם יש הבדלים בין הכבלים למינהם והאם לאורך יש השפעה על המהירות או שלא? תודה

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  15. שלום לכם ותודה על העזרה מראש יש לי HD של WD 80GB SATA שאלתי לי אליכם במחשב חדש עם מעבד AMD 3000 איך להגדיר את הכונן שיעבוד בצורה הכי אמינה הכי מהירה והכי אופטימלית בניצול מקסמילי האם לעבוד בהגדרה של NTFS? האם לעבוד ככונן אחד(הכוונה למחיצה C בלבד) אן האם לחלק למס' מחיצות C וD ? ואם לחלק לאיזה גודל(הכוונה לכמה GB כל מחיצה)??

    • 1 תגובה
    • 771 צפיות
  16. Started by redead,

    חבר שלי בעל כונן NEC 3540A הכונן גם משמש אותו כצורב וגם כקורא דיוידי.. משום מה כל דיסק דיוידי שמוכנס אליו הוא מזהה כדיסק ריק למרות שהדיסק מכיל מידע .. דיסקים רגילים (סידי) הוא דווקא קורא בסדר.. מישהו יודע מה לכול הרוחות??? וכן ניסיתי לעדכן קשוחה וזה לא עזר בכלל..

    • 5 תגובות
    • 771 צפיות
  17. Started by Sweet_Tooth,

    אני לא מבין גדול בהארדיסקים חיצוניים אבל אני מחפש לקנות אחד כזהת אמנות ושטח אחסון הם שני הדברים העיקריים שאני מחפש אבל גם שלא יהיה איטי מדי אז בבקשה תמליצו לי על אחד טוב ואם צריך אז אפשר אולי לחרוג מה 500 ש''ח תודה

    • 1 תגובה
    • 771 צפיות
  18. Started by tal_levi1000,

    אני מתלבט בין 2 חברות ורבטים DVD+R 16X http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16817507003 או TAIYO YUDEN DVD+R 8X (2 כאלה) http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16817172111 מה יותר טוב המחיר כמעט אותו דבר אז זה לא מהווה פה פקטור איזה יותר שווה לקנות? נ.ב הצורב שלי תומך ב16X תודה מראש טל

    • 5 תגובות
    • 771 צפיות
  19. Started by Shual,

    שלום, רכשתי מחשב חדש מ-TMS. הדיסק קשיח לא יושב בצורה ישרה, התושבת שעליה שמו אותו התעקמה או משהו כזה. האם זה מסכן את המידע שעל הכונן? יגרום נזק כלשהו? או רק דבר אסתטי ? [זה הכונן - http://www.tms.co.il/product/12261] תודה

    • 2 תגובות
    • 771 צפיות
  20. סמסונג, אינטל ו-ADATA מתחילות לדבר על הדור הבא של אחסון ה-NVMe - שאמור להתחיל לצבור תאוצה במהלך השנהלכתבה

  21. אחרי שאני צורב דיסק אני לא מצליח לבצע סריקה בCD SPEED אין לי אפשרות ללחוץ על START וזה נראה כאילו הוא מזהה אותו בCD רגיל ולא DVD(תמונה) [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 771 צפיות
  22. Started by ofir667,

    שלום, אני צריך המלצה לשני כוננים קשיחים טובים. אני עוסק בעריכת וידאו - אני צריך כונן אחד למערכת הפעלה וכו' שיהיה בו 500GB, וכונן אחד לכל המדיה וכו' ויהיה בו 2TB.. חשבתי לקחת את Samsung 500GB Sata II 16MB SpinPoint F3 ואת Samsung 500GB Sata II 16MB SpinPoint F3.. מה אתם אומרים? יש אולי אופציות טובות יותר של חברות אחרות? המחיר של שניהם ביחד יוצא 1200 ש"ח אז אם למישהו יש המלצות במחיר הזה אני אשמח לשמוע! תודה..

    • 0 תגובות
    • 771 צפיות
  23. Started by tkhvbcht,

    יש לי בעיה במחשב...אני מפעיל סרט אז הוא פועל עם תקיעות קטנות כל הזמן...שאני מפעיל את הוינדוס לוקח הרבה זמן...משחקים מקרטעים... המחשב בכלל עובד פחות מהר...אפילו שירים. זה נראה לי הדיסק קשיח כי המחשב כבר 5 שנים איתי והוא פעל המון זמן ( אני משאיר אותו דלוק בלילה) והוא חטף כמה הפסקות חשמל. וניסיתי לעשות בדיקת וירוסים וספיוורים ועשיתי איחוי לשתי הכוננים וגם בדיקת שגיאות וזה לא עוזר... זה נראה לכם בעיה בדיסק קשיח? אם לא מה עוד יכול להיות שלא טוב? תודה רבה!!

    • 9 תגובות
    • 771 צפיות
  24. בעזרת השם בשבוע הקרוב אני צריך לקבל את הכונן SSD החדש שלי שיפיח לי רוח חיים חדשה בנייד. עם זאת יש לי כונן רגיל של 500GB שאני רוצה להפוך אותו לכונן חיצוני (הוא SATA) ראיתי שטווח המחירים הוא בין 50 ל-200 שקלים לקופסאות מתאימות - (SATA+USB2) יש לכם ניסיון\המלצות למארז מתאים ואיכותי? תודה מראש לעונים, שבת שלום מבורכת!

    • 0 תגובות
    • 771 צפיות
  25. Started by mnbvcxxzz,

    מהי תוכנת הצריבה שהייתם ממליצים לי להשתמש בה על מנת לצרוב סדרות טלוויזיה? אני משתמש במדיות DVD של silverline,האם הן טובות? האם הן יחזיקו את הסדרות שלי לאורך זמן? האם הן לא יתקלפו?

    • 5 תגובות
    • 771 צפיות

דיונים חדשים בפורומים